עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. היי חבר'ה , נתקלתי במשחק הזה לפני שבוע + (קניתי אתמול:). המשחק כעת ב Early access . יש בפורום סקירה על המשחק הזה? מישהו פה משחק? נראה משחק ממש טוב - מושקע - קשה מאוד ומצריך חשיבה ועבודת צוות. אשמח לדעת אם יש קהילה כלשהי למשחק בארץ.

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  2. Started by IG,

    סוף סוף יש מידע על משחק גמור ראשון שמשתמש במנוע!!! ואני שואל: מתי יוצא אינריל 3? אגב, אם יש שאלות בנוסך "מה הדרישות" ו"מזה" באופן כללי, תקראו את הכתבות הנוספות שיש אליהן קישור בצד... http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3068733,00.html

    • 11 תגובות
    • 1.4k צפיות
  3. Started by Omerole,

    עוד ניתן להשיג את המשחק הזה בחנויות? מצאתי רק את הFrozen Throne..

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  4. אני אוהב משחקים כאלה של משימות ויריות ויחידות למלחמה בטרור ודברים כאלה או משחקים למשל כמו מקס פיין למישהו יש להמליץ על משחקים טובים??

    • 7 תגובות
    • 1.4k צפיות
  5. Started by myDGB blws,

    יאללה עשיתי אחרון לפני שיוצא ghosts תהנו [h=1] [/h]

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  6. פלטפורמת Metacritic מסכמת שנה עם היצירות שקיבלו את ממוצעי הציונים הטובים ביותר בכל פלטפורמה - ועם אלו שבלטו לרעה לכתבה

  7. Started by avi2014,

    אחותי רוצה משחק כל שהוא לגיל שלה.... יש לכם המלצות למשחק לילדים קטנים??

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  8. Started by ofer_mat,

    משחק ענק!!! אפשר להוריד עוד מפות? או תוספות?

    • 11 תגובות
    • 1.4k צפיות
  9. התקנתי את Battle for Middle-earth II יש ברשותי כרטיס מסך 1650PRO 512 דיירקט איקס מעודכן ודרריבר 8.3 החדש מערכת הפעלה ויסטה אולטימייט 32 אני מעלה את המשחק הוא חושב חצי דקה וקורס. בדקתי ב EVENT VIEWER וראיתי שזה קשור לקובץ NTDLL.DLL הרצתי חיפוש בגוגל ולא מצאתי שום פיתרון שקשור לבעייה שלי עכשיו לקטע המוזר... התקנתי את המשחק אצל אחי (XP PRO WITH ATI 1900XT 512) וראה זה פלא המשחק עולה מישהו יודע לכוון אותי מה יכולה להיות התקלה? אולי חסר לי איזה פיצר בכרטיס מסך?

    • 13 תגובות
    • 1.4k צפיות
  10. איןו לי מושג באמת למה אני רוצה אותו אבל זה מאוד יעזור לי את תתינו לי לינק לשני הקבצים האלה (של המחק ושל האימולטור)

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  11. Started by alexrta,

    יצא ה-MP דמו למשחק PARIAH, משחק מבית היוצר של אנריל המקורי אמור להיות משהו טוב לינקים לדמו: http://www.fileplanet.com/152344/download/Pariah-Demo-%5BMultiplayer%5D http://www.gamershell.com/download_8886.shtml http://files.filefront.com/Pariah_MP_Demo/;3845957;;/fileinfo.htm 316MB

    • 11 תגובות
    • 1.4k צפיות
  12. Started by Anonym,

    ערב טוב לכם ידידי, בפעם השלישית במספר אני ממשיך את מסורת "רשמים מ...", אני רואה שזה מקבל תגובות די חיוביות. הפעם בחרתי להתמקד בדמו של NBA 2003 ששמתי לב שיצא רק לפני כשעה וחצי. זוכרים את החבר שלי עם ה-486 וה-FIFA 97? אז היה לנו עוד משחק אהוב, פי שתיים על FIFA והוא היה NBA 98. לצערי שלא כמו עם FIFA אין לי ניסיון רב עם כל הכותרים של הסדרה, רק עם 98, 2000 ו-2001. אני חייב לציין שבאחרונים השינוים מ-98 היו מאוד קטנים בעיקר גראפים. המשחקיות לא השתפרה בהמון ואני אסתכן ואגיד שאפילו נפלה קצת. כידוע חברת EA SPORTS החליטה לא לשחרר גרסת 2002 למחשב על מנת לשפר ולשכתב את המשחק לקראת 2003, ולפי הדמו הם די הצליחו. הדמו אומנם מאפשר רק 4 דקות משחק, אך בכל ה-4 שעות הללו ניתן לראות את הש…

    • 7 תגובות
    • 1.4k צפיות
  13. Started by SpEcToR,

    תראו איזה מחשב יש לי במפרט.. ניסיתי לשחק על מדיום.. אותו דבר.. ניסיתי הכל LOW וOFF.. אותו דבר.. 15-5 FPS קבוע.. זו בעיה במחשב? =S

    • 12 תגובות
    • 1.4k צפיות
  14. Started by ot,

    אחד המשחקים החביבים עלי בזמן המתנה ברשת הוא ספיידר (עכביש) המובנה בחלונות (גירסאות אחרונות). פתאום אני מגלה תוך כדי משחק (WINXP PRO) שהוא פשוט נתקע! מיד אחרי איתחול המערכת המשחק מתחיל מהר וללא בעיות במהלך המשחק הוא מתחיל לגמגם ולקרטע. תופעות: חלוקת הקלפים היא בהפרשים של שניה/שתיים בין קלף לקלף גרירת קלף היא משימה מתסכלת, רק לאחר כמה שניות הפעולה מתבצעת, וכך הלאה... אין לי בעיות בשאר המשחקים (משחקי העברת זמן, סוליטר, פריסל וכו'). מישהו נתקל בתופעה הנ"ל? פיתרון? או פיתרון אפשרי? תודה

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  15. Started by a_halachmi,

    איך מפעילים קודים ב-call of duty 2?

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  16. אוקי, אז התקנתי את הסימס 2 שלנו על המחשב שלי שהוא יחסית חדש והמשחק לא רץ אחרי ההתקנה- הוא נותן לי ארור של משהו משהו דיירקט איקס 9 שלא מותקן לי או משהו כזה. לעומת זאת במחשב הישן שלנו שבן איזה 5 עם פנטיום 4 המשחק רץ נהדר ואין בעיות. מישה יכול לומר לי מה הבעיה? כי ניסיתי להתקין פעם דיירקט איקס 10 וזה התקין אם איני טועה ומשום מה היום אחרי זמן מה שניסיתי מקודם את המשחק ועכשיו אחרי שאני חושב שהתקנתי המחשק לא רץ.. דאגתי לתמונת סקרין שוט של ה-EROR שהוא נתן לי.. אשמח אם תוכלו לעזור לי לגלות מה הבעיה או במה שגיתי, הרבה תודה רבה...

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  17. מה נשמע חברים? חג שמח! הכנתי פרק נחמד על משחקי XTREME שיצאו פה בארץ, לאורך כמה וכמה שנים. נראה לי שתהנו! ומשהו חביב לקינוח, קצת פספוסים מצילומי הפרק חג שמח חברים!

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  18. Started by Mingi,

    כבר דיי הרבה זמן שאני לא מצליח להפעיל את הSteam כי הוא נתקע לי בקטע שאני מפעיל אותו והוא מנסה לעשות Update ולא מצליח... ממה זה יכול להיגרם העניין הזה? ואיך פותרים את זה? * עשיתי פירמוט למחשב והורדתי קובץ התקנה חדש וזה עדיין לא עובד.

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  19. Started by שחר84,

    שלום רב, ברצוני לשאול איך מתקינים את הG27 על GTA5 לPC. ראיתי כמה מדריכים באנגלית אבל הם היו די מבלבלים. אשמח עם מישהו יסביר לי כאן את השלבים בעברית שאלה נוספת: אני משחק עם בקר XBOX, האם ניתן להפעיל את הG27 ביחד עם השלט? תודה.

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  20. Started by Vatos-Locos,

    יש מספר מדמי XBOX\PS2 למחשב, השאלה היא האם יש איזשהו אמולטור שבאמת שווה התקנה? תודה

    • 8 תגובות
    • 1.4k צפיות
  21. שלום! אשמח לעזרה! אנחנו מנסים להוריד CC למשחק SIMS 4 מאתרים כמו אלה - https://www.thesimsresource.com/downloads הקבצים שהיו יורדים בהתחלה היו עם סיומת PACKAGE והצלחנו להוריד קובץ אחד אבל מייד אחריו המחשב לא מאפשר לפתוח יותר אותם וכותב לי הודעה כזו - האם יכולים לעזור לי לפתור את הבעיה.? מדובר במחשב חדש . תודה רבה ! יעל

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  22. Started by Roy.T,

    בחיפוש אחרי האיש זאב הזה, במקום שנקרא LOWER RUIN במבנה ביער, אחרי שהורגים את האישה רוח הזאת יש מדרגות עולים ויש מזבח כזה ובאמצע יש ארון קבורה שבתוכו יש שיריון כסוף מגניב כזה. הרגתי את כולם ואני לא מצליח לצאת משם כי הדלת נעולה. אני גם לא מוצא את המפתח. מי זוכר את החלק הזה? [attachment deleted by admin]

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  23. Started by zxcvbn2,

    לאורך השנים קהל הגיימרים החובבני והכבדים יותר התנגשו להם בשאלה .. מי מביס את מי בתחרות על לב הכדורגל האמיתי ביותר PES או FIFA או במילים אחרות מי סיבב "בננה" לחיבורים של היריב והשאיר לו עשן מאחור !! אוקיי אז בתור אחד ששרף לא מעט שעות וגם את ראייתו מול שתי היריבות המושבעות החלטתי לבקר באופן אוביקטיבי את שני המשחקים להלן הציונים : נתחיל עם התפריטים - ללא ספק ניצחון ברור ל EA על התפריט המגוון יותר ועשיר יותר (ליגת אלופות .. ושמות של הקבוצות מקוריות וכו...) הציון שלי - PES 7 FIFA 9 פס קול - תבוסה כואבת ל KONAMI שדרן משעמם (אולי הנקודה הכי חלשה של PES ) לעומת FIFA שם השדרן באמת מכניס אותך למשחק (כל הכבוד ל EA ) אמיתי לחלוטין אם אני לא ט…

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  24. Started by bennash,

    אני מחפּשֹ אתר מסֻדר של מִשֹחקים** הכולל: רשימה של ארבּעים-שִשים השנים האחרונות של: חברה>חברה שנִרכשה*>סידרת מִשֹחקים>משחק לפי ABC או לפי תעריך הוצאה לאור רִשמי של החברה. אני מצאי אבל לא מסֻדר ואם אינפורמציה לא חשובה כמו איך נִבנתה החברה מי האדם שיצר את המִשֹחקים וכולי...: ויקיפדיה באנגלית נותן הרבה אבל לא הכֹּל: http://en.wikipedia.org/wiki/EA_Games ,http://en.wikipedia.org/wiki/Activision ,http://en.wikipedia.org/wiki/Id_games אתרים שנִפתחים רק ב ARPAnet (שנות החמישים עד 1994) אתרי בייניים: http://study.eitan.ac.il/sites (קצת משנות השִבעים יותר משנות תשעים) ואתרים עם מִשֹחקים הכי חדישים יש מלא (שנות האלפיים והעשׂור הנוכחי) למשל אתרים של יצרניות GPU, פורומים …

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  25. מתי יוצא משחק חדש של EA מסדרת ה- generals (חדש יותר מ- Zero Hour)?

    • 7 תגובות
    • 1.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים