משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
יש לי את המשחק ואני בעיקר אוהב לשחק במשחקי ה C&C את משחקי ה"סקרימש". עכשיו בכל הגירסאות הקודמות של C&C במשחק הסקרימש היה שם אפשרות לבנות את כל המתקנים האפשריים, בג'נרלס נראה לי שזה לא הולך ככה, כי בטריילירים שראיתי ראיתי הרבה יותר רכבים ובניינים שניתן לבנות האם הסקרימש בג'נרלס שונה משאר הC&C ? ועוד שאלה קטנה, יש בכלל דברים שניתן לבנות למים ? תודה
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
הי חברים, אשמח לעזרה איך ניתן לסדר מחשב שאינו תומך במשחקי מיינקרפט ופורטנייט? אשמח לעזרה
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
- 1 follower
-
-
התקנתי את DIABLO 2 ועכשיו אני רוצה להתקין את ההרחבה... הבעיה היא שאני כבר באמצע ההתקנה הוא מבקש נראה לי בפעם האחרונה להחליף לדיסק של ההרחבה ומשום מה הוא לא ממשיך בהתקנה ושוב מבקש את אותו דיסק... (ההחלפה הזאת קוראת בערך באמצע ההתקנה) הדיסק של ההרחבה הוא מקורי מהחברה.... אני לא יודע מה לעשות !!!!! אה אם זה עוזר הקובץ האחרון שכתוב הוא d2exp.mpq אשמח לקבל עזרה
-
- 9 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי חברי הפורום, כאשר אני מנסה בתקופה האחרונה להיכנס למשחק Call Of Duty MW3: Multiplayer דרך הסטים אני מקבל את ההודעה שמופיעה בתמונה המצורפת. ניסיתי כבר לכבות את הראוטר ולהדליק, ניסיתי לעבור ל- Offline בסטים ואז שוב Online אחרי ריסט לראוטר וכמובן גם המחשב עבר כבר המון פעמים כיבוי הדלקה מאז שזה התחיל, בנוסף לזה שזה מראה לי את ההודעה בשתי מחשבים שונים (כאשר אחד מחובר השני מנותק, כרגע אחד מהם בכלל לא עובד). וכלום לא עזר לי... :s05: מישהו יודע איך לפתור את זה או מה הבעיה? תודה לעוזרים.. [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היום התקנתי את המשחק NFS: CARBON והמשחק רץ תקוע בהגדרות וידאו בינוניות ואני לא יודע למה. התקנתי תדריבר החדש אך זה לא עזר הציעו פתרונות/הצעות אפשריות בבקשה: המערכת שלי: Intel P-4 s.478 2400Mhz FSB 533 M.Board Asus P4V800D-X 512MB DDR DUAL-CHANNEL RADEON 9550XT 256MB 128-BIT אם צריך עוד פרטים תגידו אני יוסיף בינתיים עיזרו לי בבקשה
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני צריך תאריך מדויק של היציאה של הקונטר החדש שעומד לצאת וגם האם יצאה גרסא בטא?תודה
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יצא עוד אוסף של משחקי indie בסגנון שלם כמה שתרצה http://www.humblebundle.com/ הפעם קשה לקרוא לו אוסף כי הוא כולל רק משחק אחד, אבל אם תורמים יותר מהממוצע מקבלים גם את האוסף הקודם שמכיל את Trine, Shadowgrounds, Shadowgrounds: Survivor, the Jack Claw prototype, and a Splot preorder. עריכה: במבצעים הקודמים הם לרוב גם הוסיפו עוד משחקים/אוספים לקראת סיום המכירה. למי שלא לחוץ אולי עדיף להמתין עם הקניה.
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אתמול סיימתי את ברייד ובאמת שלמרות שהוא קצר אני חושב שזה אחד המשחקים שיותר נהניתי מהם בזמן האחרון. אם אתם לא מכירים את המשחק אז זה משהו בסגנון הזה : http://armorgames.com/play/4918/the-company-of-myself פשוט שברייד יותר מגוון כי יש 5 עולמות וכל עולם זה משהו שונה, אבל העיקרון ברור, משחקי 2D שצריך לחשוב ואפשר להבין אותם מהר. אני מבקש המלצה למשחק רגיל או פלאש, לא אכפת לי. ד"א, הייתי ממליץ לכולם לשחק את המשחק פלאש הזה.
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
השנה החולפת הייתה עמוסה משחקים יוקרתיים עם תקציבי עתק שהיו טובים יותר ופחות, אך מה בנוגע לפנינים הנהדרות והראויות שכמעט אף אחד לא שמע עליהן? אנחנו כאן כדי לעשות צדק ולהכיר לכם את הכותרים האיכותיים ביותר שכנראה לא הכרתם לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%97%d7%9e%d7%a9%d7%aa-%d7%94%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7%d7%99%d7%9d-%d7%94%d7%98%d7%95%d7%91%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%99%d7%95%d7%aa%d7%a8-%d7%91%d7%a9%d7%a0%d7%94-%d7%94%d7%97%d7%95%d7%9c%d7%a4%d7%aa/
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
Valve העלו עמוד עם פרטים על הקונסולה והמערכת הפעלה: http://store.steampowered.com/steamos/ אפשר כבר להוריד את המערכת מהעמוד הבא: http://repo.steampowered.com/download/ ויש FAQ מפורט עם הסבר על תהליך ההתקנה: http://steamcommunity.com/groups/steamuniverse/discussions/1/648814395741989999/
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
-
אהלן , המשחק BF2 ייצא והוא עם דרישות גבוההות בהחלט , רציתי לעשות בדיקה לראות את ההגדרות של כול אחד מכם + המפרט + איך המשחק רץ , נתחיל , לי עדיין יש P4 1.7 512 עם ATI PRO 9800 לצערי רץ על הכי נמוך חלק, ואם אני מעלה את הרמה הטעינה שלו לוקחת המוווןןן זמן וזה מייאש, , , אני אחליף את המעבד ל AMD3000+64 וזכרון ל 1G ...
-
- 17 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מי שמוכר את המשחק סימס שיתן את המחיר ולמי שיש קודים אז הוא יכול לשלוח לי בבקשה פה בפורום ותנו את כל הפרטים טלפון ובלה ובסימס את הקוד התקנה אני רוצה את האמיתי אני אבדוק את זה לפני שאני אקנה את המשחק
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי וינדוס 7 לא יודע אם זה קשור אבל הנה זה מה שזה מביא [ ואם זה קשור אז זה גם לא מביא לי להתקין דירקטס דרך המשחק .. יענו זה כן מותקן על המחשב אבל דרך המשחק זה לא נותן תמונה : [
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם , אני מקווה קודם כל שאני רושם בפורום הנכון כי זה בעייה טכנית אבל שקשורה למשחק COD אז אם צריך להעביר אני מתנצל מראש. רציתי לדעת אם מישהו ניתקל בבעייה ב SOUND במשחק CALL OF DUTY ? יש לי כרטיס קול AUDIGY 2 שתומך EAX ובאופציות של המשחק יש תמיכה בפורמט הזה אבל כאשר בוחרים בEAX אז המשחק נשמע לא טוב מבחינת חלוקת הרמקולים. הכוונה שלי היא שבמקום לשמוע אפקטים למשל ברמקולים האחוריים של מטוסים ויריות מאחורה אז הם נשמעים בקדמיים והיריות שלי עצמן לא נשמעות בכלל.. הקיצר סלט שלם. אז בגלל זה אני צריך לשחק בפורמט הרגיל של המשחק 2D משהו כזה... וזה לא מנצל בכלל את האפקטים שהכרטיס שלי תומך בהם. יש עוד מישהו פה שנתקל בבעייה הזו ?! תודה מראש לעוזרים.
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
היי אתם מכירים את המשחק Alone in the Dark? קיצור... יש לי את the new nightmare מהסדרה שלו והוא פשוט משחק מבהיל בצורה קיצונית!!!! אתה (או את לא משנה) הולך באיזה מסדרון הולך הולך הולך... פיתאום נכבה לך האור!!! אז אתה כבר יודע ובטוח שמשהו יקפוץ עליך ויבהיל אותך אבל דווקא כשאתה הולך להדליק את האור מפוחד (אחרי שכבר "נכנסת" לאווירה של המשחק) כלום לא קופץ עליך, ואז כשאתה חוזר לקטע שהיית בו כשנכבה לך האור פיתאום אתה שומע איזה צרחה "בבבבווווווואאאאאאאאאוווווו!!!!!!!!!" או שאיזה חרק ענקי מעופף לך לשניה מול העיניים ויש קולות כאלה של זאבים וזה מה זה מפחיד!!! קיצור זה משחק קווסט שמאוד מאוד מאוד מומלץ!!! משחק אדיר!!! שלוש דיסקים... טוב אחרי שרשמתי משהו לא קשור למה שאני רוצה לישאול …
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היורש של אחד המשחקים המפתיעים ביותר בשנים האחרונות יגיע אל החנויות ב-11 בנובמבר עבור המחשבים האישיים והקונסולות של מיקרוסופט וסוני להמשך: https://hwzone.co.il/%D7%97%D7%95%D7%96%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%97%D7%A1%D7%9C-dishonored-2-%D7%96%D7%95%D7%9B%D7%94-%D7%9C%D7%AA%D7%90%D7%A8%D7%99%D7%9A-%D7%94%D7%A9%D7%A7%D7%94-%D7%A8%D7%A9%D7%9E%D7%99/
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
28 שנים אחרי שנולדה בתור מוצר המיועד לעשירים בלבד, ה-Neo Geo חוזרת בגרסה מוקטנת מדליקה - עם מסך מובנה ובקרי שליטה כמו באולמות המשחקים לכתבה
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
- 1 follower
-
-
טוב הדחוף כי יש מבצעים של סטים אז ככה: 1. Tom Clancy's Splinter Cell Double Agent - ב 4.99 דולר (20 שקל). http://store.steampowered.com/app/13580/ 2. Freedom Force Pack - ב6.74 דולר (26.96 שקל) http://store.steampowered.com/sub/1662 3. Assassin's Creed: Director's Cut Edition - ב9.99 דולר (40 שקל) http://store.steampowered.com/app/15100/ תגידו לי מה מומלץ לקחת כי זה מבצעים בסטים לפני שייגמר. בנוגע לספלינטר סל יש לי את הטרילוגיה ולא נגעתי בה עדיין. פרידום פורס נשמע נחמד. ואססינס קריד נראה טוב אבל אמרו לי שהוא חוזר על עצמו.
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
יש לי בקאוונטר סטרייק 60 FPS קבוע, לא זז ולא יורד... עכשיו השאלה שלי היא איך להעלות את זה? אני די בטוח שזה לא המחשב שמגביל את זה כי הגעתי לFPS גבוהה יותר במשחקים אחרים... עשיתי בערך כל קונפיג אפשרי חבר שלי אמר לי שהוא שינה את הקצב ריענון של המסך ועלה מ60 ל100... אני עובד על 85 mhz וזה הכי גבוהה ברזולוציה שאני משתמש בה. ניסיתי גם להוריד רזולוציה ולהעלות את הקצב ריענון ל100 אבל זה לא שינה שום דבר. בבקשה תעזרו
-
- 18 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
קצת מצחיק אבל אני לא מצליח לעלות על הספינה על מה צריך ללחוץ? לחצתי על כל המקלדת ועדיין לא הצלחתי??
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
צפו: GTA V במחשב האישי לעומת הקונסולות לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%a6%d7%a4%d7%95-gta-v-%d7%91%d7%9e%d7%97%d7%a9%d7%91-%d7%94%d7%90%d7%99%d7%a9%d7%99-%d7%9c%d7%a2%d7%95%d7%9e%d7%aa-%d7%94%d7%a7%d7%95%d7%a0%d7%a1%d7%95%d7%9c%d7%95%d7%aa/
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-


