עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. אהלן, יש לי סתם שאלה לשאול אתכם.. מה אתם עושים מתי שאתם מקבלים טלפון באמצע משחק רשת שאי אפשר לעצור אותו? נגיד ב-Crysis אפשר להיפסל ופשוט לא לבקש "שיגור חוזר" וזהו. ב-COD אתה אוטומת חוזר לשחק... מה אתם עושים תאכלס?

    • 25 תגובות
    • 2.3k צפיות
  2. Started by KRS1,

    לפני כשבוע פירמטתי את המחשב עקב בעיות כל מיני, בכל מקרה היה לי את המשחק באותו הזמן מותקן והיו לי שמירות ממש בסיום העיר השנייה כשיש משימות כמו משימת COFFEE TO GO או משהו כזה(אם מישהו בכלל זוכר)... בכל מקרה חשבתי שהשמירות נשמרות בתוך התיקייה של המשחק עד שגיליתי שהן נשמרות ב- my documents\gta 3 user files בכל מקרה פתחתי את הת'רד בשביל לבקש אם מישהו יכול לשלוח לי שמירה שלו מהעיר השנייה(עדיף כמה שיותר קרוב לסיום העיר). תודה מראש... נ.ב. פתחתי אייסיקיו במיוחד בשביל זה: 167383504

    • 16 תגובות
    • 2.3k צפיות
  3. Started by leonid87,

    לא מזמן נפלה לכיסי כמות מזומנים לא צפוייה והייתי רוצה שמישהו ימליץ לי על משחק חדש ושווה שכדי לי לקנות, ואם אפשר עם קצת תיאור על אותו משחק תודה!

    • 13 תגובות
    • 2.3k צפיות
  4. Started by sagi82,

    איזה מחשק אפשר להמליץ לי שהוא משחק תפקידים 1) 2) 3) הכי טוב להכי בסדר

    • 0 תגובות
    • 2.3k צפיות
  5. Started by Fadida,

    פה תפורסם רשימת הדרושים העדכנית 2 -סטרימרים שיכולים גם לשדר דרך המחשב וגם לפרש . 1- עורכים קהילתיים שיכולים לערוך פראגים של שחקני קהילה ולהעלות ל YOUTUBE 3-בוסטרים שמטרתם לפרסם את קהילתנו במספר מקומות רב על מנת להביא שחקנים חדשים לקהילתנו. 2-כתבים לקהילה שמטרתם לפרסם כתבות מעניינות ולהחיות את הפורום שלנו. למידע ולפרטים על הצעות הדרושים נא לפנות ל Fadida p0six Anubis תודה למועמדים ולמועמדות היפים והיפות

    • 9 תגובות
    • 2.3k צפיות
  6. Started by THE-MASTER,

    שלום לכולם! יש לי בעיה במשחק FAR CRY שאני מפעיל אותו אז בתפריט הראשי הקול עובד ושאני נכנס למשחק המשחק עובד בלי קול בדקתי בהגדרות לא ראיתי שיש בעיה (יכול להיות שיש ואני לא יודע) אם מישהו חושב שהוא יודע למה הקול לא עובד שאני מתחיל לשחק בבקשה בבקשה לעזור לי אני כל כך רוצה לשחק אבל אני לא יכול כי זה משעמם בלי קול מצפה לתגובות

    • 9 תגובות
    • 2.3k צפיות
  7. מישהו מכיר את המשחק הזה? [אחי מכנה אותו משחק הסיני אמר משהו חבלזזזז.....] הורדה:[הסבר של אחי פשוט הסבר לילדים קטנים] נכנסים לפה- http://www.avaonline.jp/download/ יש עיגול אדום וירוק ירוק הורדה! אדום הרשמה! לוחצים על אדום להרשמה נכנס לאתר מבקש לרשום איימל בחלון רושמים איימל נכנסים לאיימל מאשרים אותו לוחצים על האתר שקבלתם באיימל ונכנס לאתר הרשמה 1 -שם מישתמש ליכנס למישחק, 2 ו3- קוד, 4 -כינוי למישחק , 5 6 -כל השאר סתם תאריך מין וסיום! זה סרטון הרשמה לכל אלה ששוברים תראש! http://www.mysterica.de/video/IVQv2C...ion_Guide.html אחריזה כבר תורידו תמיחשק גיגה וחצי מהעיגול הירוק תתקינו יעשה הבדייט ואז תכנסו כבר לאתר תשם שלכם ואז תראו באתר באדום GAME START תלחצו יוריד…

    • 20 תגובות
    • 2.3k צפיות
  8. אני חושב שהכותרת אומרת את הכל....

    • 18 תגובות
    • 2.3k צפיות
  9. מישהו משחק באסטרטגיה המעולה הזו??

    • 24 תגובות
    • 2.3k צפיות
  10. Started by Reze,

    אני צריך את המשחק שיש לו את הדרישות מערכת הכי גובהות אם אפשר קישור או שתרשמו לי מה הוא דורש . . . . תודה לעוזרים . . . נ.ב {התערבתי עם אחי שהמחשב שלו לא מעלה את כל המשחקים שקימים}

  11. Started by klayton,

    • 10 תגובות
    • 2.3k צפיות
  12. Started by huber,

    http://www.bit-tech.net/news/2008/11/10/epic-second-hand-games-are-a-huge-issue/1 אני מסכים שפירטיות זה זוועה, אבל הפעם זה נשמ כמו "וי וי וי, אכלו לי, שתו לי..." הגזימו! כמה שאני נגד פירטיות במשחקים, להגיד לי מה לעשות עם מוצר שרכשתי? ומחר אולי גם יאסרו עליי למכור דיסקים מוויקה או ספרים כיד שנייה?

    • 15 תגובות
    • 2.3k צפיות
  13. משחק האסטרטגיה בזמן אמת Act of Aggression זמין לרכישה, ומספק לשחקנים מנת נוסטלגיה הגונה לכתבה: http://hwzone.co.il/היורש-ל-command-and-conquer-generals-הושק-ומספק-את-הסחורה/

    • 12 תגובות
    • 2.3k צפיות
  14. Started by HuGeMouTh,

    אחרי שמידע הקשור למשחק דלף בימים האחרונים UBISOFT יצאו במצעד מניעה והודיעו על המשחק רישמית + הוציאו סרטון של 6 וחצי דקות התחלה מאוד מוזרה, לא מה שציפיתי מ Rainbow 6 סרטון מאוד מוזר, לא ברור בדיוק מה הולך שם תזכרו שזה לא GAMEPLAY, זה רק סרטון שמראה את המטרות שלהם והכיוון שלהם. המשחק צפוי לצאת ב 2013 ומפותח על ידי ubisoft montreal.

    • 10 תגובות
    • 2.3k צפיות
  15. היי זה הגיוני שרק 46.7 FPS קיבלתי על הגדרות 1680X1050 הכל על מקסימום ללא פיזיקס? גם שמתי לב שיש לפעמים מין תקיעות ממש קטנות במיוחד בנסיעה בעיר שהFPS יורד מ60 ל50FPS מן פריז קטן , גם לכם יש ? רוני

    • 11 תגובות
    • 2.3k צפיות
  16. Started by mikko,

    http://joinfear.com אני מקווה שיהיה שרתים ישראלים עוד שבוע אבל שווה לחכות F.E.A.R. Combat features: - 10 Multiplayer Game modes. - 19 Multiplayer Maps. - 12 different weapons. - Punkbuster support for anti cheat support. - The capability to download user generated content.

    • 37 תגובות
    • 2.3k צפיות
  17. Started by simonsix,

    המשחק שוחרר כבר במאי ואתם מוזמנים להירשם ולהוריד. משחק יריות מגוף ראשון חמוד וחינמי. המשחק מתיימר להיות טקטי כי צריך טיפה לחשוב לפני כל מהלך, כך טוענים המפתחים הגרפיקה קצת מיושנת אבל משחקיות חביבה,נשקים ניתנים לשידרוג ויש לא מעט שחקנים פיתוח של חברת Mgame USA להורדה: http://operation7.fiaa.eu/Download01.asp

    • 2 תגובות
    • 2.3k צפיות
  18. Started by Googleness,

    מכיוון שמשעמם לי ברמות על מטורפות מהמשחק החלטתי לבצע בו סופר דופר של העמסת מודים... 1. <a href="http://skyrim.nexusmods.com/content/modmanager/">Mod Manager</a>, עקרונית כל המודים שפירסמתי הם מSkyrim Nexus. פתחו חשבון באתר הורידו את התוכנה ולאחר מכן התקינו במחשב. בחרו בהפעלה הראשונה את סקיירים מהרשימה ותוודאו שהוא מזהה את התיקייה הנכונה. עכשיו כל מוד באתר שתרצו להוריד תבחרו Download with download manager והתוכנה תיפתח אוטומטית תוריד את המוד מהאתר ותתקין אותו במקום הנכון בלי שתסתבכו. נתחיל במודים ההזויים יותר שלא התקנתי אבל היה נחמד לראות שיש אנשים מופרעים מספיק בשבילם, 2. <a href="http://skyrim.nexusmods.com/downloads/file.php?id=8714">Adult Show XXX - A…

    • 9 תגובות
    • 2.3k צפיות
  19. Started by אמיר יצחקי,

    מישהו פה יודע לעשות פעלולים ממש טובים עם מטוסים? הנא סתם תמונה שלי מטיס מטוס http://www.imagehosting.com/show.php/856193_.JPG.html למישהו יש מושג איזה סוג מטוס זה?

    • 28 תגובות
    • 2.3k צפיות
  20. Started by GameGems,

    • 10 תגובות
    • 2.3k צפיות
  21. Started by Guarding angel,

    עוד יומיים זה כאן http://www.atari.com.au/games/info.do?id=385 +דרישות מערכת

    • 15 תגובות
    • 2.3k צפיות
  22. Started by JohnnyBravo,

    http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=226392 http://www.vgames.co.il/article/7652.html אתר הבית:http://deadspace.ea.com/ http://pc.ign.com/articles/924/924742p1.html

    • 22 תגובות
    • 2.3k צפיות
  23. Started by D@nny,

    Minimum System Requirements * Windows XP SP2 or Windows Vista * 2.0+ GHZ Single Core Processor * 512 Mbytes of System RAM * NVIDIA 6200+ or ATI Radeon 9600+ Video Card * 8 GB of Free Hard Drive Space Recommended System Requirements * 2.4+ GHZ Dual Core Processor * 1 GBytes of System RAM * NVIDIA 7800GTX+ or ATI x1300+ Video Card * 8 GB of Free Hard Drive Space http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=21439

    • 20 תגובות
    • 2.3k צפיות
  24. Started by avivboker,

    כשיש כמה אפשרויות שם מתחילים השאלוץ איזו חנות משחקים (כדוגמת סטים וכו) הכי משתלמת או מציעה את מגוון המשחקים הכי חדשים\מעניינים

    • 1 תגובה
    • 2.3k צפיות
  25. Started by R0ck,

    8) אגב, הניק המחודש שלי הוא -=V3l0citY=- וזה בגלל איזה אדמין 'רמד בשם יובל, שגנב לי את הניק האיכותי שלי ויש לו די כוח בקהילת קאונטר הישראלית, So.... He forced me to.... :-\

    • 19 תגובות
    • 2.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים