עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/torchlight-%d7%9e%d7%95%d7%a6%d7%a2-%d7%91%d7%97%d7%99%d7%a0%d7%9d-%d7%9c%d7%96%d7%9e%d7%9f-%d7%9e%d7%95%d7%92%d7%91%d7%9c/

    • 3 תגובות
    • 1.5k צפיות
  2. Started by DivineS,

    טוב עוד מדריך ה- UAC היא תוכנת ה-ANTI CHEAT שמשתמשים בקוד 4 כרגע. לינק להורדה.http://uac.ac תלחצו על הכפתור הענקייי הכתום שרשום עליו DOWNLOAD. הדרך היחידה להירשם היא בתוך התוכנה אז חייבים להוריד קודם. אחרי שנרשמתם תכנסו לתוכנה ותעשו LOGIN. אחרי שעשיתם LOGIN אתם תראו את הMENU של ה UAC, תלחצו על PLAY אחרי זה זה יעבור למסך הזה: ויבקש ממכם לחכות 14 שניות אחרי זה תלחצו על OK בצד שמאל למטה. זה יעביר אותכם לפה: תיכנסו לרשימה של המשחקים ותבחרו CALL OF DUTY 4. אחרי זה תכניסו את ה MATCH ID מעליו.(ה MATCH ID זה ה"קוד" שקובע את ה"חדר" נקרא לזה שבו כל האנשים צריכים להיכנס וככה בסוף המשחק אפשר לראות מי העלה תמונות למי היה משהו חשוד בסריקה או משהו כזה. אחרי שבחרתם בקוד…

    • 4 תגובות
    • 1.5k צפיות
  3. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%a1%d7%98%d7%99%d7%9d-%d7%97%d7%95%d7%92%d7%92%d7%aa-%d7%a2%d7%a9%d7%95%d7%a8-%d7%9c%d7%9e%d7%a4%d7%99%d7%a6%d7%94-2k-%d7%a2%d7%9d-%d7%94%d7%a0%d7%97%d7%95%d7%aa-%d7%95%d7%9e%d7%91%d7%a6%d7%a2/

    • 3 תגובות
    • 1.5k צפיות
  4. Started by PayneBack3251,

    שלום, אני אשמח ל Guest Pass ל Diablo 3 אם למישהו יש אשמח מאוד אם תשלחו לי לפרטי אני רוצה שאחי החייל ישחק בו קצת לפני שיחליט לקנות

    • 3 תגובות
    • 1.5k צפיות
  5. Started by AliceInChains,

    קיימת אפשרות להיות רק הנהג או רק התותחן בטנק? וששאר הצוות יעשה את שאר התפקידים? אני לא מסתדר עם ליסוע ולירות ביחד

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  6. Started by scorpion,

    התקנתי את renegade מזמן וכשהתקנתי אותו לא התקנתי את האפשרות למשחק באינטרנט אז איך אני מתקים אותו עכשיו בלי להתקין מחדש את כל המשחק?

    • 10 תגובות
    • 1.5k צפיות
  7. Started by esxadmin,

    שלום רב, האם מישהו חווה נפילה של FPS כאשר נמצאים ליד עשן ואש כמוני ? באם כן, האם ישנו תיקון לכך ? תודה.

    • 9 תגובות
    • 1.5k צפיות
  8. מה נסגר עם המשחק הזה איזה מערכת יכולה להריץ אותו חלק ויש את הפא'צ ששוקל 200 MB הוא עוזר ? או שהמשחק דפוק (מוזר כי ל-atari יש משחקים יפים )

    • 17 תגובות
    • 1.5k צפיות
  9. Started by DXter,

    אני מחפש קוד שיביא לי כסף או נגיד את כל המכוניות שאני אמכור את כולן כל פעם מחדש להשיג כסף חחח

    • 9 תגובות
    • 1.5k צפיות
  10. נראה פשוט משחק מעולה עם ה SLOW MOTION וכל זה אם אני לא טועה זה היה אמור להשתחרר כבר לא? http://www.youtube.com/watch?v=bM0Z_haPj4s

    • 15 תגובות
    • 1.5k צפיות
  11. Started by SyndromE,

    http://www.extremetech.com/article2/0,2845,2317290,00.asp הצצה ל-gameplay של המשחק האגדי, מתחיל ב-4:20, למשך 20 שניות בערך *הוספה ע"י אחראי הפורום* עוד לינק לסרטון: @@@

    • 14 תגובות
    • 1.5k צפיות
  12. כי לנצח בני אנוש בשחמט זה כבר לא מאתגר במיוחד לכתבה

  13. במידה ולא קראתם את החדשות בנידון, נבחרת ישראל הוגרלה לבית C בטורניר האומות באתר Clanbase ותשחק ביום ראשון הקרוב את המשחק הראשון. המשחק יהיה נגד נבחרת הונגריה , ויתחיל בשעה 9 בערב. המשחק הזה מאוד חשוב מכיוון שאנחנו בבית עם ארבעה קבוצות שעל הנייר נראות חזקות יותר מאיתנו, ונצטרך לעבוד קשה מאוד כדי לעלות לשלב הבא. ההרכב של הנבחרת יקבע כשעה לפני המשחק, אבל צפו לראות את השחקנים הטובים בישראל משתתפים כמובן. המשחקים ישודרו בסטרים, הכתובת תפורסם לקראת המשחק. בנוסף, כבונוס לקהל האוהדים וכאמצעי אימון לשחקנים יתקיים משחק אימון נגד נבחרת מולדובה באותו הזמן במסגרת משחקי האימון של טורניר ה ESL. המשחק הזה יאפשר לשחקנים אשר הגיעו אך לא נבחרו להרכב הראשון להתאמן ולהרשים לקראת המפגשים …

    • 4 תגובות
    • 1.5k צפיות
  14. Started by David_K,

    בתור פאנבוי מושבע של הסידרה אני חייב לציין WOW ,האתר שנחשב בין הנוקשים יותר נתן למשחק הזה 10 ! http://www.eurogamer.net/articles/2010-11-16-assassins-creed-brotherhood-review?page=1 אני כבר לא יכול לחכות לשים את ידי על המשחק הזה ... לדעתי AC2 היה המשחק הכי טוב שיצא עד היום ,כבר לא יכול לחכות לשחק בזה

    • 4 תגובות
    • 1.5k צפיות
  15. Started by Sarm1x,

    קהילת הגיימינג האיכותית של HWzone פותחת ליגה למשחק CS:GO עם שרתים חדשים ופרסים לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%a7%d7%94%d7%99%d7%9c%d7%aa-csgo-%d7%97%d7%95%d7%96%d7%a8%d7%aa-%d7%a2%d7%9d-%d7%a9%d7%a8%d7%aa%d7%99%d7%9d-%d7%97%d7%93%d7%a9%d7%99%d7%9d/

    • 5 תגובות
    • 1.5k צפיות
  16. אהלן.. בקרוב אני קונה מחשב, אפשר להגיד שהמחשב הוא בשביל הFLIGHT.. מה באמת הדרישות מערכת שכדאי בשביל שהמשחק ירוץ חלק (או לפחות בצורה טובה מאד על הגדרות טובות..) ( כעיקרון התקציב הוא 8000 למחשב + מסך (ללא OC) אבל התקציב יתגמש בשביל המשחק תלוי מה כדאי איזה סדר גודל של מחשב..) תודה :yelclap:

    • 23 תגובות
    • 1.5k צפיות
  17. Started by Shocko,

    אני שוקל לקנות את אחד מהמשחקים והדגש העיקרי הוא על המולטיפלייר. איזה מהם עדיף? מבחינה של הנאה, שרתים וישראלים. תודה רבה.

    • 7 תגובות
    • 1.5k צפיות
  18. Started by needacomp,

    יש שחקנים / שרתיחם בארץ ? יש איזה LIFEMOD חינמי ?

  19. מישהו יכול לתת לי פאב להורדה של NEED FOR SPEED UNDERGROUND 2!!! פאבים מהירים וטובים להורדה של הניד פור ספיד החדש

    • 6 תגובות
    • 1.5k צפיות
  20. אהלן, לאחרונה (בערך בחודש האחרון) יש לי בעיה בחיבור למולטיפלייר של משחקים, לדוגמא ב bf3 כל פעם שאני מתחבר לשרת דרך הבאטלוג הוא טוען את המשחק כמה שניות ואז קורס וקופצת לי הודעה השגיאה הבאה: ERROR Game disconnected: could not join server. וב MOH warfigter אותו סיפור בערך מהבאטלוג, והפינג שמופיע בדפדפן שרתים בתוך המשחק הוא מספר גבוה בלי קשר למציאות (משהו כמו 27000). דיברתי עם תמיכה טכנית של EA ושלחתי להם trace לשרת שלהם, (הספק שלי זה רימון) והם אמרו שיש בעיה של unkown host משהו. צירפתי פה למטה את התוצאה. פתרונות מישהו? (החלפתי כל ציוד אפשרי). Host Name IP Address Hop Ping Time Ping Avg % Loss Pkts r/s Ping best/…

    • 1 תגובה
    • 1.5k צפיות
  21. Started by jonr,

    *הפינה אינה מאושרת ואינה למעשה פינה... טוב אז באופן עקרוני אני מדבר על עצמי.... אבל בטח יש פה עוד כמה... אם למישהו בא לחנוך אותי (יום שני שלי במשחק) אני אשמח... חיפשתי מדריכים אבל רובם מתמקדים בFPS כללי ופחות בBF3 ספציפי אני לא לגמרי מבין מה קורה עם ה"קלאסים" (?) והאמת שאני גם לא ממש יודע איך מפעילים את המשחק... (דרך האוריגין משם לאתר ומשם למולטי ושם לחפש סרבר ?!?!) ואם אני רוצה להחליף סרבר צריך לצאת מהמשחק ?!? ואולי הטיפ הכי חשוב - איך אתם רואים את האוייבים ?!?!? (ולא אני לא צריך משקפיים) וגם לא סגור מה קורה איתם עם מסך הQ (שעובד לי ממש מוזר) ובאופן כללי למי שבא לשחק... (אני כמובן לא מכיר אף מפה) אז למי שבא להסביר קצת דברים מטומטמים עד מתוחכמים אני אשמח

    • 8 תגובות
    • 1.5k צפיות
  22. Started by or,

    יש מישהוא שיודע מאייפה להוריד את המשחק המלא או את הדמו (לא של 2)??????????????

    • 5 תגובות
    • 1.5k צפיות
  23. Started by deathil93,

    שלום, התקנתי את ההרחבה ל-GTA שניקראת EPISODES FROM LIBERTY CITY. הבעיה היא שאחרי כמה משימות, אני מגיע למשימה שניקראת NO.3 ב-BALLAD OF GAY TONY, שמסך הטעינה בה נתקע ולא טוען את משחק. ניסיתי לשים פאטצ'ים, להתקין דרייברים, להתקין מחדש את המשחק אבל שום דבר לא עוזר. גם פניתי לתמיכה טכנית של ROCKSTAR אבל עדיין לא החזירו לי תשובה. מישהו יכול לעזור לי? תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 1.5k צפיות
  24. אני משחק כרגע ב Half Life 2 Eposode One ואני נלחם פעם ראשונה בסטריידר ענק, אני עולה אל גובה העיניים שלו וכל הזמן הטיל חוזר אלי ומתפוצץ ואז אני נפסל!! יש את המנורה האדומה הזאת, היא אמורה להתמקד עליו ואז אני יורה? כי הוא קצת מתחבא מאחורי עמודי חשמל ענקיים כאלה... או שיש איזה כפתור שאני לא יודע עליו חוץ מכפתור הFIRE? אם אני יורה וזז עוד לפני שהטיל פוגע אז הטיל חוזר, יכול להיות שהטיל חוזר בגלל שאני זז? ???

    • 22 תגובות
    • 1.5k צפיות
  25. Started by xanapox123,

    שם הקבוצה:efd-team חברי הקבוצה: asshole awkward xanapox inuse zazoo http://imageshack.us/f/210/2011121400001.jpg/ אימייל:amiel_55@walla.com פלאפון: בפרטי

    • 10 תגובות
    • 1.5k צפיות

דיונים חדשים בפורומים