משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
מממ מקווה שזה הפורום הנכון, אם לא אז תעבירו בבקשה. בכל מקרה, הייתי אצל בן דוד שלי בפעם הראשונה מזה שנתיים לפחות. ופשוט לא האמנתי - הוא עדיין עם אותו מחשב ישן, עם אותם המשחקים שהיינו משחקים לפני שנים. סופפלקס, אחלה גירסה של סופר מריו, זול ועוד. האמת - זה ממש כיף, מעין מכונת ארקייד ישנה בבית. בעקבות זאת התקנתי סופפלקס אצלי במחשב. זה דווקא כמעט עובד, בניגוד למשחקים ישנים אחרים שניסיתי להתקין. רק שכל לחיצה קטנה על חץ ואני זז לפחות 5 משבצות בכיוון שלחצתי. המשחק הזה לא ממש מתאים לפנטיום 4 הא? (או שאולי לXP). ניסיתי "מצב תאימות" וינדוס 95 ו98, זה לא עזר. ביטלתי את "האצת חומרה", גם לא עזר. יש פתרון אחר שיכול לעבוד?
-
- 0 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
על פי האתר 360 monster כנראה שהכותר dead rising 2 הבא יהיה כותר בלעדי לסוני פליסטיישן 3 כנ"ל resident evil 5 ,אבל הכל בגדר שמועות וחקירות.. http://www.360monster.com/newspost.php?id=0000001138
-
- 5 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
משפט מפתח שאהבתי: http://news.bbc.co.uk/1/hi/technology/7096891.stm take that console lovers! ;D
-
- 19 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
מה המצב חבר'ה? אני מאוד מתפלא שלא מדברים הרבה על המשחק הזה וזה סימן לא טוב... המשחק יוצא בסוף פברואר ואין ממש זכר ממנו... הינה הטריילר שאני צופה בו בדיוק עכשיו: http://www.gamespot.com/video/933473/6184995/videoplayerpop נראה מאוד יפה המשחק.. ובתור חובב אבודים ועוקב אחרי הסידרה ואוטוטו יוצא העונה הרביעית אני מצפה מהמשחק הזה.. מה אתם אומרים איך המשחק לדעתכם? יש כבר דרישות מערכת?
-
- 16 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
לאחר חודש שלא יכלתי להריץ את המשחק על המחשב שלי, למרות כל העידכונים שעשיתי, לדרייברים ועם מפרט מחשב מעולה וסוף סוף חשבתי שצריך לשדרג את המחשב שלי כי הוא לא יריץ את המשחקים בכלל. אז גיליתי שהבעיה היתה טמונה בכרטיס קול, בזמנו היה לי כרטיס קול מובנה של לוח אם, שעשיתי שידרוג לכרטיס קול כדי לשמוע בסאונד יותר איכותי עם הרמקולים שלי, קניתי את כרטיס קול Platinum X-Fi, והמשחק רץ ממש חלק ובלי בעיות! עם המפרט: Intel E8200 Gigabyte DS3-P35 G.skills 4GB 4-4-4-12 800Mhz Nvidia 9800GTX אז מי שסובל משגיאות, ותקיעות בזמן המשחק המלצה שלי, לעדכן כמה דברים: דרייברים של המחשב, לוח אם, כרטיס מסך וכו'. לעדכן דרייברים של כרטיס קול במידה זה עדיין עושה בעיות - לקנות כרטיס קול חיצוני כמו X-Fi…
-
- 9 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
סרטון משחקיות ראשון ל-Mad Max נחשף, והוא נראה נהדר לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%a1%d7%a8%d7%98%d7%95%d7%9f-%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7%d7%99%d7%95%d7%aa-%d7%a8%d7%90%d7%a9%d7%95%d7%9f-%d7%9c-mad-max-%d7%a0%d7%97%d7%a9%d7%a3-%d7%95%d7%94%d7%95%d7%90-%d7%a0%d7%a8%d7%90%d7%94/
-
- 0 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אחרי ששאלתי באשכול הרשמי של המשחק ולא ענו לי אני אשאל פה: רציתי לקנות את הLIMITED EDITION מPCGAMES אבל נגמר להם המלאי. איזה חנות מוכרת את הLIMITED EDITION בערך ב250-260 שקל (אין לי בעיה עם משלוח) ויש להם במלאי? אני מחפש חנויות בישראל
-
- 5 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
לא יודע למה אבל company of heroes מקרטע אחושליניג בקטעי מלחמה במחשב השני שלי (שימו לב לא הראשון במפרט ... הוא מקרטע בזה עם 6800gt ו 1gb ram) ואני לא יודע מה .. אני פשוט שמתי את זה על ההגדרות שהמשחק קבע בשבילי , לא נגעתי וזה כזה עובד ב slide show במלא קטעים נגיד עם מלא בניינים וחרוואטה כזה ... ולא יודע הוא לא נראה כזה כבד המשחק , גרפיקה יפה אבל ראיתי יותר .. וסתם דוגמא אני יודע שאי אפשר להשוות אבל f.e.a.r עובד אצלי מצוין על 1024 @ max עם פילטרים ... אז מה הבעיה ? ... יש משהו שאני צריך לעשות , כי אני אוהב את המשחק אבל הקרטועים מפריעים לי רצחחח ולא בא לי להוריד את הגרפיקה כי זה הורס את החוויה של המשחק , והמחשב השני (זה עם ה x1900xt ...) חחח שם זה עובד רצח מהר אבל של…
-
- 21 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
-
קהילת Battlefield עוברת IP אנחנו נאלצים להחליף כתובת Ip לנוחיותכם בשביל להגדיל מספר האנשים שיכולים להיכנס לטים ספיק כל החדרים נשמרו וכל התיאור שבתוכם אך הסיסמאות לא של חדרי הקלאנים לא נשמרו ואתם צריכים לעבור תהליך הרשמה זריז לטים ספיק כתובת האייפי שלנו היא 212.199.164.135 מצטערים על אי הנעימות הנהלת הפורום.
-
- 0 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
טוב ביגלל שעבר זמן מהדיון הרשמי ורק כרגע סימתי תמישחק אז אני פתחתי דיון חדש אז ככה אני ציפיתי שהמישחק של הכבידה יהיה רוב הזמן במישחק ומה שהיה זה שיש מקומות שיש תכבידה אבל רוב המישחק סטנדרטי לגמרי וחבל מישחקים עם כבידה היו בעבר בחלקים קטנים של מישחקים מסוימים כבר הרבה שנים ואני ציפיתי לחידוש הרבה יותר גדול וזה לא קרה חוץ מיזה יש תבעיה הנפוצה של חוסר גיוון במישחקים מהסוג הזה ומהר מאוד האויבים חוזרים על עצמם וככה גם הנשקים והטקסטורות שזה מעצבן הרכב היחיד שהיה במישחק היה די אידיוטי וחבל שלא עשו יותר רכבים ושיהיו יותר כיפים טוב לדברים הטובים סך הכל המישחק מהנה ואני אוהב את זה שלא צריך לישמור כי אחרי שניפסלים יש תעינין הדי דפוק של הרוחות אבל לפחות מחזירים תדמות לאותו מקום ב…
-
- 21 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אני הורדתי את גרסת ה Clonedvd של ELiTE, אני השתמשתי בPhoenix כמו שצריך וזה חילץ הכל, התיקה שוקלת כ5.8 ג'יגה. אני העתקתי את הקראק המעודכן ביותר לתיקיה PC, כשאני מנסה להפעיל את המשחק לא קורה כלום אני לוחץ על הקובץ mafia2 אבל שום דבר לא קורה זה לא פותח לא את המשחק ולא הודעה לא error פשוט כלום, נכנסתי למנהל המשימות ואני רואה שזה לא פתח כלום. יש לי וינדוס 7 Ultimate באנגלית, יש לי מחשב חזק ואני ניסתי להפעיל את המשחק כאדמין.. אין לי מושג מה לעשות, מישהו יכול בבקשה לעזור?
-
- 2 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
http://www.commandandconquer.com/ אחרי כלכך הרבה שנים והרבה מודים מצוינים...2013 זה רחוק מדי!
-
- 8 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
-
אז ככה שיחקתי בשרת גרמני ב BF2 של 16 שחקנים והיתי ממש טוב אם ה ASSULT M203\GP-30 ה ROCKET LUNCHER הרגתי FULL הגעתי ל תוצאה של 160!!! כמעט בלי TEAMSCORE אז באו כרגיל כמה נובים מסריחים 2 והתחילו להתלונן עלי לאדמין!!! שאני CHEATER ובכלל אני לא CHEATER!!!! אני משחק הוגן מאוד!! בגלל זה עשו לי באן :'( אז השאלה שלי האם הBAN הזה הוא באן תמידי??? :spermat:
-
- 28 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
מחקתי היום את המשחק אחרי שהוא עיצבן אותי והתקנתי מחדש לראות אם הבאגים זה בצד שלי או במשחק השבור הזה ועכשיו אני רואה שהוא מוריד לי את ההרחבה השלישית - - - תגובה אוחדה: - - - טוב עכשיו אני רואה שבאמת יצא ההרחבה החדשה חח אפשר לנעול/למחוק
-
- 0 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום אני רוצה לצאת בקרוב לקנות משחק טוב, ורציתי לשאול אותכם איזה משחק עדיף לדעתכם. בלי הגבלות תקציב [למשחק :lol: ] ^Z^
-
- 16 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
בימים האחרונים כל המשחקים הפסיקו לעבוד לי בפתאומיות של כל החברות(מה קשור?!) המדריך מלמעלה לא עזר.... וזה לא בעיה בדיירקט איקס ולא בדרייברים כי הכל בסדר איתם והום מעודכנים וגם עד לפני כמה ימים זה עבד בעעע עשיתי עידכון לגנרלס, רנג'יד ורד אלרט שתיים ובשלושתם קיבלתי את ההודעה הבאה old file not found however, a file of the same name..... וכאמור זה לא עזר....
-
- 21 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
עוד הבטחה גדולה שמתעכבת :-X http://news.softpedia.com/news/There-039-s-No-Rage-Coming-from-id-in-2009-106455.shtml
-
- 16 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שחקנים שתי שרתים חדשים הצטרפו רשמית לקהילת באטלפילד קודם לכל אני רוצה להגיד שהצטרפות שני שרתי המשחק שלנו מביאים גאווה גדולה לקהילת באטלפילד וקידום משמעותי בהתפתחות הקהילה ופרסומה במשחק. אנו מקווים שתהנו בשרתי המשחק החדשים שנקנו עבורכם למען משחק איכותי ומאתגר ברמה גבוה. שני שרתים שהצטרפו אלינו הינם מדורגים, וניתן למצוא אותם בחיפוש בכך שתרשמו HWzone לידיעתכם, שני השרתים מאובטחים במערכת GGC-STREAM HWzone.co.il | Israel | TDM Canals 24/7 No Explosives: מוד משחק: TDM מפת משחק: Canals Noshahr מספר שחקנים: 24 מספר כרטיסים: 500 חוקים: • חל איסור מוחלט על קללות. •חל איסור מוחלט על גזענות. •יש להתייחס בכבוד לאדמינים ולשחקנים. •אין לפרסם שרתי משחק \שרתי ד…
-
- 7 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום לכולם חברים מי שמכיר אותי יודע שאני מכור ל באטלפילד 4 ו3 אז החלטתי להרים את הכפפה ולבנות משהו גדול וייחודי לשחקנים פה שאוהבים את המשחק באטלפילד 4,3,1 לשם כך בפתחתי סרבר חדש בדיסקורד ואתם יותר מוזמנים להיכנס ולדבר עם כולם בסרבר יהיו חדרים לכל המשחקים 4,3,1 שרת: https://discord.gg/QrRRahE ערוץ היוטיוב שלי : https://www.youtube.com/channel/UCcJ..._as=subscriber השם שלי במשחק/אוריגין תוסיפו גם: d65t46f54g עם זאת אני הולך לעשות לייב/סטרים מדי יום + פרסים בעתיד+הגרלות מומזנים להירשם ולעקוב אני מאמין בזה ואני רוצה לבנות משהו ייחודי למשחק ולמותג שאנחנו אוהבים ! אני בשרת הדיסקורד מחכה לכם חברים !!!
-
- 0 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
יש לי את המשחק heroes 3 complete ואני רוצה לשחק בו ברשת עם אנשים מהעולם ושאני נכנס כדאיי לשחק ברשת זה יוצא מהמשחק ומכניס אותי לאתרים לא מובנים! בבקשה צריך עזרה
-
- 7 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
משחק יפה ביותר שלא בייש את הטרילוגיה של הנסיך הפרסי דיי קל לטעמי אבל עשו עבודה טובה עם המשחקיות בכלל כל העלילה מעניינת וחבל שלא עשו כמו בשני שכל הסרטונים והדברים שאתה רואה מתחברים לאט לאט אחד עם השני ואז אתה קולט דברים פה אין את זה זה פשוט עלילה בלי תחכומים וסוף שכמובן אני לא יספר עליו חוץ מזה שהוא אחד הקלים ביותר! אבל בגדול עם תשאלו אותי איזה משחק הכי יפה מבין השלושה זה הראשון מבחינת הסיפור והשני והשלישי אהבתי אותו דבר מבחינת המשחקיות בהם עכשיו סיימתי וחבל חבל שנגמר עכשיו שוב לא יהיה לי מה לשחק
-
- 21 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אהלן, אני לא מצליח לפתוח את המשחק GTA SA .. אני פשוט לוחץ עליו ולא קורה כלום..זה טוען לשניה וזהו.. לא שיניתי כלום במחשב רק מסך ומאז זה לא פועל... מה לעשות? תודה וחג שמח, דניאל.
-
- 9 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אהלן ! בשנים האחרונות (ליתר דיוק בסביבות ה-10 שנים) משחקי Single כבר ממש לא מענינים ולא מספקים לי שום הנאה. האמת, המשחק היחיד שסיימתי עד סופו היה 2 Dune, לא זוכר שום משחק שסיימתי במצב סינגל. וניסיתי, זה לא שלא ניסיתי... הסינגל של BF3, COD, MOH, משחקי גוף שלישי למיניהם אף אחד לא החזיק אותי במצב הסינגל שלו לא משנה כמה הוא היה טוב. אני חושב שמהרגע שהתחלתי לשחק משחקי רשת שהראשון והעיקרי היה MU Online ששיחקתי בו כמה שנים טובות, לא שיחקתי בשום משחק סינגל. האם גם אתם במצב שלי?
-
- 5 תגובות
- 1.6k צפיות
-


