משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
על איזה משחק מירוץ מכוניות סטייל ניד פור ספיד אנדר ג אתם ממליצים!למחשב האישי! אני יודע שמוסט וונטד יוצא עוד שבוע אבל בא לי לנסות משהו אחר! רוב המחשקים שנפלו לידי היו בלשון המעטה מאכזבים מאוד!
-
- 12 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
לא אכפת לי שישלב בתוכו גם קצת שטח בנוי אבל בבקשה נא לא להציע כאלו שמבוססים על מלחמת העולם 1/2 וגם רצוי שיהיה ריאליסטי מבחינת נשקים , אוייבים וזהו פחות או יותר .... תודה .
-
- 20 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
נתקלתי בבעיה בהתקנה של פיפוש 1- הפרק של הספינה.. אני זוכר לפני 5 שנים ההתקנה הצליחה ואני שיחקתי עד הסוף.. אבל עכשיו ניסיתי שוב וזה רושם: System Requires _SETUP.DLL and ISRES.DLL (Located in SETUP.LIB) מה אני אעשה!? חסרים קבצים???? תודה.
-
- 2 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
דווקא בן אדם מבין לא איזה טאמבאל,
-
- 22 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אז לקח למשחק הזה שנה וחצי כמעט כדי שנוכל לחזות באגדה! זה בערך קורה אולי פעם בעשור אבל זה קרה היום!! קרדיט לs4kit z3v3l על התמונה
-
- 3 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
inVicious.pro @ Quakenet Unknown team with rising stars , z Z z z z ..! מחפש שחקנים לקבוצה שיהיו לפחות 17+ בוגרים כשצריך.. והכי חשוב בלי עבר של צ'יטים! למעוניינים להוסיף לסטים Sencenations או ליצור קשר בטים ספיק ! אתר בבניה .. בקרוב יעלה לאויר! Steam Group: http://steamcommunity.com/groups/inviciouspro ESL Page: http://www.esl.eu/eu/codghosts/team/8055118/
-
- 8 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
איך קוראים לאתר הזה שהוא מעדכן את המשחקים האחרונים שיצאו??? הוא מראה ברשימה את כל המשחקים שיצאו החדשים.. תודה לעוזרים!!
-
- 9 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום! בטח רובכם מכירים את הגירסה האחרונה והמעודכנת של סימולטור הטיסה המפורסם של מיקרוסופט. מישהו במקרה יודע האם צפויה לצאת גרסה חדשה לסדרה?
-
- 11 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
WTF זה היה פעם Q4 2006 נדחה לQ1 2007 והיום אני רואה Q3 2007 =\ - אין משהו להגיד על זה זה אומר שעוד סביבות שנה המשחק יצא... (פחות חודשים~) תאמינו לי פשוט הורגים תאנשים, שירשמו מכתחילה Q4 2010 ועם הזמן יורידו
-
- 24 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
Reach max-performance while gaming by re-arranging computer resources and terminating unnecessary system and non-windows services. Real-time detection of CPU, disk space, and memory usage to optimize your PC for gaming performance. EZ Game Booster provides disk defragmentation as optimizes it by intelligently streamlining your files based on using frequency. Over 50 helpful tweaks for your network, cores unparked, system speed, and system stability. Most gamers gain 10-30% performance increase in all games or programs. System Requirements: Microsoft Windows 10, 8/8.1, 7 with Service Pack 1, XP with Service Pack 3, Vista with Service Pack 2 (…
-
- 0 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
-
שאפשר להתקין אותו ברשת ביתית, ולשחק מחשב מול מחשב תודה
-
- 5 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
מה הדרך הכי מהירה לקנות\להוריד את FAR CRY 2 בצורה חוקית(!)? להוריד הכוונה למשהו בסגנון STEAM... וזו נראה הדרך הכי מהירה... (אם כן הייתי שמח להסבר איך לעשות זאת ואם לא אז באיזו חנות יהיה הכי כדאי?) עריכה: ראיתי עכשיו את האתר direct2drive... נשמע משהו טוב רציתי קצת הסבר עליו ואיך בדיוק הקניה וקבלת המשחק מתנהלים... תודה רבה לכל העונים!!!
-
- 15 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
היי חברים אני לפני פירמוט.. רציתי לדעת מה לשמור לפני פירמוט של המשחק METRO החדש? בקשר לBF3 אני רק מוריד אותו ואת ההרחבות מאוריג'ן וזהו? את המשחק סיימתי..
-
- 7 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אני מאוד אוהב את Oblivion, Fallout ומשחקים בסגנון הזה שיחקתי Dragon Age 1 + 2 מאוד אהבתי Gothic 3 לא משנה מה אני מנסה לא רוצה לעלות גם אחרי Community patch.. חבל מאוד רציתי לנסות Witcher לא כל כך אהבתי אולי ננסה את 2 עד שיצא Gothic 4 ו-Risen שיחקתי נחמד לא יותר מדיי מה עוד יש שם בחוץ מהשנים האחרונות שפיספסתי אולי? משעמם לי!!
-
- 12 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
איך שהבנתי יש בוטים או משהו אבל כמה בוטים שלא הורדתי אף אחד מהם לא הצליח.מישהו יודע עם מה ואיך לעשות SINGLE PLAYER מול המחשב בCOUNTER STRIKE 1.6
-
- 6 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
או אולי יש איזשהו קראק שיאפשר לשחק ברשת!
-
- 3 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
http://www.commandandconquer.com/classic?sourceid=eag1321 חברת EA משחררת להורדה חינמית את שני המשחקים האלו. אתם מוזמנים להוריד ולהתנסות
-
- 1 תגובה
- 1.5k צפיות
-
-
-
המשחק עדיין חי ובגדול יש טורנירים עם שחקנים מקצוענים אפילו עוד מתקופת הזהב של המשחק. יש קהילה מפותחת מאוד ויצא גם פאץ חדש למשחק בגלל העקשנות של הקהילה לשמור את המשחק הגדול הזה חי. מי יודע איזה הפתעות עוד מחכות לנו! בתקווה WC3 REMASTERED OR WARCRAFT 4!!! אז פתחתי קבוצה שנקראת WC3 Israel ב Discord למי שלא מכיר זה דבר חם מאוד היום. זה הלינק אפשר להוריד את התוכנה למחשב מבלי צורך להיכנס לדפדפן. דיברתי עם Grubby אחד הענקים של המשחק אגב Moon עדיין משחק ברמה מקצוענית האויב הכי גדול שלו. ואמר לי שהיו כמה שחקנים ישראלים לא רעים בכלל אז יאללה בואו ניתן בראש ותצטרפו לקבוצה. יש ב Discord קבוצה שנקראת WC3 Gym https://discorda…
-
- 1 תגובה
- 1.5k צפיות
-
-
בדקתי וראיתי שנוסף עוד טריילר בנוסף לקודם. בנוסף יש עוד תמונות. www.rockstargames.com/bully יש גם פרוספקט או משהו כזה שמסביר על הדמויות
-
- 18 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
יאללה תפרסמו את הDPI והSENSITIVITY שלכם בBO2. שלי זה DPI : 600 , Sens :3.5
-
- 14 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
Textשלום חברים אני מקבל משחקים תותחים למחשב והם: .חבילת התוספת soldier of fortune2,gta 3,unrel 2003, m.g.s 2, metal of honor ועוד דבר אחד יש לי ps2 וההורים שלי מסכימים לי לקנוןת או xbox או gamecube. ועוד דבר אחד עם יש עוד משחקים טובים כיתבו לי.
-
- 10 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
-
היי הזמנתי מחשב 4600X2 1GB DDR II 667 SAPPHIRE X1950GT אני משחק על 1024*768 האם מישהו יוכל לומר לי האם המשחק יהיה על ההגדרות הגבוהות ביותר?
-
- 18 תגובות
- 1.5k צפיות
-


