עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by ItachiSan,

    אם כן באיזה שרת אתם משחקים ומה השם של הדמות? יש סיבה למה אני לא מצליח למצוא את האתר של ה cash shop?

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  2. אורח athlon
    Started by אורח athlon,

    שיחקתי בשבוע האחרון MOHAA העלילה במשחק טובה, לא מצוצה מהאצבע כמו בRTCW, הרבה יותר ריאליסטית. המנוע הגראפי והגראפיקה במשחק פשוט מעולים. המשימות מעולות ודי מורכבות ביחד למבחר שיש בשוק. אבל מה? מסיימים את המשחק בדיוק כמו שמסיימים משימה, זה נראה כאילו חתכו את המשחק באמצע, בסוף של משימה מסויימת. המשחק פשוט קצר מדי, אני לא האמנתי שאחרי שהורסים את המפעל לגז המשחק יגמר שם.... פשוט רצים לתוך רכבת ופתאום זה רושם THE END. אני אמרתי לעצמי: מה כבר נגמר?!?!? זה באמת היה משונה... אני חושב שמתכנתי משחקים צריכים להשקיע קצת יותר מחשבה בנוגע לסיום המשחק, כי זה פשוט הורס את כל המשחק. אני ממש לא מבין את זה הסוף של המשחק אמור להיות השורגים שישה חיילים נאצים עולים על רכבת ובזה נגמר המשחק? WTF? …

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  3. Started by צריכה המלצה למחשב,

    בבקשה תעזרו לי ב GTA 3 , קודם כל יש לי את הדיסק המקורי, שלא תחשבו שהורדתי, ויש לי מחשב חדש טוב, ולפעמים כשאני במשחק ויש פיצוצים גדולים , או שטנק נופל, או שאני שורפת המון אנשים, וכאילו יש פיצוצים ענקיים ואפקטים גדולים המשחק נתקע , וזה מראה לי שגיאה , אבל לא מובנת כאילו כתוב כמה מספרים ואותיות, ואני לא מבינה למה?? עזרה! :'(

    • 16 תגובות
    • 1.3k צפיות
  4. Started by -R-E-L-,

    מי שמתכנן לקנות את הPS3 כדאי שיקח את זה בחשבון. לצורך ההשוואה PS2 צורך רק 45W ו X360 צורך 160W. http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=11404

    • 14 תגובות
    • 1.3k צפיות
  5. לאחרונה שמתי לב כי קהילת שחקני ה MMO בישראל הולכת וגדלה, לראייה התור הארוך שהישתרך מחוץ לשערי מספר חנויות משחקים בשעה 12 בלילה ב 15.1 (תאריך השיחרור של WOW-TBC). על כן החלטתי לפתוח THREAD שירכז בתוכו את שחקני ה MMO בארץ, זאת לפי שם משחק, שרת, שם הדמות. בצורה זו נוכל אולי לתאם פעילויות משחק ביחד ולחזק את הקהילה אז אני אתחיל: GAME: WORLD OF WARCRAFT SERVER: SKULLCRUSHER CHARS: GIMJO, ORAYON שיחקתי בעבר גם ב SWG אך פרשתי ולעולם לא אחזור ככל הנראה :'( נ.ב אם ה THREAD יצליח אולי נהפוך אותו ל STICKY

    • 9 תגובות
    • 1.3k צפיות
  6. חנות הגיימינג שבה כל הכותרים מגיעים ללא הגנות קבצים מאפשרת לכם לרכוש בהנחות את מיטב יצירותיה של המפיצה האמריקאית אשר זרחה בסוף המילניום הקודם האם הכותרים שבמבצע כעת בפלטפורמת ה-Steam לא מספקים אתכם? גם בחנות ב-GOG יש רשימת של משחקים קאלסיים במחירי מבצע שעשויה להתאים לכם. המבצעים בשתי היממות הקרובות מתרכזים בכותרים שהושקו בעבר תחת Interplay האמריקאית, שהגיעה לשיא הצלחתה בשלהי שנות התשעים וסייעה ליצור כמה מסדרות המשחקים הפופולריות ביותר בסביבה – כמו Fallout ו-Baldur's Gate. Kingpin: Life of Crime בין 38 הכותרים שמוצעים, ניתן לציין לחיוב את משחק הפלטפורמה ההומוריסטיים Earthworm Jim, עם הראשון והשני שנמכרים יחד ב-4 דולר והשלישי (3D) שמו…

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  7. Started by vitalis,

    שלחו גם תגובות

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  8. יצא לי לחשוב על זה... אני לא זוכר הרבה משחקים שסיימתי... תמיד נשבר בשלב מסויים...

    • 13 תגובות
    • 1.3k צפיות
  9. Started by captaincaveman,

    מחפש בנרות............ STAR CONTROL 2...... אולי מישהו מכיר אתר של משחקים עתיקים שיש בו אותו? אני חושב שהוא בן יותר מ-10.....

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  10. Started by אוריפ,

    שלום! הגיע הזמן לקנות משחק חדש (כן, כן, לקנות, עדיין קיימים אנשים שעושים את זה ), ואני מחפש משחק טוב שיענה על הדרישות הבאות: משחק פעולה מגוף ראשון, כמו: Raven Shield. מאוד נהנתי מ-Raven Shield, ואני מחפש משחקים על עיקרון של אתה זה שיורה (מסתכל דרך העיניים של היורה) עדיף משחק של אנשים ולא אנשים נגד חייזרים או משהו בסגנון... אין לי שום הגבלה כספית או הגבלה בעוצמת המחשב שלי (הוא ירץ הכל ). מחכה לתגובות...

    • 15 תגובות
    • 1.3k צפיות
  11. Started by yakir8,

    שלום אני מחפש משחק של DBZ למחשב כול המשחקים שאני מכיר הם לPS WII XBOX אני מכיר רק משחק אחד שהוא ESF ואני כבר חרשתי אותו והוא מתחיל להיות משעממם.... אתם מכירים משחקים למחשב? ועוד שאלה אני מקווה שזה בסדר שאני שואלה(אם לא תגידו אני יערוך אותה) יש אפשרות לשחק במשחקים של DBZ שמיועדים לקונסולות שהם לא מחשב דרך המחשב? אם כן אך?

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  12. Started by HaVoC_850,

    לאט יותר עם מכונות יריה?

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  13. ועל מה הוא בדיוק ?

    • 21 תגובות
    • 1.3k צפיות
  14. שלום. לפי מה שהבנתי NBA 2K9 לא מציע משחק מרובה-משתפפים על גבי הרשת (online multiplayer), אלא רק על אותו המחשב (offline). האם זה נכון?

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  15. Started by orila,

    שלום ובוקר טוב לכולם אומנם הייתי עסוק בשלושת השבועות האחרונים , אבל יצא לי להורדי סדרה של מודים שממש משפרים את המשחק: skyrim monster mod monster wars v3 בגדול המודים מופסים המון מפלצות חדשות למשחק וגם חבורה בשם ה blue-strips שנלקחה ממשחקי ה witcher והכל מוסיף עוד מפגשים מענין כאשר מסתובבים במפה. יש עוד מוד שנקרא ציידי השדים של monster wars אבל איתו יש לי בעיה כי משום מה ברגע שאני מפעיל אותו אני ישר מותקף על ידי כל מי שנמצא לידי, גיליתי את זה שהייתי ב riverwood וכל העיירה קפצה עלי סתם כי שלפתי חרב שאלתי את היוצר של המוד מה קורה והוא לא חזר אלי עדיין נחמד מאוד ממליץ

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  16. Started by LazyBoy,

    בשקט בשקט עלתה לאוויר הסדרה החדשה של Mortal Kombat שהתחילה בגלל הסרטון הזה http://kotaku.com/5558339/if-this-is-the-next-mortal-kombat-movie-sign-us-up כרגע כבר יש שלושה פרקים http://www.youtube.com/show/mortalkombatlegacy צפיה מהנה

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  17. רוסטר הקבוצה : Angelsole Bsph Sidious Hypical tr1p crossader angelsole מאשר : http://www.sclient.net/main.php?system=AC&page=show&ID=183863 הנה :>

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  18. Started by Zadu,

    קיבלתי מחשב חדש לגיימינג ואני צריך משחקים טובים לשחק. תנו לי רשימה של משחקים חדשים חדשים שיצאו וכדאי לשחק מאוד בהם

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  19. Started by subwoffer13,

    מישהו מכיר איזה אתר טוב שאני יכול להשיג דיל זול יותר מ-49.99 יורו ? גם אם נגיד האריזה נפתחה או משהו . אבל העיקר שיהיה פרימיום ועם הדיסק עצמו . באיביי לא מצאתי משהו מעניין . ( הרוב CDKEYS)

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  20. Started by stone cold,

    http://www.gamespot.com/news/6196489.html?tag=latestheadlines;title;4 שחקתי אותו בזמנו על הPS2 משחק נחמד שכדי לכם לנסות למי שלא יודע זה מהיוצרים של GTA -רוקסטר

    • 12 תגובות
    • 1.3k צפיות
  21. שלום לכולם יש לי מחשב מעבדE8400 4G זיכרון DDR2 667 כרטיס מסך X1950 PRO 512MB 256BIT בכל המשחקים אין לי בעיות עם זה קרייסיס ועוד מלא משחקים כבדים, שמתחיל המשימה הראשונה רואים את הסרט ואת הסרט רואים מצויין איך שמתחיל המשימה בספינה רואים הכול ירוק מגעיל כזה ומטושטש מישהו יודע ממה זה? דרייבר מעודכן להכי חדש

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  22. Started by anatoli,

    אהלן אנשים, מתחושת נוסטלגיה מטורפת הוצאתי את האוספים הישנים שקיבלתי מתנה פעם. יש שם את C&C המקורי, את Red Alert המקורי עם התוספים שלו (ויש לי גם את Dune 2000 ). התקנתי עכשיו את C&C אבל אני לא מצליח להפעיל אותו. ניסיתי להגדיר שווינדוס יריץ אותו בתאימות לווינדוס 95 (כי הגרסא הזו מותאמת למערכת הפעלה הזו), ואני לא מצליח, הוא נותן לי כל הזמן שגיאה. למישהו יש רעיון איך לפתור את זה? Anatoli.

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  23. Started by goma,

    אני צריך עזרה אני מפעיל את המשחק וזה נותן לי הודעה זו: No Label OS: Windows 98 4.10 (Build: 67766446) CPU: GenuineIntel PentiumPro-class processor @ 867 MHz with 127MB RAM Video: NVIDIA GeForce4 MX 440 Can't find file for package 'ALAudio' History: UObject::SafeLoadError <- UObject::StaticLoadClass <- UEngine::InitAudio <- UGameEngine::Init <- InitEngine אני מבקש שתעזרו לי! תודה

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  24. היי, לחבר שלי יש מחשב ישן עם המפרט הבא: intel pentium 2 400mhz 128mb sdram ati rage 16mb אי לא יודע כלום על הלוח אם והדיסק קשיח (חוץ מזה שיש לו 40 ג'יגה). והשאלה היא איזה משחקים אתם ממליצים למחשב שלו? (לא כולל משחקי גמבויי)

    • 12 תגובות
    • 1.3k צפיות
  25. Started by tal5832,

    שלום לכולם הייתי רוצה להציע הצעה של החזרה של מפות ישנות לגטרים בBO2 המפות שאני רוצה להוסיף הם: Plaza, Meltown, Express מי שמסכים שירשום בתגובות שהוא רוצה. תודה (:

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים