עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by McJ,

    VICE CITY פועל לי באיטיות על המחשב!!!!(אבל ממש איטי ושיש גשם אז בכלל)

    • 17 תגובות
    • 1.5k צפיות
  2. איך צורבים משחק לסוני פלייסטיישן 2 קובץ WinRAR

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  3. משחק האסטרטגיה בתורות הקלאסי והנהדר זוכה לשידרוג להפרדה גבוהה ויגיע לראשונה גם לאנדרואיד ו-iOS - אך רק עבור טאבלטים לכתבה: http://hwzone.co.il/heroes-might-magic-3-%d7%97%d7%95%d7%96%d7%a8-%d7%91%d7%92%d7%99%d7%a8%d7%a1%d7%aa-hd-%d7%a2%d7%9d-%d7%94%d7%a4%d7%aa%d7%a2%d7%94/

    • 10 תגובות
    • 1.5k צפיות
  4. Started by Spiderpaz,

    יש מאין כזה דבר בעיר של המאלכים כזה STATUE מזהב שמוסיף 5000 GOLD כול יום +2MORALE לכול ה ALLIES ולHEROES שלי ג ו50% גדילה לכול הTROOPS

    • 8 תגובות
    • 1.5k צפיות
  5. Started by AvielGames,

    שלום ! כאן אביאל בקומנטרי נוסף ! אז הגיימפליי הוא סביר אבל תתייחסו יותר לקומנטרי עצמו בבקשה בלי העלבות קללות וכדומה.. הערוץ שלי: http://www.youtube.com/user/AvielGames תהנו ! http://www.youtube.com/watch?v=V4zynctx_GU&feature=c4-overview&list=UUfUa0qyytWAxbu8OYWROWXg

    • 5 תגובות
    • 1.5k צפיות
  6. אחד ממשחקי ה FPS החינמיים המרשימים ביותר שיצאו בשנים האחרונות בקרוב יצא באנגלית ויופץ על ידי ijji (לאחרונה גם קיבלו את הזכויות על ה MMO החדש Huxley שכרגע בשלבי CB). עוד לא ניתן ליראות את המשחק באתר של ijji אבל הם הראו אותו ב E3, יש חדשות בפורומים שלהם ובאתרים השונים. כרגע המשחק ב TBA 2009 (כניראה שסוף 2009) אבל לפחות יודעים שהמשחק יצא. טריילרים חדשים שכוללים את הלוגו של ijji http://www.gametrailers.com/video/e3-09-a-v-a/51163 http://www.gametrailers.com/video/e3-09-a-v-a/51162

    • 5 תגובות
    • 1.5k צפיות
  7. חוקי למהדרין (בערך) בכל אופן, שלום חברים קניתי זה עתה, את המשחק דרך פרוקסי מקסיקני מהאתר של origin. כרגע המשחק במבצע, אך מתומחר שם בגרסת הdigital deluxe ב30 דולר לעומת 46.66 יורו באיזור שלנו! אבל זה לא הכל, בימים הקרובים הם נותנים גם קוד ל25% הנחה נוספת!!!! יצא לי שקניתי את המשחק בגרסת הdigital deluxe עם ההרחבה jaws of hakkon שעולה באיזורינו 15 יורו, בקצת פחות מ30$! המשחק ללא ההרחבה יעלה למעוניין בגרסה שציינתי, 22.5 דולר מחיר מצחיק כדאי לקנות את גרסת הdigital deluxe כי ההבדל בין זה לגרסה הרגילה אצלם הוא משהו כמו 3 דולר אם אני זוכר נכון.. כשאני אסיים להוריד ואראה שהכל עובד כמו שצריך ובאנגלית אני אעדכן, למרות שאני לא צופה בעיות. למי שמעוניין אין מה להתלבט יש מצ…

  8. כל חובב RPG כבר בטח מכיר את הסידרה הזו וישמח לשמוע שזה יוצא בימים הקרובים

    • 14 תגובות
    • 1.5k צפיות
  9. Started by DXT,

    יש לי בעיה במשחק הזה. הוא כל הזמן קופץ ולא משנה באיזה רצולוציה. יש לו לא קפיצות רגילות כאלה של קפיצה פתאומית של פריים אלא מן, איך להסביר את זה, קפיצה 'חלקה' אבל מאד מאיטה את קצב הפריימים. ראו מפרט מחשב, המשחק אמור ללכת חלק על המחשב שלי. נ.ב: יש לי *שיעול* ISO *שיעול* אז זה לא אמור להיות עניין של פריצה גרועה.

    • 12 תגובות
    • 1.5k צפיות
  10. משחק ישן שהיה פעם בפורום GAMEXTRA (פורום ישן שהיה שמה ליטל פייטר וזה מי שמכיר) במשחק היתה רחפת,טנק,וגיפ וניראה לי עוד משו ,הייתה אפשרות לשחק ברשת, היה אפשר לבחור לכל כלי רחב נשקים והיה אפשר לשנות להם תה צבעים , היה אפשר לבנות מפות.. וזהו זה בעיקרון מה שאני זוכר .. והמשחק עבד בחלון ולא FULLSCREEN תודה רבה

    • 6 תגובות
    • 1.5k צפיות
  11. Started by kalabokk,

    טוב אז כמו שאתם יודעים, הם אמרו שלא יהיה theater mode וזה מהסיבה שלXBOX יש feature חדש כמו Fraps שמקליט בזמן שהם משחקים ככה שאין להם צורך לtheater וזה אומר ש.. או שיש קונסול (record) או שאין לא זה ולא זה, מה שמשמיד כל תקווה למשחק תחרותי.

    • 12 תגובות
    • 1.5k צפיות
  12. Started by johnwoo,

    שלום לכולם, המחשב שלי בן 3 שנים. המעבד שיש לי הוא ATHLON 3700, ולאחרונה החלפתי את כרטיס המסך ל- RADEON 4870. המסך שלי ברזולוציה 1680X1050. השאלה שלי היא כזאת. כבר הרבה זמן אני רואה שדרישות המערכת להפעלת משחקים היא מינימום מעבד כפול ליבה. לאחרונה הצלחתי להריץ את DRAGON AGE ן-CODMW 2 על ההגדרות הכי גבוהות והמשחקים רצו לי חלק. ב-DRAGON AGE נתקלתי בהאטה במשחקיות רק בשוק של דנרים ובקרב האחרון מול הדרקון. גם WOLFENSTEIN ו- DEAD SPACE רצים לי חלק על ההגדרות הכי גבוהות. המשחק היחיד שסרב אפילו להתחיל את ההתקנה הוא BATMAN ARKHAM ASYLUM, בטענה שהמעבד שלי לא עונה על הדרישות המינימאליות. אז מה הסיבה שהדרישות הרשמיות שמפורסמות עבור המשחקים דורשות מינימום מעבד כפול ליבה? האם BATMAN הוא…

    • 3 תגובות
    • 1.5k צפיות
  13. אחת מסדרות הפעולה הכי מוזרות ובלתי צפויות שנוצרו מאז ומעולם זוכה לפרק חדש לכתבה

  14. Started by Croovit,

    וואלה יש אפשרות לקנות גישה לגרסאת האלפא של המשחק בחצי מחיר (כשהמשחק המלא ייצא מקבלים את הגרסא המלאה בחינם)

    • 1 תגובה
    • 1.5k צפיות
  15. שלום! רציתי לשאול אם הכרטיס x1950xt יריץ את המשחק על גרפיקה גבוהה. אני יודע שצריך מעבד מהיר וזיכרון רם גבוהה בשבילו וכרטיס מסך לבד לא מספיק.

    • 16 תגובות
    • 1.5k צפיות
  16. Started by R.E.L,

    מי שפה משחק כבר את הקמפיין של האורקים בבקשה יעזור לי במסך 3 של האורקים זה בלתי אפשרי!

    • 11 תגובות
    • 1.5k צפיות
  17. Started by מכבי חיפה,

    בSTEAM של HL2 הודיעו שיהיה MODE של 64 BIT ( ל HL2 -LAST COST) מה זה אומר , מה השיפורים ?

    • 17 תגובות
    • 1.5k צפיות
  18. כולנו פה חיים בדור מיוחד וחד פעמי אני בטוח שכמה פה ממש נולדו ומלווים במהלך חייהם את הלידה וההתקדמות הטכנולוגית של המחשב ומשחקי המחשב איך יראה הגיימינג של עשר חמש עשרה שנה מעכשיו ותדמיינו את כמות המשחקים המעולים שיזכו לראות אור עד אז אם הייתם נולדים דור מעכשיו ב 2030 לא הייתם רוצים לשחק בסקיירים משנת 2011? באססיסן קריד? וכל הכותרים המשובחים שמצטברים להם על גבי השנים תדמיינו איזו ספרייה מכובדת של גיימינג תהיה זמינה בעתיד בהסתכלות אחורה במידה ותרצה להיות גיימר בעתיד תצטרך לעשות על זה תואר ולפנות כמה שנים בשביל לעבור על הכל מהעבר או אולי כל המשחקים שאנחנו משחקים עכשיו יחווירו לעומת הדברים שיהיו ב 2030? אבל בכל זאת אפשר לבטל את הערך של מה שיש כרגע? אולי כמו בעולם הספרות שעל …

    • 13 תגובות
    • 1.5k צפיות
  19. אחד הלהיטים הגדולים ביותר של שנת 2018 ינחת בעולם ה-PC בתחילת החודש הבא - עם הטבות מיוחדות למזמינים מוקדמים לכתבה

  20. Started by Jexsu,

    • 3 תגובות
    • 1.5k צפיות
  21. Started by ניסן פ.,

    עברתי שלב 2 וסיימתי את כל המשימות מה הלאה איך אני מיתקדם??? תודה .

    • 1 תגובה
    • 1.5k צפיות
  22. Started by yoel12,

    חברים לא לשכוח לצפות בלייב סטרים של Bethesda הבוקר בשעה חמש http://www.twitch.tv/bethesda

  23. שלום לכולם אני רוצה משחקי הרפתקאות לילדים אחי הקטן רוצה לשחק במשחקים כאלו ואני לא יודע איזה משחקים טובים יש אני רוצה משחקים למחשב משהוא בסגנון עידן הקרח 3 קונג פו פנדה וכדומה תודה מראש לעוזרים בברכה מתן

    • 5 תגובות
    • 1.5k צפיות
  24. Started by the man,

    מה קורה חברה? איזה אתרי קודים , צ'יטים , walkthrough אתם מכירים. אבל שיהיו באמת טובים. תודה. :smoke:

    • 3 תגובות
    • 1.5k צפיות
  25. Started by stone cold,

    http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=10532 כניראה שהוא יהיה איתנו עוד הרבה זמן

    • 18 תגובות
    • 1.5k צפיות

דיונים חדשים בפורומים