משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,404 דיונים בפורום זה
-
אז ככה עד עכשיו שיחקתי בדמו אז קניתי את המשחק ואחרי שהתקנתי הכל עולה טוב ואחרי שאני כותב את שם המשמתש וסיסמה הוא מאושר לי אבל אחרי זה אני לא יכול להמשיך כי לא כתוב לי השם משתמש מה אני עושה ? הנה תמונה [attachment deleted by admin]
-
- 21 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
http://www.gamershell.com/news/31212.html
-
- 17 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
הראוטר מדגם VVG2000. עשיתי את כל עניין הport forwarding כל מה שצריך. עדיין לא עובד. למישהו יש מושג?
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
-
מבצעים הזמנה מוקדמת של הפרק החדש בסדרת Need for Speed? אתם עומדים קבל שדרוג ויזואלי בלתי צפוי לכתבה
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
- 1 follower
-
-
בקרוב אני מקבל את NWN ואני מתלבט איזה גזע לבחור אז אני צריך הרבה מידע אם אפשר???
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי אח בן 9 ואני פשוט מחפש משחקים בישביל הגיל שלו אבל משחקים יפים. אז רציתי לדעת עם יש לכם אילו משחקים להציע לי?
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
המשחק עובד חלק על הגדרות גבוהות אבל יש בעיה עם הפרטים של החפצים מרחוק: למשל הארגזים האלה שאני מתקרב http://www.fastup.co.il/images/1302165.jpg שאני מתרחק http://www.fastup.co.il/images/76453291.jpg הטרקטור הזה שאני מתקרב http://www.fastup.co.il/images/73205326.jpg שאני מתרחק http://www.fastup.co.il/images/15712823.jpg הפרטים פשוט נעלמים שמתרחקים וזה בעוד דברים למשל: הידיות של הרכב חלקים קטנים של הדשא מישהו יודע איך אני פותר את הבעיה הזאת ?
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
קוד לInsurgency שקיבלתי במסגרת Humble bundle. מקווה שאמצא כאן מישהו שיהנה מזה נשאר לי רק אחד ומחר פג תוקף אז מי שמעוניין, תיזדרזו. https://www.humblebundle.com/?gift=UnrS3KcFaxH8VPn2 תיהנו.
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
- 1 follower
-
-
אחי הקטן קנה כסף למייפל סטורי משהו 50 מילון מהאתר הזה : maple-story-mesos.com תוך כמה זמן אמור להגיע הכסף???
-
- 9 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
המשחק החדש של Ubisoft שובר שיאי פופולריות עבור הסדרה, גם כאשר לא כולם אוהבים את הכיוון העדכני לכתבה
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום, יש לי במחשב NBA 2K13,NBA 2K14,PES 13 ויש לי אותם דיי הרבה זמן והם עובדים מעולהה! פתאום מיום רביעי בערך...כשניקיתי קצת את המחשב שלי (מחקתי כל מיני קבצים וסידרתי קצת..) שלושת המשחקים האלה עובדים מאוד לאטטטטטט! כשאתם לוחצים על האייקון המשחק נפתח רגיל ועולה רגיל וברגע שלוחצים על משחק מסוים זה מתחיל לעבוד לאט. לדוגמה: אתם נכנסים לnba 2k14 אז שאתם נכנסים זה עולה רגיל והכול בסדר, אתם בוחרים קבוצות כדי לשחק עם חבר או נגד המחשב וכשהמשחק מתחיל הוא נהיה ממש ממש איטי והכול תקוע כזה... אז יכול להיות שמחקתי משהו ובגלל זה זה תקוע? כי יש לי גם בטלפילד 3 והוא עובד מצויין! תודה לכל העוזרים. נ.ב: המחשב שלי הוא מחשב חזק מאוד- קניתי אותו לפני איזה שנה בשביל גימינג.
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני משועמם מוות יש למישהו המלצה לאיזה אתר מעניין שאפשר לקרוא בו כתבות מאמרים מידע וכל מיני דברים כאלה בכל נושא הקשור למשחקים וחומרת מחשבים תשובה תיתקבל בברכה. תודה מראש DEMON HUNTER
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי חברה רכשתי כרגע את המשחק..כרגע הוא מוריד ב Origin הבעיה היא שה Origin מותקן בקשיח השני שהוא לא SSD..אני רוצה לשנות בהגדרות של התוכנה שזה יתקין את המשחק על ה SSD וכשאני בוחר בתיקייה של ההתקנה הוא אומר שהוא צריך לשנות את זה לתיקייה Program Files (X86) ולא להתקין את זה כמו שצריך על ה 64BIT..מה עושים במקרה כזה? איך בכל זאת משנים שהוא יתקין את זה על ה 64BIT? תודה מראש ושבת שלום
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
כי אני זוכר שאני ובן דוד שלי הגענו לשלב האחרון בלי קודים ולא הצלחנו לעבור את השלב האחרון האם מישהו הצליח?
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
הכירו את אחד ממשחקי האינדי הטובים ביותר לשנת 2018 לכתבה
-
שלום זה פעם ראשונה שאני משחק במשחק גוף ראשון ובחרתי את רמת הקושי VETERAN כי רציתי משו באמצע ושלא יהיה לי קל מדי..רציתי לדעת אם זו הרמה הנכונה לבחור? עוד דבר מתחילת המשחק אחרי איזה 3 צ'קפוינטס בערך הגעתי לאיזור שבו סייקו עולה על גג לחפות עליי ואני צריך לעבור חיילים כשמסוק מצטרף אליהם לצוד אותי..אולי תצחקו אבל כבר 10 פעמים ניסיתי לעבור את זה ואני לא מצליח וגם אם אני מצליח להישאר בחיים מהלחץ אני לא יודע לאן להגיע בכלל...טיפים ועזרה אני אשמח
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
Battlefield 2 "Euro Force" Booster נידחה http://pc.ign.com/articles/683/683440p1.html בטח גם ה Patch :-\
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
תיעודים חדשים מתוך שלב מבחני האלפא הסגורה של כותר ההתגנבות המתקרב שופכים אור נוסף על אופי המשחקיות שמצפה לנו, וגם הדרישות החומרתיות עליהן נזדקק לענות על מנת לזכות בחוויית משחק איכותית לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/צפו-בסרטוני-משחקיות-חדשים-מתוך-משחק-ה-hitman/
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
העורך הפעם מאפשר לבנות מפות לשחקן יחיד. תקיפת בסיס, צייד, ריצה מנקודה A לB ו-Assault. צילמתי את זה מהמחשב שלי: https://www.youtube.com/watch?v=2z0lUvcENuQ
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
הרזולוציה שונתה לאחת שלא נתמכת, וכעת המשחק עולה עם מסך שחור, איך ניתן לאפס את הרזולוציה??
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
לא יאומן לאיזה רמה של התמכרות אנשים מגיעים במשחקיי אונליין ... בחורה בסין מתה אחרי ששיחקה כמה ימים רצוף במשחק world of warcraft במהלך חג מקומי ארוך שהיה להם שם חברייה למשחק ערכו לה הלווייה אונליין ובעקבות המקרה (שהוא לא הראשון) 7 ייצרניות משחקים החליטו להתקין מערכות אנטי-התמכרות במשחקיהם http://news.xinhuanet.com/english/2005-11/01/content_3714003.htm http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3145432
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי, תבדקו את המשחק החדש Q.U.B.E - משחק הגיון 3D שממוקם בעולם קוביתי מרתק. הזכיר לי את בולו חשיבה למי שמכיר מימי ה-386. המשחק מבוסס מנוע UNREAL, ועכשיו קצת תמונות: משימת אתגר: זהו משחק קצר, גמרתי אותו בכ-3~3.5 שעות, אז אני מעמיד אתגר זמן למי שמסוגל לעקוף אותי (לאחי לקח 5 שעות). משחק קטן, בערך 500MB, מי שצריך עזרה למצוא לינק יכול לפנות בפרטי. לא חסר יצירתיות במשחק, היחלצו מהקוביה! נ.ב. לא יודע אם זה רק אני, אבל חטפתי תחושת בחילה רצינית וסחרחורת במהלך המשחק מתנועת המצלמה או מהעולם המוזר, קחו את זה בחשבון.
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
סתכלו מה קורה לי שאני מנסה להיכנס למשחק : מה לעשות הוא אומר להתקין דירקסט והתקנתי ומחקתי תמשחק והתקנתי שוב ולא עובד ואחרי שאני יוצא מזה זה עושה לי אל תשלח בבקשה כל מי שמבין אני ישמח עם תעזרו לי
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-


