משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
Cod4 Sub community: מעכשיו אנחנו תומכים ב Cod 4 בטימספיק שזה אומר גאדרים, תחרויות, פעילויות והנהלה מיוחדת ל Cod 4 בנוסף להנהלה הכללית של Call Of Duty שאחראית גם על Cod 4 מעכשיו (תמיכה בפורום תמיד קיימת לכל הקודים) ההנהלה הכללית היא (לפי הגישות בטימספיק) Community Manager Vice Manager Inspector זה נמצא בטימספיק של Call Of Duty כתובת הטימספיק היא: 212.199.164.135:9910 איך מתנהלים הגאטרים: (תוכנת אנטיציט)UAC חובה! הורדה והרשמה פה: http://uac.ac/#news חוקים: בחירת הקבוצות: knife round teamkill ולאחר מכן בין המנצחים בקבוצות כדי לבחור שחקנים בחירת המפה: מתבצעת ע"י knife round בין הקבוצות,הקבוצה המנצחת בוחרת מפה והקבוצה המפסידה בוחרת צד. דברים שאסורים בגאטרים: …
-
- 7 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
לא מצליח להבין, שלב נוסף לסינגל ? או מפה למולטי ? מי שידע יקבל נקודה. [attachment deleted by admin]
-
- 9 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
מה הולך חברים, אחרי הרבה עבודה קשה הוצאתי עכשיו משחק חדש לאנדרואיד בשם Hit The Wall המשחק כיפי, מתאגר וקל להבנה. אתם מוכנים לאתגר האולטימטיבי? המטרה שלכם היא לגרום לכדור לקפץ בין הקירות. איך עושים זאת? תגעו במסך פעם אחת כדי לשנות את כיוון הכדור או אל תגעו כלל כאשר הכדור בכיוון הנכון. אני מתאגר אתכם לנסות ולראות כמה רחוק אתם יכולים להצליח! מצורף קישור לסרטון קצר המתאר את המשחק. https://www.facebook.com/almogsx/videos/pcb.2145525928871474/2287985961232467/?type=3&theater&ifg=1 לינק למשחק בגוגל פליי: bit.ly/hit_the_wall_game
-
- 1 תגובה
- 1.5k צפיות
-
-
שלום אחי החורג יצא לחופש הגדול אך יש לו מחשב מחריד e7XXX וכרטיס מסך DDR2 2GB GT 210 יש איזשהו משחק co - op נחמד וקל להרצה חינמי שבו נוכל לשחק יחדיו?
-
- 6 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
-
קניתי את הגרסה החדשה בסטים אחרי ששיחקתי בגרסה הישנה.. רציתי לשאול מה חדש בגרסה הזאת חוץ מה dlc שכלול... הבנתי שבמהלך המשחק הרגיל יש יותר ספרים שמלמדים אותך תרגילי לחימה וכאלה... מישהו מכיר? מה חדש במשחק הרגיל? תודה
-
- 4 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
rising storm 2:vietnam עד העידכונים האחרונים של המשחק הכל היה תקין כך שכרטיס המסך והספק (700W !!!) עשו ועושים את העבודה - החומרה שלי עומדת בקריטריונים של מקסימום משחק. יש לי משחקים "כבדים" יותר שם אין בעיה. יש לי משחקים נוספים בסטים כולל של החברה שיצרה את המשחק המדובר ושם אין בעיה רק המשחק הזה לאחר העידכונים האחרונים מאתחל לי את המחשב ברמה שכבר רציתי לזרוק את המשחק הזה לפח האשפה אבל האתגר לנסות למצוא פתרון למשהו שמעולם לא ניתקלתי בו (ותמיד בסוף מצאתי פתרון, אבל פה נאדה) החזיר אותי. ניסיתי כל מיני דברים שנכתבו ברשת אבל שום דבר לא סייע. הסרתי התקנתי מחדש, עידכנתי דרייברים ואפילו הוצאתי מהשקע לדקה.... התיסכול שזה רק המשחק הזה בלבד כל השאר עובד ותקין (כאמור אפ…
-
- 3 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
תישמעו שמתי לב שיש הרבה אנשים פה שמשחקים BF2 וחשבתי אולי ניפתח קלאן משלנו? [לא חייב סידיקי מקורי]. עכשיו אין לי מקורי כי החזרתי תמישחק לחנות כי הוא לא פעל לי.. AnyWay מי בעד? כול מה שדרוש: את המישחק עצמו. גירסא 1.02. כוח ורצון לשחק רשימת שחקנים: 1.שם:hagaluly איסיקיו: 296-436-671
-
- 24 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אהלן, הודעה ראשונה פה. בשנים האחרונות כבר הספקתי לעבור על מספיק מהם.. אני מחפש המלצות למשחקים בסגנון של Baldur's Gate : :xyxthumbs: NWN IWD אני לא כ"כ מעוניין בהמלצות לגבי סגנון של Final Fantasy Star Ocean וכו', לא כרגע משחקים נוספים שהספקתי לעבור עליהם : morrowind gothic world of warcraft ויש עוד רבים. אני בספק אם איכשהו פסחתי על משחק מוצלח שיצא.. אבל ליתר ביטחון אשאל את המבינים מפה. המון תודה לעוזרים !
-
- 17 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אז בקיצור היה לי XP ואחר כך רציתי כבר WIN 7 אז אחר כך התקנתי את זה ולפני שהתקנתי עשיתי פרמטתי את C ואז שכבר היה לי WIN 7-32bit אז כמובן המשחקים לא נפתחו לי מכוון שהם מותקנים בשביל הXP. אז יש איזה דרך לסדר אותם שהם יפעלו לWIN 7 ?
-
- 4 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
למה המשחק מקרטע לי על הגדרות הכי גבוהות (עם הפאצי'ם ובלי הפאצי'ם) ? מפרט : Windows 7 Ultimate 32-bit SP1 Biostar TH67B Intel core i3-2100 CPU @3.10GHz 4.0 GB RAM 1GB Sapphire Radeon HD 6850 (יש לי את הדרייבר האחרון 12.4) Dell u2412m - 16:10- 1920x1200 אולי צריך יותר זיכרון ? אולי צריך דרייבר יותר ישן ?
-
- 4 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
http://rockstargames.com/grandtheftauto4/ http://ir.take2games.com/ReleaseDetail.cfm?ReleaseID=195753 חוץ מאלה לא ידוע לי על עוד מידע. אבל לפי התאריך הרחוק מאוד אפשר להבין שהם יפעילו את המשחק על מנוע חדש =
-
- 14 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
-
נציג של חברת Bethesda אישר רשמית כי משחק The Elder Scrolls 6 חדש נמצא בתוכניות של סטודיו הפיתוח הביתי Bethesda Game Studios - אם כי העיתוי נותר אפוף עמימות. לסטודיו המצליח שהביא לנו את משחקי Elder Scrolls ו-Fallout מתחילת המילניום יש שני פרוייקטים חדשים ומאסיביים שטרם נחשפו, ורק אחריהם יעבור המיקוד לפיתוח היורש האמיתי ל-Skyrim, כך שגם אם נצא מנקודת הנחה שאותם פרוייקטים מפותחים עתה במקביל ונוסיף לכך השקת כותר של סטודיו שמתרחשת לרוב פעם בשלוש שנים - נראה כי הפרק השישי של The Elder Scrolls בכל זאת יגיע במקרה הטוב בסוף העשור, ובמקרה הקצת פחות טוב בתחילת העשור הבא. מה אתם הייתם רוצים לקבל במשחק החדש של סדרת התפקידים המשובחת הזו?
-
- 7 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אני מחפש משחק מחשב, לא משנה החברה, של סימולטרים של מטוסי קרב. הגרפיקה חייבת להיות טובה (משהו מהחצי שנה - שנה האחרונה). אם למישהו יוש המלצות, תודה!
-
- 9 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%90%d7%99%d7%9a-%d7%a0%d7%a8%d7%90%d7%94-borderlands-%d7%91%d7%aa%d7%95%d7%a8-%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7-%d7%94%d7%a8%d7%a4%d7%aa%d7%a7%d7%90%d7%95%d7%aa/
-
- 2 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אח של ידידה שלי מחפש משחק בסגנון של Sanitarium (למי שמכיר), הוא סיים את סניטריום ואח"כ שיחק בקומנדוס 1 ולא כל כך אהב את המשחק (התייאש מהר), אך נורא אהב את סגנון המשחק של סניטריום. המחשב שלו זה פנטיום 350 עם 128 מגה זיכרון פנימי, כרטיס מסך בינוני + (לא יודע איזה יש לו אבל קנה אותו לא מזמן) הוא שאל אותי על איזה משחק אני ממליץ לו ולא ידעתי מה לענות בגלל שאני לא אוהב משחקים בסגנון שלו וגם בגלל שהמחשב שלו חלש ואני בקושי זוכר משחקים ישנים. יש לכם המלצות בשבילו?
-
- 8 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
מטרת הדיון היא לעשות קצת סדר בפורום, על מנת להקל את הניווט והשגלישה בפורום. בעתיד הקרוב הדיון יגדל ויתרחב, ולאט יכיל בתוכו את כל מה שצריך להיות בו. הרעיון הוא שבמקום שתהיה כמות גדולה של דיונים 'דביקים', הלינקים לדיונים אלה ירוכזו כאן. לינקים זמניים, של נושאים חמים: חידות סטאקראפט עם פרס למקום הראשון הלינקים החשובים של הפורום: חוקי פורום סטאקראפט. שרשור היכרות. דיון למציאת שותף לאימונים או מאמן (Coaching). ריכוז מדריכים. ערוצי Stream וערוצי YouTube של קריינים מהקהילה, וקריינים נבחרים מחו"ל. טורנירים אירופאים שמתנהלים על בסיס קבוע, ואפשר לזכות בהם בפרסים וכסף. דיון בנושא רשימת השחקנים הישראלית - אתר SC2Ranks.com. דיון שאלות קצרות - תשובות קצרות. יש לך שאלה קטנה או שאלה ט…
-
- 0 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
-
התחלתי לשחק במחשק The Elder Scrolls IV Oblivion לפני כמה ימים עכשיו אין לי מושג מה עושים בו חח על מה מדובר המחשק בכלל? מי הדמות? ועכשיו ממש בשלב הראשון אחרי שיצאתי מהמערה עם האבירים אני יוצא ובפעם הראשונה אני רואה את "הנוף" לאן אני הולך עכשיו?
-
- 13 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
מה אני צריך לקנות בשביל לשחק ב rise of the tomb raider 20 year celebration? יש לי את המשחק ב Steam. אני צריך לקנות את הseason pass?
-
- 1 תגובה
- 1.5k צפיות
-
-
שלום, אני חושב לרכוש משחקים מSTEAM, אבל לא כ"כ מבין כיצד זה פועל והאם ישנן מגבלות (למשל, אם המשחק נמחק לי מהמחשב, האם אני יכול להוריד שוב ?). האם תוכלו להסביר בקצרה ? תודה
-
- 5 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום מה החומרה הנדרשת למשחק call of duty black ops בעיקר הכרטיס מסך מה המינימום הנדרש שהוא יתפקד כמו שצריך? תודה
-
- 2 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
לום כולם רציתי לדעת איפה אני ב hl2 הגעתי לשלב שאני עובר גשר ענקי ואז אני מגיע לעוד מקום של המחתרת ואומרים לי להכניס את הבאגי למוסך כי עוקבים אחרי בגללה ואני נלחם מול הקומבינים שתוקפים תמקום ואז אני מחסל אותם והאיש הזה פותח לי פתח סודי במגדל אור שמוביל לשביל צדדי כזה ואני ממשיך לשם ברגל איפה אני ? באמצע המחשק ? בסוף ? יש עוד הרבה ?
-
- 22 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
יש למה לחכות: גם השנה הקרובה אמורה להיות עמוסה ביצירות דיגיטליות מתקדמות ומסקרנות במיוחד לכתבה
-
- 5 תגובות
- 1.5k צפיות
-


