עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by NuNaTaK,

    אני מחפש משהו חדש אבל אחרי שסיימתי את Zuma החדש בכמה שעות ולא מצאתי משהו ארוך יותר שנראה לי מעניין במיוחד, למישהו יש הצעות? משחקים שאהבתי: Red Alert 3 C&C 3 Half Life 2 Team Fortress 2 Company of Heroes Portal Crysis Crysis WarHead Age of Empires 3 Call of Duty 4 Call of Duty 5 World of Goo Zuma Zuma's Revenge Peggle GTA IV משחקים שלא אהבתי: Far Cry 2 (מפה ענקית ומשחק מרוח מאד) 1701 A.D (כיף בהתחלה אבל חוזר על עצמו ונמאס מהר מאד) Burnout Paradise (רק בגלל המחסור בעלילה) Battlefield Heroes (חיקוי לא מוצלח) *בכל המשחקים שציינתי שיחקתי גם בהרחבות שלהם. זמינות בארץ זה לא בעיה, אין לי בעיה לקנות בסטים, EA Store או חנויות מקוונות רגילות. תודה.

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  2. Started by dannyb_il dannyb_il,

    לכל מי שמעוניין יש שרת דיסקורד (דיבור) של המחשק sea of thieves מי שרוצה להצטרף שיצור איתי קשר לכל מי שלא יודע\מבין: שרת דיסקרוד הוא שרת דיבור שבוא אפשר לדבר עם מיקרופון עם עוד אנשים להכיר ולשחק ביחד וככה למצוא אנשים נוספים\חדשים לשחק איתם

  3. הפרק החדש בסדרת המצליחה מבית Ubisoft מוכן להשקה עם שיק פוסט אפוקליפטי אופטימי משהו ודרישות חומרה רשמיות לכתבה

  4. קאפקום מכריזה כי Dragons Dogma: Dark Arisen, המתחרה שלה לסדרת משחק הפעולה הנהדרת של From Software, ינחת ב-PC בינואר 2016 לכתבה: http://hwzone.co.il/באיחור-גדול-המתחרה-המרכזי-של-dark-souls-יגיע-למ/

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  5. Started by YakovEQW,

    שלום חברים, הורדתי Forza 4 וכחלק מהתקנה בקובץ Readme נאמר שאני צריך להפעיל בווינדוס מצב Developer Mode לפני ההתקנה. כך עשיתי, רק שהווינדוס שלי לא מעודכן כיוון שאני לא משתמש ב Windows Defender, אז כאשר בחרתי באפשרות Developer Mode, הוא ניתקע לי להרבה זמן ב - Searching for developer mode package.. ולבסוף אני מקבל שהמצב מופעל, אך עם שגיאה 0x80080005.. חשבתי אולי מישהו כאן מכיר פתרון לבעיה ומה ניתן לעשות על מנת להתקין את המשחק במצב הזה? או שאני חייב באיזשהו אופן לעדכן את הווינדוס על מנת להריץ את ה Developer Mode ורק איתו להתקין את המחשב ללא error's? רב תודות לעוזרים. חג שמח

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  6. Started by ~BaRaK~,

    ביטא פתוחה למשחק למי שרוצה לנסות: http://world.needforspeed.com/home יצא לי לשחק קצת וההיתרשמות בינתיים טובה.השליטה במכונית די קלה ולא ממש מאתגרת,הגראפיקה לא בשמיים וגם אין הרבה אופציות להוסיף (חוץ מסקלה של מינ' ומקס'). יש שלושה מצבים: מולטי,פרטי ושחקן יחיד. הסרברים מפוזרים על המפה וצריך להיות על האיקון של המירוץ ולהיצטרף. כמסיימים מירוץ אפשר לראות כמה כסף הרווחתם וrep points. אחרי זה בוחרים בבונוס אחד מתוך 6. יש גם נקודות שנקראות boost points. איתם אתם יכולים לשפר את הניטרו,לשפר את המכ''ם שקולט את השוטרים,להעלות את אחוזי הזכייה שלכם בכסף ועוד. זהו בינתיים. לא יצא לי לשחק הרבה כי משום מה המשחק לא מתחבר לי לשרת עכשיו אבל זה יכול להיות משחק די טוב להעביר איתו את הזמן.

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  7. Started by angelsole,

    #Badap רועי - downer בראין - brayn יובל - AVG אופק - Phydonz

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  8. Started by sademon,

    היה איזה משחק ישן שמזכיר מאוד את Blade runner.. היו במשחק hover cars אבל לא כמו בבלייד ראנר אלא מכוניות שממש מזכירות את אלה שיש בSatelite reign (משחק חדש) (המכוניות שרואים ב3:20 עד איזה 3:50 בשביל אינדקציה) ממש דומות.אם אני לא טועה ממש בהתחלת המשחק אתה מתחיל לא רחוק מהעיר ויש איתך עוד דמות שרצה לכיוון העיר ואז נעלמת. (יש גבר ונקבה, אני לא זוכר אם אפשר לבחור לשחק עם שניהם אבל עם הבחור בטוח אפשר.) הזווית ראייה היא כמו של משחקי אסטרטגיה ואם אני לא טועה זה Point & click בשביל לנוע. אממ.. זה מה שאני זוכר בערך..

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  9. האם המערכת הזו: CPU:AMD Athlon XP 1700+ MotherBoard:Gigabyte GA-7VTXE Video Card:ATI Radeon 8500LE 64MB + TV Out Memory:Crucial Micron 256MB DDR PC-2100 Hard-Disk:Western Digital 80GB 7200RPM Special Edition DVD-ROM:Toshiba (16x48) CD Recorder:Mitsumi 32X12X48 Mouse:A4Tech WOP-35 תריץ טוב את המשחקים הבאים חלק ויפה עם איכות טובה ? Zoo Tycoon Star Trek Aramda WarCraft III Unreal Tournament Stunt GP Doom 3 Unreal Tournament 2003 Sega Bass Fishing Madden NFL 2002 Lego Racer 2 Trophy Bass Fishing Ping Pong 3D Virtua Fighter Virtua Cop 2 World Cup 2002 FIFA 2002 Ghost Recon Cue Club GTA3 Dragonball GT Final Bout Roller Coaster Tycoon Theme Park World World Cup 2002 Heroes…

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  10. פתחתי את הת'רד בשביל לשאול אם מישהו נתקל בתופעה כזו גם. המשחק עובד אצלי באיטיות שלפי דעתי מוגזמת מדי... מפרט מחשב: amd athlon 1700+ gainward geforce 3 ti 200... אם תרצו אני יכול לכתוב עוד חלקים במפרט.. בכל מקרה מה לדעתכם הבעייה?

    • 11 תגובות
    • 1.4k צפיות
  11. שלום לכולם הגעתי לשלב ב- Fahrenheit שבו אתה נמצא באיזה חנות ספרים של איזה סיני עתיק שמבקש ממך למצוא לו איזה ספר אבל אני לא ממש מצליח למצוא אותו ונראה שיש אין סוף ספרים בחנות.. איך אני מוצא את הספר?? תודה מראש לעוזרים.

    • 13 תגובות
    • 1.4k צפיות
  12. Started by Impact,

    http://www.gametrailers.com/video/e3-09-crysis-2/50065?type=mov הולי שיט!@~!@ נראה מדהיםם אני רוצה אותווווווווו

    • 9 תגובות
    • 1.4k צפיות
  13. תודה .. [attachment deleted by admin]

    • 11 תגובות
    • 1.4k צפיות
  14. Started by KOBRA CHOPER,

    קניתי GRAN TURISMO 4 ובחוברת ההסברים אין אנגלית אז אני לא יודע כלום על המשחק :-X :-\ חיפשתי יש כמה שפות אבל אין אנגלית ואני לא מבין איך לשחק :'(

    • 15 תגובות
    • 1.4k צפיות
  15. חוץ מM3, קררה ג'יטי, RX8, מוסטנג GT

    • 19 תגובות
    • 1.4k צפיות
  16. Started by liviur,

    חדשות רעות בהחלט: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3672103,00.html מעציב נורא מצב השוק של חברות משחקים השנה. ליביו

    • 12 תגובות
    • 1.4k צפיות
  17. Started by ew89,

    נכנסתי לסרבר לאחר שסרבר אחר קרס לי אני מחליף ל K Bullets ורואה את זה..הכוונת של הנשק הראשי גם השתנתה לי וחלק מהאנשים היו רמה 0 ולחלקם לא הופיע רמה בכלל WTF?!

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  18. Started by Eyal-Style,

    בואו נדבר קצת על המשחק הזה איך הוא עובד איזו חומרה הוא דורש (בפועל איזו חומרה מתאימה ואיזו לא ) איך המולטיפלייר ביחס לגרסאות הקודמות ??

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  19. לזה אף אחד לא ציפה: קרוב לעשור אחרי ההשקה ל-Xbox 3, הפרק השלישי בסדרת Halo מגיע למחשבים האישיים - במתכונת מוזרה ומצומצמת לכתבה: http://hwzone.co.il/halo-3-%d7%9e%d7%92%d7%99%d7%a2-%d7%9c-pc-%d7%9b%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7-%d7%9e%d7%a7%d7%95%d7%95%d7%9f-%d7%97%d7%99%d7%a0%d7%9e%d7%99-%d7%a2%d7%91%d7%95%d7%a8-%d7%a8%d7%95%d7%a1%d7%99%d7%94-%d7%91/

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  20. Started by Meir787,

    שלום ! רכשתי בית בAnvil מאיזה אדם אחד שסבא שלו מת או משהו כזה... סיפור עצוב, אבל הסיפור היותר עצוב הוא שהבית ממש חורבה - ענקי - אבל חורבה. לפי מה שהבנתי, צריך לקנות מין מגילות כאלה, ואז זה משפץ את הבית. מישהו יודע מאיפה קונים ? תודה.

    • 17 תגובות
    • 1.4k צפיות
  21. http://www.gamebanshee.com/news/108879-drakensang-online-leaves-beta-atlantis-update-trailer.html מדבור במשחק לא רע בכלל בסיגנון דיאבלו.

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  22. שלום, אני מחפש משחק טוב אשר יש לו תמיכה טובה במשחק אינטרנט. כמה דגשים: א. עדיף פעולה, אבל גם אסט' זה נחמד. ב. דרישות מערכת סבירות (לדוגמה UT3 לא עובד אצלי). ג. יש שרתים בארץ- ומשחקים בהם אנשים (חשוב מאוד). ד. עדיפות למחיר לא גבוה. ה. המחשק יהיה כיפי. תודה!

    • 9 תגובות
    • 1.4k צפיות
  23. איזה HL הכי זול אני יכול לקנות כדי לשחק ברשת (הרגיל כבר אי אפשר) כמה הוא עולה? (אני קונה מאופיס דיפו מירקונים אם יש מקום יותר זול בסביבה אני אשמח לשמוע עליו) ואם יש לי HL ישן מלפני כמה שנים אז אני אוכל לשחק ברשת? (בעזרת הסיריאל שלו?) האם יש הגבלה על הסיריאל? (ז"א אם אני היום קונה אז עוד שנה אני כבר לא אוכל לשחק? [הסיריאל לא יהיה תקף?]) ושאלה אחרונה אם אני קונה את המשחק אז אני אוכל להוריד את כל העידכונים (HL2, CS CZ, CS CS וכל אלו?)

    • 15 תגובות
    • 1.4k צפיות
  24. Started by staticx,

    האם נמצא פתרון לבעייה שהמשחק פשוט עובד מהר מידי, שלמשל 10 שניות במשחק הן 4 שניות אמיתיות זה קורה ב NFSMW בעיקר והמשחק נהיה בלתי אפשרי מרוב המהירות, ולאחרונה נתקלתי בבעיות גם ב COD2 שהדמויות פשוט עומדות במקום עם ידיים פרושות והנשק באויר... מוזר לאללה. מישהו כבר פתח על זה נושא לפני כמה זמן אבל לא ראיתי שקיבל תשובה, למישהו יש בכל זאת רעיון? תודה

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים