משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,404 דיונים בפורום זה
-
http://www.gamefocus.ca/news/11341
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
חודשיים לפני השקת משחק בטמן המבטיח מתגלה תוספת משמעותית למנגנון הקרב ומפורסמות דרישות מערכת חסרות פשרות לכתבה: http://hwzone.co.il/batman-arkham-knight-%d7%93%d7%a8%d7%99%d7%a9%d7%95%d7%aa-%d7%94%d7%9e%d7%a2%d7%a8%d7%9b%d7%aa-%d7%a0%d7%97%d7%a9%d7%a4%d7%95%d7%aa-%d7%95%d7%94%d7%9f-%d7%a7%d7%a9%d7%95%d7%97%d7%95%d7%aa/
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
ערב טוב (: ברשותי ווינדוס 7 , עם דרייברים מעודכנים , אבל המשחק לצערי מסרב לעבוד. ניסיתי לעשות תאימות גם לXP וגם לויסטה . אך ללא הועיל. אשמח אם תעזרו לי בנידון , אסף (: [attachment deleted by admin]
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
יש לי כרטיס מסך הרקולס MX400 והשמחק רושם לי שהוא לא נוצא OPENGL ... מה עושים !?
-
- 7 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני MaLaWaH - כרגע מנהל גאטרים שאחראי בעיקר על MW3 . בתאריך 9.3 יצאתי לחופשה לשבוע .. כשחזרתי שמעתי שרץ רק גאטר אחד בודד בשבוע ולא נרשמו מספיק קבוצות לקאפ אז ביטלו גם תקאפים ב MW3 עד להודעה חדשה.. אני רוצה לנסות להחזיר את MW3 למפה , במיוחד תקאפים השבועיים. אשמח אם כל מי שבעד , יגיב פה וירשום פה תקבוצה שאיתו הוא יוכל להרשם לקאפ ב MW3 (אם יהיו מספיק קבוצות, יתקיים קאפ) . בנוסף לכך, אשמח אם עוד אנשים יבואו לגאטרים ב MW3 כדי להחזיר את פעילותו של משחק זה. תודה רבה ושבוע טוב. קבוצות רשומות (צריך 4 מינימום רצוי מעל 5) : Plug & Play TheMafia [ATTACH=CONFIG]5529[/ATTACH]
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
מישהו יכול לתת לי הסבר מדוייק איך אני מפעיל את הנסיך הפרסי החדש בבקשה? רשום בקובץ ה - nfo ככה: Remove all IDE drives and Play מה זאת אומרת תעזרו לי בבקשה שבוע טוב שיהיה לכם!!!!!!!!
-
- 12 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום. אני מחפש משחק שיהיה בסיגנון של הנסיך הפרסי. אז אם מיחשהוא יכול להמליץ לי על משחק כזה, לא ישן מידי. תודה מראש.
-
- 20 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
כן כן. סוף סוף יש שרת מדורג ל2142 ואתם מוזמנים להתעדכן בכל הפרטים. כנסו לכאן - http://forum.vgames.co.il/showthread.php?t=1032047
-
- 15 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
טוב אני לא גיימר בגרוש, אבל יש לי מחשב חדש אז החלטתי קצת לחרוש אותו. יש לי Intel Pentium 4 3Gh'z ( 2MB) 64bit NVIDIA GeForce 6200 TurboCache (256 MB) וג'יגה הרץ זיכרון(שתי זיכרונות 512 ddr2 של kingstone) המלצות? (600 ג'יגה פנויים..)
-
- 22 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
חוץ מכל המשחקים של בילזארד שאני מכיר.ושל חברת ea games כגון c&c3 .האם יש משחק בסגנון? שזה לבנות ולכבוש שטחים. משחק מהחדשים כמובן.
-
- 7 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
כן, עוד משחק מכוניות מציאותי והפעם מבית SimBin. הורדתי את הדמו, בו יש 2 מכוניות (Seat Leon ו- BMW 320i) ומסלול אחד (Brands Hatch, UK). אני חייב לציין שהוא מאוד מזכיר את GTR2 (אותו מנוע?), רק יותר כיפי ועם גראפיקה קצת טובה יותר (לדעתי) - נהנתי מאוד בהגדרות Novice, יותר מזה עדיין לא ניסיתי. את הדמו ניתן להוריד מכאן או מכאן, שניהם מהירים. http://www.race-game.org - אתר הבית של המשחק. http://www.youtube.com/watch?v=RJbmI-cd3p4 - סרטון.
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
בהנחה שהידיעות אכן נכונות, יותר מדוייק לומר ש EA רכשה את VG Holding Corp, שבבעלותם Bioware ו Pandemic Studios מקור מהפורום הרשמי של Bioware והנה מקור אחר ועוד אחד אני לא יודע עד כמה רע זה הולך להיות, אבל התמונה הזו אומרת הכל מבחינתי:
-
- 14 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
רכשתי את המשחק מסטים התקנתי עברתי את שלב הטעינה המסך מתחיל בסרטון עם הבהובי ניידות אך אחרי שתי שניות אני מקבל הודעה SOCIAL CLUB ERROR 1005 לחצתי אוקיי ואני מועבר לדף עם הוראות של רוקסטאר לבעיה זו אך עשיתי את כולן ושומדבר לא הועיללל...מה עושיםםם שילמתי על החרא הזה 240 שקל.
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
- 1 follower
-
-
אהלן חברים אני מחפש משחק ישן ששכחתי את השם שלו ואני מקווה שמישהו יעזור לי פה אני זוכר שבמשחק היו 4 דמויות גבר גדול, אישה, גבר גמד עם משקפיים ועוד גבר רגיל ועוד משהו שאני זוכר שבמשחק יש משהו שקשור לשעונים D: מקווה שמישהו מכיר
-
- 7 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
השאלה בכותרת, האם יש אפילו שמועות שהולך לצאת משחק חדש נוסף בסדרה? האחרון היה פשוט גרוע ברמות. קצר מאוד ולא מספק. ספויילר: כמו כן, לפי הסוף. כנראה שאמור להיות. מה אתם אומרים? והכי גרוע, עדיין לא הבנתי למה הוא הרג את לוסי.
-
- 7 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
היי מה המצב אחים שלי רציתי לדעת איפה אני יכול לקנות Ps2 או xbox במחיר של עד 800 ש"ח אפשר חנויות גם מהארץ וגם מחו"ל,אבל עדיפ מהארץ תודה לכל העונים
-
- 7 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
הי חברים, זה שוב אני. לא יודע אם ראיתם בסרטונים שלי, אולי שמעתם כאן או בפייסבוק או במקומות אחרים, אבל יש כיום תנועה לשימור משחקים ישנים והכוונה היא לא רק לשימור דיגיטלי, אלא לשימור פיזי של הקופסאות, המגזינים שהיו פעם, אפילו מחשבים וקונוסלות ישנות. עכשיו התנועה מפיצה פוסטר שקורא לכולם לא לזרוק סתם משחקים, במיוחד עכשיו בנקיונות החג, ואם מישהו חושב לזרוק משחקים ישנים סתם כי אין לו מקום - אז יש כתובת לפנות אליה. חברי התנועה כבר נסעו את כל המדינה הלוך ושוב בשביל "להציל" משחקים מהשלכה לזבל אז אשמח אם תירתמו למאמץ, ספרו לחברים ותוודאו שאף אחד לא זורק סתם משחקים לזבל. המשחקים הישנים הם העבר שלנו - והמשחקים החדשים הם הנוסטלגיה העתידית שלנו. אנחנו צריכים לשמור עליהם! חג שמח…
-
- 6 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
המשחק גי טי אי פועל אצלי מצוין בלי שום בעיות אחרי התקנת הפיקס אבל השאלה היא אני לא יכול לפתוח את השמירות שאני שמרתי כל פעם שאני עושה לואד כל הזמן יוצאת שגיה אופינית לווינדוס. האם יש גם לזה פיקס ?
-
- 7 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
הי אנשים מה קורה? אני רוצה להזמין אתכם לשידורים של משחק המוקדמות של נבחרת ישראל מול נבחרת רומניה במסגרת אליפות אירופה של ארגון Clanbase! את השידור ינהלו 2 שחקני טופ qTp|Nightmare ו qTp|wAZARY !!! השידור יתחיל בשעה: 22:00! לשידור החי: http://www.twitch.tv/IGAIsrael
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
סרטון מפתחים חדש מציע לנו מבט ראשון על המשחקיות של כותר ה-Total War הייחודי והשאפתני ביותר אי פעם, ולעת עתה זה נראה מבטיח ביותר לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/סרטון-המשחקיות-של-total-war-warhammer-ישאיר-אתכם-ללא-מ/
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
Gears of War עם המנוע של UT 2007 י? למי שלא שמע עליו: http://media.xbox360.ign.com/media/747/747891/imgs_1.html עוד תמונה חבל"ז http://www.bisonium.com/blog/images/1127159903-1.jpg
-
- 23 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שאני ניכנס למשחק הוא מוציא לי את הדבר הבא Could not load OpenGL. Make sure that you have the latest drivers for your video card from the manufacturer's web site. הכרטיס מסך שלי הוא RADEON 9250 128MB AGPX8 תודה לעוזרים
-
- 12 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכולם , רכשתי את המשחק מ STEAM לפני כמה שעות , ירד והכל .. ואז זה הופיע error lunch עשיתי הפעלה מחדש - נכנסתי ל SAFE MODE לחצתי 7 , בטלתי את מה שרצו שם ועכשיו זה http://support.easyanticheat.net/kb/launcher/dse/?lr=en-us איזה עוד אפשרויות יש לי ? תודה רבה וחג שמח
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
איזה מרגיז יש לי בעיה שאני נכנס(זה רק מהיום) זה עושה לי את זה אולי זה קשור שהורדתי תוכנה של SPY SWEEPER? ועשיתי בדיקה וזה מחק לי את כל המרגלים למינהם? תתחשבו בי אני כבר שלב 12 בסוף על סף סיום המשחק שאני כבר משחק יותר מחצי שנה אז בבקשה תעזרו לי [attachment deleted by admin]
-
- 15 תגובות
- 1.4k צפיות
-


