עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by MDK,

    קודם כל הטפרטורה של הכונן קשיח היא 55 מעלות, האם זה חם? שנית, הדגם של הזיכרון הוא: Samsung M3 68L3223DTL-CB3 4F05067E 256MB 8x(32Mx8) DDR-SDRAM PC2700U-2533-700 (CL2.5 upto 167MHz) (CL2 upto 133MHz שימו לב כי זה כתב CL2 רק עד 133 ולא עד 166.... מה גם מוזר, שבדקתי מבחן השוואתי של המעבד בינו לבין מערכת Pentium 4 1.8 Willamete ה-p4 לקח ובגדול....גם את ה-AXP 2000 הוא ניצח... ולא רק זה, גם המבחן memory & cache הראה שהמחשב שלי מאוד חלש...יחסית ל-P4X333 ואפילו ל-SIS645!!! עוד דבר מוזר - כשבדקתי את המבחנים של המעבד (multimedia וכו') הביצועים של ה-AXP 1800 Reference לעומת ה-AXP 1800 שלי היו יותר טובים!!!! האם ניתן להסתמך על התוצאות של התוכנה הזו??? עריכה: בבקשה מ…

    • 0 תגובות
    • 720 צפיות
  2. Started by Mortar,

    How/Where do i run Mov files?

    • 1 תגובה
    • 720 צפיות
  3. Started by tzahi16,

    התקנתי את התוכנה וברגע שהפעלתי אותה היא בקשה ממני להוריד AIK ממיקרוסופט הורדתי אתה והתקנתי כפי שהתוכנה ביקשה ואחרי זה הפעלתי שוב את Vlite ושוב הוא נותן לי את ההודעה הזאת אני מצרף תמונה בשביל שתבינו יותר טוב [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 720 צפיות
  4. Started by IceMan_22,

    התקנתי את חבילת האבטחה של קספרסקי (KIS 6), ויש לי בעיה עם המזהה שלי ב-Emule. ניסיתי לפתוח פורטים ולהגדיר כמה דברים אך ללא הצלחה. אני לא בטוח שהפתיחת פורטים שעשיתי טובה או נכונה.. מי שיש לו טיפה מושג מה יכולה להיות הבעיה או יודע כיצד לסדר את הבעיה ולהחזיר לי High ID בבקשה שיעזור לי, אני שובר את הראש כמעט שבוע. אנא מכם תעזרו לי

    • 7 תגובות
    • 720 צפיות
  5. השאלה בכותרת, תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 720 צפיות
  6. Started by xTz,

    התחילו לצוץ לי כמה בעיות במדיה פלייר, הזזתי כמה תפריטים בטעות, התרגום התחיל פתאום להופיע בצד, וכו' כו'. כדי לא להסתבך יותר מדי, הבנתי שעדיף להתקין את התוכנה מחדש. מחקתי את המדיה פלייר, הפעלתי איזה 10000 תוכנות [מטאפורית P: ] שמנקות את הרג'יסטרי והזבל, אפילו את התיקיה של המדיה פלייר מprogram files מחקתי [לא עשה שום בעיות] וגם הסרתי בadd\remove windows components את מדיה פלייר. במילים אחרות, כאילו המחשב לא ראה מעולם את התוכנה הזאת וליתר ביטחון, גם מחקתי את כל המקודדים של הסרטים. התקנתי את מדיה פלייר 11 מחדש, אבל פתאום אני רואה שאותן הגדרות נשמרו, אותם תפריטים שהעלמתי בטעות עדיין לא חזרו, וכל אותן הבעיות עדיין שם. עכשיו אני כבר באמת לא יודע מה לעשות..למישהו יש רעיון? תודה

    • 4 תגובות
    • 720 צפיות
  7. כול פעם שאני מנסה לשלוח דואל האוטלוק נפתח רושם כבר את הדאל שאילו אני רוצה לשלוח (עד פו הכול טוב) אבל הוא לא שולח לי אותו למה?? אולי צריך להגדיר אותו מחדש אבל אני לא יודע איך?? :-\ מישהו יכול לעזור?? ???

    • 5 תגובות
    • 720 צפיות
  8. Started by triple_maxim188,

    זוכרים את הוירוס המציק הזה שהמחשב נסגר אחרי דקה מה אני עושה איתו אז בבקשה תנו פיתרון

    • 2 תגובות
    • 720 צפיות
  9. Started by Satlan,

    אהלן, אני מחפש תוכנה שאפשר לחתוך קטעים משירים,להעלות ווליום טרבל וכדומה כמו goldwave למי שמכיר. העניין שבויסטה כל העניין של הסאונד השתבש..וכך גם התוכנה. אם יש המלצות למשהו דומה, זה יהיה מצויין. בתודה מראש

    • 7 תגובות
    • 720 צפיות
  10. Started by a-v-i,

    היי, יש לי לוח של ג'יגהבייט - התקנתי את התוכנה של הלוח EasyTune5 ופשוט אי אפשר ללחוץ על חלק מהאפשרויות כמו PC HEALTH ו SMART FAN. ניסיתי להסיר ולהתקין מחדש וניסיתי לעדכן גירסה ושום דבר לא עוזר. מישהו יודע מה לעשות?

    • 3 תגובות
    • 720 צפיות
  11. Started by LazyBoy,

    יש לי לוח MSI NEO 4 PLATINUM. איך אני מפעיל את הACTIVE ARMOR? מחובר לי המודם כבלים לחיבור רשת של NVIDIA אבל אני לא מוצא שום אפשרות להפעיל את זה..

    • 1 תגובה
    • 720 צפיות
  12. אני מחובר ישירות למסך 32 אינץ' וחלק מהמשחקים לא תומכים ברזולוציה המיוחדת של המסך שהיא 1366X768... יש איזשהי דרך לכפות על משחק או על יישום מסך מלא רזולוציה שאני בוחר?

    • 3 תגובות
    • 720 צפיות
  13. שלום רציתי לדעת אם יש אפשרות באקרובט לבחור אובייקטים מהמסמך ע"י סימון (כמו האפשרות שיש בתוכנה Foxit PDF Editor) ? באקרובט אני לא מצליח לסמן במדוייק וכל סימון מכניס בתוכו גם פריטים מסביב. תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 719 צפיות
  14. הכוונה היא לשיחות בין שני משתמשי התוכנה.

    • 1 תגובה
    • 719 צפיות
  15. Started by cateye,

    שלום, אני מחפש תוכנה לשליטה על רוחב הפס ברשת ביתית יש לנו 2 מחשבים אחד אלחוטי ואחד חוטי הייתי רוצה שליטה מהאלחוטי. חיפשתי בתוכנות בנעוץ אבל היה שם רק ניטור רוחב פס של תוכנות - אם הבנתי נכון. או שNetLimiter יכול לעשות את זה? בתודה מראש

    • 1 תגובה
    • 719 צפיות
  16. בזמנו בXP השתמשתי בTCP Optimizer וגם בTune UP. ככל הידוע לי, תוכנות אלו אינן עובדות על וינדוס 7. מישהו יודע על תוכנה כזו?

  17. יש לי מספר מחשבים מחוברים אלחוטית לראוטר מעפן של tplink. אני מעוניין להגביל את רוב המחשבים ל20K מקסימום. הראוטר לא תומך בqos כך שאני מחפש תוכנה שתעשה זאת מקומית מהמחשב שבו היא מותקנת. אין חשש שהמשתמש יבטל את התוכנה. אשמח להמלצות.

    • 4 תגובות
    • 719 צפיות
  18. נמאס לי כל פעם לפתוח את תיקיית השירים ולחפש שירים מסויימים. אפשר לקבוע שירים שבלחיצה אחת יתנגנו?

    • 8 תגובות
    • 719 צפיות
  19. Started by Alex89,

    לפעמים כשאני טוען דף הוא לא טוען לי את התמונות ואני צריך לעשות SHOW PICTURE לאותה תמונה כדי שהוא יטען לי אותה בעיה נוספת לפעמים זה לא ניכנס לאתר(שקיים) ושולח אותי למנוע חיפוש של YAHOO מה אני עושה עם זה?

    • 1 תגובה
    • 719 צפיות
  20. Started by dvvon,

    שלום לכולם יש לי שני אתרים בהיסטוריה שלא נמחקים גם לאחר שאני עושה מחיקת היסטוריה וזה מציק לי תודה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 719 צפיות
  21. Started by mistaarvim,

    • 2 תגובות
    • 719 צפיות
  22. Started by LRa,

    בוקר טוב, הבעיה היא כזאת, ישנם אתרים שאני נכנס אליהם, IE6 טוען את התמונות וכשהוא מסיים הוא מציג את כולן לרגע ואז הכל נעלם. למישהו יש מושג??? נ.ב. SHOW PICTURES הוא על ON.

    • 2 תגובות
    • 719 צפיות
  23. היי! תודה לכל מי שיעזורר לי... אני כבר שבוע לא מצליח להכנס לאייסי, לפעמים הוא נכנס והוא מראה לי שאף אחד לא מוחבר ואחרי שנייה יוצא, לפעמים הוא מתחבר ואני שולח הודעות והוא כותב לי "שליחת ההודעה נכשלה" אותו דבר במסן, משחקי אונליין לא מתחברים לי. בבקשה אל תגידו לי "בדוק פייר וול" תגידו לי מה זה ואיך אני מסדר את זה בדיוק! תודה ענקיתתתתתתתתתת לכל העוזרים!

    • 4 תגובות
    • 719 צפיות
  24. שלום לכולם, ראשית אני אציין שאין לי שום בעיות כלשהן עם המסך או אם התצוגה שלו בשום דבר (תצוגת הווינדוס, משחקים, וכ'ו...) . יש לי מדייה פלייר 11 , חלק מקבצי הוידאו אני רואה רגיל על כל המסך (מדובר במסך WIDE 26 כמפורט במפרט המחשב שלי בכפתור בצד) . המסך מוגדר על הרזולצייה הטבעית שלו,ולא נראה לי שזה יהיה קשור כי שיניתי רזולוציה וזה לא עזר,אני משאר שזה הגדרה במדייה פלייר או משהו בסגנון. כי חלק מקבצי הוידאו אני לא רואה על כל המסך ,רואים עם שוליים שחורים גדולים בימין ושמאל (צירפתי תמונה להמחשה.) כיצד אני "מותח" את קובץ הודיאו במדייה פלייר כך שיתאים לכל מסך הWIDE? אשמח לעזרתכם , תודה רבה! [attachment deleted by admin]

  25. Started by lader,

    שלום לכולם! מישהוא מכיר תוכנה שמבהירה את המסך אבל שתהיה פעילה גם במשחקים, כי כל התוכנות שמצאתי הם רק להבהרת הדסקטופ?

    • 2 תגובות
    • 719 צפיות

דיונים חדשים בפורומים