עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by Shak83,

    מישהו קנה סיריאל מהם? האם הם אמינים?

    • 10 תגובות
    • 2k צפיות
  2. שלום לכולם, נכון לעכשיו הטים ספיק שלנו עבר לכתובת חדשה : "ts.hwzone.co.il:9987" אתם מוזמנים לעדכן את הכתובת הישנה בכתובת החדשה, למי שנתקל בבעיות התחברות ראשונית מוזמן לנסות את הכתובת האיי פי הרגילה בהחדרת כתובת במועדפים או בלשונית CONNECT רשמו את הכתובת: "5.100.251.71:9987"

    • 0 תגובות
    • 2k צפיות
  3. Started by שמואל דקל,

    שלום. אני חדש בתחום. [עד עכשיו הייתי רק עם פיראטי....] אז אשמח מאד אם מישהו יכול לתת לי טיפים להתחלה. יש לי כבר מס' שאלות: אני רואה שאנשים נהנים להרוג את הדמות שלי. הבנתי שמקבלים על זה נקודות. יש מצב להמנע מזה? לדוגמה, אני יכול להגביל מי יהיה נוכח באונליין? [רק חברים, צוות, וכו'] לא הבנתי איך המשחק נשמר. באופליין הוא די ברור. באונליין זה מעורפל עם שמירות אוטומטיות. יש מצב לשלוט בזה? [אולי קובץ מקומי שמסתנכרן] בכל מקרה אשמח גם לחברים חדשים שעדיין אינם בנמצא. שמי shmuel_dekel. אם תשלחו לי בקשת חברות, אנא הודיע לי שאתם מפה, ומה שם המשתמש שלכם פה. [זה יעשה את זה יותר נעים וביתי ] תודה מראש לכולם.

  4. קבלו כמה המשחק יותר טוב. בלי AA. '>http://www.2send.us/"] עם AAX6! '>http://www.2send.us/"] עוד תמונה עם AAX6 '>http://www.2send.us/"] כמו שאתם רואים ה AA פועל באמת.

    • 21 תגובות
    • 2k צפיות
  5. על איזה הגדרות אתם בד"כ משחקים ואיך המשחק רץ אצלכם ? אני במשחקים גם יחסית ישנים משחק על LOW, כמו פאר קריי הראשון נניח או POP T2T, רץ חלק כמו טוסיק של תינוק. במשחקי ספורט אני כבר משחק על מדיום, אבל הם לא רצים הכי הכי חלק. המפרט שלי : מעבד פנטיום 4 3.0 גיגה הרץ ג'יפורס 6200 LE 1.5 ג'יגה זיכרון DDR2 (יש לי 1 בתדר 533 של 512 ואחד בתדר 667 של 1024 שקניתי באיזה 20 שקל מחבר שלא היה צריך אותו, זה בריא למחשב שהזכרונות בתדרים שונים ?) לוח 945GM3 של MSI אגב, הייתם מוכנים לוותר על כמה פריימים בשביל AA גבוה יותר או הגדרות בכללי טובות יותר או שאם הגרפיקה מספיק טובה הייתם מעדיפים שירוץ כמה שיותר חלק ?

    • 19 תגובות
    • 2k צפיות
  6. Started by johnysade,

    שלום לכולם הסרטון הראשון הוא טריילר שערכתי והשני מונטג אם אהבתם תנו בלייק וסאב

    • 0 תגובות
    • 2k צפיות
  7. Started by simonsix,

    Tribes: Ascend זהו שמו של הכותר החדש בסידרה. לפני עשור בערך זה היה אחד ממשחקי האונליין הפופולרים בעולם. עכשיו מסתמן לו קאמבק רציני והאמת שהגיע הזמן הפיתוח הוא של חברת Hi-Rez והוא מפותח על מנוע אנריל3

    • 11 תגובות
    • 2k צפיות
  8. יש באתר של סטים קישור שמאפשר לאנשים שיש להם כרטיס מסך ATI ומשתמש חוקי בסטים להוריד hl2 deathmatch עכשיו שאני רוצה להוריד את המשחק תראו מה זה רושם לי: מה לעשות?,ואני ממש כועס. אגב אני עוד יכול לשחק CS1.6 אבל אם כתוב לי שסיסמא שלי בשימוש עי'' מישהו אחר אז גנבו לי.

    • 28 תגובות
    • 2k צפיות
  9. Started by R3DFOX,

    שלום. לא מזמן קניתי מחשב חדש עם המפרט הבא: מעבד i5 3.50 ghz 4690 16 ג"ב זכרון כרטיס מסך GF 660 GTX 2 טרה בייט דיסק קשיח ספק כח 550 וואט לא ג'נרי לפעמים שהמחשב עובד הרבה זמן ואני רוצה לשחק בPES 15 המשחק לא נוח ויש הרבה תקיעות ומריחות ולעומת זאת אם אני מפעיל את המחשב מחדש המשחק רץ חלק ומהיר בלי אף תקיעה ומריחה. כל הדרייברים שלי מעודכנים והמחשב שלי מספיק חזק להריץ משחקים כבדים יותר אז מה הבעיה?

    • 7 תגובות
    • 2k צפיות
  10. Started by sbarbz,

    בס"ד שלום לכולם. אני מחפש משחק שעוסק בניהלו חווה/בניית חווה! משהו כמו שיש בפייסבוק,רק במחשב עצמו לא באינטרנט ולא אל תציאו לי את ה"יהודה החוואי" או איך שקוראים לזה! משהו בסגנון ZOO TYCON/ROLER COOSTER וכאלו ! שנה טובה,מתוקה הרבה בריאות הצלחה ואושר. תודה לכל התותחית שמקדישים זמן לאנשים אחרים

    • 2 תגובות
    • 2k צפיות
  11. Started by barak gonen,

    היי אני ראיתי אתמול באתר של ToysRuS האמריקאי מכירה מוקדמת לGTA IV. אני יודע שהוא יצא באמריקה ב20 לנובמבר ובאירופה ב28 לנובמבר. אתם מכירים איזשהי חנות בארץ שגם מוכרת את ה-GTA IV במכירה מוקדמת?? (אגב בToysRus זה עולה 50$) תודה מראש ברק גונן ??? ;D

  12. Started by GbeTech,

    בימים אלה ה Orange Box אמור לצאת... ויש לי התלבטות קשה אם לקנות או לא. שהוא יצא, קניתי HL2, גמרתי אותו, שיחקתי CSS, מיציתי והפסקתי. אני לא הולך לשחק ב Portal כי לא נראה לי משחק שכל הקונספט בו זה לעבור מקומות קשים דרך worm holes... במקום לפוצץ לכמה חייזרים את הראש. אז בעיקר אני רוצה Team Fortress... שווה לי? או ש TF יצא גם בנפרד?

    • 22 תגובות
    • 2k צפיות
  13. לא, זה לא DVD שחילקו אותו ל6 דיסקים אלה ככה יימכר המשחק ככל הנראה. קראתי את הידיעה מפורום בחו"ל שלקח את הידיעה מכאן: http://www.itavisen.no/art/1300821.html האתר בנורווגית אז הנה תירגום קטן שהם סיפקו: "זה יהיה ענק, המשחק בקושי יכנס לDVD בשביל קונסולות הPS2 והXBOX. אצל קונסולת ה GameCube המשחק ישתרע על פני 2 דיסקים בעוד שאצל המחשב המשחק יהיה על 6 דיסקים." הסיבה לגודלו של המשחק היא בגלל שהמשחק יכולל קטעים של למעלה משעה מסרטי מטריקס. *האתר הוא אתר חדשות נורווגי שידוע כאמין אך לא ניתן להיות בטוח בדבריו.

    • 25 תגובות
    • 2k צפיות
  14. אהלן.. ראיתי את הסרטון של ה VENTAGE עכשיו, ויש שם קטע בחלל כזה שממש מזכיר לי את המשחק FREELANCER...יש משחק כזה שהוא בחלל ככה? שאפשר לטוס ממש לפוצץ חלליות וכו'...זה נראה ממש ממש מדליק... תודה!

    • 29 תגובות
    • 2k צפיות
  15. התחלתי לשחק קצת (יש לי כרגע מישחקים אחרים ליגמור) ולי המישחק מאוד מזכיר את מישחקי קונטרה הישנים מבחינת סיגנון (הרבה אקשן והרבה יריות) רק בתלת מימד הגרפיקה לא משהו אבל עושה תעבודה והמישחק זז ונישלט מאוד טוב אז למרות שהתמונות ברשת של המישחק לא משהו אני ממליץ לכם בכל זות לנסות זה אולי לא יהיה מישחק השנה אבל זה מישחק נחמד

    • 17 תגובות
    • 2k צפיות
  16. Started by LazyBoy,

    נראה שהכישלון הצורם של Gothic 3 לא עוצר את JOWOOD והם מאשרים שהם מנהלים משא ומתן עם מספר אולפני פיתוח שמעוניינים בפרוייקט. כמו כן, הפעם המשחק יגיע גם לקונסולות. http://www.gamespot.com/news/6171399.html?tag=latestnews;title;0 תרשו לי להוסיף כמה תגובות (מתאימות) מgamespot

    • 29 תגובות
    • 2k צפיות
  17. Started by civic,

    יש דרך להתקין משחקים בלי הסטים הזה?

    • 7 תגובות
    • 2k צפיות
  18. Started by R0ck,

    Valve החליטו להריץ סקר קטן, באמצעות Steam, בנוגע לחומרה ותוכנת המשתמשים - מעבד, מהירות החיבור לרשת האינטרנט, דרייברים וכו'... לשם מה משמש הסקר?... לטענת Valve, הסקר עוזר לחברה לקבל תמונת מצב נוכחית על יכולות המחשבים של הגיימרים כיום וע"י כך, לבצע Fine-Tuning למשחק HL 2, שנכון לעכשיו, דרישותיו גבוהות ביחס למצב שנראה כרגע בסקר. לתוצאות הסקר - http://steampowered.com/status/survey.html

    • 25 תגובות
    • 2k צפיות
  19. Started by moking,

    lANIMLAS : moking <Iraqi> - STEAM_0:1:37231058 xanapox - STEAM_0:0:35599343 awkward - STEAM_0:1:40141841 inuse - STEAM_0:0:35140860 funsk - STEAM_0:1:44654361 xnzsahar@gmail.com 052-875-1188 - סהר. [עדיף בפלאפון] אני moking <iraqi> מאשר הגעתי ללאן ! http://www.sclient.net/main.php?system=AC&page=show&ID=188532

    • 9 תגובות
    • 2k צפיות
  20. יש את ההנחה בgreenmangaming אבל אני לא יודע אם כל העדכונים והפאטצ'ים שרוקסטאר יוציאו אני גם אקבל אותם. אשמח לעזרה, תודה.

    • 10 תגובות
    • 2k צפיות
  21. Started by ISR Soldier,

    אני סיימתי את הסינגל ב MW2 ורק אז עברתי למולטי, הפעם אני אשחק בסינגל תוך כדי ואתם?

    • 11 תגובות
    • 2k צפיות
  22. Started by Splashy,

    המשחק מקורי. המפרט שלי בצד. מדובר בגרסה של GTA IV יחד עם חבילות ההרחבה, אם זה משנה. התקנה חדשה של Windows 7 (לא בגלל המשחק) ומותקן דרייבר אחרון של NVIDIA. ה-Patches האחרונים למשחק גם הם מותקנים. המשחק פשוט יוצא ל-Desktop באמצע עם ההודעה "GTA IV has stopped working". אשמח אם מישהו מכיר פתרון לבעיה או יכול לעזור לאתר אותה. תודה מראש לעוזרים.

    • 6 תגובות
    • 2k צפיות
  23. Started by ag43,

    בשקט בשקט, בלי ששמנו לב יצא השבוע פרק הסיום לטרילוגיית RUNAWAY. לדעתי סדרת הקווסטים ה"קלאסיים" מהטובות של העשור האחרון. המשחק הראשון בסדרה -RUNAWAY: A ROAD ADVENTURE היה קווסט בסגנון "הצבע והקלק" של תחילת\אמצע שנות התשעים. עם גרפיקה "מצויירת" ועלילה מעניינת ומלאת טוויסטים המשחק ממש מצא חן בעיני בזמנו. החלק השני המשיך עם אותם סממנים ועלילה קצת יותר "דימיונית". עכשיו הגיע החלק השלישי לרכישה דיגיטלית. אני אישית מתכנן לשים עליו יד ברגע שיהיה לי זמן. לדעתי משחק חובה לכל חובב קווסטים באשר הוא. אתר המשחק: http://www.runaway-thegame.com/

    • 11 תגובות
    • 2k צפיות
  24. Started by taurus007,

    שלום לכולם , אם למישהו בא לשחק MASS EFFECT 3 בדמו ואולי גם במה שיצא (אני כבר רכשתי את הגרסת דלוקס) השם משתמש שלי בORIGIN זה airmagic007 , אם אתם רוצים תרשמו את שלכם נסדר משחקים את שלב הברונז סיימתי אני בשלב הסילבר מגיע לגל ה6 לכל המאוחר ושם כבר קורעים אותנו .

    • 3 תגובות
    • 2k צפיות
  25. מצב ה-Boost Mode החדש של סוני ידע לנצל את החומרה המשופרת בקונסולה העדכנית גם במצבים בהם המפתחים לא דאגו לבצע התאמות ייעודיות משלהם לכתבה

דיונים חדשים בפורומים