משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
התחלתי לפני כמה שבועות ומידי פעם ניכנסתי למשחק עד שהתמכרתי היה תענוג לשחק . שמתי על הרמה הכי קשה והיו כמה שלבים שרציתי למות @@ אבל בסוף אני זה שהרגתי משחק כיפי וממכר !! יום טוב על איזה משחקים חדשים אתם ממליצים ?
-
- 9 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אני יגדיר את זה כך: משחק מהמם! , הגרפיקה הפס קול שמגיע בדיוק בזמן הנכון,האווירה.ממליץ לשחק בו משחק מאוד יפה ומהנה.לבעלי מחשב חזק בלבד!הציון שלי 9+
-
- 16 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
מחפש שותפים טובים ל- COD AW ולמשחקים ב-XBOX ONE בכלל : Gamertag: llGhostKillerll
-
- 0 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
המפרט בפרופיל ואני על WINDOWS VISTA 32BIT אני מריץ את המשחק על הפאצ' 1.0.0.4 כל ההגדרות על HIGH רזולוציה 1280X1024 VIEW DETAIL 32 DETAIL DISTANCE 72 CAR DENSITY 67 SHADOW DENSITY 5 בבאנצ' מארק היה לי 49 FPS בממוצע וזה נחשב חלק במשחקים אחרים אני מריץ את המשחק עם GAME BOOSTER המשחק עובד חלק ב10 דקות הראשונות ואז הוא מתחיל לעבוד בתקיעות
-
- 15 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום לפני שנה וחצי שיחקתי ת המשחק מאפיה וזאת הייתה חוויה לא נורמלית ומאז אני לא מסוגל לשחק יותר מכיון שכל המשחקים גרועים ביחס אליו.. לכן אני מעוניין לדעת אם יש גרסת המשך. אשמח לקבל תמונת הפניות לאתרים אחרים וכל מה שקשור.
-
- 16 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
איבדתי קייס עם משחקים- שאחד מהם היה סטראקראפט, ואני רוצה להשיג אותו שוב- ולא משנה לי באיזה דרך (לא מצאתי משהו טוב באימיול)... מכיוון שלא קניתי משחקים ב8 השנים האחרונות (ראה מפרט מחשב בצד...), אני לא יודע איפה כדאי (רצוי משהו בארץ... לא נראה לי שיהייה הבדל במחיר). אני מעוניין לקבל הצעות למקומות אמינים וזולים\ משתלמים שבהם ניתן להשיג את המשחק... תודה לעוזרים
-
- 14 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
המשחק הזה מסתמן כלהיט הבא מבית Ubisoft אחריי Far Cry 2 לטריילר HD: http://www.gametrailers.com/player/36319.html לאתר הרשמי: http://iamalivegame.uk.ubi.com/ נראה מדהים
-
- 13 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
יש פה אנשים נחמדים מהקריות עם MCO ..??? או שה56K שלי יתחיל להוריד 400M מהאינטרט... :'(
-
- 0 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
-
ההשקה של PS3 שהייתה מתוכננת באירופה לנובמבר השנה נדחתה למרץ 2007 http://www.nforce.nl/forum/viewtopic.php?t=26100
-
- 28 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
הכותרת די מדברת בעד עצמה. אני מחפש משחק סימולציה (לא מכוניות, אלא שליטה על כלי טיס ממונע אווירי כלשהו בין אם חללית, מטוס או מסוק) הדורש מיומנות, רמת שליטה וטכניקה גבוהה, שכמובן אפשר להפעיל ע"י ג'ויסטיק. בקיצור אני מחפש משחק סימולציה אווירי אשר השליטה בו אינה מובנת מאליו ודורשת מיומנות גבוהה. מחכה להמלצות. תודה
-
- 8 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
רק ל 1.6 .....מה אני צריך לקנות ? תודה.
-
- 14 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
הוא שונה מRA3?(אני מניח שזו שאלה רטורית אבל בכמה?) מה שונה בו? קיצר מה הקטע שלו?
-
- 20 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
המשחק במחשק זה עושה זאת על אחריותו בלבד לחץ כאן תבחרו ב Download למעלה ותתחילו לקרוע את המשחק זה מעביר זמן די מהר...
-
- 13 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
וישראלי חסום )abo rashed) הפטש שלי הוא 1.33 . תודה על העזרה.
-
- 15 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום אנשים,התקנתי Far Cry ויש לי בעייה איתו..המשחק עולה מגיע לתפריט,אני בוחר במשחק חדש...יש את הסרטון ומיד אחרי הסרטון יש מסך שחור...אני לוחץ ENTER לראות אם המשחק מגיב בכלל והוא יוצא לי לווינדוס.. אם אני מנסה לדלק על הסרט ע"י לחיצה על ESC אז הסרט נתקע עד שאני לוחץ ESC ואז הוא מגיע בחזרה לווינדוס..מישהו יודע אוליי מה יכולה להיות הבעייה? אני משתמש בדרייברים הכי חדשים של אומגה,WinXP Pro SP2 ,ואת המפרט אתם יכולים לראות בחתימה שלי...תודה רבה
-
- 16 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
רציתי לשתף אותכם ב3 המשחקים הנוסטלגיים שאהובים עליי ביותר. 1) פאקמן המשחק הנוסטלגי בו היצור פאקמן, מנסה לאכול כמה שיותר כדוריות בלי להתנגש בשדים. http://www.ongames.us/g-pacman 2) טטריס משחק שבאמת יכול להעביר הרבה זמן. למי שלא מכיר - צורות נופלות מלמעלה, וצריך לסדר אותם בצורה האופטימלית. http://www.ongames.us/g-tetris 3) סופר מריו המשחק הראשון שאי פעם שיחקתי במחשב, אי פעם בשנת 1993 ולכן תמיד שמורה לי פינה חמה בלב בשבילו. סופר מריו, היה אחד ממשחקי ההרפתקאות הראשונים. במשחק צריך לעבור שלבים תוך כדי איסוף מטבעות וצבירת נקודות. שווה! http://www.ongames.us/g-super-mario-classic עכשיו תורכם - מהם שלושת המשחקים הקלאסים המועדפים עליכם?
-
- 0 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
האחיות שלי כל הזמן מבקשות לשחק במשהו.. ואין לי כל כך מה להביא. הם לא ישחקו FC2 וגם לא WIC... מותקן עכשיו Kung Fu Panda, אבל הן כבר חרשו עליו... למען האמת הן גם משחקות ב NFS, בלי יותר מדיי להבין דברים חוץ מהמירוץ עצמו. איזה עוד משחקים תמליצו לבנות 6?
-
- 7 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום, אני מחפש שחקנים כדי להרכיב קבוצה או להצתרף לאחת בשביל משחקי ranked teams. בשרת nordic&east יש לי הרבה ניסיון במשחק. משחק כבר מעל שנה וחצי התחלתי בשרת האמרקאי ועברתי לשרת האירופי. הכיוני שלי בשרת האירופאי:onehunter , מעל 400 ניצחונות.
-
- 2 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אני בשלב של המראות והאור שצריך לכוון מראות שהאור יפגע בהם ויפתחו כל מיני דברים אז הגעתי למראה שהאור מגיע אליה ושאני מסובב אותה לאיזור של הספרים לא קורה כלום למראות שבחיזיון הזה מראים שמסובבים את המראה לכיוון ההוא אז נפתח משהו שנותן לעבור לאותו מקודם מה אני אמור לעשות? תמונה: http://img235.imageshack.us/img235/5811/screenshot0000my3.jpg תמונה מהחיזיון (מה שאמור לקרות אחרי שמסוססים את המראה): http://img478.imageshack.us/img478/4535/screenshot0004rm3.jpg
-
- 19 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
איפה אני משיג את כל הסודות של כל הריבועים הנסתרים שנותנים לי מתנות ???? ובכלל המלצות למשחק....... תצילו אותי !!!
-
- 7 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
חברה כל שנה נסגרות חברות שפיתחו משחקים מצוינים Acclaim westwood 3do מה יהיה כפי שאני רואה יהיו רק חברות משחקים ענקיות,וכל המשחקים יהיו די ממוחזרים ולא מקוריים
-
- 13 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
Brink, כותר הפעולה הייחודי של יוצרי Wolfenstein: Enemy Territory ו-Quake Wars, חוזר לחיים בגירסה ללא עלות כלל לכתבה
-
- 6 תגובות
- 1.5k צפיות
- 1 follower
-
-
האם יש סיכוי שהמשחק need for speed hot pursuit ... ירוץ על מפרט מחשב מינימלי שכזה? (להלן) כרגע התקנתי את המשחק ואני מקבל מסך שחור, הודעת שגיאה וקריסה. הודעת שגיאה: the machines gpu does not support shader model 3 מפרט מחשב: Computer: Computer Type ACPI Multiprocessor PC Operating System Microsoft Windows XP Professional OS Service Pack Service Pack 2 Internet Explorer 8.0.6001.18702 DirectX 4.09.00.0904 (DirectX 9.0c) Motherboard: CPU Type DualCore Intel Pentium, 2700 MHz Motherboard Name Intel Pearl Creek DG31PR (2 PCI, 1…
-
- 6 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
יצא לפני יומיים ה DEMO של המשחק הבא בסדרת SPLNTER CELL, מישהו כבר ניסה ? 558MB של הורדה. http://www.filerush.com/download.php?target=sc_chaos_theory-sp_demo.zip יש עוד הרבה מקומות להוריד את זה... (המשחק המלא צפוי לצאת עוד חודש בערך...).
-
- 21 תגובות
- 1.5k צפיות
-


