עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by MAMZ BOY,

    מהם 10 המשחקים הכי כבדים בכל הזמנים? הרבה זמן אני מנסה למצוא לזה תשובה

    • 32 תגובות
    • 2.2k צפיות
  2. Started by dfa132,

    שלום לכולם. האם מישהו נתקל בבעיה דומה לשלי...כשאני נכנס לתור בשרת כלשהו..אחרי ההמתנה כשמגיע התור שלי, החלון הקטן של ההמתנה נשאר..למרות שלא מראה כבר את המספר שלי בתור (כייון שהתור כביכול הגיע) אבל המשחק לא נטען ולא זורק אותי פנימה.. למרות זאת לשרת שיש בו מקומות פנויים אין שום בעיה להתחבר.. מישהו מכיר ? שמע? נתקל?

    • 14 תגובות
    • 2.2k צפיות
  3. Started by huber,

    א. אין שום שרת עם פינג נמוך מ 300! הלאגים מזוויעים! אולי שמישהו יפתח שרת ישראלי ונארגן משחק (עדיף בנטוויזיון)? ב. כל כתב נראה מרוח. אני מתכוון למקום בו מסבירים על ה OBJECTIVE של המשימה או למשל בצ'ט בתוך המשחק (כל הכתב הירוק הקטן מרוח לחלוטין ולא מבינים כלום). מישהו נתקל בזה?

    • 16 תגובות
    • 2.2k צפיות
  4. Started by MasterDK,

    אהלן! אני אשמח לקבל רשימה לא גדולה (3-4משחקים) של משחקי FPS שירוצו על geforce 6600 (שער המערכת היא P4 3.0 עם גיגה זכרון). הכיוון הוא far cry, half-life1-2, doom3. תודה רבה ושבוע טוב!

    • 10 תגובות
    • 2.2k צפיות
  5. עץ הטורניר של השלב http://binarybeast.com/xCoDBO21309124 ההגרלה + הסברים http://www.twitch.tv/omer4125/b/460293508 החוקים הם החוקים המלאים: נשקים מותרים Assault Rifles MTAR, Type 25 , SWAT-556, FAL OSW, M27, SCAR-H, SMR, AN-94 SMG MSMC, Chicom CQB (2 per team) Sniper Rifles Ballista, DSR 50 (1 per team & no pickups) Shotguns R-870 MCS, KSG (1 per team & no pickups) Pistols Five Seven, Tac45. Perks Toughness (Perk 2) Awareness(Perk 3) Lethal Frag grenade Tactical Smoke/Flash (1 per player) Attachments FMJ, Ballistics CPU, Iron Sight RECORD ON ! שזהים לחוקים של 5vs5 מידע לגבי האנטי צ'יט: האנטי צ'יט בו ישתמשו במהלך המשחקים הינו U…

  6. Started by stone cold,

    סרטון של משחקי ווידיאו ומחשב מי ההתחלה ועד היום באיזה 2+ דקות מתומצתות

    • 27 תגובות
    • 2.2k צפיות
  7. Started by e.t,

    ציטוט מחדשה טרייה באתר Vgames: Half-Life 2 מסרב לרדת מהכותרות והפעם - שתי שערוריות במקביל. החדשה הראשונה בנושא היא הכוונה של Valve, כפי שהובן ממייל והודעת פורום של מנכ"ל החברה גייב ניואל, למכור את הלהיט הודאי שלה במספר מודלים. שימו לב: 1. עותק בסיסי - בו תהיה רק האפשרות לשחקן יחיד, בלי מולטיפלייר ובלי אפשרות להפעיל Mods. הוא יימכר במחיר הנמוך ביותר. 2. עותק רגיל - עם מולטיפלייר, עם Mods. אפשר יהיה לקנות את הגרסה הסטנדרטית הזאת של HL2 או באריזה, בחנויות, או דרך מערכת Steam המקוונת של Valve. 3. עותק אספנים - כמו הקודם פלוס תוספות מיוחדות שעדיין לא נמסר מה הן. 4. תשלום חודשי ל-Steam - מי שיבחר באופציה הזו ישלם תשלום חודשי של 9.95 דולר, ויזכה בגישה לכל משחקי Valve הקיי…

    • 29 תגובות
    • 2.2k צפיות
  8. Started by yoel12,

    שלום לאחרונה אני משתמש הרבה בe3fx בthe witcher 3 ועד כה השתמשתי בגרסא 8.5 של המוד ובגרסא 0.18.4 של ReShade אך לאחרונה יצאה גרסא 9.5 של המוד וחשבתי לעדכן את ReShade לגרסא העדכנית ביותר 0.19.1 וכך עשיתי אך כאשר התקנתי את המוד והפעלתי את המשחק הופיע לי השגיעה X3004 ניסיתי להפעיל את המוד עם 18.4 והייה כתוב שזה עבד אך בפועל זה לא אז קראתי בפורום הודעה מאת היוצר כך נראה שאומרת שהמוד לא עובד עם אף גרסא מעבר ל18.7 של ReShade אז אשמח לדעת מה עליי לעשות והאם למישהו יש לינק להורדה של 18.7 משום שחרשתי את האינטרנט ולא מצאתי

    • 0 תגובות
    • 2.2k צפיות
  9. Started by RedHat_Lover,

    אני ורוקפורד מחפשים שחקנים לNeed For Speed - Porsche Unleashed-מישהו מעוניין? צרכים לפחות 5. נ.ב החיבור לא משנה, לי יש למשל k28 ואין לאגים. וצרכים שהמשחק יהיה מותקן במחשב.

    • 14 תגובות
    • 2.2k צפיות
  10. לי שהסרט בכלל לא קשור למשחק אלה סתם סרט שהחליטו לקרוא לו doom... http://www.imdb.com/title/tt0419706/

    • 20 תגובות
    • 2.2k צפיות
  11. טוב אז מה קורה כולם? רציתי לעשות ליגה בפיפ'א באתר, מה דעתכם? אני מאוד מקווה שהרבה ירשמו ויהפכו את הליגה הזאת לרמה טובה. אני אישית גם ישתתף בה. אז קדימה, אני מצפה לכמה שיותר אנשים! אני (ואם מתן גם ירצה) אהיה המארגן, והטבלאו יעודכנו באופן יום-יומי, אבל את זה, נפתח רק אם מספיק אנשים יירשמו.

    • 26 תגובות
    • 2.2k צפיות
  12. משחקי האסטרטגיה הנודעים של חברת Sega וקטלוג הכותרים הטרי של Square Enix מוצעים למכירה בהנחות יפות, עבור מהירי ההחלטה שביניכם לכתבה

  13. Started by DS,

    תגידו חברה אתם יודעים אם נגיד איך יראה ה XBOX או ה PS יותר טוב? על מסך 21 " של MATZ או על מסך דק 19" למחשב

    • 30 תגובות
    • 2.2k צפיות
  14. יש למשהו המלצה למשחק קווסט?

    • 18 תגובות
    • 2.2k צפיות
  15. אורח Ghost_Dogg
    Started by אורח Ghost_Dogg,

    שלום, הרצתי טוני הוק 3 בפעם הראשונה היום, ונוכחתי לדעת שהוא משום מה לא מסכים לעלות עם רזולוציה יותר גבוהה מ640*480. אני יודע שתגידו "אז תשחק ברזולוציה הזאת", הבעיה היא שראיתי מערכות יותר חלשות (P4 עם Geforce2MX) רץ על 800*600. המפרט שלי הוא: Amd t-bird1.4 Asus a7v 133 Asus GeForce2 V7700 Deluxe 32mb 256 RAM GENREIC CAS3 גירסה של דטונייטור היא 28.32 וDirectX8.1 מותקן. בנתיים זה רק במשחק הזה (quake 3,ut וכו' עבדו בסדר). מישהו יכול לעזור?

    • 17 תגובות
    • 2.2k צפיות
  16. איזה יום שמח! הפרק הזה עלה כל הזמן בתגובות, קיבלתי המון בקשות להכין אותו, וזהו - זה סוף סוף פה. הסיפור המרתק של סגה, ממלחמת העולם השניה ועד למאה ה-21. זה אחד הפרקים הכי מושקעים ומעמיקים שהכנתי, ולדעתי בין הטובים בערוץ. מקווה שתהנו חברים! ​

    • 12 תגובות
    • 2.2k צפיות
  17. Started by BarM,

    http://world.ign.com/ מהאתר של IGN^ יש להם עמוד בפייסבוק,ומפורסם שם תאריך בענק-10.11.2014,יום שני הזה. https://www.facebook.com/pages/IGN-Israel/361372130690570?ref=br_tf לפי האתר של IGN העולמית האתר יופעל ע"י BrandStorm Media,באתר הרשמי שלהם אין כלום חוץ מכתובית שאומרת שהאתר ייפתח בקרוב, למישהו יש מושג אם החברה הזאת חדשה או שזה רק שם אחר לחברה קיימת?

    • 15 תגובות
    • 2.2k צפיות
  18. שלום לכולם, אני כבר זמן רב משתעמם מהמחשב ולאחרונה התפתחה אצלי משיכה חייתית למשחקי אסטרטגיה, או יותר נכון למשחק אסטרטגיה של צבאות (בסגנון Dune,Generals וכו'...). תוכלו להמליץ לי על משחקי אסטרטגיה טובים בעלי גרפיקה מדהימה בסגנון המשחקים הללו? תודה, עמית

    • 12 תגובות
    • 2.2k צפיות
  19. Started by anDee,

    אז ככה, החלפנו ל6740U ומאז או שהמשחק קורס באמצע שרת או שבכלל לא מתחבר עם אותה הודעה בשני המיקרים - could not connect to ea online. מישהו כתב ברשת שצריך לפתוח פורט 3659 לבטלפילד עם התוכנה smart port forwarding. אז לפעמים כשבכלל לא מתחבר לי המשחק אני פותח את התוכנה עושה לפורט start (כדי לפתוח אותו או משהו) ואז המשחק כן מתחבר, רק שאחרי 20-30 דקות משחק אני שוב נבעט עם ההודעה הזאת. זו ההודעה שאני מקבל: http://i.imgur.com/hUMXZyd.jpg זה מקרה ידוע עם הראוטר הזה? מה עושים?

    • 2 תגובות
    • 2.2k צפיות
  20. טוב למי שלא יודע המגאסון זה חיכוי של הNES בתירגום -המכשיר הבידורי של נינטנדו ופה יש הרבה מידע על זה - http://www.gamespot.com/features/6144735/index.html אני מקווה ליקרוא את זה ביום שישי שיהיה לי זמן אבל אתם מוזמנים ליקרוא היום

    • 20 תגובות
    • 2.2k צפיות
  21. Started by wooper,

    שימו לב לזה Street Cleaning Simulator http://www.gamespot.com/street-cleaning-simulator/platform/pc ראיתם איזה ביקורת קיבל באתר עכשיו תראו את הבקורות שהמשתמשים נתנו למשחק הזוי 9.1 ניגוד השנה

    • 12 תגובות
    • 2.2k צפיות
  22. אולי זה יעניין פה מישהו. http://www.gog.com/news/birthday_promo_2014

  23. Started by -JobNick-,

    יש לי בעיה מאוד מעצבנת התקנתי את המשחק והכל והוא עובד בלי בעיות אבל מה איך לעזעזל אני משנה בו רזולוציה ואיך אני מחליף בו מקשים אין את האופציות האלה אני משתגעה

    • 8 תגובות
    • 2.2k צפיות
  24. Started by matani122,

    אני לא יודע אם זה הסיווג המתאים להם אז אני יציין משחקים ששיחקתי ואהבתי. משחקי ששיחקתי ואהבתי - * Dekaron * Dragon Nest * Silkroad * Cabal Online * DC Universe * Vindictus ** לא אהבתי את - TERA ONLINE ~ AION ~ WOW ~ FLYFF ~ Rift ~ Neverwinter ~ Planetside 2 ובטוח שיש עוד ששיחקתי ולא זוכר שאהבתי וגם לא אהבתי, בבקשה להמליץ. וגם אני זוכר שיש משחקי H&S יפים, ואם אני לא טועה הם אפילו יותר כייפים מ MMORPG * הכי כייפים המשחקים שיש להם הרבה סקילים ואפקטים! כמו DEKARON.

    • 14 תגובות
    • 2.2k צפיות
  25. שמתי הכל על HIGE והמסך נכבה זה קרה כמה פעמים מחקתי התקנתי מחדש ולא עזר שמתי הכל על נמוך ועבד בסדר מה הבעיה בעבר זה לא קרה לי מעבד : AMD SEMPRON 2800 לוח אם : Gigabyte GA-K8VM800M זיכרון : 512MB RAM כרטיס מסך : GigaByte NVIDIA GeForce 6600GT 128MB AGP

    • 16 תגובות
    • 2.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים