עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by yotamk,

    סליחה על הבורות: בהמשך לשאלה הקודמת שלי (http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=267852.0, אגב, אשמח לעוד תגובות...) מה זה ה driver של ה chipset? כמו למשל בקישור הזה: http://www.gigabyte.com.tw/Support/Motherboard/Driver_DownloadFile.aspx?FileType=Driver&FileID=3110 איך אני יודע איזה driver יש לי עכשיו והאם הוא המעודכן ביותר? תודה!

    • 0 תגובות
    • 690 צפיות
  2. מה זה ה GHOST? ואיך אני עושה גיבוי של המחשב על דיסק וכשאר יקרה משהו אני משחזר אותו בעזרת ה GHOST .. ???

    • 1 תגובה
    • 4.9k צפיות
  3. Started by andd,

    ואני רואה שיש להם הרבה תוכנות להורדה באתר שווה להוריד משהו בכלל? יש לי XP מקורי

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  4. Started by gshhar,

    שמעתי שהיא עובדת בשיטה של PEER TO PEER או משהו כזה. מה זו השיטה הזו והאם גם ה-Kazaa Lite הקודמת עבדה באותה השיטה?

    • 0 תגובות
    • 738 צפיות
  5. יש כל מיני EXE שקשורים ל-WinXP שעולים לי עם המחשב ובנוסף לזה הם עוד מבקשים גישה לאינטרנט, כשאני חוסם להם גישה לאינטרנט (למשל ל-SVCHOST.EXE) אז אני לא יכול לגלוש. מה זה ולמה צריך את זה? יש עוד כל מיני EXE שפועלים ברקע שאני חושב שקשורים ל-WinXP, מה הם ולמה הם טובים? :AR15:

    • 1 תגובה
    • 2.1k צפיות
  6. Started by Nokia 6300,

    מה זה הAVG Anti-Rootkit Free החדש של AVG ? http://free.grisoft.com/doc/39798/lng/us/tpl/v5 מה בדיוק עושה התוכנה הזאת?

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  7. Started by HeaT-SinK,

    תופס 20K ולוקח את מירבעבודת המעבד . מה זה ??

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  8. Started by SPONER,

    http://www.officedepot.co.il/Product/office-365-personal-%D7%A2%D7%91%D7%95%D7%A8-%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9-%D7%90%D7%97%D7%93 תודה עריכה חח לא קראתי טוב, עכשיו אני יודע שזה לשה

    • 0 תגובות
    • 726 צפיות
  9. Started by Booobb,

    תמיד עניין אותי, כאשר צורבים בנרו יש שני פסים של Buffer, מה זה מציין ומה ההבדל בין שני הפסים ? תודה ! [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 726 צפיות
  10. היה כנראה עידכון והכל מעצבן עכשיו (גרסה 29.0.1547.66)

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  11. Started by gshhar,

    אני משתף מלא קבצים אז לא יכול להיות שזה זה.

    • 1 תגובה
    • 625 צפיות
  12. ZONE ALARM pro has blocked what appears to be VPN traffic ואחרי זה יש לי כתובת איי פי. מה זה בדיוק?

    • 2 תגובות
    • 685 צפיות
  13. Started by wow,

    ???

    • 6 תגובות
    • 901 צפיות
  14. האם זה וירוס חדש או תולעת? מישהו מכיר את השם של הוירוס? נראה שיש מתקפה ובטח הרבה נופלים בפח.

    • 2 תגובות
    • 660 צפיות
  15. Started by ofir626,

    זה משגע אותי אני לא יודע מה זה החמור... :-[ :-[

    • 3 תגובות
    • 930 צפיות
  16. Started by SweeT_EviL,

    זה כבר ממש בעצבן. לפעמים כשאני צורב DVD הוא אומר לי תמולטי עמה הזה ולא משנה אם אני אומר YES או NO אחרי זה אני לא יכול לקרוא את הקבצים והדיסק עובד לאט וזה... אני מנסה לעבוד עם הדיסקים האלה גם בצורב שממנו צרבתי וגם מכונן DVD רגיל אחר... מה אני יכול לעשות!@?#

    • 14 תגובות
    • 850 צפיות
  17. Started by מעודכן,

    בס"ד מה קורה שנה טובה לכולם הרבה זמן לא הייתי פה... מקווה שבקרוב אני יוכל לחזור ולהיות פה יותר תגידו רגע מה זה הפורט ogg אני יודע שזה של אודיו מוזיקה עכשיו יש לי שאלה אם אני צורב דיסק בשביל דיסמקן mp3 זה יקרא אותו? ואם לא איך אני יכול להפוך אותו ל mp3? תודה רבה לכולם

    • 23 תגובות
    • 1.4k צפיות
  18. Started by lazy-bones,

    קובץ עם סיומת DAA והשני UIF אני מניח שזה סוג של אימג' כי זה מה שניסיתי להוריד... מישהו מכיר תוכנה שפותחת את הקבצים האלה??

    • 2 תגובות
    • 634 צפיות
  19. Started by avi.hagit,

    מה זה קובץ ולמה הוא שייך ccapp כל פעם שאני מכבה את המחשב הוא אומר לי שהוא מכבה אותו

    • 1 תגובה
    • 551 צפיות
  20. והאם שווה להתקין אותה?

    • 2 תגובות
    • 831 צפיות
  21. ישר שאני מדליק את המחשב היא מתחברת לאינטרנט. היא צריכה להשאר במחשב???

  22. ניסיתי להיכנס לצאט של תפוז וקיבלתי את ההודעה הבאה: http://www.up2me.co.il/v.php?file=57397534.jpg לחצתי על סימון "מה עליי לעשות?" וקיבלתי את המלל הבא:[ הכרת מניעת ביצוע נתונים מניעת ביצוע נתונים (DEP) מסייעת למנוע נזקי וירוסים ואיומי אבטחה אחרים המתקיפים את המערכת על-ידי הפעלה (ביצוע) של קוד שכוונתו לפגוע ממיקומים בזיכרון שבהם רק Windows ותוכניות אחרות צריכים להשתמש. איום מסוג זה גורם לנזק על-ידי השתלטות על מיקום אחד או יותר בזיכרון שבו משתמשת תוכנית. לאחר מכן איום זה מתפשט ופוגע בתוכניות ובקבצים אחרים ואפילו באנשי הקשר של הדואר האלקטרוני שלך. בניגוד לחומת אש או לתוכנית אנטי-וירוס, מניעת ביצוע נתונים אינה מסייעת למנוע התקנת תוכניות מזיקות במחשב שלך. במקום זאת, היא מפקחת ע…

    • 4 תגובות
    • 10.8k צפיות
  23. Started by MeTaLhAmMeR,

    רציתי להוריד את האמיול + וראיתי שאפשר גם להוריד שם קובץ שניקרא Source מה עושה הקובץ הזה? מוסיף לי יותר סורסים?

    • 2 תגובות
    • 741 צפיות
  24. קניתי מחשב חדש ועשיתי את הסריקה דרך Spybot עוד לפני שחיברתי את האינטרנט ומצאתי את זה קישור לתמונה יכול להיות שזה סתם נכון ? וגם אם אני אמחק אותו לא יקרה כלום ? http://img160.imageshack.us/img160/1640/22bc5.jpg

    • 3 תגובות
    • 591 צפיות

דיונים חדשים בפורומים