משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,404 דיונים בפורום זה
-
קחו את ה All-Seeing Eye שלכם תזרקו אותו לפח כי יש משהו הרבה יותר טוב!! http://www.qtracker.com/ [attachment deleted by admin]
-
- 24 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
הרבה זמן לא ראיתי משחק מחשב כל כך ממכר וכל כך מהנה. לאחר כמה שעות משחק, נלחמתי בכל מיני רעים וסגולים (NOMADS), והגעתי לרמה 38 !!!! מסתבר שזו הרמה הגבוהה ביותר (ככה כתוב). אז מה עכשיו ? חזרתי למנהטן, גיבור גדול, עם עיטורים, סלחו לי על הבגידה, אף אחד לא רודף אחרי. זהו ? עכשיו אני חופשי לעשות סתם משימות ? יש איזו מטרה עליונה להמשך המשחק? או שפשוט סיימתי אותו ? תודה.
-
- 12 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
הכוונה לחנות באינטרנת שמוכרת והאם הוא יפעיל לי את קאונטר סטרייק 1.6 ?
-
- 7 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שמירה ככה בתחילת העיר השלישית בערך תודה לכל העוזרים!
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
הרבה מאוד זמן לא יצא לי לשחק במחשב, בגלל שהמפרט שלי ישן ולא יכול להריץ משחקים חדשים, ועכשיו אני גם לא יכול לשחק משחקים ישנים כי אין לי כרטיס מסך כבר כמעט שנתיים ובמקום זה יש את הכרטיס של הלוח אם שלא יכול להריץ שום משחק. בקרוב מאוד אני אביא מחשב חדש, ואחזור לתחביב הזה שהזנחתי זמן רב מדי. מעולם לא שיחקתי במשחקי רשת, כל מה ששיחקתי היה במסגרת סינגל פלייר. אני שואל ברצינות, אני לא ממש מעודכן במה שקורה בעולם הגיימרים. אנשים עדיין משחקים ברשת? כשהייתי בן 15 (היום 22), זה היה ממש להיט לשחק קאונטר סטרייק ואמריק'ס ארמי, ולא הייתי בקטע הזה. את צעדיי הראשונים בעולם הגיימינג, עשיתי בגיל 12, שנת 2001. התחלתי עם משחקי פעולה כמו היטמן, מקס פיין, GTA 3 ומשחקי מכוניות שאני אפילו לא ז…
-
- 6 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלומות פורום יקר. טוב הבנתי וקראתי בכמה פורומים שאפשר להפעיל את המשחק גם בכרטיסים שלא תומכים ב SM3 ע"י שינוי של איזה שהוא קובץ או משהו בקיצור אני ממש לחוץ על המשחק אם מישהו שמע יודע משהו שיכתוב פה או בהודעה פרטית עזרה לנואש מכולם! גיימר חובב ספלינטר סל תודה רבה ציטוט מפורום בחו"ל אף אחד לא ענה לו Hey folks. I'm trying to get the new splinter cell running on my X850XT-PE. It's a good card that's run everything I've thrown at it so far, but splinter cell 4 requires SM 3.0 to run. I read online somewhere that editing simpleshader=False to true and maybe some other settings, i could get the game to run. I included the settings file for you if you've got any suggestions.
-
- 12 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
FAR CRY כידוע משחק כבד, ורציתי לדעת איך הוא יעבוד על המחשב שלי : AMD ATHLON 64 512 MB RAM RADEON 9600 XT 2.8 GHZ ועוד משהו שמעניין אותי, איזה משחק כבד יותר DOOM3 או FAR CRY?
-
- 10 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
'>212.143.21.210:7780 לסרבר גישה מהירה עם סגנונות המשחק הבאים : Insta-CTF עם אופציה גם ב DM. 19:30 בערב. בתקווה שתיענו לת'ראד זה ותראו נוכחות. Quality fragging, every1!
-
שלום, היום התקנתי את משחק GTA:VC וכשרציתי להתחיל לשחק, המשחק נכנס למצב טעינה ואחרי שהוא טען כ-50 אחוז מהטעינה, הופיעה ההודעה שצירפתי תמונה שלה כאן למטה. למישהו יש רעיון מה הבעיה, ומה אני צריך לעשות?
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
כי אני מת לדעת מה עושים שם נראה משחק מעולה כמו rct3 על בסיס simcity
-
- 8 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכולם, מישהו יכול לבנות לי בבקשה חבורה של 6 דמויות? אני צריך את השילוב הטוב ביותר של גזעים (או תת גזעים), מינים ומקצועות. (מדובר במשחק Icewind Dale 2).מי שיכול לעזור לי גם לבחור לכל דמות התמחות בכלי נשק שונה זה מאוד יעזור. תודה לעוזרים.
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
איך קוראים לתוספות? איזו תוספת הכי טובה? מה יש בכל תוספת? תודה
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
לפני שאני מתחיל יש לציין שאני עובד עם מעבד Athlon 1.4, כרטיס מסך Asus V8200 ו- Windows XP. ובכן, לאחר שאני מעיל את תפריט ה- AutoPlay ולוחץ על פקודת ה- Install המסך הופך לשחור לכמה שניות ואז בועט החוצה בחזרה ל- Windows... Help Plz
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
משחק האינדי החדש Return of the Obra Dinn כולל מראה "עתיק" במיוחד - אבל זה לא מונע ממנו לזכות באהדת המבקרים והגיימרים כאחד לכתבה
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
- 1 follower
-
-
משחק הפעולה המבטיח יתעכב, ויגיע כעת בעיכוב של כמעט חצי שנה מתאריך המיועד במקור לכתבה
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
- 1 follower
-
-
היי אני בשלב שנקרא BOAT, ואני בקטע הסופי שאני נמצא על האוניה שאני צריך לפוצץ, אז השתלתי את הנפץ רצתי לפרונט של הספינה כמו שהורו עלי היא התפוצצה, התחילה לטבוע ופתאוםםםם הופיע לי מסוק שאני אמור לפוצץ, אבל הקטע זה שלא משנה איך אני יורה ובמה, הוא פשוט לא מתפוצץ!!! היה לי 14 טילים של משגר טילים, לא עזר בשיט, וכולם פגעו במסוק, פגעתי בו ברובה 20 פעם וטחנתי לו תצורה והוא לא מת, זה מראה לי שהוא פוגע באיש שיורה עלי עם המכונת יריה אבל הוא לא מוכן למות!!, ויתר על כך יש לי את הספינה שטובעת ואני צריך להספיק לפוצץ תמסוק לפני שהיא תטבע ואני אפול למים ואז באמת נגמר העסק, אבל אני פשוט לא מצליח להרוג אותו!!! למישהו יש פיתרון? :-\
-
- 19 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום ברשותי המחשב הבא Intel® Core™2 Duo Processor E4600 (2M Cache, 2.40 GHz, 800 MHz FSB RAM 2GB וכרטיס מסך GEFORCE 8600GT מהם דרישות המערכת בשביל לשחק במשחק באופן סביר אני לא מתכוון לדרישות המערכת שרשומות באתר היצרן כי זה לא הכי נכון הרצתי can you ran it ובגדול עברתי על מינימום אבל עדיין המשחק לא רץ סביר אני לא מצפה לחלק אלה לנסבל תודה לעוזרים אם צריך לשדרג רכיב במחשב אפשר לרשום גם.
-
- 9 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
כשאני בא להפעיל את המשחק הוא אומר לי: the appliction has failed to start becouse OpenAL32.dll was not found העתקתי את הקובץ לספרית system וזה גם לא עזר... וזה זה גם אומר UT2003 Build [2002.05.31.18.31] OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600) CPU: GenuineIntel Unknown processor @ 1577 MHz with 511MB RAM Video: NVIDIA GeForce4 MX 440 Can't find file for package 'ALAudio' History: UObject::SafeLoadError <- UObject::StaticLoadClass <- UEngine::InitAudio <- UGameEngine::Init <- InitEngine מה לעשות???
-
- 12 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
התקנתי את התוכנה גם מהספריה __Installer של המשחק ואז הורדתי מהאתר של Pbuster 3.7 וזה תמיד מגיע לשלב הזה בדיוק תודה רבה
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
אין שום פרטים על ה'בחור',אבל הוא בדרך.. http://www.computerandvideogames.com/285494/crysis-3-plot-already-mapped-out-crytek/ http://kksonakiya.hubpages.com/hub/Crysis-3-Release-Date-Update-April-2013 http://www.tomshardware.com/news/Crysis-Crysis-Trilogy-Cevat-Yerli-FPS-Black-Ops,12080.html
-
- 7 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
הייתי רוצה להתרשם איך המשחק רץ על המחשב שלי לפני שאני קונה אותו. תודה
-
- 7 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אני מחפש שם של משחק מאוד ישן: זה משחק חשיבה בערך, שבו יש כמה עולמות שונים, אני זוכר שהיה את מצרים ויוון (ונראה לי גם פרס אבל אני לא בטוח) ואתה להגיע לדלת בכול שלב. יש לך 2 כלים מיוחדים: רובה (שיורה מהראש שלו...) נעליים עם קפיצה גבוהה במיוחד והגנה למספר שניות. בכול מסך (יש הרבה מסכים בכול שלב) יש חרקים שונים שפוגעים בך (יש עכביש שיורד מהתקרה וחוזר למעלה, יש חיפושית שנעה ימין ושמאל, יש עטלף שטס בצורה קבועה כמו פטרול ועוד). בעולם של מצרים רוב הבעיות זה שאתה צריך לירות לתוך מכשיר מיוחד כדי לפתוח דלתות הזזה (כחולות אם זה עוזר לכם) ורוב הפעמים יש במסך משולש אדום שעם כפתורים במסך משנים את המצב שלו העולם של יוון מבוסס על הכנסת קודים, שבמסך מפוזרים הקודים ואתה צריך לגעת בהם לפי סד…
-
- 14 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
PS2 + Massiah chip עם 2 שלטים אחד מהם רוטט ועוד כמה משחקים.. כל זה ב1000 שקל.. הקטע זה שהצ'יפ לא נראה לי פותח מולטיזון מה זה אומר המולטיזון וכמה זה יפריע לי ? + קראתי ש הצ'יפ גומר למכשיר את החיים מהר זה נכון ? 0_ם
-
- 11 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
שיחקתי במשחק הזה שעות רבות (ומהנות) עד היום. היום כשניסיתי לעלות את ה SAVE שלי ולהמשיך לשחק, הוא זורק אותי החוצה עם איזושהי הודעת שגיאה עלומה! אז התקנתי מחדש את המשחק - ונאדא, גורנשיט, כלום! עדיין אותו קקה! אז ניסיתי לחפש צ'יט שיקפיץ אותי לשלב בו הייתי (כי בכל זאת, הגעתי לשם לבד ולא ממש מתחשק לי לחזור לשם מאפס) ומצאתי את הצ'יט הבא. אז מה הבעיה אתם שואלים? הוא לא עבד! אז פה אתם, כן אתם, נכנסים לתמונה : יש למישהו SAVE'ים שמורים של המשחק או צ'יט אחר? אני נמצא כרגע בשלב שאחרי הקרב עם הבחור שנראה כמוני (ההוא שמשוויץ שיש לו אוגמנטטים כמו שלי רק עם FIRMWARE טוב יותר) ניצחתי אותו והשתמשתי בצוללת לצאת מהבסיס ולפגוש את ההוא על הגג (ההוא שאומר לך שעומדים לשגר טיל בכדי להשמי…
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-


