משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
היי חברה, יש לי את הPES 2007 במחשב, אני זוכר שPES4 הקהל היה ממש שר באמצע המשחק וזה היה אחד הדברים המגניבים ביותר שם!! אני לא זוכר אם זה היה בא ככה או שהיה אפשר לפתוח את זה עם נקודות, בכל מקרה בPES2007 הקהל לא שר לי באמצע המשחק וגם אני לא רואה שאפשר לפתוח משהו כזה עם נקודות בWE SHOP באופציות :-\ מישהו יודע משהו שאני לא??
-
- 25 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
-
מה יותר שווה?? ואיפו הגרפיקה יותר טובה?
-
- 25 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
קטע מועתק מפורום אחר: רציתי לידע אתכם על משחק רשת ישראלי חדש בשם מפקד צבאות. אלפי שחקנים כבר מכל העולם כבר נרשמו ומשחקים במשחק אחד נגד השני. icon_cool.gif לאתר: http://hebrew.gindis.com/modules.php?name=Account הסיפור של המשחק כדור ארץ חדש נוצר ומלחמת השליטה בעולם החלה. אם אתה רוצה להיות מנהיג של המדינה החזקה ביותר, עליך לגבור על אלפי שחקנים אחרים שמשחקים במשחק הזה בכל העולם. ההצלחה שלך תלוייה בכל כישרון אפשרי שלך, דיפלומטיה, אסטרטגיה ועוד... הוכח לכולם שאתה הטוב ביותר ! מטרת המשחק המשחק מפקד צבאות הוא משחק אסטרטגיה וחשיבה. כמנהיג למדינה חדשה המטרה שלך להיות השליט החזק ביותר בעולם ולשלוט בכל המדינות ע"י שימוש בכל האמצעים הכשרים במשחק, מדיפלומטיה ועד מלחמה ! אתה מוכרח לבנו…
-
- 13 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
המשחקים האלו מדהימים..מישהו מודע לגבי עוד משחקים בסגנון??
-
- 26 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
לא יודע עד כמה זה משקף, אבל בהחלט מראה על כיוון... ביוביסופט מוציאים משחק אחד אפוי, אחד לא, וכנראה שזה לא
-
- 3 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
שלום לכולם, אנחנו מחפשים עובד/ת לחנות שלנו בגבעתיים: משרה מלאה או חלקית לפי שעות, מתאים גם לסטודנטים, מתאים גם לחיילים משוחררים. תאור התפקיד : מכירה ושירות לקוחות בחנות, טיפול בהזמנות ומלאים, ניהול שוטף של אתר מכירות באינטרנט, תפעול אירועי השקה ומולטימדיה. דרישות התפקיד: גיל : 21+ מגורים באזור גוש דן, עדיפות גבוהה לגבעתיים/ ר"ג היכרות וידע עם עולם משחקי הקונסולות והמחשב מי שמעונין יכול לשלוח לנו קורות חיים למייל : mediagamead@gmail.com ניתן גם לשלוח לנו הודעה פרטית בעמוד הפייסבוק שלנו: https://www.facebook.com/pages/Media-Game/130822523599791
-
- 0 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
אתן לתמונות לדבר : http://image.com.com/gamespot/images/2004/screen_e3/920744_20040510_screen001.jpg http://image.com.com/gamespot/images/2004/screen_e3/920744_20040510_screen002.jpg http://image.com.com/gamespot/images/2004/screen_e3/920744_20040510_screen003.jpg http://image.com.com/gamespot/images/2004/screen_e3/920744_20040510_screen004.jpg http://image.com.com/gamespot/images/2004/screen_e3/920744_20040510_screen005.jpg http://image.com.com/gamespot/images/2004/screen_e3/920744_20040510_screen006.jpg
-
- 23 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
רוסטר הקבוצה: KRAiT aka tenz - steamID: STEAM_0:0:11650540 zephyR aka optimize - steamID: STEAM_0:1:28920952 Libratz - steamID: STEAM_0:1:7970450 BrolleR - steamID: STEAM_0:1:2425418 shvEd - steamID: STEAM_0:1:33197724 תמונה של הסטים איידי של כולם: http://imageshack.us/photo/my-images/217/krait.png/ ערוץ במירק: #Memori
-
- 12 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
אומנם אני לא מודר, וסליחה אם זאת הודעה שרק בסמכותם של מודרים לפרסם אבל כמו שאני רואה, צצים לא קצת נושאים בנושא סימס 2 ולכן החלטתי לעלות את הנושא הזה. אז אני שוב מבקש סליחה אם אני עשיתי משהו שלא בסמכותי ותנעלו אותו אם אתם צריכים. ואם לא אז: כל מי שיש לו בעיה או שאלה או סתם בא לו להגיד משהו בנושא של סימס 2 אז שיפנה לכאן!
-
- 25 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
שם קבוצה:INI שחקנים: Chreay:אני אביב Xneal:אלון Fadida:אלדור marking:מארק LampaKa:יגאל אביב: http://steamcommunity.com/id/Chreay/ אלון:http://steamcommunity.com/id/xnael1234 אלדור:http://steamcommunity.com/id/Fadida מארק:http://steamcommunity.com/id/mark1ng יגאל:http://steamcommunity.com/id/LampaKa איש קשר:אביב:0549453898 איש קשר יגאל:0546249001 אימייל:av1vhazan@walla.com מנהל קבוצה:חן:CHINO
-
- 9 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
CALL OF DUTY 2 CALL OF DUTY 3 Commandos: Strike Force Company of Heroes Medal of Honor: Airborne Brothers in Arms כל מי שמכיר משחקים נוספים על מלחמת העולם 2 שיוסיף (עדיף משחקי גוף ראשון או שלישי)
-
- 6 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
קיבלתי את המשחק מתנה להורדה כי קניתי את הכרטיס 6850 אני כבר מחפש הרבה זמן את המשחק ב steam ואני לא מוצא אותו שם להורדה אשמח אם משהו יביא לי לינק
-
- 5 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
קניתי כרטיס מסך חדש ואני רוצה לקנות איזה משחק שידרוש את כל הביצועים של מחשב תותח, עם כרטיס מסך תותח(איזה משחק יריות :AR15:)
-
- 17 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
-
הגעתי לרמה 50 ושאני צריך לעלות לרמה 1 זה לא עולה לי אמרו לי שאני צריך לעשות פריסטיג ואני לא יודע איך עושים מי יכול להגיד לי איך ואם אני לא רוצה לעלות ואני רוצה שזה יישאר לי רמה 50 האם זה אפשרי? ומה זה שווה אם כל פעם שאני מגיע לרמה 50 זה צריך לרדת לי לרמה 1 יש דרך אחרת שאפשר לעשות שזה לא יקרה כי אני רוצה להמשיך מרמה 50
-
- 6 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
לפני כשבועיים רציתי לקנות far cry 3 במכירת קיץ של סטים התייעצתי לגבי המשחק וכולם אמרו שהוא מדהים! אך לא שווה קניה ששאלתי למה לא אמרו לי שהסטים יפנה אותי ל-וuplay ושרק בגלל זה אותו הדבר קרה גם בהתייעצות לגבי splinter-cell ו-watch dogs לבסוף קניתי את שלושת המשחקים הנ׳׳ל אבל למה כולם שונאים כל כך את uplay?????
-
- 10 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
אני מבמאפיה והמשחק לא רץ לי בכלל! טוב,וגם לחבר שלי שיש לו מחששב כמעט בול כמו שלי. המחשק זז בסדר אבל כל הזמן נתקע לשניות ולא רץ בכלל חלק,וגם המכונית זזה מאוד לאט, מה הבעיה יש לי מחשב טוב (אני חושב) AMD Athlon XP 2000+ SUMA geforce 4 TI 4200 64MB OC 300/600 mhz DDR 256 333MHZ ואני עם windows xp אם זה משנה,כי חבר שלי אומר שהוא מחליף ל-2000 וזה יעבוד הרבה יותר טוב!??? מה לעשות אני משתגע,אני גם עושה על רזולוציה די נמוכה: 1024-768 16 bit medium details low shadows מה כבר לא בסדר? GTA3 פועל בטיללללל!!!! וברזולוציות הרבה יותר גבוהות!
-
- 16 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
מבקשים ממני קוד סריאל שאני נרשם באתר של ea מאיפה לעזאזל אני מביא את הסריאל מישהו יודע? תודה מראש
-
- 5 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
התחילו היום לחלק keys ל-online beta של המשחק All Points Bulletin, עד גמר "המלאי"... קיבלתי אחד לפני כמה דקות APB ‘Key To The City’ Massive Key Giveaway לבקשת ה-key שלכם: http://keys.rockpapershotgun.com/ מקבלים אותו במייל, מאשרים ופותחים חשבון כאן: https://eu.realtimeworlds.com/account/create/account לאחר מכן הוא יאפשר הורדה של ההתקנה.
-
- 11 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
http://irc16.counter-strike.co.il/download/halflife3.jpg אתם חושבים שזה אמיתי ? מזוייף אוף :[ http://www.g-cans.jp/photo/14.html
-
- 25 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=7765 :lol:
-
- 23 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
http://forums.firingsquad.com/firingsquad/board/message?board.id=pc&message.id=36144 Call of Duty 4 minimum requirements OS: XP or Vista Processor: 2.6ghz Pentium IV or equivalent (3.2ghz recommended for Vista) RAM: 1024mb (1536mb recommended for Vista) Video Card: DirectX 9-compliant Shader 3.0 card with 128 MB of DDR Video Memory (256 MB recommended) AGP 8x or PCI-Express x16 Sound Card: 16-bit DirectX 9-compliant sound card DirectX9 for XP and 10 for Vista, 8 gigs HD space + 600mb for swap file. Supported chipsets: Nvidia Geforce 6/7/8 series ATi X800 or higher בעלי WIN VISTA ממש מקבלים בעיטה הגונה בתחת בדרישות המערכת
-
- 15 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
שלום חברים . עשיתי סרטון חדש והוא הראשון שלי, אני בטוח שהוא לא יצא הכי טוב ויש כמה טעויות, אבל ניסיתי הכי טוב שלי ואני מקווה שתהנו והסרטון יעזור לכם. אם אהבתם אשמח לתגובה נחמדה, לייק וסאב זה יתן לי מוטיבציה להמשיך לעלות סרטונים .
-
- 0 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
קבלוהו, שבחוהו, הללוהו... בתופים במחולות!! fallout: new vegas הוא המשחק הבא בסדרת fallout ומתוכנן לצאת בסתיו 2010. המשחק לא יהיה המשך ישיר לfallout 3 אלא רק יתרחש בעולם של fallout. בתופים, במחולות.
-
- 11 תגובות
- 2.1k צפיות
-


