עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by Roeebaeloha,

    שלום לכולם אני רואה לאחרונה אנשים משתמשים בsr338 מניול סטרייק לדוגמא: אני יודע איך לשחרר אותו ושאתה צריך לשחק במפות של נול סטרייק אבל אנשים ששיחררו אותו מישהו יודע איך?

    • 6 תגובות
    • 1.9k צפיות
  2. Started by blbb,

    החוקים של ה-ODC: על כל השחקנים לבדוק מראש שהאנטי צ'יט שלו פועל כראוי, במידה ולא על השחקן לעדכן את אחד המנהלים. השעות של המשחקים יפורסמו, מותר לאחר משחק עד ל 20 דקות משעת התחלתו שנקבעה על ידי המנהלים בלבד !, אם הקבוצה שנגדכם מאחרת את המשחק יותר מ - 20 דקות אתם יכולים לקחת ניצחון טכני. חובה על הקבוצה המנצחת להעלות תמונות של כל צד במפה ולהעלותה לפורום באשכול חדש, ניתן לפתוח אשקול ולכתוב בו מי ניצח ולציין שהיה משחק מהנה ולציין שתעלו את התמונה מאוחר יותר (עד 24 שעות), ולחיצה על כפתור ה TAB במקלדת המראה את טבלת התוצאות של המשחק. על השחקן המארח לשים את החוקים הנכונים, שחקן אשר יארח ולא ישים חוקים נכונים הורס לקבוצתו בכך שקבוצתו יכולה לקבל ניצחון טכני. לכל קבוצ…

    • 2 תגובות
    • 1.9k צפיות
  3. חגיגת הנדיבות של חברת Ubisoft מתקרבת לסיומה, ובינתיים יש לכם אפשרות לקבל משחק פעולה מטורלל ללא עלות לכתבה

  4. Started by avielq5w,

    שבוע טוב חברים שיחקתי לפני 2-3 שנים משחק בסגנון של age of empires, מתחילים בעידן האבן ומתקדמים קדימה בעידנים. ראיתי את Empire Earth אבל זה נראה לי שזה זה... מכירים עוד משחקים בסגנון?

    • 2 תגובות
    • 1.9k צפיות
  5. המשחק יוצא ל: pc, xbox360, ps3. התמונות שמופיעות כאן הן מהגירסא שמפותחת לXBOX360 ולפי המפתחים היא אמורה להיראות פחות או יותר אותו הדבר בשאר הגירסאות. ותאמינו או לא מדובר כאן בתמונות מתוך המשחק עצמו ולא מסרט מרונדר! מעניין איזה מחשב-על צריך בשביל להריץ את המשחק הזה ברזולוציה כזאת

    • 29 תגובות
    • 1.9k צפיות
  6. Started by koko0,

    חשוב בעיקר שיהיו צנועים כי זה תיכון דתי... מחשבים לא חזקים בכלל קאנטר סטרייק עובד אבל נראה לי שזה די גבולי... יש הצעות? [בערך 6-7 מחשבים]

    • 15 תגובות
    • 1.9k צפיות
  7. Started by fano,

    אז עוד כחודש וחצי יוצא המשחק החדש Call Of Duty Ghosts מכיוון שלא זכור לי מצב כל כך קשה בקהילה ששחקנים כבר לא נכנסים לTS ולא משחקים COD אלא משחקים במשחקים אחרים(בכל שנה זה קרה אבל לא ברמה כזאת...) ואני אחד מהם שלא יהיו פה אי הבנות אני רוצה לדעת בערך כמה אנשים בקהילה יקנו את המשחק וכך גם לדעת כמה אנשים בערך יגיעו ללאן שיערך כחודש לאחר תחילת המשחק וגם למצב הכללי שיהיה פה. אל תכתבו תגובות אחרות בדיון חוץ משמכם והnick שלכם(תודה) אז יאללה להתחיל לרשום שמות חמודים

    • 11 תגובות
    • 1.9k צפיות
  8. אני מחפש משחק אסטרטגיה בסגנון הנ"ל בדיוק ^^^ ,שהמשותף בינהם זה שצריך לבנות ולכבוש שטחים ולאסוף כסף . ולא כמו company of heroes ו w4000 {שגם יפים אבל לא בא לי על הסגנון הזה}שבשביל לעשות כסף צריך קודם לשלוט על הדגלים וכדומה וככה נוסף קרדיט ובזה אני בונה. האם יצאו משחקים כמו שכתבתי בכותרת? והאם אמור לצאת בזמן הקרוב או הרחוק עד כמה שידוע?

    • 6 תגובות
    • 1.9k צפיות
  9. Started by eladb21,

    שלום מה קורה אחים שלי בקיצור יש לי דיאבלו 2 עם סידיקיי מקורי והכל התקנתי תפאצ' 1.11B ועכשיו אני צריך קראק כי זה לא מזהה תדיסק אני צריך Diablo Battle Chest For PC תודה לעוזרים

    • 15 תגובות
    • 1.9k צפיות
  10. Started by yot,

    בנתיים שוחררו מספר תמונות איכותיות לרשת, המפתחת כמובן Ubisoft (שמפתחת חצי מהמשחקים האיכותיים האחרונים שנחתו עלינו בזמן האחרון), נראה משהו שהולך לקרוע את Call of Duty (ואני מעריץ נלהב של המשחק!). אני, שראיתי כל פרק בסידרה לפחות 5 פעמים, לא יכול לחכות! תמונות:

    • 21 תגובות
    • 1.9k צפיות
  11. המחשב שלי amd 965 x4 3.4 ASUS HD 5850 1G DDR5 בסטוק ללא אוברקלוק זכרונות 4G 2X2 ספק גוח 350W Antec אז ככה ניסיתע לשחק במשחק GTA IV - Episodes From Liberty City על הגדרות הכי גבוהות הוא לא זז ממש חלק יש תקיעות פה ושם.. השאלה אם הוא כבד מאוד המשחק.. יש פה מישהו אם מערכת דומה לשלי שניסה תמשחק? :-\

    • 8 תגובות
    • 1.9k צפיות
  12. העיצוב מרהיב והאלימות קשוחה מאי פעם - אך כותר הקרבות החדש כולל גם חובה לעבודה מקוונת במצבי משחק לשחקן יחיד וכמות גדולה של מיקרו-עסקאות בכסף אמיתי לכתבה

  13. http://www.rockpapershotgun.com/2012/03/14/stark-footage-of-the-game-of-thrones-rpg/ http://www.games.co.il/article6559.html נראה טוב, המשחק יוצא ב - 15.5. http://www.videogamesinteractive.com/2012/03/game-of-thrones-rpg-combat-preview.html#

    • 8 תגובות
    • 1.9k צפיות
  14. Started by idoking,

    אני רוצה לקנות משחק אחד מבין אלה אבל אני לא יודע במי ליבחור: Crysis UT3 COD 4 אני רוצה שדבר אחד יהיה במשחק מולטי טוב כי את הסינגל אני יכול להשיג בדרך אחרת אתם יודעים איך. בבקשה תעזרו לי אני חושב שאני ילך על UT3 הוא Crysis.

    • 24 תגובות
    • 1.9k צפיות
  15. שלום אני היתקנתי משחק Worms World Party. ואח"כ מריץ משחק ופתאום נותן לי חלון הודעה שכתוב: Error ===== Warning: No default soundbank found check OK אני לוחץ "OK" ועולה לי משחק ושומעים קול בתפריט ראשית. ואז אני בוחר 2 משתמשים במשחק נגד לדוגמא. ואח"כ רואים נר עוגה יורד ואח"כ מסך שחור ופתאום יצא החוצה משחק זה לא עובד. אני נסיתי להתקין מחדש דרייבר כרטיס קול של הלוח אם. ועדיין אותו דבר שגיאה אותה פעולה. אני בבעיה. ולא יודע איך פותרים את הבעיה. מישהו יודע איך לתקן את התקלה,האם יש פיתרון לתקלה? איך פותרים את המשחק שיעלה לי? בתודה מראש מיכאל

    • 6 תגובות
    • 1.9k צפיות
  16. החברה שהביאה לנו את המשחק המפתיע PURE הציגה טריילר למשחק מירוצים שנראה לא רע תשפטו: http://www.gametrailers.com/video/e3-09-split-second/49795

    • 14 תגובות
    • 1.9k צפיות
  17. Started by ShayGTi,

    המסך הוא HITACHI 32 והרזולוצייה די ייחודית: 1366X768 יש דרך לשנות את הרזולוציה של המשחק ל1366X768? איזשהו TOOL או משהו...?

    • 19 תגובות
    • 1.9k צפיות
  18. כמעט כל התותחים הכי כבדים של חברת EA Games מגוייסים על מנת להפוך את משחק הפעולה החדש להצלחת ענק לכתבה

  19. פינת ה-VIP החינמית בחנות המשחקים המקוונת התעדכנה עם עוד מבצעים נאים על מקס הזועם, South Park: Stick of Truth ואחרים. וגם GTA V זול כעת אפילו יותר עם עלות של 37 דולר לכתבה: http://hwzone.co.il/הנחות-vip-חדשות-זמינות-לכולם-בחנות-ה-green-man-gaming/

    • 2 תגובות
    • 1.9k צפיות
  20. Started by YoniDahan,

    אהלן, אני לא מצליח להיכנס לשרת במשחקים BF3/4 דרך דפדפן EDGE. תמיד שהפעלתי את המשחקים הוא הפנה אותי אוטומט לדפדפן IE ושם לא הייתה לי בעיה. ניסית להיכנס היום ומשום מה הוא לא הפנה אותי לIE, אלה פשוט פתח לי את הבאטלוג בEDGE. בזמן שאני מנסה להיכנס לשרת הוא מבקש ממני להתקין Plugin על מנת לשחק במשחק, כשאני מבצע את ההתקנה בכל זאת אני לא יכול להיכנס לשרת. עושה רושם שהPlugin פשוט לא הותקן. כרגע אני משתמש בדפדפן EDGE בשוטף ואני מעדיף להשתמש רק בו, ולהימנע מלהתקין דפדפן אחר (הוא פשוט נוח לי). מישהו נתקל בבעיה הזאת ומצא לה פתרון? תודה מראש לעונים.

    • 6 תגובות
    • 1.9k צפיות
  21. לפני שעברתי מWI FI לכבל לא ראיתי פינג ועכשיו אני כן יכול לראות שכל סרבר גרמני נותן 110-120. או מבריטניה בדרך כלל 90-95. זה תקין ככה?

    • 5 תגובות
    • 1.9k צפיות
  22. Started by TomerPerez,

    כל פםע שאני משחק battlefield 3,לאחר כמה זמן הוא קורס ואני יכול לסגור אותו רק דרך מנהל המשימות. האם ישנה איזו דרך לפתור זאת?

    • 7 תגובות
    • 1.9k צפיות
  23. Started by bennnn,

    שלום לכולם-יש לי את המחשב כמעט שנה ואלו המשחקים שהספקתי לסיים: the sabuter crysis crysis warhead call of duty-mw 2 call of duty-world at war call of duty-black ops shank medal of honor-2010 battelfield-bad company 2 mafia 2 james bond-blood stone turok כפי ששמתם לב אני די אוהב יריות מגוף ראשון,אך לא בהכרח. אני מתלבט עכשיו בין DARKSIDERS לבין S.T.A.L.K.E.R. - Call of Pripyat התחלתי לשחק בדרקסיידרס הגעתי אולי למשימה השנייה-משחק ממש נחמד-השאלה מה יהיה יותר קצר וקליל.? אני רוצה משחק שיהיה קל יותר ואסיים אותו מהר.מה עדיף מבין השניים? ואולי יש עוד משחקים שתוכלו להמליץ כפי שראיתם את הסגנון.וכן גי טי איי החדש לא ככ עשה לי את זה..תודה

    • 12 תגובות
    • 1.9k צפיות
  24. Started by Trumpeldor,

    http://battlelog.battlefield.com/bf4/news/view/addressing-netcode-in-bf4/ מתכננים לתקן Rubber banding, No registered damage,Instant death while sprinting, Kill camera delay ועוד

    • 7 תגובות
    • 1.9k צפיות
  25. Started by Spiritus,

    אני זוכר שהיה לי פעם את מורטל קומבט 4. יש משהו חדש יותר שכיף לשחק, כי לא ניתקלתי בכלום. המלצות רבותיי....

    • 10 תגובות
    • 1.9k צפיות

דיונים חדשים בפורומים