עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by Knopix,

    לא כל כך יודע איך קוראים לזה...איך עושים כמו ה AI שזורק את הכדור קדימה ורץ? תודה

    • 4 תגובות
    • 1.6k צפיות
  2. Started by deso,

    משחק קצת ישן...מישהו פה מכיר? (חוץ מTeaTime שלא ממש אכפת לו מהמשחק)

    • 23 תגובות
    • 1.6k צפיות
  3. Started by tommer_s,

    סקר

    • 1 תגובה
    • 1.6k צפיות
  4. אחרי שנתן לנו את האפשרות לראות את העולם מבעד לעיניו של מנתח בעל שתי ידיים שמאליות, חושף הסטודיו שמאחורי Surgeon Simulator את הפרוייקט החדש שלו – סימולטור בו תגלמו...לחם לכתבה: http://hwzone.co.il/i-am-bread-%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7-%d7%94%d7%a1%d7%99%d7%9e%d7%95%d7%9c%d7%a6%d7%99%d7%94-%d7%94%d7%91%d7%99%d7%96%d7%90%d7%a8%d7%99-%d7%91%d7%99%d7%95%d7%aa%d7%a8-%d7%9e%d7%90%d7%96-%d7%95%d7%9e/

    • 4 תגובות
    • 1.6k צפיות
  5. Started by eriksexy,

  6. Started by aviv_ni,

    שלום, התקנתי את המישחק וכשאני בא להיכנס למישחק זה רושם לי שגיאה כזאת מה אפשר לעשות כדי לתקן את זה error seculauncher : failed to start application. [2000[ אבל באמצע ההתקנה של המישחק הייתה לי שגיאה כזאת גם.. microsoft visual c++ 2005 redistributable command line option syntax error. type command /? for help

    • 3 תגובות
    • 1.6k צפיות
  7. לכל מי שנרשם וקיבל את הCDKEY מgamespot כבר יש גישה, עוד שעתיים בערך אני מסיים להוריד נפרס פה תמונות מחר כמה תמונות מהמשחק, על ההגדרות הגבוהות ביותר, מי שבילבל את המוח על DX10, המשחק הזה אפילו לא משתמש בPS3... זה שילוב של GC2 וBattlefield, מקבלים נקודות שאיתם אפשר לזמן יחידות את הנקודות מקבלים ע"י שליטה בspawn points resource points והשלמת משימות. ברגע שאתם שולטים על drop zone אתם יכולים לזמן יחידות, טנקים, חי"ר מסוקים ורכבי תמיכה(משאיות, נגמשים, רכבים כלים, אלטילריה). סה"כ משחק נחמד דיי מהיר, המנוע מעולה, רץ חלק ונראה מאוד טוב...

    • 25 תגובות
    • 1.6k צפיות
  8. Started by שניצל,

    http://armorgames.com/play/2963/dodge תהנו.

    • 4 תגובות
    • 1.6k צפיות
  9. Started by Sarid Ben Shimon,

    שלום חברים ! רכשתי קוד של אוריג'ן ואני מנסה להכנס לשרתים ומשום מה לא מצליח אני תמיד מקבל שגיאה של חיבור מהאתר.ניסיתי גם באקספלורר וגם כרום שניהם אותו דבר.ויש מצבים שכן מתחבר אבל אז המשחק ​עולה וישר קורס ויוצא..יש לי חיבור של 40 מגה לאינטרנט.דברתי עם התמיכה של EA והוא אמר שהשרתים כרגע למטה אבל גם אחרי כמה שעות אני מנסה להתחבר עדיין אותו דבר..ביטלתי פיירוול ואת הESET שחזרתי הגדרות בדפדפן..עזרה בבקשה חברה אני חדש בעולם האון ליין ועד שהתחלתי עם זה אני בקושי מצליח לשחק..היה פעם אחת שכן נכנס לי לסשן של משחק אבל רק פעם אחת וזהו... תודה רבה

  10. אהלן לכולם ובוקר טוב , אני מחפש קלאן להצטרף אליו , הגעתי למעיין "קיר זכוכית" , שאני מתחיל להתקל בקלאן בכוחות האויב ופשוט לא מצליח לעקוף אותם . כרגע היחס שלי הנו 0.55 והוא בעל מתמדת . קישור לפרופיל שלי נ.ב- אני ממש לא מסתדר עם הצאט של באטלפילד .

  11. http://savelocations.wikia.com/wiki/List_of_Games

    • 4 תגובות
    • 1.6k צפיות
  12. Started by דניאל52,

    יש לי מחשב די חזק (3800X2 X1800XT 2 GB RAM) יש לי FPS די נמוך במשחק כ-40-60 כש יש 20-030 שחקנים על HIGH MEDIUM אם AAX2 ו 1024X768 SHADOWS OFF למה זה ככה? או שזה FPS סביר? יש לציין ש יש לי FPS של 40-50 רוב הזמן אם 32 שחקנים בשרת

    • 15 תגובות
    • 1.6k צפיות
  13. Started by Tal-T,

    בנדוד שלי הביא לי דיסק מקורי של COD 4 , אני מנסה להתקין ובאמצע ההתקנה מופיעות לי שגיאות כאלה: http://www.up2il.co.il/users/public/be61cod4error.jpg http://www.up2il.co.il/users/public/4f5aerror2.jpg פעם קודמת ניסיתי והופיעו שגיאות אחרות , מה לעשות ? אני מת לשחק במולטי..

    • 12 תגובות
    • 1.6k צפיות
  14. Started by asichen,

    מישהו יודע איך אני עושה לחיפושית במשימא 3 את האגזוז???? תודה מראש....

    • 19 תגובות
    • 1.6k צפיות
  15. Started by sEEdy,

    אני הבנתי שיהיה לאן בסוכות אבל מצד שני שמעתי את פדידה אומר שהלאן יהיה בghosts אז מה הקטע כאילו?... בוא נעשה לאן אחרון BO2 מצידי שהכל יהיה מיקסים רק שיהיה כבר זה עדיף

  16. מראה סמני פצעים ואז חוזרת לקרב כאילו כלום? שחקתי שעה וחצי בערך וספרתי כבר 3

    • 15 תגובות
    • 1.6k צפיות
  17. חרשתם את רשימת הכותרים שהבאנו לכם לפני חודשים ואתם צמאים לעוד קצת אקשן שלא מחייב אתכם לשלוף את הארנק? הכתבה הזאת היא בשבילכם אם רק לפני עשור למצוא משחק חינמי באיכות הפקה גבוהה הייתה משימה די קשה, אז כיום זה דווקא פשוט למצוא משחקים חינמיים שאם לא הייתם יודעים אחרת, בחיים לא הייתם מנחשים שהם לא עולים לכם אגורה. בכתבה הקודמת של 'עשרה משחקים חינמיים' סקרתי עבורכם עשרה משחקים כאלו ששווה לכם לבדוק, והפעם אתם הולכים לגלות עוד עשרה משחקים נהדרים שהם חינם אין כסף. להמשך: https://hwzone.co.il/%D7%92%D7%9F-%D7%A2%D7%93%D7%9F-%D7%9C%D7%AA%D7%A4%D7%A8%D7%A0%D7%99%D7%9D-%D7%A2%D7%A9%D7%A8%D7%94-%D7%9E%D7%A9%D7%97%D7%A7%D7%99%D7%9D-%D7%97%D7%99%D7%A0%D7%9E%D7%99%D7…

    • 0 תגובות
    • 1.6k צפיות
  18. בזמן האחרון הרבה FPS מקבלים ציונים מאוד טובים ולפעמים מצוינים כמו COD4 לדוגמה- http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=22542 (פה בגירסת הקונסולות) גם ביוסוק\הילו 3\ Gears of War שקיבל היום ביקורת 90 מגימספוט(למחשב) The Orange Box Tom Clancy's Rainbow Six Vegas ועוד ואני אומר לעצמי מאוד יכול להיות שהמשחקים טובים השאלה הגדולה זה אם הם כל כך טובים מהקודמים בזאנר או לא להצדיק ביקורות כאלו? לדעתי לא -לפחות לא רובם ביקורת טובה צריכה ליסתכל גם על מה היה בעבר ואולי זה סבבה שCOD4 סידרה שאני דווקה אוהב קיבל שיפוצים גרפים משמעותים ועבר לתקופת זמן אחרת אבל לעזזל זה משחק של 5 שעות סינגל והיתר מולטי ובלי יותר מידי מקוריות ואני אומנם ירצה לשחק בו אבל למה הציון כזה גב…

    • 25 תגובות
    • 1.6k צפיות
  19. Started by freesoul23,

    כל כמה זמן המשחק קורס. הנה השגיאה:תקלה ביישום oblivion.exe, גירסה 0.1.0.228, תקלה במודול mpeg2dmx.ax, גירסה 2.0.72.30204, כתובת התקלה 0x0000cca3? בבקשה תעזרו :'(

    • 18 תגובות
    • 1.6k צפיות
  20. Started by amit123,

    תגידו המשחק הולך לעבוד על xp נכון?(עם אפקטים של דיירקס 9 לא 10).

    • 17 תגובות
    • 1.6k צפיות
  21. Started by shalev473,

    שלום ! לאחרונה התחלתי לשחק בcall of duty black ops ויש שלב שאתה מגיע לגג של בניין ויש בו כמו גומי גדול שצריך לעשות איתו משהו וללחוץ על מקש s. איך עוברים תשלב הזה? ושאלה נוספת: באיזה מקש רצים?

    • 3 תגובות
    • 1.6k צפיות
  22. Started by לוסי,

    שלום. אני ואחי בדיוק סיימנו את המשחק FEAR [משחק מעולה] ואנחנו מחפשים המלצות למשחק הבא שלנו. הייתי בת'רד ההמלצות אבל לא ראיתי שם משהו מעניין שעולה על הקריטריונים שלנו [דרישות מחשב זאת לא הבעיה אנחנו מחפשים משחק בסגנון מסויים] אז רציתי לשאול אם מישהו מכיר משחק טוב שיצא לא מזמן, עם גראפיקה טובה, עלילה רצינית ולא רדודה, קרבות ראיליסטים שדורשים קצת מחשבה מעבר ללחוץ על הכפתור, דמויות משנה אמינות ואויבים מתוחכמים. רצוי ז'אנר הרפתקאות/לחימה/אקשן/מד"ב/מחק את המיותר, לא משחקי תפקידים [תודה רבה], גוף ראשון, איכותי, גיל 18 ומעלה... אתם מבינים למה אני מתכוונת, משהו טוב!בערך בסגנון של half life 2, far cry, FEAR וכדומה. אודה מאוד למי שיעזור לי! בתודה, לוסי.

    • 25 תגובות
    • 1.6k צפיות
  23. Started by shlomiaz,

    שלום, אני די חדש בתחום הזה (יש לי את האקס בוקס רק חודש..), אז סליחה אם השאלות מטומטמות - פשוט לא מצאתי תשובה בחיפוש. ואני לא מתכוון לשאול פה על דברים לא חוקיים, כי הבנתי שאסור. ככה: הבנתי שיש דרך לחבר בין המחשב לXBOX, באמצעות כבל רשת או משהו כזה, ולא הבנתי בדיוק איך מעבירים ביניהם דברים, ומה זה נותן אפשרות לחיבור לרשת של האקס בוקס. אשמח להסברים. תודה!

    • 3 תגובות
    • 1.6k צפיות
  24. משתמש בPS4 אבל מבין שהבעיה קיימת גם בPC, מישהו מכיר?

    • 1 תגובה
    • 1.6k צפיות
  25. Started by gkman,

    שלום. אין לי מחשב מי יודע מה חדש ומקצועני אבל בכל זאת אני אשמח אם תוכלו להציע לי משחקים בשבילו המחשב הוא מחשב פנטיום 4 (פרטים נוספים למטה- אם זה כ"כ קריטי) אני בקטע של משחקים כמו FARCRY HITMAN GHOSTRECON GTA MAFIA אם מישהו יכול בבקשה להציע משחק שלא כלול ברשימה שלעיל אני מאוד אשמח תודה מראש Processor Model : Intel® Pentium® 4 CPU 1700MHz Speed : 1.70GHz Cores per Processor : 1 Unit(s) Threads per Core : 1 Unit(s) Internal Data Cache : 8kB Synchronous, Write-Thru, 4-way set, 64 byte line size, 2 lines per sector L2 On-board Cache : 256kB ECC Synchronous, ATC, 8-way set, 64 byte line size, 2 lines per sector System Mainboard : Intel Corporation D850GB Bus(es) : X-Bus AGP…

    • 9 תגובות
    • 1.6k צפיות

דיונים חדשים בפורומים