עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by AvielGames,

    http://www.youtube.com/watch?v=uFykQuhxO1c&feature=c4-overview&list=UUfUa0qyytWAxbu8OYWROWXgשלום לכולם ! כאן אביאל בפרק ראשון בסדרה חדשה ב- The Walking Dead Season 2 אז אם אהבתם סמנו זאת ומצטער שהמשחק לא על רזולוציה מתאימה ויש שחורים בצדדים אני יתקן אתזה בפרק הבא. צפייה מהנה !

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  2. Started by amit123,

    תגידו... 1.איך המשחק?שווה משהו? 2.על מה הוא בכלל? 3.אני אוכל להריץ אותו על גרפיקה גבוהה?

    • 15 תגובות
    • 1.4k צפיות
  3. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%a6%d7%a4%d7%95-%d7%9b%d7%9b%d7%94-%d7%a0%d7%a8%d7%90%d7%94-the-witcher-3-%d7%91%d7%a8%d7%96%d7%95%d7%9c%d7%95%d7%a6%d7%99%d7%99%d7%aa-4k/

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  4. אני חדש במשחק וסביר להניח שאני ממש ממש גרוע. רציתי לדעת אם אפשרי לאפס את הסטטיסטיקות אחרי תקופה מסויימת, כי סביר להניח שיהיה לי הריגה אחת על כל 20 פעם שאמות.

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  5. Started by arkadi_s,

    אהלן , מי שמכיר את המשחק וניסה לשחק בו או משחק אולי חווה את הבעיה בכל אופן שמעתי שאנשים נוספים נתקלו בבעיה הזו במשחק ובמשחקים כאלה ואחרים , כשאני לוחץ על האיקון של המשחק שום דבר פשוט לא קורה , זה לא נכנס למשחק . התקנתי כמה פעמים בכוננים שונים , החלפתי קראקים וזה לא עזר . מה יכולה להיות הבעיה ? תודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  6. Started by DAVIDKI19,

    המחשב שלי הוא 1005PX של אסוס.... 1 ג'יגה ראם מעבד N450 איזה משחקי פעולה או ספורט שיעבדו על המחשב?

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  7. בתצוגת E3 של XBOX ONE הציגו חלק מהסינגל של BATTLEFIELD 4 בגיימפלי הציגו את Angry Sea שהוא חלק בסינגל בנוסף לכך, בE3 בחלק של EA,הציגו את הMultiplayer של המשחק הטריילר של המולטי שפורסם בE3 בחלק של EA צפייה מהנה

    • 18 תגובות
    • 1.4k צפיות
  8. Started by 47,

    התקנתי את NWN ואת חבילת ההרחבה של המשחק. עכשיו כשאני משחק במישחק המשחק פשוט מקרטע בצורה נוראית וזה לא משנה אם אני שם גראפיקה הכי טובה או הכי גרועה. הכי מוזר זה שאם אני מחזיק SHIFT המשחק זז חלק (!) לגמרי על האיכות הגראפיקה הכי גבוהה. ולא רק זה, גם הLOADING מאוד ארוך (במיוחד במקומות גדולים), ואפילו המשחקים יותר כבדים (כמו מאפיה) הLOADING יותר קצר ואני פשוט משתגע . יש לי DX9.0B והדריוורים לפני הכי חדשים. תודה מראש לכל מי שעוזר.

    • 18 תגובות
    • 1.4k צפיות
  9. Started by __MIKO__,

    כשנכנסתי ל DFBHD קיבלתי הודעה לגבי המשחק team sabre. האם זה expansion למשחק הקיים? או משחק חדש לגמרי שצריך להתקין אותו מחדש. אשמח לקבל פרטים ממישהו שיש לו כבר את המשחק.

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  10. אולי מישהו יעשה אחד כזה? אני היחיד פה שמתרגש קצת לקראת היציאה של המשחק?

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  11. פלטפורמת הגיימינג ממשיכה לבצע שינויים שנועדו לגיימרים לקבל בדיוק את מה שהם רוצים וצריכים לכתבה

  12. Started by ofer_mat,

    אפילו משחק האמריקיים עושים על עצמם והם משווקים אותו בחינם http://www.americasarmy.com/ אולי נלמד משהו מהם...

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  13. Started by Eyal-Style,

    משחק אדיר ששיחקתי בו בבטא שנפתחה בתחילת 2014 משחק כבר מעל חודש והמשחקיות אדירה וכיפית !!! מישהו כאן משחק ?

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  14. Started by fp581,

    מה אתם חושבים על המישחק? שווה לקנייה? אני קניתי את כל שלושת הקודמים + ההרחבות שבאינטרנט (היה שווה כל שקל!!). בתחילת החודש הבא מגיעה השני בגירסה המיוחדת (סוף סוף).

    • 18 תגובות
    • 1.4k צפיות
  15. Started by tigerex,

    wtf is that? is it the same like the original edition? there is shops that sells that? or is it only in "unlegal" version?

    • 11 תגובות
    • 1.4k צפיות
  16. Started by i.k,

    איך להפעיל שלב בבטא כי אני נכנס לmenu ולא יודע איך להתחיל להריץ את המשחק איזה פקודות לרשום בקונסול?

    • 12 תגובות
    • 1.4k צפיות
  17. Started by MaGiCoD,

    אני לא העורך הכי גדול אבל הטריקשוטים יפים! תראו עד הסוף ממש עד הסוף! תראו ב-HD

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  18. אני מחפש משחק בסגנון של ra3 או שר הטבעות 2 ושיהיה באיכות גרפיקה לא פחות מהם . ומשחקי יריות בסגנון של קריסיס או של cod אבל שיהיה גרפיקה טובה ולא משחק ישן .יש לי כרטיס hd4770 ואני רוצה רזולוציה חזקה.

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  19. גם עם האפשרות ליצור שרת ולתת אייפי דרך האייסיקיו. לא חייב להיות על שרתים עצמאיים. מקווה שיש דרך, בתודה, עידן192

    • 7 תגובות
    • 1.4k צפיות
  20. Started by Shoshan,

    מה היה הכוח של הכרטיס מסך של סוני 3? לאיזה כרטיס בערך היה שווה הסוני 3?

    • 19 תגובות
    • 1.4k צפיות
  21. Started by Domovoi,

    תגידו לי למה הצללים במשחק כל כך מגעילים? אפילו על HIGH :[ תמונה:http://img264.imageshack.us/img264/2037/relic00000ra1.jpg

    • 17 תגובות
    • 1.4k צפיות
  22. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    צריך TRAINER בישביל NFSU שיעבוד במולטיפלייר!

    • 15 תגובות
    • 1.4k צפיות
  23. Started by GWeizman,

    חבר שלי מנסה למצוא שם של משחק דוס, וחיפוש בגוגל לא העלה שום תוצאות, אז החלטתי לפנות אליכם. התיאור הוא משהו כזה - אתה מחזיק אקדח (ככל הנראה FPS) ויורה בסמיילים ענקיים ועננים סגולים שבאים אליך. התיאור כ"כ ביזארי ולא ברור ששום חיפוש גוגל לא העלה תוצאות, אבל אני יוצא מנקודת הנחה שאם מישהו פה מכיר את המשחק הוא יזהה לפי זה. שם המשחק יספיק לי, אבל אם אתם גם לא זוכרים ואתם יכולים להרחיב איכשהו את התיאור זה גם יהיה טוב. תודה, גיא (והחבר).

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  24. Started by Coca Cola,

    אני יצאתי מהחלון הזה (זה ממש בהתחלה איפה שנכנסבים למיון לאחר הגעת הרכבת) עכשיו אני בחצר כזאתי ויש עמוד ודלת שאי אפשר לעבור בה חחחח אז מה עושים?

    • 12 תגובות
    • 1.4k צפיות
  25. Started by GameGems,

    הידעתם שסדרת הסימס לא הייתה נוצרת אלמלא הבית של היוצר שלה היה נשרף? בואו לגלות את הסיפור המלא מאחורי יצירת סדרת משחקי סימולציית החיים המצליחה מכולן לכתבה

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים