עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by L1ron,

    שלום , יש לי מחשב חדש שמסוגל להריץ את כל המשחקים החדשים על ההגדרות הכי גבוהות. בבקשה תנו לי שמות של המשחקים הכי חדשים שיש לי את הגרפיקה הכי טובה? ז'אנר פתוח להכל , רק לא משחקי ספורט ומכוניות.

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  2. בבקשה :-\

    • 12 תגובות
    • 1.4k צפיות
  3. מי אשם בהשקה הנוראית של Batman: Arkham Knight למחשבים האישיים? כולם מאשימים את כולם, כך נראה לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%9b%d7%95%d7%9c%d7%9d-%d7%99%d7%93%d7%a2%d7%95-%d7%a9-arkham-knight-%d7%a2%d7%91%d7%95%d7%a8-%d7%94-pc-%d7%a9%d7%91%d7%95%d7%a8-%d7%97%d7%95%d7%93%d7%a9%d7%99%d7%9d-%d7%9c%d7%a4%d7%a0%d7%99-%d7%94/

    • 8 תגובות
    • 1.4k צפיות
  4. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    כי יש לי 100% EVIL! :s05:

    • 27 תגובות
    • 1.4k צפיות
  5. Started by ben_amitai,

    איזה אחד סיים את PORTAL ב 18 דק', מטורף? או גאון? http://www.youtube.com/watch?v=koB2cEYjx8w חלק ראשון http://www.youtube.com/watch?v=JfBe5WtrQG4 חלק שני לזה אני קורה חשיבה מחוץ לקופסא :yelclap:

    • 13 תגובות
    • 1.4k צפיות
  6. גם בדמו של BF2 וגם בFEAR לא מצאתי אופציה ל 1280X1024, רק על 960. מה ניהיה? איך אפשר לסדר את זה?

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  7. Started by natan805,

    ראיתי אזהרה בכמה פורומים שהזהירו.והביאו לינק שכנראה מהאתר הרשמי שהזהירה על זה. אם זה נכון האם יש פיתרון?

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  8. Started by SiaTex,

    לקראת הקאפים שבאים, חשבתי להוסיף חוק שיכול להיות ממש ממש כיף. אולי נעשה שסיבוב הסכינים יעשה על ידי combat knife על מנת לשחק יותר טוב? כולנו מכירים את זה שאנחנו הורגים אחד ואז הורגים אותנו כי לוקח לנו זמן להוציא את הסכין מגוף הנדקר. הגעתי למסקנה אחרי משחקים רבים עם ה combat knife שאולי נשחק איתו בסיבוב הסכינים ולא עם אקדח. מחשבות מישהו?

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  9. למשחקים חדשים כמו היטמן 3 וכאלה פעם היה לי מלא אתרים במעודפים אבל נמחק לי הכל תודה .

    • 7 תגובות
    • 1.4k צפיות
  10. EA Games תחשוף בעוד ימים ספורים את הכותר שעשוי להיות הגדול והשאפתני שלה לשנת 2018 לכתבה

  11. היי. זה מיועד לאח קטן, זה יכול להיות אופנועים, משאיות , you name it. אני לא בקיא אז חיפשתי בת'רד ומה שמצאתי זה Flatout\Test Drive. אם זה משנה, המחשב שיריץ הוא GF 9600, E8400... תודה מראש.

  12. Started by --Shadow--,

    נראה משחק נחמד למולטי פלייר ויקי: http://en.wikipedia.org/wiki/Bionic_Commando_(2009_video_game) Genre(s):action, Platformer Mode(s):single-player,Multiplayer http://www.gametrailers.com/player/43857.html http://www.gametrailers.com/player/43855.html יוצא בחודש הבא למחשב ולקונסולה.

    • 11 תגובות
    • 1.4k צפיות
  13. Started by matan147,

    שלום לכולם אני הורדתי תמשחק דאבלו 3 ואני עכשיו נכנס למשחק וכותב לי שאני צריך משמש וסיסמא אני עיתי לחיפוש באיטרנט וזה לא מוצא לי תהרשמה מי שיודע איפה להרשם דיגיד לי בבקשה גם בפרטי או בסקייפ הזה matan6589884 תודה מראש מתן

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  14. Started by Lynch,

    הגמר של טורניר הארצות, בין רוסיה לגרמניה יוצא לדרך צפייה מהנה ! http://de.esl.tv/channel/kazam/

    • 13 תגובות
    • 1.4k צפיות
  15. שנת 2015 הייתה שנה מצויינת לגיימרים, אבל נראה שהשנה הולכת להיות מוצלחת לא פחות, ואולי אפילו יותר. בואו לגלות מהם 20 המשחקים שהם המעניינים והמבטיחים ביותר אשר אמורים להגיע אל החנויות השנה שנת 2015 הייתה שנה מצויינת לגיימרים, ולא היה בה כמעט חודש שלא יצא בו לפחות משחק מקורי ומעניין אחד. לשמחתנו, נראה שהשנה הזאת הולכת להיות מוצלחת לא פחות. כמה מוצלחת אתם שואלים? ניסיתי להרכיב רשימה של עשרה משחקים, ופשוט לא הצלחתי כי היו יותר מדי! אז במקום זה, קבלו רשימה משודרגת של 20המשחקים שלדעתי הם המעניינים ביותר שהולכים לצאת השנה, וגם זה אחרי שנאלצתי לוותר על לפחות עוד עשרה משחקים אחרים שנשארו בחוץ. Doom נפתח את הרשימה עם קצת נוסטלגיה שמקבלת אתחול – דום. ואני לא אשקר…

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  16. Started by Classified,

    Genji: Days of the Blade NBA 07 Resistance: Fall of Man Blazing Angels: Squadrons of WWII Call of Duty 3 EA Sports Fight Night Round 3 The Elder Scrolls IV Oblivion F.E.A.R. Full Auto 2 Battlelines Madden NFL 07 Marvel Ultimate Alliance Mobile Suit Gundam: Crossfire NBA 2K7 NHL 2K7 Untold Legends Dark Kingdom Ridge Racer 7 Tiger Woods PGA Tour 07 Sonic the Hedgehog Need for Speed Carbon Tony Hawk`s Project 8 Tom Clancy`s Rainbow Six Vegas http://vgames.co.il/website/vgames_news_page.asp?platform=main&seqNewsID=12878 60$ למשחק :-\

    • 16 תגובות
    • 1.4k צפיות
  17. Started by yoel83,

    שלום חברים , התקנתי את המשחק , בסוף ההתקנה קופצת לי הודעה כדי לשחק במשחק אתה צריך לקנות אותו , מה אפשר לעשות שהמשחק יעלה ? יום טוב

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  18. Started by rroonnii,

    By rroonnii30 at 2012-08-26 מפתחים:Mercenary Technologies מוציא לאור:Activision תאריך יציאה:24 Aug 2012 ז'אנר: פעולה ,גוף שלישי. המשך ל-War for Cybertron שמגולל את המשך עלילות מלחמת הרובוטריקים בשרקניקים על עולם הבית שלהם, בעוד המלחמה מתקרבת לנקודת האל חזור שאילצה את הגזע הרובוטי לחפש בית אחר ביקום - כדור הארץ. דירשות מערכת: OS: Windows® XP/Vista/7 Processor: Intel Core 2 Duo 2.6 GHz or AMD Phenom X3 8750 Memory: 2 GB system RAM Hard Disk Space: 8.4 GB Free Space Video Card: GeForce 8800 GT series with 512 MB RAM or ATI Radeon HD 4850 with 512 MB RAM DirectX®: DirectX 9.0c or DirectX 10 Sound: DirectX compatible Sound card $ ממליץ למי שמחפש ק…

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  19. Started by ORrrr,

    שלום. יש בידי דיסק מקורי אחד, אבל יש לי שני מחשבים בבית אחד שלי אחד של אח שלי. שנינו רוצים לשחק אבל שנינו צריכים את הדיסק.. חשבתי על כאילו להשתמש בדיסק דרך הכונן שלו דרך הרשת אבל בכל זאת זה אומר שצריך דיסק.. מישהו מכיר שיטה שתאפשר משחק של שנינו מאותו כונן? תודה מראש, אור.

    • 14 תגובות
    • 1.4k צפיות
  20. Started by natan805,

    קניתי לפני 4 שנים את המשחק עם zh ושיחקתי בonline עם שם משתמש שפתחתי היום לאחר 4 שנים התחשק לי לשחק שוב באונליין אבל לא הצלחתי להתקין את המשחק ,הדיסק היה שרוט לגמרי... אז הורדתי את המשחק מאיזה אתר של הורדות ושמתי את הסריאל המקורי שקיבלתי עם הדיסק והפעלתי עם הדיסק שקניתי {וללא קראק} ,עכשיו שאני מנסה להתחבר זה לא נותן לי כי גם שכחתי את השם משתמש והסיסמא שלי,אבל שאני מנסה לפתוח שם משתמש וסיסמא חדשים אני לא מצליח ,השאלה למה? אי אפשר לפתוח שם משתמש חדש? מה קורה אם שכחתי? . הסריאל בהתקנה מקורי. יש למישהו פיתרון?

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  21. Started by RAPIDFIRE,

    מישהו משחק ב DLC הזה לא יודע מה קרה לי , אבל נתקעתי כבר על ההתחלה בספריה לא ברור לי מה עליי לעשות עם ה ספרים ואינדקס הספרים מישהו יכול לתת טיפ ?

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  22. Started by Shnig0,

    שלום! גלשתי ב-nZone של Nvidia וראיתי משחק ששמו-Hellgate: London מכיוון שאני מאוד אוהב משחקי אימה החלטתי לבדוק האם המערכת שלי תעבור את הדרישות המומלצות ציפיתי שהיא לא תעבור בגלל הזכרון של הכרטיס מסך מעבד, או OS אני רוצה לדעת כמה עברו את הדרישות המומלצות http://www.nzone.com/content/nzone/srl/nzone_srl.asp?gameid=5451

    • 14 תגובות
    • 1.4k צפיות
  23. אהלן כולם, אם בא לכם משחק מ-GOG במתנה (אפשר לבחור מתוך מאות, הנה דוגמה לרשימה: http://i.imgur.com/HgeyxtL.jpg) אז קפצו לעמוד של התנועה ותראו מה עושים, זה היום האחרון שניתן להשתתף. https://www.facebook.com/ShimurIsrael למה נועד הקמפיין הזה? בשביל להגיע לכמה שיותר גיימרים שיכירו את התנועה. זה הכל קפצו לבקר.

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  24. Started by Antonimo,

    הורדתי את המסחק 1.6, למי עוד יש אותו?? מי יודע איך משחקים ברשת עם חבר?? (אני מצליח לשחק בסרברים, אבל לא מצליח להתחבר לחבר שלי והוא אלי) למי יש את 1.5 - אפשר לערגן משחק רשת! (למי יש) - כאן או ב ICQ שלי תכתבו מתי אתם יכולים - אני יערגן "סרבר" ! או תזמינו אותי לסרבר שלכם!

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  25. אני מוכר את החשבון שלי **צונזר** תתקשרו לפרטים נוספים ** אני לא מצליח לפתוח הודעת מכירה בלוח יד שנייה אז אני פותח פה יפתח

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים