משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,404 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם יש לי בעיה ב Darksiders אני התקנתי את המשחק הוא עובד מצויין ברגע שאני נכנס להגדרות של המשחק לאפשרות של שליטה מופיע לי שלט של Xbox ואין לי לי גוסטיק ושום דבר שמחובר למחשב חוץ מהמקלדת האל חוטית ועכבר אל חוטי, ברגע שאני נכנס למשחק אני לא יכול לשחק עם המקלדת ועכבר בכלל. לא משנה מה אני עושה! מה אפשר לעשות העם יש משו שצריך לעדכן לשנות?
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם התקנתי את משחק הכל הלך חלק ורגיל רק שאני מנסה להכנס אליו אחרי התקנה הוא נותן לי שגיאה. יש לי דירקטאיקס 9. ואני לא מבין מה הבעיה, צירפתי תמונה.. http://img522.imageshack.us/my.php?image=12sm5.jpg
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
כנראה שיש אלוהים, כי סוף כל סוף מישהו מתחיל ללכת לכיוון של Dreamfall Chapters! http://www.kickstarter.com/projects/redthread/dreamfall-chapters-the-longest-journey
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
הורדתי אנריל אבל הוא מוגבל ל15 יום האנריל עצמו עובד מצויין. אבל אני לא מצליח לשחק בו מישהו יודע איך משחקים בו זה לא קשור לוורז! שאלתי איך משחקים בו!
-
- 9 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
רציתי לשאול את מי ששיחק במקס פיין :AR15: עם המודים מה דעתו האם הם באמת משפרים את המשחק, איזה מודים הכי כדאי להתקין? האם אפשר להתקין יותר מאחד? והאם הם עושים בעיות או שיש בהם בגים? ואם אפשר קישור לאתר שממנו אפשר להוריד את המודים והעידכונים. תודה. :2gunsfiring_v1:
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
המשחק החדש והמדובר של בת\'סדה עתיד להציע מאות שעות של משחקיות, תודות ליכולת להמשיך ולחקור את העולם כמעט ללא סוף לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/הסיפור-שאינו-נגמר-ב-fallout-4-תוכלו-להמשיך-ולח/
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
משחק חדש שעושה שימוש במנוע Real Virtuality 3 של המשחק ARMA 2 לחובבי הז'אנר נראה לי שהמשחק יצליח להעסיק אתכם עד ש ARMA3 יגיע לי זה נראה כמו מוד מושקע ביותר ובתקופה הנוכחית והיבשה מאוד של משחקי יריות אפשר לנסות.
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
הי חברה ! אני מטורף על Counter Strike אבל אין לי קוד ואני מת לשחק בבקשה תעזרו לי ! בתודה מראש !
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
נשארה לי משימה אחת ב- Golden Hills שבה כתוב לי: "Find a way to the other side of the mountain" וחרשתי כבר את כל העולם המחורבן הזה...ואני לא מוצא דרך. חרשתי כבר בגוגל למצוא פיתרון, אך ללא הועיל אנא עזרתכם HF
-
- 13 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
משחק נהדר, אין מה להגיד! גרפיקה פצצה ושלבים מאתגרים (פחות או יותר) אבל מה?.... הגעתי לשלב שבו כל החיילים יורדים מהסירות (ישר אחרי השלב שצריך לעלות לרכבת). איך שאני ושאר החיילים יורדים, קוטלים אותנו כמו זבובים. פשוט אי אפשר להתחמק מזה! לא משנה מה ניסיתי לזוז ימינה שמאלה למעלה למטה וגם לתוך המים! אי אפשר להגיע לחוף... מישהו הצליח לעבור את השלב הזה? אולי איזה טיפ קטן?
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי קיבלתי באן באחד משרתי COD5 ברשת. השרת הזה אהוב עלי ורוצה לבטל את הבאן. you are permanently banned from this server עשיתי את כל הפעולות שאפרט, ולא עזר לי כלום. מה עושים ? המשחק פרוץ כמובן והשרת הוא ציבורי פרוץ שעובד. החלפתי את הסיריאל של המשחק - לא עזר. שיניתי את האיי פי שלי - לא עזר עידכנתי PB לא עזר. הסרתי את המשחק + התקנתי מחדש - לא עזר. מה עושים? איך הם בכלל מזהים שזה " אני" גם לאחר הסרת המשחק + החלפת סיריאל ?? האם יש לשנות או למחוק ערכים בריגיסטרי או משהו אחר ? תודה חברים אשמח לתובנות.
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
שמעתי על המשחק Maple Story... נכנסתי לאתר הרשמי וניסיתי להוריד אותו אבל הוא יורד בקצב של בערך 2 Kbps! יש אתר אחר שאני יכול להוריד ממנו את המשחק?
-
- 12 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
כידוע לרובכם, אני כבר שחקן פיפא וותיק ביותר, בערך משנת 97 אני משחק בכל גרסה שיוצאת. בכל מקרה, סוף סוף יצאה לה גרסת 2004 הנחשקת, בסה"כ די אהבתי אותה למרות שיש מקום לשיפורים. אוקי, משום מה התחלתי עם המשחק ישירות ברגל שמאל, ישר אחרי שהסתיימה ההתקנה, אוטומטית, בלי לשאול אותי הוא נכנס למשחק. לא הבנתי למה לעזעל הם החליטו לעשות את זה... הרי יש אנשים (כמוני) שבזמן התקנות משעממות וארוכות אוהבים לשמוע מוזיקה, לדבר באיסיקיו וכו'. משום מה גם לא הייתה לי אפשרות לצאת מהמשחק ושום דבר לא הגיב.. אז נאלצתי ללחוץ על כפתור הריסרט (שאי אפשר לראות או להגיע אליו במארז שלי... מי שמכיר אותו יודע על מה אני מדבר). בכל מקרה, אחרי הריסטרט ישר נכנסתי למשחק מחדש, הפעם הכל עבד יפה. ישר משום מה קפצו עליי…
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
רק כדי להבין, יהיו שרתים או לא ? אני לא אומר את זה בטון של 'כעס', רק רוצה לדעת אם עוד שווה לבדוק את הפורום הזה כי המנהלים כבר בכלל לא שמים ז*ן לפי מה שנראה..
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
האם לאחר כחודשיים של דחייה, סוף סוף נראה את משחק הפעולה שהפך לנודע לשמצה מתקרב לרמת תקינות ראויה על גבי המחשבים האישיים? לכתבה: http://hwzone.co.il/טלאי-חדש-ל-arkham-knight-מתקרב-ומבטיח-שיפורים-משמ/
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
צריך עזרה בלדבר במיקרופון ב UT2004 קודם כל יש לי את המשחק המקורי (מחנות) ויש לי מיקרופון והוא בסדר גמור (הוא פועל...) בהגדרות של המשחק = setting אני אישרתי את voice chat כשאני משחק בשרתים אחרים אני בוחר עם מי אני רוצה לדבר בתפריט באות V ואחר כך אני לוחץ על האות F ואני מדבר אבל כשאני פותח שרת אני לא מצליח לדבר = אפילו לא מופיע לי המד בצד שמאל של עוצמת הקול של המיקרופון וכך גם חברים שלי = כשהם משחקים איתי בשרת שלי הם גם לא מצליחם לדבר (גם להם לא מופיע אפילו מד המיקרופון ) למה זה?
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
קודם כל שיהיה ברור - מקורי. עכשיו יש לי 9600TX עם הדרייברים האחרונים של ATI ודיירקט 9 C ג'יגה זיכרון ובארטון 2500. כשאני בא להעלות את המשחק יש לי את המסך הראשון של ההגדרות ואחרי שאני בוחר רזולוציה (גם שזה בדיפולט) אני מקבל הודעת שגיאה וזה קורס. זו ההודעה לפני שזה קורס וגם אם אני לא בוחר בדיפולט זה קורס.
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
הם מתחילים להביא אותם בקצב מטורף... עוד מקבץ משחקים בשיטת שלם כמה שאתה רוצה -http://www.humblebundle.com/ 4 משחקים: http://www.introversion.co.uk/uplink/ - uplink http://www.introversion.co.uk/darwinia/ -darwinia http://www.introversion.co.uk/defcon/ - defcon http://www.introversion.co.uk/multiwinia/ - multiwinia ואם נותנים מעל הממוצע מקבלים עוד 2 משחקים: http://www.bit-blot.com/aquaria/ - aquaria http://store.steampowered.com/app/26900 -Crayon Physics Deluxe (היה כבר בבאנדל מספר 3 )
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
משחק הפעולה החדש של קליף בליזיצקי זכה לשם LawBreakers, ומזכיר במידה רבה את Overwatch שמכינה לנו בליזארד לכתבה: http://hwzone.co.il/צפו-המשחק-החדש-של-יוצר-gears-of-war-קורא-תיגר-על-ב/
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
Space Siege: http://www.gamershell.com/download_30104.shtml סרטון: http://www.gametrailers.com/player/34562.html Legend: Hand of God English http://www.gamershell.com/download_30190.shtml סרטון: http://www.gametrailers.com/player/24867.html
-
- 14 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום רב לחברי הפורום הנכבדים אני מקווה שאמצע כאן מישהו שיידע להסביר לי "תופעה מסתורית" שאני רואה במערכת הדירוג של StarCraft2 כאמור... כפי שידוע מדי יום הBonus Pool במשחק מתמלא במספר נקודות (18?) עוד ידוע שהמערכת מנסה תמיד להגיע למצב בו כל השחקנים מנצחים 50% מהזמן כאשר המנצח בקרב מסוים מקבל מספר נקודות וכן אותו מספר נקודות מה-bonus pool אלא אם אין שם מספיק ואז מקבלים מה שיש והpool מתרוקן. באופן דומה המפסיד ירוקן את הpool שלו ורק אז ירדו נקודות מהניקוד. אם חושבים קצת על כל זה מגיעים למסכנה ששחקן המשחק לפחות משחק אחד ביום אמור לצפות שהנקודות שהbonus pool שלו צובר אמורות להיווסף לניקוד הכללי מדי יום (בממוצע) וזהו פחות או יותר (שוב, הנחה היא שמנצחים בחצי מהקרבות ו…
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מישהו יודע איפה אני יכול למצא מוד למשחק? משהו טוב כי אני יודע שיש מוד שהוא ממש פופולרי והוא הכי טוב ..... פליזזזזזז תעזרו לי למצא כי אני כבר משתעממם ככה. תודה...ולכל המתעצבנים לא מצאתי משהו על זה בחיפוש... אני לא מדבר על משהו שמשנה לי מכונית אחת אלא על משהו רציני שישנה אם אפשר את כל המשחק... כל טוב...וחג שמח @@@@ @@@@ @ @ @ @ @@@@ @ @ @ @ @ @ @@@@ @ @ @ @ @@@@ @ @ @ @ @ @ @ @ @ @ @@@@ @@@@ @ @
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
קניתי היום את המשחק מסטים, ישר התחיל להוריד את המשחק הרגיל, אבל את המולטיפלייר הוא לא מצליח להוריד, אומר שיש בעיה. כשאני לוחץ על הלינק לעזרה הוא אומר לי צריך לעשות וידו של הקבצים או משהו בסגנון Verifying GCF Cache Files, אבל שאני רוצה לעשות את זה ונכנס לפרופרטיז של המולטיפלייר הוא בכלל לא נותן אפשרות ללחוץ על הלינק של ה- GCF. למישהו יש מושג או רעיון מה לעשות? תודה. עדכון : לאחר שסיים להוריד את המשחק הרגיל משום מה עכשיו הוא מאפשר להוריד את המולטיפלייר, עדיין לא מובן לי למה זה קורה, אבל זה עובד אז שיהיה.
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
התקנתי את הפאטצ' ל1.1,לפני זה הכל עבד בסדר,עכשיו כשנכנסתי להיטמן אחרי העדכון נמחק לי הפרופיל הרגיל שלי[RoD]והופיע Hitman,שהוא ריק לגמרי.. מישהו יכול להביא לי שמירה עד לFLATLINE,זה השלב שבו אתם במרכז מטופלים הזה וצריך למצוא את AGENT SMITH אם אני לא טועה..
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-


