עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by matani122,

    1.) לפני כמה ימים סיימתי את המשחק הראשון שלי בסדרה במחשב - DMC: Devil May Cry ורציתי לשאול: אחרי שסיימתי לשחק עם דאנטה איך אני יכול לשחק גם עם ורג'יל [ עם פירוט בחלוקה לשלבים, כי אני ניסיתי להוריד UPDATE למשחק + VERGIL DOWNFALL וזה עדיין לא עבד. ] 2.) ואני גם רוצה להוריד את 4 DMC , אבל ראיתי גם ביוטיוב שיש DMC 4 Special Edition- שייתן לנו אפשרות לשחק עם 5 דמויות שונות, שיצא רק ב 23/6/15 - תהיה אפשרות להוריד אותו בטורנט כבר בחודש יוני ? אם לא מתי זה יצא למחשב להורדה. ובמידה וזה לא יצא להורדה אז מה הגרסה האחרונה שיצאה ושכדאי להוריד אותה.

    • 12 תגובות
    • 1.4k צפיות
  2. Started by Interl-Conore,

    http://www.gamespot.com/features/6162742/index.html?tag=topslot;title;1&om_act=convert&click=topslot הגראפיקה של XBOX 360 הרבה יותר טובה!!!! ( ) וגם ה FPS יותר טוב במשחקים

    • 9 תגובות
    • 1.4k צפיות
  3. Started by TimoTy,

    המפרט שלי החתימה וזה עובד גרוע על 640 X 480 אני לא מצפה שחעבוד עם הכל על גבוהה אל זה לא קצת מוגזם ?

    • 16 תגובות
    • 1.4k צפיות
  4. Started by vacuuuum,

    שלום, בעקבות דיסק קשיח קטן מאוד, אני צריך המלצה למשחקים טובים שאפשר לשחק בהם הרבה שעות, אבל שהנפח שלהם הוא לא גדול יותר מ 1 או 1.5 ג'יגה. רצוי שהמשחקים לא יהיו ישנים. יכול להיות מכל ג'אנר, רק לא קווסטים או משחקי פאזל (ולא משחקים מטומטמים כמו טטריס או זומה.) משחקים שאני מכיר ולא צריך: europa universalis mount and blade civilization משחקי פאזל משחקים של PARADOX INTERACTIVE. משחקים ישנים מאוד שמסתמכים על גרפיקה ופרזנטיישן.

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  5. Started by LIOR42,

    אני נמצא בשלב במשחק שאני נהג מרוץ איך עוברים את זה ?

    • 14 תגובות
    • 1.4k צפיות
  6. Started by simonsix,

    לכותר הראשון היו לא מעט מעריצים ומאז עברו 7 שנים. הכותר החדש מגיע מעודכן גרפית ושיפורים רבים. מישהו משחק?

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  7. מעוניינים לדעת מה המשמעות של כל הגדרה גראפית שמציע לכם GTA V במחשב האישי ומה השפעתה הצפויה על הביצועים? ל-NVIDIA הפתרונים לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/nvidia-%d7%9e%d7%a6%d7%99%d7%92%d7%94-%d7%90%d7%aa-%d7%9e%d7%93%d7%a8%d7%99%d7%9a-%d7%94%d7%91%d7%99%d7%a6%d7%95%d7%a2%d7%99%d7%9d-%d7%95%d7%94%d7%94%d7%92%d7%93%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%94%d7%90%d7%95/

  8. Started by miaoo673,

    משימה ראשונה... אני צריך לטפס בסולם כדי להגיע לחבל המשתלשל מהגג אבל מסיבה כלשהי הדמות נעצרת בסוף הסולם (תמונה). [attachment deleted by admin]

    • 9 תגובות
    • 1.4k צפיות
  9. Started by Hipno,

    לאחר המתנה רבה, Blackhole הוציאו את עדכון 1.2 למשחק שלהם Heroes 6. העדכון מתקן הרבה מהתקלות(מזל כאשר אין מזל, שבוע המגפה מביא מינוס להכנסת יחידות ועוד...) ומביא בין השאר איזון ליחידות ושיפור לאינטליגנציה המלאכותית. רשימת השינויים הרשמית:

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  10. Started by אבינר,

    שלום! יש לי מחשב יחסית ישן, שמצליח בקושי להריץ את Battlefield 4 בהגדרות נמוכות.. קניתי כרטיס מסך HD6570 ועדיין זה לא שיפר את זה משמעותית.. מה עושה לי את הצוואר בקבוק? מפרט: כרטיס מסך Radeon HD6570 1G 650MHg. מעבד Intel core 2 duo E6550 1992.49MHg. זכרונות 4G DDR2 398.5MHg. (העתקתי מCPU-Z) מה צריך להחליף כדי שהוא יעבוד בלי תקיעות ברזולוציה נמוכה, או בנונית? תודה!

    • 9 תגובות
    • 1.4k צפיות
  11. Started by ~BaRaK~,

  12. Started by Kidney_stonE,

    אהלן, אחרי שגמרתי את המשחק הזה, אני מעוניין להכנס ל BATTLNET ולשחק מול שחקנים אנושיים (לא חייב דווקא BATTLNET, אם אתם מכירים שרתים אחרים שאפשר לשחק בהם, אז בכיף) אני לא מצליח להתחבר לשרתים, כאן יהיה המקום לציין : זאת הגרסה שיש לי, אם יש למישהו ידע איך לפתור את העניין, אז אני אשמח לקבל תשובה. אפשר לדבר איתי גם באייסיקיו 306221231, במידה והפורום לא מתאים לדברים האלה. תודה, אריק.

    • 12 תגובות
    • 1.4k צפיות
  13. Started by saint,

    אני צריך cs??? תודה מראששש :jump:

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  14. היי כולם, רציתי להמליץ לכם על ערוץ היוטיוב שלי, Yarimiz . מדובר בערוץ גיימינג, חומרה ומחשבים שעלה השבוע לאוויר. הערוץ יתרכז בעיקר בגיימינג וכבר עכשיו אפשר לצפות בו בשלושה סרטונים שקשורים ל-Battlefield 4. מדי שבוע יעלה סרטון חדש באתגר "בואו ננסה", בו אני משחק אך ורק עם הנשק ש אתםמציעים לי לשחק איתו, זה יכול להיות נשק צלפים עם כוונת ברזל, או Assault Rifle עם תוספות שיעיקו על המשחק איתו. אתם מציעים, אני משחק! אני יודע שאני חדש כאן בפורום, אך המטרה שלי היא להשתקע פה כי נראה שהקהילה פה חמה וחיה. אשמח אם תתנו תעדכם על הסרטונים פה ובתגובות על הסרטונים עצמם. אם אהבתם, תלחצו לייק ותנו בסאב, זה מאוד יעזור לי להרים את הערוץ למעלה! הערוץ: https://www.youtube.com/user…

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  15. Started by Born2Kill,

    זה מה שאני רואה... מישהו יודע לפי מה שכתוב מתי הוא יחזור?

    • 11 תגובות
    • 1.4k צפיות
  16. Started by Soya Gaming,

    כמה שטויות יש לי במשחק הזה לחחח

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  17. http://midwestgeek.blogspot.com/2006/09/top-10-lies-by-sony-road-to-ps3-launch.html ;D > ;D

    • 19 תגובות
    • 1.4k צפיות
  18. Started by eladbu,

    היי לכולם כוון שמאוד התאכזבתי מפאסיפיק אסולט אחרי HL2!חיפשתי לי משהו בסגנון(פיפא 2005) סתם!!!!! החלטתי לראות את פאר קרי נכון שהוא לא חדש אבל שמעתי דברים טובים כוון שגם כרגע יש לי מערכת טובה להריץ אותו! מה אתם אומרים?

    • 15 תגובות
    • 1.4k צפיות
  19. Started by Art Tatum,

    people of trrropicoooooooo i come before you to address the upcoming election we will complete the 5 years plan, in just 4 years this is prrogressss the game is good, and our victory, Secuuuuuuuuuuuured This is: Tropico 4 [Part 1/4]

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  20. Started by LL@SS,

    טוב, אז אחרי יומיים ,שלושה עם הסנייפר החלטתי לצלם כמה מהלכים וצליפות נחמדים שהצלחתי לתפוס, היו גם ממש טובים שפספסתי, הסרטון הוא לא משהו מיוחד שלא ראיתם, תתחשבו בעובדה שאני שחקן BF חדש ובמיוחד חדש בסנייפר :-*

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  21. Started by CRT,

    עד עכשיו מה שהכי נהנתי ממנו זה NFS פורשה שלדעתי זה אחד המשחקים הטובים ביותר בסדרה הזאת. רוצה משחק בסגנון כזה כמה שיותר ריאליסטי היופי לא מעניין אותי. בתודה מראש.

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  22. מחפש קישור נורמלי כי כל שאר הקישורים גרועים. הורדתי את המשחק במהלך הלילה 3 פעמים (2.3 גיגה הורדה! ) ו כל הורדה הייתה מושחתת או לא יודע מה.... אני לא מחפש עזרה טכנית בהורדות ולמה זה ירד מושחת או מה לא, לא מעניין אותי , אני רק מבקש לינק נורמלי להורדה ממישהו שכבר הוריד בעבר ובהצלחה. בתודה מראש, קובי.

    • 8 תגובות
    • 1.4k צפיות
  23. אם אני רוצה לשחק ממחשב אחר (לא באותה דירה), עם אותו חשבון אוריגין. האם אני יכול פשוט להתקין ORIGIN עם החשבון שלי ואיתו להמשיך הלאה עם כל הנשקים והצבירות שהשגתי עד כה? תודה.

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  24. Started by homart,

    אני יודע שזה משחק ישן אבל התחלתי לשחק בו לא מזמן ונתקעתי. יש איזה אתר שמראה לאן להמשיך או אולי יש כאן איזה מישהו שיכול לעזור???

    • 16 תגובות
    • 1.4k צפיות
  25. Started by LazyBoy,

    עוד אוסף משחקים בסגנון שלם-כמה-שתרצה! http://www.getgamesgo.com/little-big-bunch המשחקים: Explodemon Frozen Synapse Serious Sam Double D Munch's Odyssey New Star Soccer 5 ידיעה קצרה בנושא http://pc.ign.com/articles/121/1214752p1.html

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים