עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. הגה דיי נחמד של לוג'יטק MOMO RACING, וסתם הוא יושב לי בצד ולא שיחקתי בו המון זמן..מחפש משחק סימולוטור אפשר להגיד, משהו מציאותי שמעביר חוויה מציאותית (אם ישנו משחק כזה)

    • 12 תגובות
    • 1.6k צפיות
  2. Started by benor,

    מישהו מכיר טריינר או איזה קוד לGTA3 שמבטל את המשטרה וגם את הזמן של המשימות. תודה! בן אור

    • 8 תגובות
    • 1.6k צפיות
  3. בשנת 1996 יצא אחד ממשחקי האסטרטגיה הטובים ביותר בעולם,עד היום.נקודה.קראו לו C&C RED ALERT 1 עלילה, סרטים מצויינים ואמינים בין המשימות,כמה דרכים להשלים אותה משימה וכוחות וממשק שלמעשה הגדירו את הז'אנר מחדש ויחד עם STARCRAFT הובילו את עולם האסטרטגיה קדימה. באיזהשהוא שלב חברת WESTWOOD מפתחת המשחק המקורית נמכרה לELECTRONIC ARTSהענקית שמאז סגרה אותה ושברה הרבה לבבות. גם את שלי. כל מה שנשאר מ האתר של WESTWOOD היא הפנייה לאתר של EA. WWW.WESTWOOD.COM תלחצו על RED ALERT 1 ותראו את ההיסטוריה מול עיניכם. בכל מקרה מצאתי איזו חדשה באתר גיימר בשביל אלה שלא שמעו שמתוכנן המשך: http://gamer.co.il/gamer2/php/doc.php?id=41764 קראתי את זה לפני כמה חודשים, מישהו יודע מה קורה כעת עם הפרוי…

    • 13 תגובות
    • 1.6k צפיות
  4. Started by Gnome,

    לפני שאני אקנה את המשחק SOF2 רציתי לשאול אתכם אם זה משחק שווה.

    • 12 תגובות
    • 1.6k צפיות
  5. שם הקבוצה:Deadly-Impact חברי הקבוצה:xsixt con mzx untrax wraithmay hush SteamIDS: xsixt - STEAM_0:0:24145843 wraithmay - STEAM_0:1:27434439 untrax - STEAM_0:0:15340346 mzx - STEAM_0:1:34977513 con -STEAM_0:0:17783937 hush - STEAM_0:1:17762969 איש קשר:הדר פרטים ליצירת קשר adoro1@gmail.com פלאפון בהודעה פרטית ממנהל. תודה ויום טוב =] סנאפ עם סטיםאיידיס http://www .siz .co.i l/my /jkmvtzmynzm l.png תורידו רווחים זה מצנזר...

    • 6 תגובות
    • 1.6k צפיות
  6. נתקלתי בוידאו של מישהו מחזיק בגרזן וחרב מיינקרפאט וראיתי אחרי זה שמוכרים אותם באתר של המשחק בדיוק היו לי קלקרים מיותרים מרמקולים שקניתי והחלטתי לעשות בעצמי בשביל אחות שלי הקטנה בתור התחלה פתחתי פוטושופ ובניתי גרזן וחרב מיינקראפט בעזרת מילוי ריבועים אחרי זה הדפסתי את הקבצים וגזרתי את השוליים הדבקתי את ההדפסה הגזורה על הקלקר וציירתי מסביב עם עט אחרי זה חתכתי את הצורה מקלקר החוצה ובסוף הדבקתי את ההדפסה משני הצדדים אמנם זה לא איכות בשמיים אבל מרחוק זה נראה שוס ואחותי כנראה תשמח :}

    • 0 תגובות
    • 1.6k צפיות
  7. Started by superginiman,

    המשחק יגיע לחנויות ב16 לנובמבר :yelclap: :yelclap: :yelclap: :yelclap: :yelclap: :yelclap: :yelclap: :yelclap: :yelclap: :yelclap:

    • 22 תגובות
    • 1.6k צפיות
  8. הי חברים! פוליביוס הוא אגדה אורבנית על משחק ארקייד שגרם לתופעות לוואי הרסניות אצל השחקנים. מדובר כמובן בסיפור מדורה, אבל, מסתבר שהאגדה האורבנית צמחה משלל אירועים מאוד מאוד מעניינים שאכן התרחשו במציאות. ככל שחפרתי בנושא, לא האמנתי כמה המציאות קרובה לאגדה. או כמו הפתגם המפורסם: המציאות עולה על כל דמיון. חילקתי את הוידאו לשני חלקים. חלק א' פשוט מספר את הסיפור של פוליביוס, האגדה האורבנית. חלק ב' נכנס לעובדות שמאחורי האגדה, ופה בעצם היתה רוב עבודת המחקר. מדובר בתחקיר הרציני ביותר שנעשה בארץ בנושא, וגם בסרטון הכי עובדתי שראיתי על הנושא הזה עד עכשיו. כמו תמיד, מקווה שתהנו ושיהיה לכם סוף שבוע נהדר. שלכם, אולדסקול.

  9. שנייה אל תגיבו, פירסמתי לפני שסיימתי לרשום את ההודעה בטעות עריכה: די מתגעגע לשחק ב-unreal tournament, שהיה המשחק הראשון שקניתי למחשב הראשון שלי . חשבתי לקנות מכאן, את המשחק QUAKE 4, כי הוא נראה מאוד דומה למשחק UT. מישהו שיחק בשני המשחקים, ויכול לאמת את זה? עריכה 2: אני מוריד את הדמו אגב, רק רציתי לשמוע עד אז דעות.

    • 21 תגובות
    • 1.6k צפיות
  10. Started by Sifo Jen,

    אז זהו, היום יצא לנו לשחק בדמו מולטי שלו, לפי גיימספוט הוא משתחרר ש11 בבוקר ET שזה בערך עוד שעתיים וחצי... יש למה לצפות... ברגע שאני אוריד אותו, תלוי בזמינות שלו ואם אני יהיה בעבודה אני אפתח לו DEDICATED SERVER (מקווה שהדמו יבוא עם אפשרות כזו) ואפרסם את האי פי.. (יש לי אפלוד ממש גבוהה ומחשב חזק..). ביינתיים רק ספירה לאחור.. (-:

    • 16 תגובות
    • 1.6k צפיות
  11. Started by theone89,

    יוצרים:Black Lion Studios מוציאים לאור:Viva Media תאריך:2/2/2011 קונסולות:מחשב/XBOX360 דרישות מערכת: Minimum System Requirements 7 OS: Windows XP, Vista or Windows * CPU: Intel 3.2 GHz or faster * RAM: 1 GB * HDD: 8 GB free disk space * Graphics: 256 MB Graphics Memory * Sound Card: DirectX 9 Compatible * Recommended System Requirements OS: Windows XP, Vista or Windows 7 * CPU: Intel Core 2 DUO @ 2.2GHz or AMD Athlon 64 X2 4400+ * RAM: 2 GB * HDD: 8 GB free disk space * Graphics: 256 MB Graphics Memory * Sound Card: DirectX 9 Compatible * DirectX: Version 9.0c] Supported Graphics Cards NVIDIA GeForce 260 GTX, AMD ATI Radeon 4870 or similare] תמ…

    • 3 תגובות
    • 1.6k צפיות
  12. Started by Galit17,

    אוקי מה יש חוץ THE WITCHER ,DUNGEON SEIGE, SILVER FALL,FABLE,TITAN QUEST ו NEVER WINTER NIGHT ?

    • 17 תגובות
    • 1.6k צפיות
  13. תסלחו לי על הבורות אבל המשחק האחרון ששיחקתי היה דיאבלו (הראשון) מכל מיני אילוצים של צבא חו"ל לימודים וכו' ופתאום חזר לי החשק לשרוף 8 שעות ביום מול איזה משחק טוב אשמח להמלצות למשחקים באותו סגנון תודה וסליחה...

    • 10 תגובות
    • 1.6k צפיות
  14. Started by yoel12,

    שלום צפיתי בלייב של EA bathesde וubisoft ושמעתי ההרבה את המשפט "on console" כלומר "בואו לביתן של של החברה הזו והזו שם תוכלו לשחק את המשחק הזה והזה ON CONSOLE" או "זה רץ ON CONSOLE" אם דגש חיובי על זה שזה על קונסולה, יש למישהו מושג למה הם מפרסמים את זה כדבר חיובי שזה על קונסולה?

    • 0 תגובות
    • 1.6k צפיות
  15. אני שמח לבשר על תוכנה חדשה למשחק הממכר הזה. מדובר בגירסת משחק ל pc. כמו כן ניתן לעשות לייק בדף המשחק בפייסבוק - https://www.facebook.com/יניב-משחק-הקלפים-האולטימטיבי-234075907505969 ניתן להוריד את המשחק בלינק הזה - https://drive.google.com/open?id=176OW1o8sNcwq27HkNpBKgN2nY-FgtTSz

  16. (לא כבדים אני מדבר על GTA 3 MAFIA וכו') הנה המפרט מעבד : AMD SEMPRON 2800 לוח אם : Gigabyte GA-K8VM800M זיכרון : 1536MB RAM כרטיס מסך : GigaByte NVIDIA GeForce 6600GT 128MB AGP מה יכולה להיות הבעיה אני משתגע

    • 24 תגובות
    • 1.6k צפיות
  17. Started by Tomerb1,

    שלום לכולם אני מחפש המלצות למשחקי אסטרטגיה כמו command and conquer 3, suprame commander [למרות שSC היה מאכזב] אבל אם אפשר לא משחקים בסגנון מלחמת העולם השניה. תודה [=

    • 15 תגובות
    • 1.6k צפיות
  18. Started by TECH AMATEUR,

    אני מת על משחק זה כבר מ2012 מחכה... דרישות מערכת כבר פורסומו כבר הזמנתי אותו... https://www.origin.com/irl/en-us/store/mass-effect/mass-effect-andromeda/super-deluxe-edition

  19. שלום רב , ברצוני לדעת האם אני יכול לשחק משחק רשת על גבי רשת סללולרית 3G . האם זה בכלל אפשרי ? האם אני צפוי להמתנות (LAG) ? האם זה כמו לשחק ב-WIFI ? טוב יותר , פחות טוב ? ואם כן , מנוי באיזה הייתם ממליצים לי ? יש לציין כי הייתי משחק רק בסופי שבוע על חיבור ה-3G . המשחק שאני מעוניין לשחק בו הוא MMO בשם Star trek Online , ובנתיים החיפוש שלי למידע בנושא החבילות המוצעות בארץ לגלישה הביא אותי לרשימת חבילות גלישה לטאבלטים -- ואני לא יודע אם זה בכלל מה שאני צריך . כל עזרה תתקבל בברכה - ג'ו

    • 4 תגובות
    • 1.6k צפיות
  20. Started by pAnAhI,

    שלום חברה. כמו שאני יודע הקהילה הזאת מכירה כל משחק ישן נושן שקיים. אז הנה אתגר בשבילכם. כשהייתי קטן לפני משהו כמו 10-8 שנים בערך הייתי משחק הרבה במשחק הצלה כזה על מסוק כתום כזה תלת מימדי. המסוק היה טס ברחובות והיה מוריד דלי צהוב לדעתי בשביל להעלות אנשים או לקחת מים ולכבות שריפות אאל"ט. ברקע במשחק הזה היה מוזיקה כזו כמו סימפוניה כזו שאני לא מצליח לזכור את שמה (לא בטוח שזה ממש סימפוניה אבל זה טראק דיי מוכר שפשוט חוזר על עצמו וזה דיי קלאסי כזה אפשר לומר). עריכה : המסוק היה נראה בערך ככה אאל"ט אני חושב גם שככל שמתקדמים במשחקים אפשר להתקדם במסוקים רק שהייתי קטן מידי בשביל להבין מה היה רשום שם באנגלית ובשביל להצליח יותר מידי במשחק הזה אז תמיד הייתי עם המסוק הראשון.

    • 8 תגובות
    • 1.6k צפיות
  21. אם החברה תשיג מימון היא תתחיל לפתח המשכים ל Earthworm Jim, Baldur's Gate, Descent, MDK הכתבה: http://www.gamespot.com/news/6182846.html?tag=latestnews;title;0

    • 14 תגובות
    • 1.6k צפיות
  22. Started by ozdaya,

    היי, יש לי מחשב עם המפרט: INTEL CORE 2 DUO E6550 2.33 GHZ 2 ג'יגה זיכרון RAM של קינגסטון כ.מסך TWINTECH GTX260 NVIDIA 896M לאחרונה שדרגתי מווינדוס XP לווינדוס 7 32 BIT והמשחק NBA2K שהיה רץ לי חלק על ה-XP עושה בעיה בווינדוס 7 32 BIT יש אפשרות במשחק לעשות BENCHMARKTING (אם ככה רושמים את זה) והוא רושם לי שה- FPS שלי יוצא סביבות ה-26. איך אפשר לסדר את זה??? אם אני זוכר נכון ב-XP הגדרות המשחק היו על HIGH ולא היו בעיות האם יש פתרון? ניסיתי להדליק ולכבות את אפשרות ה-VSYNC וזה לא כל כך עזר תודה, עוז

    • 4 תגובות
    • 1.6k צפיות
  23. Started by Lynch,

    אז ככה ראיתי שהרבה אנשים מתלוננים שאין להם סאונד טוב במשחק וכל מי שיצא לי לשמוע שאין לו סאונד טוב עזרתי לו ואם אני יפרסם מדריך הרבה יותר אנשים יוכלו לראות אז יאללה... נכנסים ל - Options משם ל - Settings ומשם ללשונית Sound תמונה של ההגדרות - ההגדרות עצמם: Voice Volume - 0 Music Volume - 0 SFX Volume - 1 Master Volume - 1 Codcaster Game Volume - 0 Codcaster Voice Volume - 0 Hearing Impaired - OFF (לא משנה מה תגידו על זה, מבדיקה שלי הסאונד חזק יותר כשזה לא מופעל). Sound Device - האוזניות שלכם. (אני מאמין שזה כבר מוגדר אצלכם על האוזניות שלכם אם אתם שומעים איתם במשחק אז לא צריך לגעת בזה). Presets - Supercrunch כן כן ההגדרות האלה יכולות להיות ממש חזקות אבל א…

    • 9 תגובות
    • 1.6k צפיות
  24. Started by simon 23,

    טעות שלי , 20 ליש"ט = 25$ המחיר הוא 25 $ ... אבל איך ?!?!?!?!?!?

    • 13 תגובות
    • 1.6k צפיות
  25. ערב טוב לכולם.. לאחרונה סיימתי את FARCRY3 ומאד נהנתי מהפורמט של המשחק ובכלל ממה שעשו.. האם אתם מכירים עוד משחקים דומים שכדאי לי לנסות? חשבתי על stalker ניסיתי בעבר את הראשון אבל המחשב היה דיי חלש.. תודה לעונים :-)

    • 11 תגובות
    • 1.6k צפיות

דיונים חדשים בפורומים