משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,404 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם. אני בתהליך של קניית מחשב גיימינג חזק מאוד הכולל מסך 4k אני דיי חדש בתחום והשאלה שלי לא קשורה למחשב אלא למשחקים שאשחק בו. השאלה היא: האם כל משחק {כבד נגיד} זקוק להגדרות משלו? אם כן, זה רשום איפה שהו? או אולי הוא "מתכוונן" אוטומטית ע"פ החומרה הקיימת שמותקנת? איך אני מוציא את המיטב מהמשחק? *אפשר לתת לדוגמא את הgta5 בכרטיס מסך it ומסך 4k? תודה מראש לעונים?
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
זאת תקופת יובש למשחקי מחשב..אני מת משעמום בבית...רציתי לדעת אם בכל מקרה יצא איזה משחק שיצא בזמן האחרון ששווה לשחק בו?
-
- 8 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
יש למה לחכות אני אוהב את המשחקים של החברה הזאת (לא EA אלה בליזארד) http://www.gamespot.com/news/6185882.html שמועות על KOTOR III http://www.gamespot.com/news/show_blog_entry.php?topic_id=26213172&sid=6185996&action=convert&om_clk=latestnews&tag=latestnews;title;0
-
- 17 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
http://www.fileshack.com/file.x/11771/The+Club+Demo http://games.internode.on.net/filelist.php?filedetails=15151 http://www.gamershell.com/download_23149.shtml http://www.fileplanet.com/184399/180000/fileinfo/The-Club-Demo http://files.filefront.com/The+Club+PC+Demoexe/;9606601;/fileinfo.html
-
- 16 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכולם, רכשתי את המשחק Dark Messiah אחריי שהתרשמתי מהמשחק אצל אחי; אצלו במחשב התקדמתי קצת (פרק 3) והייתי רוצה להעביר את השמירות מהמחשב שלו לשלי, האם זה אפשרי? (להזכירכם המשחק פועל דרך סטים, והמשחק הלא מקורי הוא מעין ראר שפותחים ומשחקים, ללא התקנה) איפה התיקיות של המשחק המקורי נמצאות?
-
- 17 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%98%d7%9c%d7%90%d7%99-%d7%97%d7%93%d7%a9-%d7%9c-call-duty-advanced-warfare/
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
http://gamevideos.com סוף סוף משחק מID שהוא לא רק יריות. והוא נראה פיגוז!!! בזכות ג'ון כרמאק כמובן. (תכנסו בצד לטריילר)
-
- 12 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אני לא מציע כאן תסטים שלי למכירה אבל אני רק רוצה לדעת בכמה אני יכול למכור cod7 cod8 cs.16 כל המשחקים באותו סטים בכמה אני יכול למכור אותם?ואיפה אני יכול למכור?
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אני מחפש המלצה למשחק אסטרטגיה, עכשיו מה שחשוב לי, זה בעיקר משחקיות רשת נוחה, וגרפיקה ממוצעת-טובה.. אבל לא משהו כבד.. ואם זה יהיה בסיגנון עתידי כזה או לפחות לא בסיגנון של ימי הבניים יהיה עוד יותר נחמד בתודה, PuLsE.
-
- 20 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
מישהו בעניין, מתכוון לשחק? מכיר בכלל את המשחק? רוצים לשחק יחד?
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
-
אני משתמש ב win2000 כשאני מנסה להפעיל את דום , הוא נותן לי הודעת שגיאה , שהתוכנה ביצעה טעות והוא צריך לסגור אותה . או שהוא פשוט נתקע , עוד מישהו נתקל בתופעה ?
-
- 11 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אם מישהו יכול, אז אני צריך רשימה של משחקים מבוססים OpenGL מהשנים האחרונות. אני יודע שDoom3 ו-Quake4 מבוססים OpenGL. יש עוד משחקים (עדיף קצת יותר ישנים) ? אני צריך כי אני רוצה לבדוק אם הדרייברים האחרונים משפרים גם את ביצועי הOpenGL של הR9XXX. תודה
-
- 8 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום, אני מחפש שם של משחק ששיחקתי בו בגיל 8 לערך.. (לפני 10 שנים) לא ממש ידוע לי אם הוא היה חדש בזמנו, אבל הוא הולך ככה: המשחק הוא ממבט מלמעלה, וצריכים לאסוף בו חפצים ויהלומים, וישנם גם מפתחות שפתחו חדרים נוספים. אולי מה שהכי יעזור כאן זה שאני זוכר שמידי פעם הופיעו מפתחות בצבע לבן בצורה של גולגולת או עצם (לא הכי זוכר) שפתחו דלתות בונוס לזמן מוגבל מאוד. עכשיו זה היה מן מבוך כזה שבתוכו נמצאת הדלת שנפתחת לזמן מוגבל. אני זוכר שהטריק היה להיכנס למבוך בזהירות מהצד מבלי לגעת בגולגולת / עצם, לחפש את הדלת, ורק אחרי שמוצאים וזוכרים אותה, לחזור אחורה, לגעת בעצם / גולגולת ואז לרוץ בחזרה לאותה דלת. מקווה שמובן, תודה.
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
חבילת Humble Bundle חדשה עלתה לאוויר ומציעה לכם לרכוש כמה מהלהיטים של חטיבת הגיימינג מבית Warner Bros במחיר מציאה לכתבה
-
- 9 תגובות
- 1.4k צפיות
- 2 followers
-
-
מתחרה חדש וממומן קהל על הכביש בקטגוריית סימולטורי הנהיגה רוצה להגיע הכי קרוב שאפשר למסלולי המירוץ האמיתיים לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%94%d7%9e%d7%a1%d7%9c%d7%95%d7%9c-%d7%94%d7%9e%d7%94%d7%99%d7%a8-%d7%9c%d7%a4%d7%95%d7%98%d7%95-%d7%a8%d7%99%d7%90%d7%9c%d7%99%d7%96%d7%9d-project-cars-%d7%94%d7%95%d7%a9%d7%9c%d7%9d-%d7%91%d7%93/
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
הכירו את היצירה אשר תוכיח לכם כי עולם משחקי ההרפתקאות עדיין חי ובועט לכתבה
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
- 1 follower
-
-
-
שלום לכולם, לא מצליח להפעיל את המשחק, זה כותב לי שחסר קובץ בשם XLIVE.DLL,זה פעם ראשונה שאני נתקל בזה. איפה משיגים את הקובץ ואח"כ איפה צריך למקם אותו? תודה מראש.
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שהגרסה המקורית יצא בזמנו יצא לי לשחק רק בגרסת הWII שהייתה די פושרת אין לי מושג איך גרסת הHD אבל בקרוב אני יוכל לנסות אותה בזכות הגרסה הזאת שיוצאת עוד כמה ימים למחשב לאנשים ששיחקו במשחק בגרסת הHD זה לא יתן הרבה סך הכל אותו משחק אם כמה שלבים נוספים ואולי תוספות קטנות אחרות אבל אני שמח שזה יוצא גם לPC הפעם
-
- 8 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
עדיף ישראליות, אבל אם אין איכותיות אז לפחות קהילות דוברות אנגלית. תודה לעוזרים =)
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
הפסקה של שנה אחת תאפשר למותג היוקרתי מבית Ubisoft לחזור אל מסלול ההצלחות שלו? בואו לשפוט בעצמכם לכתבה
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
- 1 follower
-
-
אני צריך סיראיל ל HALF LIFE אני רוצה לשחק ב ESF ואני חייב סידי קי טוב בשביל לשחק תודה לעוזרים! ;D
-
- 11 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
Battlefield 2 Israeli soldiers Whats your age?
-
- 17 תגובות
- 1.4k צפיות
-


