משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
יש לי שאלה ראיתי פה מישהו שמדבר על MODE שמאפשר משחק רשת בGTA 3. יש דבר כזה? איפה משיגים את זה אם יש? יבורכו העונים.
-
- 14 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אסטרטגיה - סגנון של world in conflict, Company of Heroes, Red Alert פאזלים - סגנון של machinarium, braid תודה.
-
- 7 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
http://www.bit-tech.net/news/2008/11/24/us-army-creates-videogame-training-unit/1 ישקיעו 50 מיליון בפיתוח "משחקי אימון". http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3627724,00.html
-
- 14 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
יותר מעשור חיכו מעריצי Final Fantasy למשחק ה-15 בסדרה הוותיקה. האם ההמתנה הענקית הזאת הייתה שווה את זה? בואו לגלות לכתבה
-
- 2 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אני לא יודע למה אבל אחרי משהו כמו 5 דקות במשחק המחשב קורס לי ועושה ריסטרט יש למישהו מושג למה? אם אני הייתי צריך להמר הייתי אומר שזה הספק אבל אני לא יודע איך לבדוק אז הנה בנתיים תמונה מהאוורסט שאני רואה שם שהמתח שהוא נותן הוא לא בדיוק המתח המבוקש:
-
- 13 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אלהן, יש לי פה ושם זמן פנוי שאין לי מה לעשות בו ואני חובב משחקי RGP. אני מחפש אחד בסגנון Dungeon Siege שהיה משחק נהדר, משו כזה שצריך להרוג מפלצות (נראה לי קוראים לזה hack&slash) אבל לא רק להרוג אלה גם לאסוף חפצים (ואלי גם QUESTים יהיה נחמד), כמובן שיהיה STORY כל שהוא מאחורי כל זה. הכי חשוב שהמשחק לא יהיה מפוצץ מבחינת גרפיקה כי יש לי מחשב ישן (מפרט מלא בצד ימין), ככה שירוץ על גיגה זכרון כרטיס מסך של GEFORCE סדרה 6600 עם 256MB זכרון ומעבד P4 3.0GHZ. זהו אני חושב, תודה רבה לכולם מראש
-
- 15 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
תגיד לי Ghost Dogg למה לנעול סתם נושא?!? יש הרבה משחקים שבאתר הבית שלהם אפשר להוריד את המוזיקת רקע/שירים של המשחק! אז למה ישר לנעול?!? נראה לי שיש לך בעיה עם הצירוף מילים להוריד ומשחקים באותו משפט...
-
במשחק היו שתי חלליות עם שני שחקנים, ואפשר היה לשלוט בחללית קדימה ימינה ושמאלה. בחלק מהשלבים היה במרכז כוכב שהיה מפעיל כוח משיכה. בעיקרון זה היה שחקן נגד שחקן. החללית הראשונה היתה בצורת ירח כזאת. השניה הייתה דומה רק הפוך. קשה לי להסביר את החלק הזה זה משחק ממש ממש ישן. גבר מי שמזהה
-
- 9 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אהלן יש לי בעיה ב PES 2012 (מקורי), המשחק רץ סבבה אבל שמגיעים לרחבה או מדי פעם יש לאגים. מה יכולה להיות הבעיה? המפרט dual core e5300 1gb ram intel g43/g45 כרטיס מסך שוב - המשחק מקורי תודה
-
- 1 תגובה
- 1.5k צפיות
-
-
הכירו את Need for Speed: Payback, שיתן לכם הזדמנות לשחק בתור אחת משלוש דמויות בסוף השנה לכתבה
-
- 7 תגובות
- 1.5k צפיות
- 2 followers
-
-
יש לי מחשב חדש ואני רוצה להעביר את השמירות בGTA IV מהמחשב הקודם למחשב החדש למישהו יש מושג איפה הן ממוקמות? חיפשתי ולא מצאתי.. עוד בעיה, הפעם בGTA SA התקנתי את המשחק במחשב החדש והעכבר לא עובד במחשב הקודם היה XP ועכשיו עברתי לווינדוס 7, יכול להיות שזה קשור? איך אני פותר את זה? שני המשחקים מקוריים
-
- 5 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
גמר הEMS של Call of Duty Black Ops 2 logiX VS 4nothing קישור לסטרים: http://www.twitch.tv/esl_cod_black_ops_2 הימור שלי 4nothing לוקחים
-
- 4 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
GAMER.CO.IL פתחו שרת חדש של 32 שחקנים שרת רנקד כמעט כל הזמן הוא מלא אבל אפשר להיכנס כשרוצים אייפי: 199.203.85.67:16567
-
- 3 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
מאז הבאנדל יצא ששחקתי לא מעט אמרתי נקליט כמה משחקים במשחק יש זומבים וצמחים ולכל קבוצה ארבעה דמויות ראשיות שאפשר לשחק אבל בתוך כל דמות יש עוד תתי דמויות וריאציות למשל לדוגמא זומבי קלאס חייל שהמהירות ירי שלו מכפילה את עצמה במידה ואתה משאיר את הקרוסייר על האויב לאורך הירי ודמות אחרת בתוך הקלאס של הזומבי החייל הוא מישהו עם נשק יותר בכיוון של הסנייפר שעושה יותר נזק אבל יש לו רילוד איטי יותר ופחות טוב לקרבות פנים מול פנים ככה שיוצא שבסך הכל יש 4 תפקידים ראשיים אבל בתוך כל אחד עוד חמישה עד עשרה וריאציות עשו עבודה טובה במשחק האמת עוד לא הספקתי לשחק בכל הדמויות כי יש לי רק מספר קטן שלהם את הדמויות פותחים על ידי קנייה של חפיסות קלפים בתוך המשחק עם המטבעות שמקבלים אחרי כל סיבוב…
-
- 2 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אני אתאר את הבעיה: אחותי קנתה לי וייס סיטי בארה"ב והביאה אותו לי. חבר שלי ביקש ממני לצרוב לו את המשחק, עד כאן הכל טוב ויפה. פתחתי את הקופסה, והיה שם דיסק שהיה כתוב עליו Install, אחרי שהוצאתי אותו ראיתי שיש מתחת עוד דיסק, אבל לא הבנתי איך אני מוציא אותו, כי בעצם מעבר לזכוכית(הוא היה הפוך), ולא הבנתי איך אני מגיע לדיסק השני, פשוט לא הצלחתי לפתוח את זה...למישהו יש שמץ מה עושים?
-
- 10 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
http://www.gamershell.com/news_57928.html המשחק ישוחרר לאירופה ב21 לנובמבר והוא יחזור לכלול מרדפי משטרה ;D [attachment deleted by admin]
-
- 15 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אהלן, סופ"ש נעים לכם. שוב אני מוצא את עצמי משתעמם בבית כשאני לא יוצא החוצה, אני מבקש המלצה למשחקים שאני אוכל לשחק עם החברה,החברים, לחבר את הלפטופ לLCD הענק בסלון, לחבר מקלדת ועכבר אלחוטיים ולשחק בהנאה. חשבתי על Worms World Party בנתיים. אפשר המלצה לעוד משחקים כאלו? תודה !
-
- 6 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
-
אתמול נפתח פעם ראשונה שרת Steam ישראלי . אני למשל יכול לשים לב להתחברות מהירה יותר ליוזר. גם אתם שמים לב למשהו? הנה הכתבה: http://www.vgames.co.il/article/3557.html
-
- 5 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
יש לי עכשיו את המשחק ועל השניות הראשונות כבר יש לי -. יש איזה טיפים שיעזרו לי? ???
-
- 2 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%9e%d7%91%d7%a6%d7%a2%d7%99-black-friday-%d7%91%d7%a4%d7%9c%d7%98%d7%a4%d7%95%d7%a8%d7%9e%d7%aa-%d7%94%d7%90%d7%95%d7%a0%d7%9c%d7%99%d7%99%d7%9f-%d7%a9%d7%9c-ea/
-
- 1 תגובה
- 1.5k צפיות
-
-
כדאי לי לקנות PS2?? מתי יוצא PS3?? ומה יהיה המחיר שלו. אולי זה לא מתאים לפה אבל לא מצאתי בפורום מקום לרשום על קונסולות
-
- 16 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אומנם אין לי יותר מידי מה להגיד אבל פשוט הטריילר הזה נראה כל כך טוב שהייתי חייב לפרסם אותו
-
- 4 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
ושירוצו על HD4400 לא חייב משחקים חדשיים...אפשר מכל ז'אנר... תודה
-
- 5 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
טוב אז למרות הרבה אנשים סקפטיים (מודה, גם אני), השרות של OnLive עלה לאוויר (ארה"ב בלבד). ביקורת ראשונה מהשטח: http://gizmodo.com/5567770/onlive-streaming-game-service-tested-at-home-finally סיכום: לאג לא מורגש, גראפיקה חלשה ועלויות גבוהות. האם זהו העתיד? ..זה בחלט אפשרי. *עריכה* סרטון קצר (אם כי די קופצני) המראה את חווית המשתמש
-
- 3 תגובות
- 1.5k צפיות
-


