עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by ben060,

    יש שם ארבעה אפשרויות לשחק ברשת מישהו יכול להפנות אותי למדריך או להסביר לי איך לשחק ברשת במשחק הזה?

    • 1 תגובה
    • 626 צפיות
  2. ניסיתי לעשות כל מני מדריכים של קהילות בחו"ל אבל זה לא ממש עובד... למישהו יש ניסיון עם זה?

    • 1 תגובה
    • 837 צפיות
  3. ניכנסתי לסינגל פלייר שם אבל משום מה זה הכניס אותי לסרבר...(לא של אנשים - אני חושב של בוטים) בכל מקרה ראיתי שזה די יפה והחלטתי לשחק שם... (צריך להשתלט על איזה דגל - לא יודע מה עושים שם) משהו מוכן להסביר לי איך אני רואה את עצמי על המפה ונגד מי אני ??? למה אני לא מבין שם כלום! איך נותנים פקודות לחברים שלי ואיך אני יודע עם מי אני ?ועל מי מותר לי לירות?? סליחה על השאלות הרבות זה פשוט שאני פעם ראשונה שאני משחק בבטלפילד (למרות שזה 2) מקווה שתענו לי על כולם בהרחבה תודה ביי

    • 14 תגובות
    • 3.8k צפיות
  4. Started by eli33,

    יש לי משחק מקורי של farcry ואין לי מושג איך אני משחק ברשת.... נכנסתי ל-multiplayer ויש שתי אפשרויות ל-lan ול- internet לחצתי על lan והוא לא מראה לי רשימה של שרתים... לחצתי על internet והוא מראה לי שצריך להתחבר...התחברתי לאתר ובכל זאת הוא לא מראה לי כלום... מה אני עושה ?

    • 0 תגובות
    • 715 צפיות
  5. Started by natan805,

    אני רוצה לשחק באינטרנט במשחק ואני לא יודע איך. ניכנסתי ל online אחרי זה על ירד הפאץ.ושוב נכנסתי ל online ושם לחצתי על create .ויש שם מקום אני חושב להרשם רשמתי שם משתמש ואמייל שלי וקוד שלי. עכשיו יש שם גם קוד שצריך להכניס של המשחק .השאלה איזה קוד צריך להכניס לשם הכנסתי את הקוד של הדיסק .אני לא יודע אם בגלל זה אבל זה לא עבד. מישהו יכול להדריך אותי?

  6. Started by assaf990,

    בתצוגת MAGIC לא הצלחתי לקנות אף בית על ידי אף משפחה...

    • 2 תגובות
    • 698 צפיות
  7. Started by naoriko,

    איך משחקים ב-Heroes Complete ברשת?? עם העולם וכל זה..??

    • 0 תגובות
    • 940 צפיות
  8. Started by assaf990,

    התקנתי את חבילת ההרחבה. אני משחק ללא דיסק (אבל משום מה לא התקנתי קראק,..) כשאני נכנס לשכונה יש אופציה למבט של magic אבל אז אי אי אפשר בכלל לקנות בית או חלקת אדמה. בקיצור איך מתחילים לשחק?

    • 2 תגובות
    • 849 צפיות
  9. Started by exXxTreAm,

    עד היום לא הבנתי איך משחקים בזה....יש לזה הוראות או משו? כי לא כתוב בhelp של המשחק

    • 28 תגובות
    • 16.5k צפיות
  10. Started by Y-T-M,

    אני ואח שלי רוצים לשחק אחד מול השני יש לנו רשת אבל אנחנו לא יודעים איך אפשר לשחק דרך המשחק אחד נגד השני בבקשה עזרה

    • 0 תגובות
    • 837 צפיות
  11. Started by The Man123,

    יש לי את המשחק באטלפילד 2142 (בלי אונליין) אבל אני אל יודע איך מתחילים לשחק במשחק יחיד אז מישהו בבקשה מוכן להגיד לי איך משחקים במשחק יחיד אני ממש רוצה לשחק אבל זה ממש מסובך בשבילי אז בבקשה תסבירו לי בפירוט !! איך משחקים במשחק יחיד...!

    • 3 תגובות
    • 615 צפיות
  12. Started by בלבולה,

    אני לא מבין מזה ה-target האלו וכל חצי שנייה הורגים אותי שם. הצלחתי להרוג שניים. אבל אני לא מבין את הפרנציפ של איך משחקים

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. יש לי תמישחק מקורי אבל איך נירשמים ניסיתי והוא שולח אותי כל פעם לאתר של EA להירשם

    • 0 תגובות
    • 700 צפיות
  14. Started by trz_tz,

    אני רוצה לשחק עם חבר אבל אני לא מבין תעניין אם האי פיי וגם כול הקטע לארח או ההפך מישהו יכול לעזור בבקשה??? אני ישמח מאד

    • 1 תגובה
    • 907 צפיות
  15. איך אני משנה רובים בסינגל ? הוא לא נותן לי, יש שם מן מנעול כזה... ניסיתי לרשום בהגרות של המשתמש שלי, ( ... C:\Users\moshe\Documents\Battlefield 2\Profiles\0002 < server ) GameServerSettings.setallowglobalunlocks 1 אבל זה עדיין לא נתן...

    • 3 תגובות
    • 742 צפיות
  16. התקנתי הרגע TW, ההתקנה הייתה בטאיוואנית, ועם זה אני יכול לחיות, אבל הבעיה היא שגם המשחק עצמו בטאיוואנית, והוא עבד לי הרי פעם באנגלית, אז תהיתי אם יש דרך לשנות אותו חזרה לאנגלית.[br]פורסם בתאריך: 3.10.2007 בשעה 14:00:57 הבעיה קודם הייתה שאני לא מצליח להגיע לתפריט שמאפשר לשנות שפה (הרי הכל בטאיוואנית), ואת הבעיה הזאת (וגם את זאת שהדיון עוסק בה מלכתחילה) פתרתי על ידי כך שלקחתי את הקבצים שהמשחק טוען בשביל להיות באנגלית, העתקתי אותם לתוך הספריה שממנה המשחק טוען את הסינית, ואת הסינית העפתי משם, ככה המשחק באנגלית אפילו שהוא חושב שהוא על סינית ;D

  17. למישהו יש את המשחק והצליח לשנות את הקונפגורציה של הכפתורים..... ?? אני רוצה לשנות את המקשים וזה לא נותן לי.... למישהו יש מושג איך עושים את זה??

    • 1 תגובה
    • 680 צפיות
  18. באיזה INI בדיוק ובאיזה שורה? אני רגיל לשחק על Invert לגבי המשחק עצמו זה משחק אדיר בדיוק כמו שציפיתי, לפחות עובד לי חלק על המחשב תודה...

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  19. חברה יש לי קאונטר סטרייק 1.6 אבל הוא בצרפתית ואני לא יודע איך משנים את השפה! help?

    • 8 תגובות
    • 890 צפיות
  20. שלום רב כיצד אני משנה את זוית המצלמה במישחק הזה? lord of the rings: the return of the kink תודה

    • 0 תגובות
    • 547 צפיות
  21. שלום לכולם , התקנתי עכשיו את המשחק NEED FOR SPEED CARBON COLLETORS EDITION בגירסת הדמו שהייתה לי , המשחק היה מתחיל באור יום ולא בלילה . עכשיו במשחק בגירסה המלאה ,אני מתחיל כאילו בשלבים הקשים של חשיכה.נסיתי לבחור כל מיני מסלולים אבל כולם קשים וחשוכים . אני לא סגור שאני בוחר במקום הנכון ב-MAIN MENU . איך משנים\בוחרים מסלול עם אור יום או שזה ככה במשחק המלא ? תודה מראש .

    • 4 תגובות
    • 790 צפיות
  22. Started by avihai007,

    אני הורדתי כבר את הפאטש', יש את האפשרות של לשנות מקשים. אני לוחץ על משהו לשנות, והוא פותח לי הודעה "Press any key" ואני לוחץ על איזה מקש שלא יהיה והוא נשאר באותו מצב.

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. Started by babalas,

    אני משחק עכשיו DOOM 3 (משלים פערים) ואני ברז' 640X480, הוא לא נותן לי להחליף. אני מנסה 1024X768 וגם לא, יש לי מסך רחב רז' נטיבית1280X768. זה לא נותן לי להריץ את המשחק על רז' גבוהה מ640X480, למישהוא יש פתרון?

    • 2 תגובות
    • 787 צפיות
  24. Started by yotam360,

    ....???

    • 1 תגובה
    • 617 צפיות
  25. אני לא מוצא את הגדרת השפה ב FAER.......... תודה !

    • 1 תגובה
    • 764 צפיות

דיונים חדשים בפורומים