משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
שלום, אני רציתי לקנות משחק מחשב איזה כדאי לי? CRYSIS או COD 4 תגידו לי מה כדאי לי? ותשוו ביניהם מה היתרונות ומה החסרונות? ואל תגידו קריסיס גרפיקה תותחית וכאלה אני רוצה לדעת איזה יותר כיף מבחינת משחקיות... ועוד בחינות... וCOD 4 יפעל לי חלק על HIGH ועל הרזולוציה הכי גבוה? המפרט שלי בכללי: 8800 GT 2G E6750 תודה רבה!
-
- 20 תגובות
- 2k צפיות
-
-
http://pcgames.gwn.com/downloads/sponsor.php/id/7041/mirror/24 http://www.gamespot.com/promos/2006/justcause-demo/index.html?tag=justcause_csbox_dl (צריך להירשם ההרשמה ללא תשלום) http://downloads.gwn.com/downloads/file.php/id/7041 http://www.worthplaying.com/article.php?sid=36526 http://www.fileplanet.com/166834/160000/fileinfo/Just-Cause-Demo http://gamershell.com/download_15145.shtml
-
- 26 תגובות
- 2k צפיות
-
-
יש לי שאלה האם במשחק עצמו אני יכול לראות את האיש אחרת כמו בFAR CRY שהנשק שלו ביד ולא כמו שרואים עכשיו את האיש?
-
- 22 תגובות
- 2k צפיות
-
-
עם כל הכבוד לו, לדעתי אבדה לה ההרגשה של UT ואותה החליפה יותר הרגשה כאילו אנחנו ב Quake4Arena או משהו. בפורום הרשמי של המשחק יש פורום Demo Feedback עם אשכולים לכל נושא. בנושא של Weapons Balance, זה מה שאני כתבתי, כי גם לדעתי זו המגרעה הכי גדולה שלו. עדיין זה משחק גדול ומצויין, אבל לאחר יומיים של משחק שכבר אבדה ההתלהבות הראשונית אפשר לקום ולפרוס את הקלפים על השולחן, כפי שהם באמת. קישור לפורום הרשמי של המשחק: http://www.ina-community.com/forums/forumdisplay.php?s=&forumid=249 פיצלתי את התגובה שלי (שאותה פרסמתי בפורום) לשניים מחמת ההגבלה על אורך הודעות.
-
- 22 תגובות
- 2k צפיות
-
-
http://www.megagames.com/news/html/pc/gtalondoninayear.shtml
-
כמו המסור, אמנסיה ( לא חייב להיות אימה ). משחקים כאלה שצריך להפעיל חשיבה, לגלות דברים, לחקור, לחפש, דברים כאלה.. תודה.
-
- 8 תגובות
- 2k צפיות
-
-
שלום חברים! 1)האם אפשר לשחק במשחק הזה ברשת או באיפי ישיר גם בלי הדיסק המקורי? 2)איך לעזזל מגדילים את אספקת הדלק במשחק תמיד חסר לי דלק וזה מונע ממני להתפתח (כמובן שכבשתי מצבורי דלק אך לא מספיק)?
-
- 15 תגובות
- 2k צפיות
-
-
שלום! מישהו יכול להביא קישור לתוכנה אימולטור שמפעילה משחקי פלייסטיישן על המחשב??? תודה
-
- 2 תגובות
- 2k צפיות
-
-
צריך איזה משהו להעביר את הזמן ככה שלא דורש אבל שעות על גבי שעות, עדיף דווקא לא עם מולטי...אבל משהו מגניב סטייל מקס פיין אולי, אלה מה ששיחקתי כבר: 1.HALF LIFE 2 +EP1 2. FARCRY 3. DOOM 3 4. PREY(רק את הדמו אבל לא ממש אהבתי) לא זוכר אבל תזרקו המלצות חופשי...לא חייב עם עלילה מדהימה פשוט שהמשחק עצמו יהיה כיף ועם גרפיקה משגעת ושלא יהיה שם צבא או משהו..
-
- 16 תגובות
- 2k צפיות
-
-
הלהיט הגדול של EA בדרכו להפוך לרב מכר ויחד עם טריילר משכנע מגיעות גם דרישות המערכת הסופיות של המשחק לקראת השקתו הצפויה באוקטוברלכתבה
-
- 1 תגובה
- 2k צפיות
- 1 follower
-
-
4A Games נשארת בידיים פרטיות, Koch Media (ידועים יותר כ Deep Silver) קנו את זכויות ההפצה של Metro. גם Ubisoft ניסו לקנות אבל ההצעה שלהם הייתה שניה בגובהה. South Park: The Stick of Truth כנראה יעבור ל UBISOFT למרות שנראה כאילו South Park Studios הולכים לערער את העסקה הזו (אומרים שאין ל THQ את הזכות למכור את הרישיון). Homefront נקנה על ידי CRYTEK. Volition, Inc נקנו על ידי Koch Media, אני מאמין שיחד עם Saints Row. Evolve (המשחק החדש של TRS) נקנה על ידי Take-Two Interactive (היה גם ניסון של TRS לקנות את ה IP אבל אין להם מספיק כסף). THQ Montreal נקנה על ידי UBISOFT, כנראה יאוחד ל UBISOFT Montreal (מה שאומר ש Patrice Déselit חוזר ל UBISOFT). Relic Entertainment נקנו על ידי SEG…
-
- 8 תגובות
- 2k צפיות
-
-
טוב זה ישמע קצת מצחיק אבל יש משחק שאני שנים כבר מנסה להיזכר בשם שלו.. משחק מאוד מאוד ישן! ואני זוכר רק את הקטע הראשון שלו... זה היה סוג של משחק אימה ואני זוכר שמשחקים בנאדם מגוף שלישי ומנסים למנוע מזאב להיכנס לבית ע"י חסימת דלתות, חלונות וכו' אני יודע שזה מעט מאוד אבל אם מישהו יודע משהו בבקשה תשתפו אותי אני מת לדעת איך קוראים למשחק הזה!
-
- 3 תגובות
- 2k צפיות
-
-
מה לא הבנתם? ד"א זה חתיחת שלב מדהים! יותר יפה מהנופים של פאר קריי.
-
- 22 תגובות
- 2k צפיות
-
-
טוב סימתי תמישחק לPS2 בעיקרון יש גם גירסה לקוביה שיצא לפני ו+- באותו איכות (לא שיצא לי ליראות אבל לקוביה הגרפיקה אמורה להיות קצת יותר טובה אבל אין עלילת בונוס) המישחק היה אמור לצאת גם לPC אבל אחרי הפורט העלוב של DMC3 יכול להיות שהם ביטלו תפרויקט כי בסך הכל אותה חברה שעשתה תפורט של DMC3 אמורה היתה לעשות תפורט של RE4 ככה שההפסד לא גדול בכל מיקרה זה מישחק ענק בהתחלה לקח לי זמן ליתרגל לגרפיקה המיושנת של הPS2 וגם האויבים בהתחלה לא מחדשים כלום אבל שממשיכים אם המישחק מתחילים ליתמכר וליראות דברים חדשים כולל: נשקים חדשים ושידרוגים לנשקים הקימים\אויבים חדשים\בוסים\סביבות חדשות וכו המישחק גם לא נותן לכם הרבה מצבים של עודף תחמושת ואני יודע שזה נישמע קשה או דפוק אבל צריך לכוון…
-
- 15 תגובות
- 2k צפיות
-
-
שלום לכולם, מצאתי קבוצה של גיימרים מעל גיל 18 סופר מעניינת אם מישהו רוצה מוזמן. אני לא ידע אם מותר לשים לינק אז פשוט תחפשו israeli gamers - old school נתראה
-
- 1 תגובה
- 2k צפיות
-
-
אחרי תקופה של משחק מירוצים ארוך מידי ומעצבן בסוף (NFSU), ומשחק פעולה לא רע עם רעיון מצויין אבל שמירות ממש ממש מעצבנות של החיים (XIII), סוף סוף משחק שבאמת שווה את הזמן: Armed and Dangerous. המשחק מגיע אלינו מבית LucasArts שהביאה לנו את סדרת Monkey Island, את S&M ועוד רבים וטובים אחרים, הפעם הם מגיעים אלינו עם משחק פעולה איכותי. המשחק שנראה בהתחלה רק לקונסולות, נבנה מצויין גם למחשב, אבל עדיין המאפיינים של הקונסולה נשארו בו, המון יירי והכל זז מהר וממש טס. בין לבין יש כמובן את ההומור המשובח שאנחנו כ"כ אוהבים, אני די התחלתי לצחוק כמו משוגע על תחילת המשחק, זה פשוט משהו מדהים. ממליץ עליו בחום רב, מקווה שתאהבו.
-
- 26 תגובות
- 2k צפיות
-
-
www.gamer.co.il www.vgams.co.il www.nana.co.il www.walla.co.il www.falafelgame.co.il http://www.ensemblestudios.com/aom http://www.eidosinteractive.com/gss/legacy/commandos2/main.html
-
- 3 תגובות
- 2k צפיות
-
-
אני אישית מאוד מצפה למוד הזה ועוקב אחריו מקרוב...
-
- 0 תגובות
- 2k צפיות
-
-
שלום! ברצוני לפתוח שרת למשחק Mu כמו הגירסא הגלובלית. אילו קבצים צריך, ומעין ניתן להשיגם? ראיתי לפני שנתיים איזה מדריך אצל חבר שלי, אבל אני לא יודע כיצד למצוא אותו עכשיו. אם מישהו יודע, אשמח לשמוע! תודה רבה!
-
- 1 תגובה
- 2k צפיות
-
-
אז ככה כשאני מנסה לקנות את BF4. זה רושם לי payment authorisation failed.... בבקשה עזרה :\
-
- 18 תגובות
- 2k צפיות
-
-
-
על המחשב שיש במפרט. יוצאת הודעת שגיאה,כנראה בגלל הדיואל קור,מישהו יודע?
-
- 18 תגובות
- 2k צפיות
-
-
בקוד ארבע יש היום ומחר לאן גדול עם 10 אלף יורו לפרסים, מקום ראשון 5 אלף יורו. שלושים קבוצות נרשמו ומתוכן יש לפחות חמש קבוצות טופ זה הולך ליהיות לאן מטורף המשחק הראשון התחיל. http://www.tek-9.org/coverage/district_prague_10000_challenge-1257/introduction-1.html Phan vs Reason משחק ראשון נגמר סטרים: http://www.twitch.tv/districtprague
-
- 10 תגובות
- 2k צפיות
-
-
יצא HUMBLE BUNDLE חדש !! אם קונים את הבאנדל במעל לחמש דולר והמחיר יורד (!!) ובתמורה לחמשת הדולרים מינוס, מקבלים BATTLEFILED 3 ועוד 7 משחקים שווים !! https://www.humblebundle.com/ תהנו וספרו לחברים שלכם (לאלו שעדיין אין להם BF 3 !! ) *הדיל נגמר תוך שבועיים
-
- 16 תגובות
- 2k צפיות
-
-
מתי ייצא need for speed underground 3 ??? תודה
-
- 18 תגובות
- 2k צפיות
-


