משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,404 דיונים בפורום זה
-
http://www.hwzone.co.il/pictures/team_stuff/ori/murc.mpeg http://www.hwzone.co.il/pictures/team_stuff/ori/needforspeed_0522.mov http://www.hwzone.co.il/pictures/team_stuff/ori/needforspeed2_0522.mov http://www.hwzone.co.il/pictures/team_stuff/ori/needforspeed3_0522.mov http://www.hwzone.co.il/pictures/team_stuff/ori/needforspeedhp2_v1.mov http://www.hwzone.co.il/pictures/team_stuff/ori/nfshp2_ps2_01.mpg להנאתכם. הוא אמור להיות מבוסס על המנוע הפיזיקלי של mco, עם modים עצבניים. מספר פיצ'רים מגניבים.. כמו .. השלוליות.. והאפקט של המטריקס בחהלט שווים עוגיה לדעתי.
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
2 hours qued downloading the 1.36BG file at the amazing rate of 45KB/s (25% of my downstream bandwide) after 8 hours I have it a 350 and something megabyte corrupted file thanks a lot fileplanet! fileplanet really pisses me off every new demo/beta that comes out they buy and make an exclusive. if that's not enough they hardly have any servers with hardly any bandwide (per user anyway) and lets not forget the stupid quing thing. the funny thing is that they think anybody will pay 36$ a year for their fast servers. sound like a good deal right? let me remind you those servers serve demos and betas. like what the fuck?! anyway did anybody see the file planetside_beta.exe hos…
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מאיפה אפשר להוריד את הדמו ? חג שמח ושנת משחקיות מדהימה לכולם ! עריכה - טוב, נראה לי מצאתי אותו. הוא 23 מגהבייט נכון ? ובכלל יש לכם איזה המלצות למשחקי אסטרטגיה טובים ?? חוץ מ WarCraft\Sarcraft .... תודה.
-
- 12 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם התקנתי את המשחק המקורי 4 דיסקים הכול טוב ויפה אבל יש לי בעיית סאונד למשל את הרעש של המנועים שומעים ואת הסאונד של השיעורי טיסה לא שומעים ולא את מגדל הפיקוח ושניסיתי ללכת לתיקיה של השיעורים יש שם את הקבצי סאונד ושניסיתי להפעיל אותם בווינאמפ הוא רשם שאי אפשר להפעיל בגלל שאין קודק והתקנתי את חבילת המקודדים של קזה לייט הכי חדשה ועדיין זה לא עזר מישהו יכול לעזור לי?
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
הוא ניתקע אצלי לא ממש אבל אפשר לראות את זה שזה לא חלק. לפי דעתי זה או מעבד או כ.מסך רציתי לדעת אם יש הגדרות מסויימות שאני יכול לבטל כדי שהמישחק יעבוד יותר מהר? מפרט: CPU 2.4 1.5GB RAM RADEON 9600 256MB
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם !! אני חדש פה בפורום אז נעים מאוד !! -------------------------------------------------------- איזה משחקי תפקידים הייתם ממליצים לי ? משהו בסגנון של NEVER WINTER ,MOROWIND?? הבעיה היא שיש לי מחשב די ישן ואין לי יכולת עכשיו להריץ מחשקים כבדים כאלה... P3-550,VOODOO 3....... :'( הצעות בבקשה!!! דוד
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני חולה משחקי אסטרטגיה (בזמן אמת), ומכיוון שג'נרלס מזמן הפך להיות מאוס, AOW אכן נשמע מבטיח.... אז מה דעתכם, שווה קנייה?
-
- 13 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
כיצד נוצר אחד המשחקים האהובים ביותר של חברת Blizzard מאז ומעולם, שהפך לז'אנר שלם משלו? התשובות בפנים לכתבה
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
- 1 follower
-
-
האם יכול להיות שאוטוטו אנחנו הולכים לשמוע מבליזארד שהם עובדים כרגע על דיאבלו 3?! זה יהיה יום מאושר ביותר בשבילי אם זה יקרה http://www.gamer.co.il/gamer2/php/doc.php?id=100779 http://news.softpedia.com/news/Diablo-3-a-secret-revealed-1545.shtml
-
- 18 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
-
-
http://www.arcadia.co.il/Product.asp?Pid=HALO3PC&Cat2Cat1ID=4&Cat2ID=201 אני מפספס משהו?
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שבת שלום לכולם אני מחפש אתרים להורדת משחקים ללא תשלום לפלאפון החדש שלי motorola הדור השלישי .....
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום יש לי מכשיר PS2 ברצוני להתקין לו CHIP. רציתי לשאול מספר שאלות: 1) איזה CHIP יותר כדאי פנימי או חיצוני. 2) איפה כדאי לקנות אותו. תודה מראש איציק
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
call of juarez מה אתם אומרים על המישחק ? איך הוא ביחס למישחקים אחרים שדומים לו מיבחינת עלילה,גרפיקה,סאונד,גיימפלי וכאלה תודה מראש
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
עדכון לגבי מצב השרתים: מה קורה קהילת CS:GO השרתים הגיעו והם בתחזוקה . האחראי קהילה יעדכנו אותכם כבר בהמשך ויעשו אשכול מסודר חוזרים לפעילות מלאה ! שיהיה חופש גדול נעים לכולם.
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
רק רוצה לוודא שאין דרך יותר טובה מזו: 1. יצירת סרט ב- Theater 2. הקלטה שלו ב- FRAPS 3. המרה לפורמט רלוונטי 4. העלאה ל- youtube. יש משהו אחר?
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
משחק הפעולה הנהדר של המפתחת Monolith מוצע בחנות ה-Green Man Gaming בגירסת ה-Game of the Year המעודכנת והמקיפה שלו, ובמחיר של פחות מ-45 שקלים פינוק גיימינג נוסף לרגל סוף השבוע: אם משחקי אינדי פחות מעניינים אתכם, כדאי שתכירו את המבצע העדכני המרשים של החנות המקוונת Green Man Gaming, שמציעה את משחק הפעולה Shadow of Mordor: Game of the Year Edition בעבור 11.25 דולר בלבד. הכותר, שמתרחש בעולם העלילתי של 'שר הטבעות' ופותח בידי הסטודיו שהביא לנו בעבר את F.E.A.R ו-No One Lives Forever, הושק במקור בסוף שנת 2014 וזה לשבחים רבים על מנגנוני המשחקיות המקוריים שלו – והושק באפריל 2015 בגירסה השלמה עליה מדובר כאן, אשר כוללת את התוכן המקורי ועוד שלושים משימות, חפצים ותוספים שהושקו…
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
שלום לכל חברי הפורום , קיבלתי מטלה מהמנחה באוניברסיטה על מידע שיכול להיות מאד מעניין צריך לבדוק מה גודל שוק משחקי הרשת באינטרנט , כמות משתמשים , גילאי המשתמשים מצאתי חומרים משנת 2006 בגוגל , על השוק בארה"ב , אבל אני בטוח שהרבה השתנה מאז גם זכור לי שמישהו פעם זרק לי שלWOW יש 16 מיליון משתמשים (הזוי משהו) ולא מצאתי שום מאמר או מסמך שתואם לזה ברשת . אני מנסה לאתר מידע קצת יתר רלוונטי , אבל הכל כ"כ מפוזר ת'אמת , אחרי שהייתי מכור לCS ולעוד משחק רשת פחות מוכר (לפני הצבא) לא חזרתי לזה ואני מרגיש ממש חלוד אם תוכלו לעזור לי לרשום את עשרת המשחקים המצליחים ואת כמות המשתמשים שלהם או איזה לינק לאתר שיכול לעזור לי , אני ממש אשמח ...
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
חוץ מ test drive וסידרת nfs אני לא מכיר עוד משחק של מרוץ מכוניות אז יש למישהו משחק מרוץ מכוניות עם גרפיקה יפה ושיהיה משחק מוצלח ויפה למי שיש שירשום את השם של המשחק
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אנשים... אני שובר את הראש פה איזה משחק מבין השלושה הכי טוב... כרגע אני חושב ש3 זה סתם מריחה מגעילה ל2... 2 הוא חמוד אבל לדעתי אין כמו הכי ראשון... פשוט וטוב... מה דעתכם?
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני משחק במקורי וזה יוצא לי רושם לי FATAL ERROR RGSC 10 מה לעשות זה ממש מעצבן ועוד משהו אני יכול לשחק רק עם החצים והעכבר שאני לוחץ על מקש אחר במקלדת חוץ מהם זה עושה לי תקיעה למה ????[br]פורסם בתאריך: 9.12.2009 בשעה 22:11:42 התבלבלתי זה RESC FATAL ERROR ולא RGSC
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-


