עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. זה שלי - גם השיר מדהים! שתפו...

    • 13 תגובות
    • 1.7k צפיות
  2. Started by Grokster AND KaZaA,

    כל משחק אחר יתקבל בברכה...

    • 12 תגובות
    • 1.7k צפיות
  3. Started by Jack_g,

    כשאני משחק זה נתקע לשניה ויוצא לווינדוס ואומר את ההודעה הזו: General protection fault! History: UALAudioSubsystem::PlaySound <- HandleAmbience <- UALAudioSubsystem::Update <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop Build: Jan 7 2003 18:16:21 לפעמים היו יותר אוכה. תעזרו בבקשה תודה.

    • 18 תגובות
    • 1.7k צפיות
  4. Started by shay_pel,

    שלום לכולם, אני מקווה שאני בפורום הנכון. יש לי שתי בעיות "קטנות" שלא מצאתי להם פתרון ברשת. רקע - יש לי מחשב עם msi gtx 1070 gaming x עם מעבד I7 וכו'. 1. לאג קטן עם העכבר האלחוטי - יש לי עכבר איכותי - Logitech G700s אלחוטי שאני עובד איתו במרחק מטר וחצי מהרסיבר (יש כבל מאריך לדונגל) ובמשחקים כשאני מזיז את העכבר יש מין לאג כזה קטן והתמונה לא זזה חלק. זה לא מפריע לי לשחק במשחקים, אבל זה קצת מטריד. 2. לפעמים במשחקים, המחשב מחובר לטלוויזיה של סוני עם 1080p, ואני משחק הכל עם ultra, והוידאו הופך לגלי כזה. זה קורה גם ב witcher 3 וגם בדום החדש. אגב, הכל רץ על 60 fps. למישהו יש מושג? תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 1.7k צפיות
  5. Started by TimoTy,

    אין לי מה להוסיף פשוט תנו לי משחקים טובים

    • 10 תגובות
    • 1.7k צפיות
  6. Started by SilentBob,

    משחק ההתגנבות שעבר למודל חודשי ינסה לצבור תאוצה עם מעבר לאיטליה, לאחר השקה לא ממש חלקה בחודש שעבר קיבלנו קאמבק לאחת מסדרות המשחקים הפופולריות ביותר של Eidos לשעבר, ו-Square Enix Europe כיום – Hitman, שאותחלה מהפן העלילתי וגם הפכה ממשחק יחיד לסדרה של פרקים קצרים שאמורים להגיע אל השחקנים על בסיס חודשי. למרות שהיו הרבה כוונות טובות מאחורי כל העניין, ההשקה של פרק הבכורה לא הייתה מרשימה במיוחד עם מגוון רחב של בעיות טכניות ובעיות ביצועים אשר הכעיסו מאוד את הגיימרים (המשחק עומד גם עתה על 53 אחוזים של ציונים חיוביים בלבד בפלטפורמת ה-Steam), וגם המבקרים לא כל כך התרשמו מהתחושה שהם מקבלים רק חתיכה קטנה מהמשחק הכולל, עם המתנה בלתי מבוטלת עד שהפאזל יושלם וניתן …

    • 0 תגובות
    • 1.7k צפיות
  7. Started by adis50,

    שלום... התחלתי לשחק במשחק הכל עבד טוב עד שהגעתי לשלב הזה של המשחק כשאני מתבקש ללחוץ על מקש CTRL בכדי לצאת מהרכב (כמו שעשיתי מספר פעמיים לפני כן במשחק) אני לא מצליח לצאת ניסתי גם לשנות תמקש הזה למקש אחר אבל גם זה לא עזר אשמח אם משיהו יכול לעזור לי תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 1.7k צפיות
  8. תמונה שווה 2-3 מלים..

    • 20 תגובות
    • 1.7k צפיות
  9. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%99%d7%95%d7%91%d7%99%d7%a1%d7%95%d7%a4%d7%98-%d7%a9%d7%95%d7%a7%d7%9c%d7%aa-far-cry-%d7%a2%d7%9d-%d7%a2%d7%a8%d7%a4%d7%93%d7%99%d7%9d-%d7%93%d7%99%d7%a0%d7%95%d7%96%d7%90%d7%95%d7%a8%d7%99%d7%9d/

    • 2 תגובות
    • 1.7k צפיות
  10. Started by Interl-Conore,

    עוד כמה זמן יצא GTA 4?

    • 16 תגובות
    • 1.7k צפיות
  11. Started by Xilver,

    http://www.extremetech.com/article2/0,1697,2174759,00.asp זה הבדל ששווה 20FPS? אני אישית לא רואה שום הבדל!

    • 15 תגובות
    • 1.7k צפיות
  12. Started by PorSchE,

    8) בבקשה חברה אני חייב את הקובץ 24 של הטירה הנאצית מישהו יכול עזור לי ? בבקשה :AR15: ???

    • 1 תגובה
    • 1.7k צפיות
  13. טוב משחק חינמי וטוב.

    • 18 תגובות
    • 1.7k צפיות
  14. מזכיר את מקס פיין לטעמי. נראה לא רע. לשיפוטכם http://www.gamespot.com/video/939454/6184461/videoplayerpop?

    • 16 תגובות
    • 1.7k צפיות
  15. Started by IG,

    אני בערך ב66%, ספונסר רביעי, ואין לי שום תחרות על המפה! מה אני עושה הלאה? אגב, האיוו מגעילה! סתם ביזבזתי עליה איזה 90000. יש אפשרות למכור אותה ולקבל את הכסף חזרה לצורך שיפוצים של המיאטה הבלתי מנוצחת והTT שפשוט נראת טוב ואין עליה בפתיחות?

    • 15 תגובות
    • 1.7k צפיות
  16. Started by *Gal,

    היי, רציתי לשאול האם המשחק שיצא בחודש שעבר לחנויות, Grand Theft Auto: Liberty City Stories שמיועד ל-PS2, מתוכנן לצאת בשנה הקרובה גם למחשב (בדומה למשחקי ה-GTA הקודמים)? תודה, גל.

    • 10 תגובות
    • 1.7k צפיות
  17. Started by kalabokk,

    תקשיבו חברות מפגרים, אין דבר כזה קונפיג פה, תביאו תמונות של הGRAPHICS והCONTROLS שלכם וזה הקונפיג. כל פקודה שאתם משנים בcfg לא עושה שום דבר.

    • 3 תגובות
    • 1.7k צפיות
  18. Started by DS,

    מה זה : Special Forces זה כולל את Armored Fury ואת Euro Force ביחד?

    • 11 תגובות
    • 1.7k צפיות
  19. Started by dennis14,

    זה אמור להיות משחק RPG עתידני (למחשב) לא רע בכלל והשאלה שלי היא האם מישהו פה מכיר אותו (יש כבר ביקורות ?) ? ומתי הוא יוצא בארץ? מידע על המשחק - http://www.vgames.co.il/website/vgames_news_page.asp?platform=main&seqNewsID=11497 לינק לאתר המשחק - http://www.etrom.net/essence/index.php?lang=en

    • 18 תגובות
    • 1.7k צפיות
  20. או איפה קונים (אם חייבים לקנות) ?

    • 1 תגובה
    • 1.7k צפיות
  21. ההשקה שלו תתרחש רק בעוד שלושה חודשים, אבל חברת Bethesda לא מבזבזת זמן וחושפת לנו את מערכת המחשב לה נזדקק על מנת להפעיל באופן מכובד את הפרוייקט הגדול הבא שלה לכתבה

  22. Started by eladbu,

    יש לי 9800פרו חדש של 3DCLUB +קאטאליסט 4.12 העניין הוא כאשר אני מריץ HL2 בהגדרות בינוניות המשחק מקרטע לפעמים באותם הגדרות גם ה 8500 היה אותו דבר אפילו יותר טוב לעומת זאת NFSU2 בהגדרות הכי גבוהות פשוט לא מזיז לו אפילו טוחן במשחק בלי לראות מה יכולה להיות הבעיה?

    • 16 תגובות
    • 1.7k צפיות
  23. Started by RAZIEL98,

    שלום רציתי לדעת מה הם הדרישות מערכת של המשחק כדי שאני אדע עם המחשב שלי יכול להריץ את המשחק. תודה לעוזרים

  24. Started by Zeev86,

    550000 חשבונות Battlefield Heroes שנפרצו היום, חלקם (או כולם, איני זוכר) מקושרים לחשבון EA ראשי. זה שמוביל לחנות Origin. מי ששם את ידיו על חשבון Origin, יכול לראות בתיאור כל משחק בחשבון שנפרץ את הCD KEYS של כל רשימת המשחקים היום פרצו לי לחשבון, ובעזרת אחת מהמפתחות הצלחתי לשחזר עם התמיכה הטכנית של EA את המשתמש. הכל טוב ויפה, אבל עכשיו נשאלת השאלה. מה מונע מפורץ לקחת את אותם פרטי החשבון (CD KEYS) ולבקש "שישחזרו" גם לו את החשבון (שלי)? כל הכבוד EA!

    • 10 תגובות
    • 1.7k צפיות
  25. Started by klayton,

    • 6 תגובות
    • 1.7k צפיות

דיונים חדשים בפורומים