עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by ashtarot,

    שלום אם מישהו יכול להמליץ על משחקים לילדה בגיל 13 אני אודה לו יש לה מחשב לא רע אז משחקים חדשים ויפים יתקבלו בברכה תודה

    • 18 תגובות
    • 1.6k צפיות
  2. שמעתי שמועות על זה ואני רוצה לאשר את המידע

    • 1 תגובה
    • 1.6k צפיות
  3. Started by SpiritKnight,

    אני מתלבט בין UT2K3 לבין מורווינד. המחיר זהה בפריק, מה כדאי?

    • 13 תגובות
    • 1.6k צפיות
  4. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/just-cause-3-%d7%a0%d7%97%d7%a9%d7%a3-%d7%91%d7%93%d7%a8%d7%9a-%d7%9c-pc-%d7%95%d7%9c%d7%a7%d7%95%d7%a0%d7%a1%d7%95%d7%9c%d7%95%d7%aa-%d7%94%d7%93%d7%95%d7%a8-%d7%94%d7%97%d7%93%d7%a9/

    • 2 תגובות
    • 1.6k צפיות
  5. יש לי מחשב חדש והתקנתי קאונטר סטרייק...ואין לי שמץ של מושג למה, אבל כל כמה שניות המשחק ניתקע לכמה שניות וממשיך כרגיל זה קורא לי בעיקר שאני פוגש אנשים הנה תמונה:

    • 14 תגובות
    • 1.6k צפיות
  6. טוב אחרי שכבר נמעס מכל המשחקים החינמיים SF WARROCK CROSS FIRE וכל הקקה אני מחפש משהו טוב חשבתי על COD:MW או BF:2142 מה עדיף? חשוב שהמשחק יהיה להורדה מתוכנה כמו STEAM או משהו כזה כי אני לא הולך לחנות לקנות או להזמין מחו''ל וגם בבקשה לא להגיד CS כי זה כבר חרשתי.

    • 12 תגובות
    • 1.6k צפיות
  7. Started by klayton,

    Production has begun on DOOM 4, the next journey into the legendary DOOM universe. We are expanding our internal team and are currently hiring to work on this highly anticipated title. "DOOM is part of the id Software DNA and demands the greatest talent and brightest minds in the industry to bring the next installment of our flagship franchise to Earth," said Todd Hollenshead, CEO, id Software. "It's critical for id Software to have the best creative minds in-house to develop games that meet the standards synonymous with our titles." The DOOM franchise is one of the most recognizable and important in gaming history, having been named "one of the ten most influential games…

    • 13 תגובות
    • 1.6k צפיות
  8. רציתי לשאול אנשים שיש להם את המשחק , איך הגרפיקה ב-Midnight Club 2 , אצלי רואים ממש מגעיל. אני רואה תמונות מהאינטרנט והמשחק נראה שם סביר...אבל הרבה יותר טוב מאצלי... זה אמור להיות ככה ? :

    • 15 תגובות
    • 1.6k צפיות
  9. ראיתי את ההודעה על היותר מידי תרדים אבל לא היה תרד כזה בעיר השניה יש מעסיק שהמיקום שלו נמצא בשירותיים הציבוריים והמשימה הראשונה שלו או השניה זה ללכת למקום שבו מתקנים מכוניות (קרוב למקום הזה) וברגע שאתה מגיע לשם זה מראה לכך חלון פתוח... מה לעשות?.. לתוך החלון ניסית לזרוק רימון לתוך החלון לעשות כונת עם סניפר לתוך החלון שום דבר לא עבד משיהו?? :-\

    • 11 תגובות
    • 1.6k צפיות
  10. Started by Googleness,

    חחח התחלתי בשעה 23:30 בערך והספקתי לעשות את הקווסט הראשון של הטוטוריאל + מבוך אחד בעיר הראשונה שמגיעים אליה. אני חייב לאמר שהמשחק יוצא מגדר הרגיל. מזכיר לי שהתחלתי לשחק באובליביון. בכל מקרה, מישהו יודע איך להגדיל את מספר החפצים שאפשר לסחוב בו זמנית על הדמות בצורה הכי מהירה ויעילה?

    • 3 תגובות
    • 1.6k צפיות
  11. מה לדעתכם צריך לעשות בשביל שזה יקרה ? נמאס לשחק בשרתים בחו"ל.. למשל בתור SNIPER אפילו עם LAG של 100-150 ונשק BARRET שעשיתי UNLOCKED, אני בקושי פוגע באנשים... האם צריך לבוא לתלונה להד ארצי ? ל EA עולמי ? האם צריך לעשות עצומה, או מה בדיוק.... אני מצפה מ EA (או הנציגות שלהם, הד ארצי במקרה זה), שישקיעו לפחות בשרת RANKED אחד בארץ... ואני בכלל לא מדבר על GAMER, עלאק מובילים את קהילת המשחקים בארץ... קיצר, מה אתם אמורים..

    • 20 תגובות
    • 1.6k צפיות
  12. Started by rroonnii,

    *הורדה - http://www.bigdownload.com/games/mini-ninjas/pc/mini-ninjas-demo/ *סירטון - http://www.gametrailers.com/video/e3-09-mini-ninjas/49825

    • 10 תגובות
    • 1.6k צפיות
  13. ומסתבר שיש לא מעט שפיספסתי...ואולי גם אתם- אם אתם חובבים של הז'אנר. להלן.. silverfall ויש לו גם הרחבות http://www.gamersgate.com/DD-SF/silverfall farewell to dragons PLANET ALCATRAZ http://www.youtube.com/watch?v=8UZmrHjZ9DU THE CHOSEN אל תזרקו פה עכשיו כל RPG שאתם מכירים, כל מי שגולש פה יודע מהם המוכרים, רק כאלה ממש נדירים.

    • 4 תגובות
    • 1.6k צפיות
  14. Started by Omerole,

    Warchief Rend Blackhand החליט שאנחנו מטרה קלה מדי וצעק WOOT ;D בידיוק שתי דקות לפני שהוא הפך לחביתה אני ינסה לצלם עוד כאלה ;D אולי יהיה משהו בMolten Core שבוע הבא

    • 18 תגובות
    • 1.6k צפיות
  15. Started by Lifestyle,

    http://vgames.co.il/website/vgames_article_page.asp?platform=main&seqArticleId=1731&seqArticleTypeID=16&numberOfPages=1 http://ps3.qj.net/Bound-to-happen-WinXP-on-Linux-QEMU-ified-PS3/pg/49/aid/74021

    • 16 תגובות
    • 1.6k צפיות
  16. http://hardocp.com/article.html?art=NzY3

    • 16 תגובות
    • 1.6k צפיות
  17. Started by CheeseBud,

    פשוט לראות ולבכות. מצחוק. תיהנו.

    • 1 תגובה
    • 1.6k צפיות
  18. אני רוצה לפרמט את המחשב ולגבות את התיקיה של השמירות של הassassin creed החדש, כך שאוכל להמשיך מהשלב בו הגעתי.משום מה המשחק גם כן לא נשמר לי תמיד כנראה יש איזו שהיא בעיה בתיקייה.

    • 4 תגובות
    • 1.6k צפיות
  19. Started by WHITE_ZOMBIE4,

    קיבלתי כבר הודעה שנייה בunlocks שאני יכול לשדרג את הטורבו (הוא כבר משודרג לpro performance) אבל הextreme performance נעול לי וקיבלתי את ההודעה הזאתי לפני דיי הרבה זמן ועברתי כבר איזה 70 אחוז מהמשחק בנוסף וגם שום דבר לא נפתח לי יותר וגם קיבלתי שידרוגים אחרים שכשאני מנסה לעשות אותם כותבים לי שאני צריך לשדרג קודם את הטורבו,ecu,והמנוע עד לדרגה ה3 אבל רק הטורבו נשאר נעול והמנוע והאי סי יו משודרגים כבר לאקסטרים משו פה לא מסתדר לי,למי שגמר את המשחק או יודע מתיי אמורים לקבל את הטורבו ברמה ה3? באיזה אחוז בערך? ויש למישו מושג למה האקסטרים נעול לי? אולי צריך להחליף מכונית או לעשות איזה משו? תודה

    • 12 תגובות
    • 1.6k צפיות
  20. Started by J0n1,

    שלום. אני מחפש משחק סטייל CS/HALO/UT3 שירוץ לי על הגרוטאה, להלן המפרט: AMD Athlon 64 Processor 3200+ 2.04 GHz VIDIA GeForce FX 5500 1GB ram תודה

    • 19 תגובות
    • 1.6k צפיות
  21. כמו שניתן לראות, לאחר שנים של הבטחות סוף סוף הוכנסו שיפורים רציניים, מנוע חדש (תלוי למי אתם מאמינים) אבל לאחר שפורסמו דרישות המערכת, צפה בי תחושת נוסטלגיה מתקופת טרום BO2 שבהם גם שמענו על "שיפורים רציניים" במנוע האם באמת ישנו שינוי או עוד פעם ספין שיווקי, אין שינוי. עוד פעם..... לא הספיקו רק הדרישות גם אחרי סרטוני GAMEPLAY זה נראה כמעט אותו דבר בטוח לא כמו המתחרים. כולם מרגישים שאבד משהו מאז MW2 הכול נראה אותו דבר עוד לא נדבר על המשחקיות, אבל כל שנה שמענו שיש שיפורים, משהו קרה למשחק, נהיינו כמו הזומבים של אפל מקבלים כל זבל שמביאים לנו. לצערי אם ימשיך כך בעוד זמן קצר COD לא יהיה יותר משמעותי בקרב האנשים מטטריס. עולם המשחקים מתקדם אבל CALL OF DUTY נשאר מאחור מה דעתכם?

    • 18 תגובות
    • 1.6k צפיות
  22. Started by talkfir,

    שלום, ברשותי המשחק 2MEDAL OF HONOR ISO דיסקים מחבר,עם קראק.מודם k56. הבעיה-1.כשאני מתחבר לשרת כלשהו,אחרי כמה זמן כתוב לי: server connection timed out משהו כזה,וניסיתי הרבה שרתים בכל מיני סוגים פינגים. אמרו לי להוריד את העידכון. הורדתי מ ea.com את MOHAA_UKUS_ONLY_patch111v9safedisk.exe 15.3 מגה הגודל. לאחר 2 NEXT שאני לוחץ,זה מראה לי את ההודעה הבאה: WARNING: Could not find the UK or US version of medal of Honor Allied Assault installed on your computer.Setup will now exit. המשחק מותקן בצורה נורמלית,מאד הופתעתי מההודעה הזאת.כאילו שהמשחק לא נמצא בכלל המחשב. האם כדי לנסות להתקין מחדש? אז איך עושים גיבוי לשמירות והגדרות מהOPTIONS? או שבגלל שהמשחק ISO אז אי אפשר להתק…

    • 8 תגובות
    • 1.6k צפיות
  23. Started by T-Flash,

    שלום אני חושד בכך שה HDR וה SM3 לא מופעלים אצלי ב FAR CRY. אני מצרף תמונה: ההגדרות הם על המקסימום. פשוט שמעתי שלמי שה HDR לא מופעל צריך לכתוב איזה משהו איפשהו אזז, מה צריך לכתוב ואיפה? תודה!

    • 28 תגובות
    • 1.6k צפיות
  24. Started by tomer84,

    תגידו bo2 יצא כבר לקניה או שרק הכריזו עליו

    • 1 תגובה
    • 1.6k צפיות

דיונים חדשים בפורומים