עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by DEMON HUNTER,

    נביאו לי את המשחק אבל אני לא רואה בכלל שום פונטים במשחק אלא רק סימני שאלה ???????????? בכל מקום מישהו יודע מה לעשות כי אני עובד עצות ממש ??? ??? ??? ???

    • 10 תגובות
    • 1.5k צפיות
  2. Outer Worlds, היצירה החדשה של סטודיו Obsidian (אשר העניק לנו גם את Knights of the Old Republic 2 ו-Neverwinter Nights 2) תנסה להחזיר את משחקי התפקידים לאופנה לכתבה

  3. Started by HuGeMouTh,

    המשחק כל הזמן נתקע לי ב LOADING ואז נסגר :-\ ניסיתי לשנות את ההגדרות במשחק ל LOW, להוריד את ה AA וה AF ל 0, שום דבר לא עוזר :'( אפשר לראות את המפרט שלי בצד, הדבר היחיד שיכול להפריע זה ה 1G זיכרון אבל המשחק זה לא אמור לגרום לבעיה אם המשחק על LOW-MID אני משתמש בדרייבר ישן יחסית 158.22 יכול להיות שהוא גורם לבעיה?

    • 8 תגובות
    • 1.5k צפיות
  4. Started by TZuKi,

    שמעתי על המשחק הזה, פשוט. סגנון WORMS, למשחק און ליין. קשה להשגה. אם מישהו יודע.....!!! בבקשה!

    • 8 תגובות
    • 1.5k צפיות
  5. Started by bobby323,

    השאלה שלי היא איך EA יודעים שה CD KEY הוא חוקי, אני יכול ליצור CD KEY דרך גנרטור זה בדיוק כמו הקי שהם מייצרים זה משתמש בואתה נוסחה, ואז EA אומר לי שזה לא חוקי אם אני אקנה קי חוקי אז לא תהיה לי את הבעיה למה?

    • 18 תגובות
    • 1.5k צפיות
  6. שלום לכולם. אני רוצה לקנות משחק חדש עבור MultiPlayer ואני מתלבט בין שני המשחקים האלה... איזה משחק מבין שני אלה יותר 'חזק' במולטי? במי כדאי להשקיע? במי הייתם בוחרים? תודה מראש...

    • 18 תגובות
    • 1.5k צפיות
  7. Started by Delux,

    רק שאלה למנהלים זה נקרה ווארז או שאני יכול לתת לינק?

    • 12 תגובות
    • 1.5k צפיות
  8. [glow=red,2,300]מכיל ספויילרים[/glow] טוב, היום סיימתי את המשחק ההזוי הזה... נכנסתי לחדר של ה Wish Granter... עמדתי לידו, לחצתי F... פתאום סרטון. "I want the zone to... disappear" רואים דמות בשדה, עומדת, האישונים שלה נעלמים ונגמר הסרטון מה עם Strelok, שלכל אורך המשחק היה לנו Task להרוג אותו? זה קשור איכשהו לסרטון שראו אותו גם שוכב מול ה Wish Granter ומתעלף? איזה מין סיום זה... שמישהו יסביר לי :s05:

    • 20 תגובות
    • 1.5k צפיות
  9. Started by lmlm,

    שלום יש לי התלבטות הקשה באיזו קונסולה לבחור כדי לחסוך לסכום המתאים והנה השאלה: 1. אני יודע שלXBOX יש את ה XBOX LIVE השאלה היא האם זה עולה כסף לשחק נגד אחרים (ברשת LIVE)? 2. כנ"ל לגבי ה PS 3? 3. כנ"ל לגבי ה WII תודה לעונים

    • 15 תגובות
    • 1.5k צפיות
  10. Started by Mpro,

    בטח רובכם שמעתם על הרימייק של Helf Life הראשון של קבוצת גיימרים שלקחו את זה כפרוייקט שאפתני במיוחד וקראו לו בשם Black Mesa התחלתי לשחק ולבדוק את המשחק לא מזמן ואין ספק זה נראה ומרגיש פשוט טוב, אפילו טוב מאוד הפרוייקט עדיין לא הסתיים וכרגע יש 14 פרקים שהם בערך 8 שעות משחק רצופות וההורדה היא חינמית. המשחק המלא יצא בSTEAM שהפיתוח שלו יסתיים וכנראה יהיה בתשלום מומלץ האתר הרשמי http://www.blackmesasource.com/ סרטון שמראה את ההבדלים בין המקורי לרימייק https://www.youtube.com/watch?v=fU06wKaspUU

    • 5 תגובות
    • 1.5k צפיות
  11. כמו שהטופיק אומר אני מחפש אנשים לשחק איתם coh ברשת דרך hamachi אני לא כל כך טוב בזה אז עדיף מתחילים. צריך לפתוח לזה קהילה שנוכל לארגן משחקים בקלות

    • 6 תגובות
    • 1.5k צפיות
  12. Started by malcolmx9,

    אני חושב לעבור לשרת PVP (שיחקתי ב-PVE עד עכשיו), בדמות חדשה כפריסט. השרת הנוכחי שאני בו הוא ENOAR, והוא מצויין לפי דעתי (חבר המליץ עליו מההתחלה), אבל עכשיו אני לא מצליח לבחור שרת PVP כי אני לא מכיר מישהו שמשחק בכזה. אז על איזה שרת PVP אתם ממליצים? אחד שאין בו הרבה ילדים קטנים, והכי חשוב לא נופל כל שני וחמישי.

    • 13 תגובות
    • 1.5k צפיות
  13. יש לי פיקס 5200 אבל איתו אני משחק על low חלש אני רוצה ליקנות מחשב חדש אבל איזה כרטיס מסך טוב אני יוכל לשחק על high ושהם יעבדו לי חלק?.......עזרה

    • 11 תגובות
    • 1.5k צפיות
  14. גמרתי את המשחק MW3. היה לי את כל השלבים פתוחים עם התוספות של המסכים המיוחדים. העניין הוא שפרמטתי לא מזמן ועכשיו אין לי את השמירות של השלבים וסתם מידי פעם בא לי לשחק בשלבים היפים במשחק. מישהוא יכול לעזור לי עם save games שייפתחו לי את השלבים שוב או יודע מאיפה משיגים?...אין לי כוח לגמור את כל המשחק מחדש

    • 5 תגובות
    • 1.5k צפיות
  15. Started by Galos,

    שלום לכולם. יצרתי משחק פשוט ומאתגר , מתאים לחובבי שח וחשיבה קצת לעומק. המשחק אומנם בגרפיקה פשוטה של דוס אבל מה שמשנה כאן זה המשחקיות. הבינה המלאכותית נותנת פייט טוב. ניתן להוריד את המשחק מכאן : http://www.upload.co.il/stage/studio/creation.asp?id=519. כמו כן אשמח לקבל הערות או הארות על המשחק. מה ניתן לשפר או להוסיף,אוסיף ואומר שבתכנון כבר לעשות אותו בממשק גרפי יותר יפה ושליטה יותר קלה, ועוד אופציה שתעלה את הרמה לדיי מסובכת לחשיבה זה היהי בעיקר למתקדמים. בנוסף אני מחפש שם מקורי למשחק אשמח לשמוע הצעות. מקווה שתהנו (אשמח אם תדרגו אותו). קצת על המשחק: ניתן לשחק אחד על אחד (כרגע רק על אותו מחשב - זה לא מולטיפלייר אונליין) ניתן לשחק נגד המחשב עם בינה מלאכותית שנותן פייט , לא לה…

    • 11 תגובות
    • 1.5k צפיות
  16. Started by Danilow,

    רק לי זה ככה? לא מפסיק לקרוס מכל מיני סיבות שונות, גורם לדרייבר של AMD לקרוס גם ( דרייברים בגירסא 14.4 על כרטיס 280X) מתסכל..

    • 6 תגובות
    • 1.5k צפיות
  17. יש לי את פוסטל 2 על שני מחשבים פנטיום 4 עם 9500 פרו והשני פנטיום 3 עם mx440, לשניהם 512 מ"ב תאמינו לי שווה להשקיע בציוד טוב במחשב החלש עם הגיפורס המשחק מת לחלוטין, זה לא שהוא תקוע או משהו, דווקא עובד חלק אבל הגרפיקה מתה לגמרי, הכל נראה מת בלי חיים. לעומת זאת עם הפנטיום החזק וה 9500 פרו המשחק חי ובועט ויש זרימה של הכל, תנועה השתקפויות איכויות צבע הבעות של הדמויות, הכל חי. כאילו שמדובר בשני משחקים אחרים, בשניהם שמתי באופציות רזולוציה וצבע זהים (למעשה הכל זהה).

    • 11 תגובות
    • 1.5k צפיות
  18. המשכים לצמד משחקי אינדי אהודים הצליחו לצבור את סכום המימון הדרוש להם בזריזות מרשימה, ומעניקים תקווה מחודשת לתחום לכתבה

  19. אז שיעמם לי כבר ממשחקים על המחשב אז החלטתי למכור את המשתמש שלי ב 155$ הסטים שלי : http://steamcommunity.com/id/zzemossהאופן בו המוצר יימסר: אם שיטת התשלום תבוצע בפייפאל, אני אתן את הפרטים אך לא אמחק את ה STEAM GUARD עד שאקבל את התשלום.רשימת המשחקים: שם המשחק: המכיר שהוא עלה: המחיר שאני לוקח: קישור לדף שלו בסטים: Call of Duty Black ops 3 60$ 40$ http://store.steampowered.com/app/311210/Call_of_Duty_Black_Ops_III/ Counter-Strike: Global Offensive 15$ 15$ http://store.steampowered.com/app/730/CounterStri…

    • 0 תגובות
    • 1.5k צפיות
  20. החנות המקוונת שתרומה לצדקה היא מטרתה המרכזית דואגת לכם גם בימים שבהם כותרים חדשים לא ממש מושקים, עם מבצעים על שלל משחקים ללא מנגנוני DRM מיותרים לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%9e%d7%91%d7%a6%d7%a2%d7%99-%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7%d7%99%d7%9d-%d7%91-humble-store-%d7%a9%d7%9c%d7%90-%d7%aa%d7%a8%d7%a6%d7%95-%d7%9c%d7%94%d7%97%d7%9e%d7%99%d7%a5/

    • 6 תגובות
    • 1.5k צפיות
  21. Started by DAVIDD,

    מה דעתכם לפתוח טורניר כזה? אני מוכן לנהל אותו

    • 18 תגובות
    • 1.5k צפיות
  22. Started by Devian_Game,

    Enjoy

    • 5 תגובות
    • 1.5k צפיות
  23. Started by ~BaRaK~,

    Minimum PC System Requirements: OS: 64-bit Windows 7 or later Processor (Intel): Intel i3 6300T or equivalent Memory: 8GB RAM Hard Drive: At least 40 GB of free space Graphics card (NVIDIA): nVidia GeForce GTX 660 2GB Graphics card (ATI): ATI Radeon HD 7850 2GB DirectX: 11.0 Compatible video card or equivalent Online Connection Requirements: 512 KBPS or faster Internet connection Recommended PC System Requirements: OS: 64-bit Windows 10 or later Processor (Intel): Intel i5 6600 or equivalent Memory: 16GB RAM Hard Drive: At least 40 GB of free space Graphics card (NVIDIA): nVidia GeForce GTX 970 4GB Graphics card (AMD): AMD Radeon R9 290 4GB DirectX: 11.1 Compatible video…

    • 5 תגובות
    • 1.5k צפיות
  24. יש לי מחשב חדש : amd 2500 xp 500 DDR radeon 9600 pro ניסיתי לשחק UNT4 אבל כל הזמן יש תקיעות, הכוונה היא שכאשר אני לוחץ קדימה הוא ממשיך כמה שניות אחרי שאני מרים את היד. זה התחיל רק כאשר התקדמתי בשלבים וכשיש יותר מ3-4 דמויות על המסך. הורדתי את הגדרות הגרפיקה לנמוכות ביותר. והורדתי גם את הדריבר הכי חדש לכרטיס. מה יכולה להיות הבעיה ? אין לי בעיות עם משחקים אחרים ... תודה

    • 17 תגובות
    • 1.5k צפיות
  25. Started by blackhawk,

    היי חבר'ה, אז הגיע המחשב החדש . אשמח להכוונה מכם לגבי קנייה של המשחק. הלכתי לאיבוד פה בכל הדיונים . איפה אפשר לקנות? מישו פה מוכר? תודה מראש.

    • 7 תגובות
    • 1.5k צפיות

דיונים חדשים בפורומים