משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
שמעתי שכשאתה מקבל כמות מסויימת של אדרנלין נפתחות לפניך כל מיניי תרגילים כמו סלטות,תנועות מהירות ועוד.. אני אישית רק יודע לעשות סלטה (DOUBLE SPACE) אם הינכם יודעים משהו אתם מוזמנים לכתוב כאן ודרך הגב היתי לי עוד שאלה: מה הפקודה בקונסול שאני יוכל לראות את השחקן שלי ממבט שלישי.. בBETA זה היה F4 עכשיו זה לא זה
-
- 9 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שזה היה אחד המשחקים הכי יפים ששיחקתי באמת העביר לי את הזמן אבל קצת אני מקווה שיהיה המשך או משו ממליץ בחום לכולם!
-
- 13 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
חשבון הטוויטר הרשמי של שירות הסליקה הבינלאומי PayPal מאשר כי מבצע הקיץ המסורתי (והמאסיבי, אנחנו מקווים) של חנות פלטפורמת ה-Steam יחל בסוף השבוע הקרוב - החל מיום שישי ה-24 ביוני 2016. אילו משחקים נמצאים בראש סדר העדיפויות שלכם לעונת המבצעים הקרובה?
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
המשחק זה זה הגה אדום כזה אפשר לקרוא לקרוא לזה קונסולה... זה היה דשבורד עם מסך והיה מכונית נוסעת... משחק וידאו ישן.... בבקשה...
-
- 13 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
כן כן אני יודע שהמשחק ישן.. אבל אני משועמם עד כדאי יעוש אז החלטתי להתקין היום GTA3 עכשיו אני מחפש מודים בעיקר מודים שישנו לי תמכוניות שמעתי שיש מוד הופך את המכוניות במשחק למכוניות 'כמו במציאות' חיפשתי בגוגל ולא מצאתי :< אז אני ממש רוצה ת'מוד הזה ועוד מודים שאתם ממליצים. תודה מראש.
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום שרת חדש עלה לאוויר קוראים לו STI Israeli Clan Server All Welcome נשמח עם תיכנסו. יום טוב.
-
- 13 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
מדובר בגירסת Steam אחרי שאני מפעיל את המשחק דרך Steam, נפתח לי החלון של Uplay. אני לוחץ Play, ואז המסך נהיה שחור והמשחק לא עולה. פתחתי את מנהל המשימות (alt+ctrl+del) והוא רושם שהמשחק לא מגיב. הסרתי את המשחק ומחקתי ידנית את התיקייה של Uplay, התקנתי הכל מחדש ועדיין הבעיה נשארת מדובר במחשב חדש כך שלא ניסיתי להפעיל משחקים אחרים עם Uplay (היה לי AC2 ונספחיו במחשב הקודם) עדכנתי דרייבר ל 12.10 ועדיין לא עובד. ביטלתי cloud synch, גם זה לא הבעיה האם מישהו יודע מה גורם לבעיה ואיך פותרים אותה? אודה לכל עזרה שתוכלו לתת עדכון - הבעיה נפתרה ביטלתי את האפשרות של in game overlay, ועכשיו זה עובד בסדר
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שמעתי מהרבה אנשים וגם ראיתי שיש אנשים שמוכרים נגיד את החשבון שלהם במשחקי-רשת (בעיקר במשחקי MMORPG) מעלים רמה גבוהה ואז מוכרים את זה בהרבה כסף! אז אני שואל מה הקטע לקנות חשבון של משחק שלא עולה אפילו כסף.ראיתי אנשים שקונים חשבון של רמה גבוהה במשחק הרשת 2MOONS ב-60$ אני לא מבין את זה ??? למה שאנשים ירצו לקנות חשבון כזה אם המשחק לא עולה אפילו כסף וגם ההכי כיף במשחקים מהסוג הזה לבנות את השחקן לפי הבחירה שלך ואז להתפתח עם הזמן,ואז להשוואת את הבניה עם האחרים זה לא כל הקטע במשחקים האלה? אז באמת למה הם עושים את זה? מה אני מפספס כאן?
-
- 15 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אצלי הוא לא עובד משהו...יש לי geforce 4 ti 4200 128mb, 512MB DDR 333, מעבד AMD 1800+.. המשחק יורד מתחת ל30 פריימים גם ב 1280X1024, למרות שהוא לא משחק חדש ולא כל כך כבד. וגם ראיתי אצל חבר שלי בזמנו עם הgeforce 2mx 400 שלו הריץ על 1024X768 על HIGH כמעט כמוני :-X איך אצלכם עובד למי שיש?
-
- 16 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכולם. יש לי עניין קצת מוזר שאני משחק מולטי. המון פעמים אני שם לב שיש לי דיליי של לפחות חצי שניה בין מה שאני רואה לבין מה שהשחקנים רואים. קורה לי ה-מ-ו-ן פעמים שאני רץ במפה ואני רואה מישהו מולי (די קרוב) וישר אני מרים את הרובה ויורה, אבל איך שאני משחרר כדור אחד הוא כבר הורג אותי. אני לא מתבכיין או משהו אבל שאני רואה את הKILLCAM אני רואה שאצלו הוא ראה אותי כמה רגעים לפני ופשוט ירה עלי בגוף (אפילו לא הדשוט). יש פעמים שזה ממש כבר מגוכך. אני זוכר פעם אחת מישהו רדף אחרי אז נכנסתי מאוחרי פינה וישר התכופפתי מאחורי חבית שהיתה שם כדי לתפוס אותו שהוא יוצא מהפינה. איך שראיתי אותו (חיכיתי לו אז הרובה שלי כבר היה מורם) ישר התחלתי לירות אבל הוא הרג אותי מהר. ובKILLCAM אני רואה שהו…
-
- 6 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
משחק חזק ביותר,מעולה. גראפיקה מושקעת בצורה בלתי רגילה. משחק יותר טוב מג'נרלס לדוגמא. חובה להוריד/לקנות מה שבא לכם... מה שכן צריך הרבה מקום (6גיגה) ומחשב חזק מה שלצערי אין לי כ"כ בקיצור מומלץ!
-
- 10 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
נראה שהטראנד של המשחקים האיכותיים הזולים רק ממשיך. זה התחיל עם FAR CRY בסניפי רשת "באג" וכנראה עובר טרנספורמציה למלחמה כוללת. המשחק Prince of persia:Sands of time המעולה [מעולה מעולה מעולה] שמתומחר בתגית מחיר של 100 ש"ח בכל הארץ,עכשיו נמכר ב29 ש"ח ברשת חנויות "פריק" http://www.freak.org.il/Product.asp?Pid=1209078&Cat2Cat1ID=3&Cat2ID=1 נחיה ונראה,אולי באג גם יחליטו להוזיל אותו בעקבות כך... מה שלא יהיה-מי שלא שיחק במשחק-זה ממש מומלץ...משחק מעולה פשוט חבל"ז.
-
- 29 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
איך הפינג בשרתים האירופיים/אמריקנים של WOW? יש אפשרות לשחק בצורה טובה? מתוכנן שרת בישראל? תודה
-
- 11 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
[c ??? :'(olor=Pink]היי מישו מכיר את המשחק בליפ ובלופ? אמרו לי שזה אחלה משחק אבל אני לא מוצאת אותו בשום מקום...
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
גם בדמו וגם במשחק המלא יש לי בעיות בגרפיקה , וכל הזמן מופיעים לי מין משולשים שחורים כאלה שמופיעים ונעלמים לסירוגין על הקרקע ועל ההרים למישהו יש מושג מה זה ? למה זה? ואיך אני פותר את הבעיה ?
-
- 10 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
יש לי Geforce2 GTS, כשאני מפעיל את המשחק הוא רושם לי הודעת שגיאה שחסר קובץ glide2x.dll (אני מתאר לעצמי שזה קשור ל driver של וודו). עשיתי חיפוש באתרי FTP ומצאתי קובץ כזה, עכשיו הוא עדיין נותן לי error אבל לא רשום כלום בתוך החלון. המשחק עולה למרות ה- error אבל הוא פועל לי בחלון קטן (אני לא יכול להגדיל אותו על כל המסך). למישהו יש מושג איך אפשר לפתור את זה ולהגדיל ל- full screen ? תודה The Doorman
-
- 8 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%90%d7%91%d7%95%d7%93%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%97%d7%9c%d7%9c-%d7%a6%d7%a4%d7%95-%d7%91%d7%a9%d7%9e%d7%95%d7%a0%d7%94-%d7%93%d7%a7%d7%95%d7%aa-%d7%a9%d7%9c-%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7%d7%99%d7%95%d7%aa/
-
- 6 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
בעיקרון אנחנו רוצים להתחיל ולהריץ את הענינים, משחק היכרות כולל מקרופונים. ובנוסף: אנחנו צריכים להרגן אתר להמשך הדרך. לידר שיקח אותנו בידיו החמות . (רצוי אחד שהיה כבר בעבר ושיודע מה לעשות) שרת בהמשך הדרך. מי שמוכן להשקיע קצת בקלאן החדש הזה , מבורך. רעיונות מעשים ופיתרונות יתקבלו בברכה. יש לציין ששום דבר לא נעשה בכסף אלא מרצון טוב ובכייף.
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
נסיתי להתקין את הדרייברים שלי מחדש כי היה נראה לי שהם עושים קצת בעיות בהתחלה התקנתי אותם מדיסק אבל זה לא היה התקנה מעודכנת מספיק אז הורדתי את הקובץ התקנה מהאינטרנט. עכשיו אחרי שהתקנתי את הדרייבר של הגרפיקה כל משחק שאני מנסה להפעיל ועובד על תלת מימד או דו זה לא משנה אז או שאני רואה תמונה קופצת כזאת או שהוא יוצא לי מהמשחק ומופיעה לי הודעת שגיאה על ddhelp ו nvdd32.dll . אני כמעט בטוח שיש בעיה בdirectx בל אין לי מושג מה לעשות, ניסתי להתקין אותו מחדש ואין לי אפילו בקשה להפעיל את המחשב מחדש. דרך אגב יש לי כרטיס מסך של nvidia tnt2 . אני מקווה שתצליחו לעזור לי כי זה דחוף :-[
-
- 14 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
קרה לי כבר פעמיים, כשכאשר עברתי במהלך המשחק בין קבוצת ה CT לקבוצת ה T, בטבלת רכישת הנשק והציוד הופיעו לי הנשקים שיש לקבוצה השניה כגון : M16, Defuse Kit, Advanced Sniping Rifles ועוד... לא רק שאני לא יכול לרכוש את הקלצ'ניקוב ואת שאר הנשקים והציוד, אני גם לא יכול לרכוש את הנשקים שמופיעים לי בטבלה. אני חייב לסגור ולהפעיל מחדש את המשחק. קרה לכם?
-
??? ??? ??? אני רוצה לדעת עם זה אותו משחק ( לפי שמועה מחברים )! :
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
היי, קיבלתי כמתנה שני בקרי GAME PAD XBOX FOR WINDOWS. עשיתי חיפוש בפורום - התוצאות מאוד ישנות. אני מחפש משחקים שניתן לשחק בהם 2 אנשים בין אם בCO-OP ובין אם אחד נגד השני. אני יודע שקיים די מחסור בכותרים משובחים אך עדיין יש. דגשים: לא HOTSEAT למיניהם - שתהיה משמעות לעובדה שיש שני בקרים. לא אמולטורים למיניהם , המשחקים שם מאוד ישנים , וגם החדשים באיכות ויזואלית ירודה. אפשר גם משחקי CASUAL כל עוד יהיו ברמה גראפית מסבירת פנים (לא תמיכה ברזולוציה של עד 800X600 שתימרח על 37"). משחקים שכבר נתקלתי בהם: PES למיניהם (שונא כדורגל לכן הם לא רלונטיים). GEARS OF WAR גרסאות הLEGO למיניהם (אינדיאנה ג'ונס/מלחמת הכוכבים וכו'). שמעתי שיש איזה משחק טניס לשינ שחקנים NFS הישנים (לא רלונטיים, ישנ…
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-


