משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
מישהו יודע מתי אמור להגיע עוד משלוח של PS3? והאם הוא אמרו להגיע בקרוב לסין? ואם אני אוכל למצוא אותו בביגי'ן בסוף החודש?
-
- 22 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
היי, קניתי את המשחק בסטים במסגרת המבצעים של בסוף השנה ויש לי איתו כמה בעיות: 1. יש תקיעות במשחק מידי פעם לפרק זמן של שניה בערך, קראתי על הבעיה הזו ברשת אבל לא הצלחתי למצוא פתרון לזה. האם למישהו יש פתרון לתת לי? יש לי מעבד I5 4690 , זכרון של 16 גיגה ו- GTX 1070 אני משחק על 1440P. 2. במקשי השליטה של המשחק לא מופיעים לי האותיות שצריך ללחוץ עליהם אלא פסיקים כאלה מעצבנים (') כך שאני צריך לנחש על מה ללחוץ. 3. את המשחק קניתי בגרסת ה-XL שלו, זו גרסה שמגיעה עם כמה הרחבות, איך אני משחק בהם? בספרייה בסטים מופיע לי רק המשחק עצמו, שאני נכנס להרחבות אני רואה שההרחבות כבר מותקנות לי. תודה לעוזרים.
-
- 3 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
אני מדבר על משחקים שהשקיעו בהם והם מבוססים מנוע חזק וDX10 ולא סתם חרטא לילדים בני 7, בד"כ הם שוקלים מעל 5GB התקנה ויכולים להגיע ל10GB. משחקים לדוגמא Call of Duty 5 Empire Total War Bioshok Mass Effect Red Alert 3 GTA 4 Crysis Dead Space Prince of Persia כמה כסף משקיעות החברות המפתחות ממוצע במשחק? הדעות מנוגדות כי שמעתי ממקור אחד שמשקיעים מיליון או שתיים ומקור שני אומר שהשקיעו בכל משחק פה מאה מליון $
-
- 27 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
Call of Duty 4 Fastest way to buy the game? ma ha dereh hahi mehira ve ha mishtalemet liknot et ha mishak???????? dereh ha internet? im ken eize linkim toda merosh!!!!! sorry ein evrit karega ba mahshev...
-
- 25 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
שלום . לפני כמה ימים בן דוד שלי הקטן היה אצלינו ומצא אצלי את המשחק FARCRY הראשון . אז הבאתי לו את הדיסק ומאז התחילו החפירות . הוא מתקשר אליי ובוכה עד כמה שהמשחק קשה בשבילו ושהוא רוצה ציטים. שלחתי לו טריינרים של כל גירסא שקיימת(ועדכונים של גרסאות) וכל פעם שהוא מפעיל את הטריינר המשחק קורס. שלחתי לי את הציטים שאפשר לרשם בקונסול והוא אומר שהם לא עובדים לו . הבאתי לו את הציטים give_all_weapons=1 god_mode_count=1 give_all_ammo=1 והוא אומר ששום ציט לא עובד לו . אמרתי לו שינסה עם רווח במקום ה_ ושיעשה (\) לפני כל ציט ושום דבר לא עובד לו הוא בסך הכול בן 12 ואחרי ששיגע אותי בטלפון ועצבן אותי אמרתי לו שאין ציטים ושיפסיק לשגע אותי . אחרי זה כולם התפרצו עלי "הוא רק בין 12 מה אתה מתע…
-
- 3 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
מאיפו אני יכול להוריד GTA SANANDREAS?? כשהמשחק גמור 100%? הורדתי 100_percent_checklist.pdf אבל אני לא יודע איפו לשים אותו :_
-
- 17 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
שלום, יש לי בעיה עם המשחק Battlefield Bad Company 2, שמתי הכול על האפשרויות הכי גבוהות, שיניתי את הרזולוציה והמשחק עובד טוב אבל יש תחושה כזאת שכל כמה שניות יש מן תקיעות כאלה, כאילו במקום שהוא עבוד חלק הוא נתקע לאיזה רבע שניה וישר ממשיך אבל מרגישים את זה. ניסיתי להוריד את ההגדרות להגדרות יותר נמוכות, אותו דבר.. יש לי מעבד AMD ATHLON 630 2.8GHZ X4 4 ג'יגה זיכרון כרטיס מסך ATI 5770 1024MB מערכת הפעלה וינדוס 7 32 ביט. מה אני יכול לעשות בכדי שהמשחק יעבוד בצורה חלקה?
-
- 20 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
היי! טוב נראה לי שנשרפה לי העינית עכשיו יש לכם מושג איפה יש חנויות מעבדות בארץ שמתקנות פליסטיישן בלי לשלוח אותו לסוני? אני לא רוצה לשלוח אותו לשם כי הם לוקחים משהו כמו 1000 אלף שקל ואולי יותר על דבר כזה וגם כנראה יורידו לי תציפ תודה 8)
-
- 6 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
שלום. קניתי את המשחק C&C3 לפני יומיים ויש לי בעייה בהתחברות למשחק באינטרנט. רשמתי חשבון, כינוי וכל מה שצריך בשביל להיכנס לONLINE, אבל זה פשוט נותן לי הודעת שגיאה פשוטה ביותר ואומר COULD NOT CONNECT TO C&C ONLINE. הבנתי שאולי זה קשור בפורטים ודברים כאלה, אני ממש לא מבין בזה. מישהו יכול לעזור לי ולהגיד מה אני צריך לעשות?
-
- 21 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
המשחק המדובר כנראה וייחשף חודש הבא,בכל מקרה זהו אחד המשחקים המצופים ביותר,כזכור הראשון היה ועדין לדעת רבים משחק הפעולה הטוב ביותר והמשחק ששינה את פני משחקי הפעולה לתמיד שלא להזכיר את המוד המשוחק ביותר בעולם קאונטר סטרייק. אני אישית מאוד מצפה למשחק הזה,מצד אחד יש למשחק מוניטין וציפיות פשוט אדירים שהוא צריך לעמוד בהם,ומצד שני יהיה קשה לעמוד בסטנדרטים שהמשחק הראשון הציב ואף לשפר אותם. בגיימר פרסמו שלפי שמועות המנוע הגרפי של המשחק הציג גרפיקה דומה לזו של אנריל2 כבר לפני שנה,אבל שמעו בכל זאת זה גיימר ולא גיימספוט ככה שאי אפשר להתבסס על כך... כל מה שנותר כעת הוא רק להמתין ולחכות לחודש הבא ולתערוכת E3 השנתית.
-
- 21 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
5Vs5 ODC #1 החוקים של ה - ODC: *על כל השחקנים לבדוק מראש שהאנטי צ'יט שלו פועל כראוי, במידה ולא על השחקן לעדכן את אחד המנהלים. במידה והשחקן ישחק ללא האנטי צ'יט השחקן וקבוצתו יורחקו מהטורניר הבא ! *השעות של המשחקים יפורסמו, מותר לאחר משחק עד ל 20 דקות משעת התחלתו שנקבעה על ידי המנהלים בלבד !, אם הקבוצה שנגדכם מאחרת את המשחק יותר מ - 20 דקות אתם יכולים לקחת ניצחון טכני. *חובה על הקבוצה המנצחת להעלות תמונות של כל צד במפה ולהעלותה לפורום באשכול חדש, ניתן לפתוח אשקול ולכתוב בו מי ניצח ולציין שהיה משחק מהנה ולציין שתעלו את התמונה מאוחר יותר (עד 24 שעות ), קבוצה אשר שכחה לצלם את התמונות יכולה לצלם את התמונות אחרי המשחק דרך ה Theater במשחק על ידי כניסה לסרטון של המשחק ולחיצה ע…
-
- 11 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
היי, אני מחפש כבר שנים משחק טוב שיש בו אנשי זאב וערפדים, מישהו מכיר משהו בסגנון? לא משנה לי הז'אנר, תודה!
-
- 2 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
אבל משהו חדש עם גרפיקה חזרה ובאותו סגנון וחשוב שאפשר יהיה לשחק אותו ברשל מול אנשים אחרים.. תודה
-
בחודשיים האחרונים הרשת מוצפת בשאלות לגבי הדרישות מערכת של doom 3 ולגבי כך שהמשחק יגמגם גם בכרטיסים מסך של היום והמעבדים הכי חזקים. אבל שכחנו דבר אחד חשוב doom 3 הוא יוצא לא רק לpc אלה גם לxbox. ואם אני לא טועה גם באותו הזמן. מבלי להכנס לפרטים הטכנים של האקס בוקס,הוא לא משתווה למחשבים החזקים של היום במיוחד לא לכרטיסי מסך. הרי הוא בעצם מחשב עם מעבד intel celron עם כרטיס מסך מבית nvidia שדומה לgeforce 4 mx אז איך משחק שיגמגם במחשבים כל כך חזקים יפעל בקונסולה שכזאת ??? ואם הם מוציאים אותו לאקס בוקס למה הוא לא יכול לפעול בכרטיסים יותר חלשים מfx5900 ורדאון 9800 באיכות סבירה???? אני לא יודע מה אתכם אבל לי זה חשוד ביותר נראה כאילו יש פהמזימה לסחוט מהצרכנים עוד כסף. מה דעתכם???
-
- 18 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
בואו לשחק בשרתים חדשים למודים של HL2! Dystopia 212.235.33.28:27015 Zombie Panic Source 212.235.33.28:27315 Insurgency 212.235.33.28:27415 או שפשוט תמצאו אותם בדפדפן שרתים (Middle East) שרת נוסף שנפתח בחודש שעבר: Killing Floor 212.235.33.26:27030:27040 בקרוב שרתים ל Synergy והגרסה החדשה של PVK! תהנו (:
-
- 2 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
שלום לכלל שחקניי B02 . HwZOne Night Cup בלילה בין שישי לשבת 26/04-25/04 יתקיים קאפ 3 נגד 3 , הקאפ יתחיל בלילה של יום שישי בשעה 22:30 וימשך עד שימשך !! שבסופו יתקיים גמר חוקים : *השעות של המשחקים יפורסמו, מותר לאחר משחק עד ל 15 דקות משעת התחלתו שנקבעה על ידי המנהלים בלבד !, אם הקבוצה שנגדכם מאחרת את המשחק יותר מ - 15 דקות אתם יכולים לקחת ניצחון טכני. *כל שחקן אשר מארח את המשחק חייב לבצע פעולה קטנה - Record ON, שחקן שלא מבצע פעולה זו הורס לקבוצתו בכך שהקבוצה השנייה מקבלת ניצחון טכני ! *על השחקן המארח לשים את החוקים הנכונים, שחקן אשר יארח ולא ישים חוקים נכונים הורס לקבוצתו בכך שקבוצתו יכולה לקבל הפסד טכני. *לכל קבוצה מותר לקחת הפסקה אחת של חמש דקות בכל שלב במהלך ה…
-
- 9 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
http://www.gamershell.com/news/30774.html enjoy
-
- 26 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
שלום נתקלתי במקרה בסרטון ביוטיוב שרואים בו משחק מחשב, הגרפיקה נראית דיי ישנה ומפוקסלת, אבל צריך לציין שהארכיטקטורה שם דיי מעניינת... מישהו יודע מהו המשחק הזה? והאם יש לו גרסא קצת יותר עדכנית עם גרפיקה יותר חלקה קצת? הנה הסרטון: תודה
-
- 8 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
ראיתי פה כמה הודעות על המשחק, אפילו מישהו שרוצה לקנות מחשב חדש כי המשחק לא זז אצלו! אני לא מבין מה יש לכולם מהמשחק?! ואל תגידו לי שאני לא ראיתי כי יש לי את המשחק... אפילו אי אפשר לרוץ שם אפילו אין אלימות כמעט, הוא פועל אצלי חלק, ועדיין אני לא מבין מה כ"כ יפה בו. דוגמא למשחקים יפים יותר : טירת הנאצים החדש , SOLFIER OF FURTUNE , פרוג'קט אי.ג'י.איי , ויש עוד כמה. אולי תסבירו לי איך אנשים מתאהבים במשחק הזה?
-
ראיתי שתאריך היציאה- Release Date: September 15, 2008 הראיון: http://www.gametrailers.com/player/30717.html טריילר קודם: http://www.gametrailers.com/player/30525.html CES 2008 Blackwatch Featurette http://www.gametrailers.com/player/29489.html הגרפיקה נראית מעולה, המשחק נראה בהחלט מבטיח. גיימספוט: http://www.gamespot.com/pc/action/prototype/index.html?tag=result;title;2
-
- 28 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
עדכון 2: נראה שהשמועות המקדימות היו מדוייקות גם הפעם, וה-Battlefield החדש באמת יקח אותנו אל התקופה המפתיעה של מלחמת העולם הראשונה, אשר לא "כיכבה" עד כה מעולם בכותר בפרופיל כל כך גבוה. המשחק יקבל את השם הבלתי רגיל Battlefield 1, יציע קמפיין עלילתי לשחקן יחיד וגם מצב מקוון נרחב עם קרבות של עד 64 שחקנים – וטריילר ההשקה המרשים והעמוס שלו מעיד על כך שנזכה לחוות את הקונפליקט מכל הצדדים שלו: שוחות ובונקרים, כוחות פרשים, ספינות קרב, מטוסי מדחף כפולי כנף אשר מצויידים אך ורק במקלע, גז חרדל ושאר נשקים כימיים מאיימים, הטנקים והמשוריינים הראשונים וגם ספינות אוויר אימתניות ונשקים קרים מאולתרים יותר או פחות, כמו את חפירה או אלה קוצנית אכזרית למראה. אם חשבתם שמלחמת העולם הראשונ…
-
- 0 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
תודה לעזורים! (אין לי כסף לשלם להם כל חודש וגם לא כרטיס אשראי בין-לאומי)
-
- 10 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
למי שלא יודע על מה מדובר (כמוני עד לפני יומיים שלושה), אז זה סוג של MMO מלחמות טנקים עם אלמנטים ריאליסטים. אנחנו פה משחקים את זה בקלאן שלנו כבר כמה ימים ולא עוזבים את זה, זה ממש כיף, אני חושב שכולם יכולים להוריד ולנסות למרות שזו בטא "סגורה", רק צריך להירשם אצלהם ולהוריד. החיסרון היחיד הוא שהבטא ברוסית כרגע וזה ממש מעצבן אבל אפשר להסתדר, מי שרוצה לחכות קצת מוזמן, הבנתי שתצא גם בטא ארופאית... קיצר שווה לבדוק! http://www.worldoftanks.com/ ^^^^^^ טעות שלי, זה האתר הארופאי. האתר הנכון הוא http://game.worldoftanks.ru/update, כרום ממולץ בחום!
-
- 10 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
שלום לכם..... יש לי סוני פלייסטיישן 4. בשלט סוני עובד בסוני פלייסטיישן. אני לא משחק הרבה בסוני פלייסטיישן. אני עברתי לשחק במחשב נייח. חיברתי שלט סוני למחשב נייח דרך כבל USB בחלונות 10 פרו שפה עברית. בהתחלה השלט עובד טוב משחק פורטנייט הרבה זמן. ויש אורות בשלט ותקין. עכשיו יום אחד השלט סוני לא מגיב במשחק פורטנייט במחשב נייח חלונות 10. אני רואה בשלט יש אורות וזה מזהה בחלונות 10. אני בודק בסוני פלייסטיישן השלט עובד ותקין ויש אורות. אבל במשחק פורטנייט השלט לא מגיב. נסיתי ליראות לחפש בהגדרות שלט משחק פורטנייט במחשב נייח ולא הצלחתי. אולי נראה לכם שהמשחק פורטנייט משובש משהו שלא נותן לי לעבוד בשלט סוני. האם להתקין מחדש פורטנייט במחשב נייח? או איפה מפעילים …
-
- 0 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
טוב אז ככה, המשחק ממש ממש ישן, מימי ה086 (XT). ממה שאני זוכר אתה משחק מעין רובוט שמתחיל בצורת בן אדם בתוך ביצה. אתה מתחיל להילחם ביצורים שיש שם (ונראים כמו אנשי תנין) ומתקדם ממסך למסך, עד שבסוף הביצה אתה נלחם במלך שלהם וכשהוא מת אתה לומד איך להפוך למעין רובו-טנק. אתה מגיע לדלת משורינת בכניסה לעיר עתידנית ומשנה צורה לטנק ומפוצץ אותה. ככה אתה ממשיך להתקדם בתוך העיר ומפה הזיכרון שלי כבר לא עוזר.... אני רק עוד זוכר שמתי שהוא בתוך העיר אתה לומד איך להפוך למעין רובו-ציפור ולעוף או משהו כזה. יש למישהו מושג איך קוראים לזה? אני כבר שנים מנסה להיזכר בשם של זה.
-
- 17 תגובות
- 2.1k צפיות
-


