משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
-
שלום , אני קניתי מסטים את המשחק וכשאני בתוך המשחק ולוחץ על מקש HOME הוא פשוט לא מעביר אותי להתחברות לWINDOWS LIVE. גם אם אני עושה רצף מקשים FN +HOME. אני רוצה לציין שבדקתי באתר http://www.keyboardtester.com/tester.html והמקשים HOME (יש לי 2 ) שניהם פעולים לי באתר . אפשר לראות כאן את מקשי הHOME , מקש אחד ליד DELETE מקש שני במספר 7 תודה מראש עריכה : חשוב לי לערוך ולעדכן , שאני כמעט מצאתי פתרון , אך זה לא הבעיה במקרה שלי, בכלל אין לי את הקובץ הזה שמדברים עליו בסרטון
-
- 1 תגובה
- 1.6k צפיות
-
-
היי קניתי את המשחק ואני לא מצליח לשחק ברשת הוא רושם up to date מישהו יכול לעזור?
-
- 5 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
התקנתי את המשחק, והיו כמה שגיאות בהתקנה, אז החלטתי להסיר אותו ולנסות להתקין שוב. כשאני בא למחוק את המשחק, אז זה מראה כאילו שהוא מוחק, אבל הוא בעצם מהבהב פעם אחת ומגיע ל-100% :-\ משמע - לא מחק. מחקתי את התיקייה ידנית, וניסיתי להתקין שוב. הבעיה - המחשב מזהה שיש משחק על המחשב למרות שאין ולמרות שהוא כביכול "מחק" אותו... נכנסתי לרג'יסטרי ומחקתי כל מה שמצאתי שקשור ב-Unreal 2, והבעיה עדיין נמשכת. מישהו יודע מה אני צריך לעשות? ???
-
- 18 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
כמה חודשים אחרי שנפרץ למרות מערכת הגנת הקבצים המתקדמת שלו, משחק הפעולה הפופולרי הופך לשני שבוחר להשתחרר באופן יזום משירותיה של Denuvo האוסטרית. מגמה חדשה? לכתבה
-
- 1 תגובה
- 1.6k צפיות
- 1 follower
-
-
בדקתי את הדרישות באתר systemrequirementslab.com והמשחק עדיין עובד לאט מה לעשות? הנה התמונות: http://img27.imageshack.us/img27/6992/58555648.jpg http://img219.imageshack.us/img219/8923/61338267.jpg
-
- 13 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
הי ראיתי אחד מהמשתמשים פה שיש לו חשבון ב raptr עריכה: לא משנה
-
- 0 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
מצאתי כמה וכמה מדריכים, אבל הייתי מעדיף לשמוע ממשהו פה עם ניסיון בזה במקום לנסות 20 אלף דרכים שונות ומשונות. ניסיתי בינתיים משהו בסגנון של הדרך הראשונה שם, אבל כשהעלתי את DARKSIDERS המצלמה היתה תקועה כלפי מעלה וכמעט שום דבר לא ממש עבד.
-
- 0 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
לאוהבי cs שבנינו (ואני בטוח שיש הרבה) אני אתן לכם אתרים מומלצים של מפות, בוטים(משחק לSINGEL PLAYER )וכו''... (ולמנהלים זה לא אתרי WAREZ וזה חוקי לגמרי!) http://csnation.counter-strike.net/-אתר מומלץ ויש בו בוטים ומפות טובים, כתבות וחדשות! http://www.cs-skins.net/-אתר של סקינים והוא הכי מומלץ ברשת http://bot.counter-strike.net/-האתר הבוטים הרשמי והטוב http://countermap.counter-strike.net/-אתר מפות שבין הגדולים ברשת http://www.cs-maps.com/-אתר מפות טוב שגם אפשר להוריד גם חבילות מפות! http://www.cs-maps.jolt.co.uk/-אתר מפות של אימפרית השרתים שבאירופה של JOLT! זהו לעכשיו ושוב זה לא אתרי WAREZ מסריחים!!!!!
-
- 11 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
למישהו יש קודים למשחק "טוני הוק אנדרגראונד"? אם כן תשלחו
-
- 1 תגובה
- 1.6k צפיות
-
-
התגעגעתם לקצת אקשן והרפתקאות בחלל? היכונו לחודשי האביב לכתבה
-
- 4 תגובות
- 1.6k צפיות
- 1 follower
-
-
זוכרים את StarCraft: Ghost? סרטון חדש מציע כמה דקות של משחקיות בשלה מתוך כותר הפעולה וההתגנבות שבוטל לאחר שנים רבות של פיתוח לכתבה
-
- 3 תגובות
- 1.6k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום חבר'ה יש לי בעייה אם המשחק Call Of Duty Modern Warfare 2 וכשאני מנסה להכנס עליו הוא כותב לי את ההודעה הזאת + (תמונה) Error during initialization: Couldn't load fileSysCheck.cfg. Make sure Modern Warfare 2 is run from the correct folder. יש לי את גירסאת הריפ של המשחק בשפה הרוסית שחבר שלי הביא לי. אצלו הוא התקיין את המשחק ועובד לו בליי בעיות ולא כתב לו שום דבר בכניסה.
-
- 3 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שיחקתי בדמו של הPS 2 דרך BURNOUT3 (אחלה משחק) וזה יותר מדי MIDNIGHT CLUB 2 שדי לא אהבתי וגם יש ירידות פריימים קטלניות (בוא נקווה שלמחשב זה יהיה יותר כיף)
-
- 15 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
כשאני טוען או בוחר במשחק חדש אז הקו של הטעינה מגיע עד החצי ונתקע. עד עכשיו זה היה בסדר ניסיתי להתקין מחדש את המשחק לא עזר מחקתי את הקובץ gta_sa.set מהתיקייה של ה-user וגם זה לא עזר למישהו יש פתרון? נ.ב זה דיסק מקורי.
-
- 10 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
היום, אני עצוב לומר, שסיימתי את המשחק הממכר הזה. בסופו של המשחק יש שלב בו שלושת הגזעים מתאחדים נגד האופל (שלב קשה במיוחד!). בסעום בשלב יש סירטון מדהים ואחריו מה שאני קורא לו "שעשועי מפתחים"... ז"א, יוצרי המשחק לקחו את המנוע של המשחק ויצרו סירטונים מאוד מאוד משעשעים (אני לא אומר מה, חבל להרוס לאלו שלא סיימו עדיין). בסיום הסירטונים כתוב "COME BACK AFTER UVE PLAYED IN HARD". הבטחה לסירטונים נוספים? יש מישהו שסיים את המשחק ברמה הקשה?
-
- 12 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
היי היום התקנתי את המשחק HALO2 ונוחכתי לדעת שהמשחק הזה גרוע ביותר, הגרפיקה שלו שואפת לאפס, ועוד לחשוב שהמשחק הזה מיועד רק לויסטה. כמה תמונות שתבינו על מה אני מדבר: בקיצור משחק לא מומלץ בכלל!!!
-
- 18 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
לאחר שחשבתי אני רוצה לשתף אותכם.... מכיוון שהמחשב שלי כבר לא מסוגל להריץ את המשחקים החדשים אני מתלבט בין לקנות מחשב חדש למשחקים (עלות נראה לי בסביבות 2500 ש"ח) או SP2 שעולה בסביבות 1500 ש"ח?? מה הייתם קונים??
-
- 24 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
הדיווחים המקדימים היו מדוייקים, וכעת אנחנו מקבלים טעימה ראשונה של שלוש שניות לקראת חשיפתו של המשחק הבא בסדרה המצליחה יום גדול מאוד צפוי לחובבי הטכנולוגיה מחר – עם החשיפה הצפויה של דגמי ה-Pascal הראשונים מבית NVIDIA, וכעת גם החשיפה הצפויה של Battlefield 5, או כל שם אחר שיינתן לכותר החדש בסדרה הוותיקה של EA Games, אשר עיתוי הצגתו נראה כמו תגובה ישירה להצגה של Call of Duty: Infinite Warfare שהתרחשה מוקדם יותר השבוע. החשיפה תתרחש מחר בשעה 23:00 שעון ישראל – בדיוק באותה השעה בה NVIDIA תחשוף את המוצרים שלה, כך שיתכן כי יהיה כאן שיתוף פעולה בין שתי החברות. כל שידוע לנו כעת מגיע מטיזר קצרצר של מספר שניות בלבד, שמציג פנים בפירוט מרשים אשר נוצרו בעזרת מנוע ה-Frostb…
-
- 0 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום אני מחפש משחקים מגוף ראשון חדשים או אפילו משנה שעברה כדוגמת בטלפילד קול אוף דיוטי וכאלה אשמח לרשימה של 4-5 משחקים תודה לכולם
-
- 2 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
עוד חברה קלאסית נסגרת, אני בטוח שכל מי ששיחק בThief או Deus Ex יודע כמה איכותית הייתה החברה (אם לא כוללים את דיאקטנה הנורא...)
-
- 15 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אהלן... יש לי משחק מקורי של ''ספילנטר סל צ'אוס תאורי'' ואחר ההתקנה הוא דורש להפעיל את המחשב ומחדש ועדיין אחרי כמה פעמים הוא לא עולה וממשיך לדרוש הפעלה מחדש... ניסיתי במאיפינים של של האייקון את האפשרות שיעבוד כמו ב-XP ועדיין לא עוזר הוא מעודכן לפאצט הכי גבוה 1.5 אבל עדיין לא זז... גם בSTEAM אני רוצה לצרף אותו לרשימת המשחקים.. והוא דורש CD-KEY כמה פעמים ניסתי והתוכנה אמרה שהקוד שגוי(וכנזכר לעיל הוא מקורי) בדקתי טוב טוב אם לא שגיתי באותיות אבל לא... ניסיתי עם מקפים (-) וגם בלי.. תודה מראש
-
- 5 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
היי אני מנסה כבר חודש+- לעשות "Alley-opp " בSlam-dunk ואני לא מצליח, עברתי על כל הלחצנים וני לא מצליח, הלכתי בית הספר הזה במשחק ולא הבנתי כלום ממה שאמרו שם. מה עושים<? תודה מראש Install תמונה: [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 15 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום רב!! יש לי שאלה יש משחק פוקר ברשת שאני יכול לשחק עם חברים שלי אבל בחינם ???
-
- 3 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
טוב לשחקני הסורס שבנינו...אני מניח שכולכם טעמתם את ה"פאצ'" עם עדכון ה HDR שVALVE הביאו כ"מכה" לקראת הראש השנה... בכל מקרה הרבה אכלו תקיעות וFPS נמוך... וזה ככה בגלל שאתם משתמשים ב DXLEVEL 8.0 .... בכל אופן גם אם שיניתים את הקונפיג שלכם והורדתם את ה DXLVEL אתם בכל זאת רוצים לשפר FPS לבעלי אינוידיה בלבד, יצא דריבר מיוחד (הוא בטה בשלב זה) שמותאם ומיועד ומיוחד לסורס ! הוא משפר FPS בצורה ניכרת ! וגם המשחק רץ חלק יותר בצורה לא מוסברת, בכל מקרה לי לפחות במקומות עומס כמו השונמית שהיה יורד ל-70FPS עכשיו זה נשאר תמיד יציב על 100FPS... אז בכל מקרה לבעלי אינוידיה... דריבר מספר 78.05 http://download.nvidia.com/Windows/78.05/78.05_winxp2k_english.exe מומלץ להסיר דריבר קודם עם קל…
-
- 11 תגובות
- 1.6k צפיות
-


