משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
מי יודע מתי המשחק GTA 3 ייצא ל- PC ומתי הוא יגיע לישראל? למה אני מת לשחק בזה , בפלייסטישן זה נראה ממש טוב 8)
-
- 2 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
המשחק ישוחרר בשתי גרסאות למחשב האישי - שני דיסקים DVD-ROM או שישה דיסקים CD-ROM. איך שלא מסתכלים על זה, בהחלט מדובר בנתונים עצבניים ביותר (5.5 ג'יגהבייט). בתקווה שלא ניאלץ להחליף דיסקים כשנרצה לשחק במשחק רשת. http://www.igames.co.il/v6/news/view_news.php?Design=&News_ID=7538
-
- 19 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
החנות שמוכרת משחקים חופשיים ללא טכנולוגיות הגנה פוצחת במיזם הנחות נוסף, ומעניקה את הכותר הקלאסי של BioWare ללא עלות כלל לזריזים שביניכם לכתבה
-
- 5 תגובות
- 1.6k צפיות
- 1 follower
-
-
well... הורדתי ושיחקתי. נראה ממש טוב. המשחק כפי שכבר אמרו פה, הוא ממש MOHAA בתחפושת.. אותה משחקיות מצוינת, אותו סאונד נהדר - בתוספת של גראפיקה מפורטת יותר ומבוססת מנוע חדשני יותר. הדמו ממש מעולה. מהנה במיוחד. כעת רק ניתן לחכות בקוצר רוח למשחק המלא ותודה רבה ל-J Almighty על הקישור העובד
-
- 21 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אהלן חבר'ה, התקנתי את הווינדוס מחדש והסייבים שהיו לי בשני משחקים (C&C3 ו-FEAR P.M) נעלמו לגמרי. ניסיתי להתקין את המשחקים מחדש אבל זה לא עזר. מה אפשר לעשות?? תודה
-
- 17 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אהלן, ממש מחפש WOW אבל פספסתי את ההרשמה. אם במקרה למישהו נמאס לשחק ורוצה לעזור אז בבקשה שיעביר לי את הACCOUNT. אני ממש רוצה להתרשם מהמשחק. אפילו אם לא נמאס לכם ואתם פשוט יודעים שלא תשחקו יום יומיים אז בבקשה צרו איתי קשר. אודה לכם מאוד.
-
- 16 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אני ממש סופר את הדקות עד שתגיע התוספת המעולה הזאת. מנסה לשדרג את הדמות ולטפס רמות בכל דרך. שאלה קטנה, למישהו יש מושג אם יהיה ניתן לעבור בין שני המישורים בחופשיות ? אני למשל מקבל סכום של כסף מהגנבים שלי אחת לשבוע בנוסף יכול להשתתף בקרבות הארנה גם אחת לשבוע. האם יהיה ניתן להמשיך ולהתנהל גם בדברים האלו ? ???
-
- 18 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
מכיוון שהפעם התמונות קצת יותר קשות, כל תשובה נכונה תתן 2 נקודות במקום 1. 1) http://i.imgur.com/FhlWJ.jpg 2) http://i.imgur.com/Pcxzj.jpg 3) http://i.imgur.com/mw9hX.jpg תשובות + השם שלכם בבאטלנט יש לשלוח לי בהודעה פרטית או במייל עד ל-6/1/12 הזמן תם והפתרונות מופיעים למטה.
-
- 7 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
-
-
שלום לכם, אני מעוניין לקנות את המשחק call of duty modern warfare שיצא בשנת 2019. באתר הרשמי של החברה, המחיר הוא 60 יורו לStandard Edition, ו63 יורו לBattle Pass Edition. לעומת זאת, ראיתי באינטרנט אתרים שמציעים בהנחה של עשרות אחוזים, כדוגמת us.gamesplanet.com האם משחק שנקנה באתר שאינו רשמי, יעבוד גם בארץ? האם שווה להוסיף עוד מספר יורו עבור Battle Pass Edition? בתודה מראש
-
- 1 תגובה
- 1.6k צפיות
-
-
כן כן, סוף סוף אחרי זמן רב של המתנה, האימולטור בגרסה החדשה יוצא ולא רק שהוא מפעיל הרבה משחקים אלא גם במהירות. "Right, you all have been waiting for v0.9 for a looonnnnggg time. The wait will be over this coming Sunday so stay tuned for v0.9 this Sunday." קישור למקור: http://forums.ngemu.com/pcsx2-official-forum/70381-pcsx2-release-schedule.html קישור לאתר הרשמי: http://www.pcsx2.net/
-
- 16 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום מישהו יכול לתת לי הצעה טובה למשחק מטוסי קרב למחשב עם גראפיקה מציאותית וריאליסטית אשמח לקבל תשובות.
-
- 5 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
רציתי לדעת אם מישהו ניסה לשחק אם טלוויזיה ישנה לשחק בxbox360?? האם יש הבדל ענק באיכות??? ומה אתם אומרים על לחבר את הקונסולה למסך lcd של המחשב שלי? המכשיר תומך ברזולוציות של המסך? כי טלוויזיות HDTV הם רחבות והמסך של המחשב שלי הוא בפורמט רגיל ולא רחב.... מה אתם אומרים?
-
- 26 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
איזה משחקים יש לכם עכשיו .? לי יש DOOM3 GTA3 UNREAL TOURNAMENT G.O.Y.T KAL ONLINE MU ONLINE XIAN ONLINE MIDNIGHT CLUB 2 MAX PAYNE 2 ולכם?
-
- 19 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
מתי יוצא battlefield 2 :euro force
-
- 18 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום יש לי תמישחק רידיק והרזולוציה המקסימלית זה 800 600 זה אמור להיות ככה או שיש לי תקלה או לא יודע מה תודה לכול העונים
-
- 20 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
יש לי בעיה במשחק - Midtown Madness 2 (למרות שזה משחק ישן, אבל הוא נחמד) מאז שהתקנתי גרסה חדשה לכרטיס מסך ( - G-Force 2) אז במקום הגלגלים אני רואה עיגולים ריקים כאלו , ועוד בעיות גרפיות דומות... מישהו יודע מה זה יכול להיות? צודה מראש לממי שיעזור - כי פתאום נהיה לי חשק לחזור לשחק במשחק הזה :bigok:
-
- 6 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
טוב אני מחפש משחקים טובים עם דרישות נמוכות, למחשב הנייד שלי Hp Pavilion Ze4949, כעיקרון עכשיו אני משחק בו Warcraft III על הגדרות הכי גבוהות =] ואני מחפש עוד משחקים לא משנה מסוגים ומהמינים, רק שיהיה משחק טוב שאפשר לעביר איתו ת'זמן =] ותודה רבה לעוזרים, טימור.
-
- 6 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
למכירות ציוד יש לוח יד שניה http://hwzone.co.il/tradezone/index.php
-
- 9 תגובות
- 1.6k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום לכולם =] רציתי לדעת אם יש פה שחקנים Age of Empires Online? למי שלא מכיר, המשחק הוא משחק המשך לסדרת Age of empires. המשחק חינמי, עד שתגיעו לקווסט שלא תוכלו להפעיל או חפצים מרמת נדיר ומעלה שלא תוכלו להשתמש בהם. לאתר המשחק מישהו פה משחק בזה?
-
- 2 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
היי אני סיימתי את שני הכותרים הקודמים האם כדאי להתקין את המשחק למרות הבאגים שקראתי בביקורת שהמשחק יצא או שעכשיו יש עדכונים שתיקנו את הבאגים
-
- 14 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
האם ניתן לשחק במשחק מספר שעות קטן כל פעם ועדיין להתקדם? (יש לי רק איזה שעתיים לשחק כל בוקר, האם יש אזורים שצריך לשבת עליהם כמה שעות ברצף בשביל לעבור אותם?) מה קורה אם אני מפסיק לשחק לתקופה? האם החשבון מוקפא או נמחק? (ואם כן, תוך כמה זמן) האם כדאי להמתין שתצא ההרחבה ורק אז לקנות את שניהם? מה קורה כשמגיעים לדרגה 60? הכל משעמם וצריך דמות חדשה בשביל האתגר? ושאלת המשך, כמה המשחק ITEM DEPENDENT? אחד מהדברים שלא אהבתי בדיאבלו היה העובדה שעם החפצים הנכונים המשחק נהיה קל מאוד ולא היה צורך בכישרון בשביל לשרוד. האם אפשר לשחק באירופה עם דיסקים שנקנו בארה"ב? ושאלה אחרונה, כמה מכם משחקים WOW? תודה, LazyBoy
-
- 25 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
החוקים של ה-ODC: על כל השחקנים לבדוק מראש שהאנטי צ'יט שלו פועל כראוי, במידה ולא על השחקן לעדכן את אחד המנהלים. השעות של המשחקים יפורסמו, מותר לאחר משחק עד ל 20 דקות משעת התחלתו שנקבעה על ידי המנהלים בלבד !, אם הקבוצה שנגדכם מאחרת את המשחק יותר מ - 20 דקות אתם יכולים לקחת ניצחון טכני. חובה על הקבוצה המנצחת להעלות תמונות של כל צד במפה ולהעלותה לפורום באשכול חדש, ניתן לפתוח אשקול ולכתוב בו מי ניצח ולציין שהיה משחק מהנה ולציין שתעלו את התמונה מאוחר יותר (עד 24 שעות), ולחיצה על כפתור ה TAB במקלדת המראה את טבלת התוצאות של המשחק. על השחקן המארח לשים את החוקים הנכונים, שחקן אשר יארח ולא ישים חוקים נכונים הורס לקבוצתו בכך שקבוצתו יכולה לקבל ניצחון טכני. לכל קבוצה מותר לקחת הפסקה…
-
- 9 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
דוד שלי מגיע מארה"ב, וחשבתי אולי שהוא יכול לקנות לי שם את המשחק. אבל יש כמה בעיות: 1. אני רוצה לשחק בשרתים הארופאיים, ואני רוצה לדעת אם זה משנה איפה המשחק נקנה. 2. אני אתחבר לאינטרנט רק בשנה הבאה, ואני רוצה לדעת לכמה זמן התמיכה שאני מקבל מהחברה (לעדכונים, שידרוגים וכל מיני כאלה...) 3. כדאי לי בכלל לקנות את המשחק דרכו, או שעדיף לקנות אותו בארץ?
-
- 21 תגובות
- 1.6k צפיות
-


