עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by soft40,

    בוקר טוב, ראשית אני יודע שיש דיון שמתכלל את כל נושא STEAM אבל 428 עמודים ........... יש לי חשבון ושני מחשבים באותו בית האם ניתן להתקין את אותו חשבון על כל אחד מהמחשבים? האם זה יפגע בשמירות ? תודה

    • 3 תגובות
    • 2.1k צפיות
  2. Started by nitayc1,

    Empire Earth III אני צריך עזרה עם המשחק הזה, אני כנראה לא יודע לשחק כמו שצריך. למרות שעברתי על ההוראות של המשחק. אני כובש שטחים והכל טוב ויפה... אבל אני לא מתקדם מבחינה טכנולוגית בכלל אני נמצא בערך 34% מהמשחק ובעמוד עם הגלובוס אין לי משאבים בכלל כדי לקנות טכנולוגיה

    • 16 תגובות
    • 2.1k צפיות
  3. המשחק הוא מעין שילוב של כיפה אדומה עם אגדות יפניות ומשוחק ממבט איזומטרי בסגנון Torchlight אבל עם הרבה רעיונות מקוריים משלו. המשחק צפוי להיות כשבוע בבטא פתוחה (עד ה - 16.1) ולצאת עד סוף החודש, המשחק יהיה משחק רשת חינמי (כמו Drakensang: Online ו - Path of Exile). הם גם פתחו קמפיין KS בשביל להביא את המשחק לפלטפורמות ניידות ולהוסיף תוכן למשחק. אתר המשחק - http://angry-red.com/ עמוד ה - KS שלהם - http://www.kickstarter.com/projects/spicyhorse/akaneiro-demon-hunters עמוד ה - Steam Greenlight שלהם - http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=93002362 ההרשמה לבטא - http://spicyworld.spicyhorse.com/register.html סרטונים:

    • 10 תגובות
    • 2.1k צפיות
  4. הינה הסיקור השנתי מאת GameSpot על המשחקים והתעשיה לשנת 2008, הוא כולל את הצבעות הקהל ונבחרי העורכים: http://www.gamespot.com/best-of/ נקודות לביקורת: 1) בכל המועמדים ובכל הקטגוריות יש התעלמות מוחלטת ממשחק "קטן" בשם Gears Of War 2. המשחק יצא בתחילת נובמבר והוא ראוי ביותר להתמודד בקטגוריות רבות כולל "משחק השנה". מוזר מאוד שהוא נעלם לגמרי מכל הסיקור שלא לאמר רשלנות... רגע... קבלו תיקון... גיימספוט לכלכו פה בענק!שימו לב שיש מועמדות למשחקים שיצאו בדצמבר 2008, כך שאנחנו מדברים פה על התעלמות מכוערת, לא הוגנת ולא מקצועית. 2) מאוד מוזר שמשחק קטן ומדליק כמו Braid קיבל טונות של מועמדויות אך שלאגרים אחרים כמו prince of persia, mirror's edge, far cry 2 בקושי מועמדים לתארים השונים. 3) …

    • 18 תגובות
    • 2.1k צפיות
  5. Started by Tranquility,

    OK אז החלטתי להיכנס לעסק מישהו יכול להגיד לי איפה אני יכול לקנות את המשחק במחיר סביר ? (חול זה גם אופציה ... כל עוד עושים משלוחים)

    • 25 תגובות
    • 2.1k צפיות
  6. שלום רב ! לפני יומיים בערך ראיתי שאפשר להוריד את ה משחק Titanfall להורדה בחינם ולשחק ברשת. האמת היא שהתרשמתי מאוד לטובה מהמשחק הוא חמוד זורם וכיפי . אודיו טוב ונראה סביר בהחלט ! החלטתי שאני רוצה לרכוש את המשחק אבל לא הבנתי מה ההבדל בין כל הגרסאות ... לפי ORIGINE ניתן לקנות את המשחק ב- 29 USD . לפי STEAM יש שם משהו שנקרא " TITANFALL -THE FINNAL HOURSE שעולה רק 2 $ . ומצד שלישי אני רואה שיש עוד כל מיני תמחורים למשחק: https://www.origin.com/en-us/store/buy/the-final-hours-of-titanfall/pc-download/base-game/standard-edition - תסתכלו הכי למטה יש 4 סוגים שונים של המשחק. ******* עריכה קלילה הבנתי שהגירסא הזו של ה- 2 $ היא לראות את הסצינות משהו כמו …

    • 9 תגובות
    • 2.1k צפיות
  7. אחרי שקניתי SA גיליתי שההרגשה הרבה יותר כייפית כשאתה קונה את המשחק המקורי....לכן הייתי רוצה לקבל ממכם המלצה למשחקים שווים שכדי לקנות שיהיה בהם מולטיפלייר ושלא יהיה משחקי אסטרטגיה, כי אני שונא. תודה

    • 21 תגובות
    • 2.1k צפיות
  8. https://www.humblebundle.com/ הרבה משחקים ידועים במחיר טוב מתוך אתר ברשת: מינימום של $1 Call of Juarez: Gunslinger Grow Home Rayman Origins מינימום של כ $7 Far Cry 3 Tom Clancy's Splinter Cell: Blacklist Assassin’s Creed Chronicles: China Bonus Games (Added to the bundle next Tuesday at 11:00 a.m. Pacific time) מינימום של כ $15 Assassin's Creed Rogue The Crew מינימום של כ $75 Tom Clancy's The Division (Pre-Order) Exclusive Tom Clancy's The Division T-Shirt Coupon for 66% off up to any three Ubisoft titles in the Humble Store (excludes certain items) מצריך שימוש בחשבון וכנראה תוכנת UPLAY …

    • 14 תגובות
    • 2.1k צפיות
  9. Started by elad the master,

    אני משחק בקונטר נכנס לסרבר ואז פתאום מתחילים משחק חדש ואין לי כוונת . המשחק זה סורס css . זה מאוד דחוף אי אפשר לשחק ככה! אני ממש צריך עזרה מכולם !!!

  10. Started by DiSc@MaN,

    יאללה כולם ליכנס למשחק 8)

    • 4 תגובות
    • 2.1k צפיות
  11. Started by puvsc,

    התקנתי BF - והכול טוב ויפה- עולה לי אבל איך שעולה השמימה - בלי שאני אלחץ על כלום - קופץ לי התפריט הראשי של לחזור למשחק , אפשרויות וכו' ...וכול האופציות- אני לא מצליח לשחק- יש למישהו פיתרון???

    • 19 תגובות
    • 2.1k צפיות
  12. 1. איזה משחק של need for speed הכי טוב שקיים לPC ולגבי המחשק Mortal Kombat Vs Dc Universe האם הוא מתאים גם ל PS2 תודה

    • 11 תגובות
    • 2.1k צפיות
  13. Started by nir.b,

    מחפש סימולטור טיסה קרבי טוב, משהו בסגנון פלקון 4 , שיתאים ל-XP... יש המלצות? תודה.

    • 4 תגובות
    • 2.1k צפיות
  14. אם מישהו מכיר מקור הורדה יותר טוב ומהיר בקשה שיתן קישור נראה לי גם שצריך להרשם בשביל להוריד ולא בא לי

    • 41 תגובות
    • 2.1k צפיות
  15. Started by roybar,

    מתי יוצא ה GTA 5 ל PS4 ? יש תאריך או עדיין לא ?

    • 2 תגובות
    • 2.1k צפיות
  16. ערב טוב לכולם, היום יצאה חבילת ההרחבה china rising שאותה קיבלתי כאשר עשיתי preorder למשחק. הורדתי את העדכון שהיה היום ולאחר מכן ניסיתי להצטרף למפות china rising. כל פעם שאני מנסה להצטרף לאחת המפות כתוב שאני צריך להוריד את חבילת ההרחבה (open in origin) או שזה מצטרף וכאשר הטעינה ב-loading level המשחק מפסיק לעבוד. מישהו נתקל בבעיה הזו או יודע כיצד לפתור אותה? אשמח לקבל עזרה

    • 12 תגובות
    • 2.1k צפיות
  17. לשחק בטורניר לא אמיתי בשרתים של VGAMES זה כיף חיים למרות שאני לא באינטרנט זהב ויש להם חוות קופים ימח שמם.... יש עוד שרתים ישראליים למשחק?

    • 10 תגובות
    • 2.1k צפיות
  18. מלבד הרצת המשחקים דרך מכונה וירטואלית.

    • 9 תגובות
    • 2.1k צפיות
  19. Started by Albetron,

    פשוט קיבלתי הרגשה שכמעט כל המפות של 3 מרגישות לי כמו מחנה אימונים מת מבחינת עיצוב מראה ועיצוב טקטי..משהו מלאכותי במיוחד במפות שיצאו עם המשחק עצמו ולא משתייכות לפרימיום חוץ מAK ששיעמם אותי מהרגע הראשון למוות, אין גיוון במראה ואין גיוון טקטי. מרגיש שסתם בזבזתי על המשחק הזה מלא כסף וזמן

    • 13 תגובות
    • 2.1k צפיות
  20. Started by Gosha,

    התחלתי לשחק ב-MS Flight Simulator ומהר מאוד הבנתי שאין לי מה לעשות שם בלי ג'ויסטיק בסיסי לפחות. בלי לחשוב פעמיים קפצתי לחנות מחשבים וראיתי שם כמה דגמים של Logitech ו-Saitek. בגלל שהתקציב שלי מוגבל ונע בין 200-250 ש"ח נאלצתי לוותר מהר על המערכת היוקרתית הזאת של Saitek וצמצמתי את הבחירה שלי לשתי הג'ויסטיקים האלה: -Logitech® Attack 3 שעולה בחנות 200 ש"ח -Logitech® Extreme 3D Pro Twist Handle שעולה 250 ש"ח כמו כן נתקלתי בג'ויסטיק בסיסי ביותר של Saitek - SAITEK ST90 STICK שעולה 100 ש"ח אם אני לא טועה, אבל נראה לי בסיסי מדי (רק 5 כפתורים לתכנות ובלי ידית Throttle). שאלתי היא, מה הג'ויסטיק המתאים ביותר לטייס המתחיל? האם עלי לקפוץ על ה-Logitech® Extreme 3D או שאני יכול להסתפק…

    • 11 תגובות
    • 2.1k צפיות
  21. אני לא יודע על איזה משחק סטים כדאי לי להשקיע את כספי כרגע חשבתי על כמה אפשרויות: don't starve together the culling lost ark rocket leauge life is fadual הצעות? אגב מישהו ניסה אחד מהם?

    • 3 תגובות
    • 2.1k צפיות
  22. Started by max_cool,

    יוצא משחק חדש בסידרת האסטרטגיה שלהם הנה הלינק: http://www.gamer.co.il/gamer/news.php?date=2002-03-09&platform=1#7672

    • 11 תגובות
    • 2.1k צפיות
  23. Started by mironm,

    בעת ההתקנה ההודעה הבאה עולה לי.... Component transfer error Component: Data Files Minimal File Groupe: Data Files Minimal File: f:\data.cab Error: שגיאת נתונים בדיקת יתירות מחזוריות בבקשה תעזור לי תודה מראש

    • 22 תגובות
    • 2.1k צפיות
  24. Started by Doorman404,

    היי. יש לי את הדמו של המשחק והוא ממש זוחל פה ... יש לי P3-450MZ 128MB SDRAM ו G3 Ti 200 אני יודע שזה לא שיא הקידמה ... אבל עדיין ... למה אפילו ברמות הפירוט הכי נמוכות וברזולוציות 640 המשחק מגרד בקושי את ה15FPS - וברזולוציות גבוהות יותר בקושי 5FPS ... ?

    • 27 תגובות
    • 2.1k צפיות
  25. Started by .:YoGy:.,

    אהלן... אני מחפש משחק ישן, ואני לא מצליח למצוא באינטרנט אפילו את השם שלו... אני אשמח אם מישהו יעזור לי לפחות בשם, ואחר כך כבר נחפש איך להשיג אותו... זה משחק על הדמויות המצויירות "ביפ ביפ" ו"קיוטי" (רוד ראנר והזאב שרודף אחריו) זה מין משחק חשיבה כזה בתלת מימד... אתה משחק את הזאב, ואתה צריך לעשות דברים כדי לתפוס את הרוד ראנר... (למשל בשלב אחד אתה צריך ללבוש עור של כבש כדי שאיזה כלב לא יזהה אותך) ועוד ועוד... אני ממש אשמח אם מישהו יעזור לי תודה מראש

דיונים חדשים בפורומים