עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by yahalom,

    איך אני פותח את חלון האנימציה Adobe ImageReady CS2

    • 1 תגובה
    • 549 צפיות
  2. Started by yoss,

    מישהו יודע?

    • 0 תגובות
    • 700 צפיות
  3. בדפדפן מקסטון, הכל טוב ויפה עד שאני יוצא מאתר מסויים והדפדפן פשוט נתקע המון פעמים. אותו דבר בתוכנה כמו אימיול, בזמן עלייתה הוא טוען שעה ואחרי שנכנס נתקע. לא בדקתי או לא נתקלתי בעוד תוכנות ויישומים, פשוט שני אלה בקבע עושים לי צרות. רציתי לדעת ממה נובעת הבעיה, איך אפשר לבדוק או לתקן את זה? זה מעיק.

    • 3 תגובות
    • 655 צפיות
  4. שאני נכנס אליו הוא עושה לי שגיאה שלח/אל תשלח גם אחרי התקנה של גירסא חדשה יותר זה עושה את זה.. מה זה?

    • 3 תגובות
    • 601 צפיות
  5. מדובר בתוכנה ומשחק כפי שרואים כל השאר בסדר גמור. המחשב חדש וגם במחשב הישן התופעה הזו התרחשה. תודה

    • 5 תגובות
    • 2.4k צפיות
  6. Started by BlackTalon,

    קראו בבקשה את המפרט שלי ושימו לב לקובץ המצורף. בתודה מראש (= [attachment deleted by admin]

    • 6 תגובות
    • 641 צפיות
  7. Started by kikkler,

    חיפשתי דרך לשנות את הסקין של ה-ICQ 2003 (בלי לעבור ללייט), ובעוד שנראה שהדרך הכי הגיונית לעשות את זה היא עם ICQ Plus, נראה גם שאנשי ICQ עשו הכל בשביל שלא תצליח למצוא את התוכנה הנ"ל. יש איזו סיבה לכך? ואיפה כן אפשר למצוא אותה?

  8. יש לי רשת ביתית... ובמחשב השני...מותקן נורטון אינטרנט סיקיוריטי... וכאשר הפיירול מופעל.. המסנגר לא מתחבר... ושהפיירול מכובה הוא כן מתחבר אז לפי מה שהבנתי צריך לפתוח את הפורט של התוכנה אז אם מישהו יודע מה הפורט...הודה לו מאוד תודה

    • 2 תגובות
    • 610 צפיות
  9. Started by malcolmx9,

    בטעות נמחקו לי...

  10. Started by iyehuda,

    בעבר מישהו אמר לי TCP 1214 ניסיתי ולא עזר אולי צריך גם UDP דרך אגב יש לי מודם ECI 270 שפתחתי אותו לראוטר לאמיול אני כן מצליח אבל כל יום אני צריך לשנות IP ( לא כל כך מפריע )

    • 9 תגובות
    • 788 צפיות
  11. Started by The Dom,

    אני בטוח ששאלו את זה אבל באמת מהו? (היה לי ניסיון רק עם za)

    • 5 תגובות
    • 607 צפיות
  12. Started by abyss20,

    אני וחבר שלי מתווכחים בנושא אני אומר שזון אלרם והוא אומר קספרסקי מה אתם אומרים?

    • 19 תגובות
    • 1.5k צפיות
  13. Started by ice35,

    שלום אני יודע שיש פקודה שרושמים בראן שמשנה תIP במחשב אחד ללא ראוטר או רשת... תודה

    • 1 תגובה
    • 621 צפיות
  14. הפרמטר היחיד שאני מכיר זה ה-KBPS שככל שהוא יותר גבוה כך האיכות יותר טובה. אני בטוח שיש עוד פרמטרים, שרוב האנשים כמוני לא מכירים. אם מישהו מתמצא ויכול לפרט על מה שהוא מכיר אני אשמח.

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  15. הרבה פעמים שיש כתבה טובה או משהו מענין באינטרנט אני מגבה את כל הדף אינטרנט עי scrapbook אם אני פשוט יעתיק את הלינק של האתר,האם יכול להווצר מצב שעוד שנתיים שאני ארשום את הלינק התוכן לא יהיה זמין?

    • 5 תגובות
    • 729 צפיות
  16. אני עומד לפרמט פעם ראשונה. צרבתי את ה דריבר לכרטיס מסך (קובץ ההתקנה) אנטי וירוס (קובץ הץקנה) מה עוד אני אמור להתקין? תודה

    • 1 תגובה
    • 629 צפיות
  17. בוקר טוב! הקלטתי למחשב בעזרת וידאו של פעם כמה קלטות שהיו לי. ועכשיו יש לי במחשב קובץ גדול ושמן!! מה הקידוד הכי טוב לסרט וידאו שמוקלט למחשב מבלי לאבד איכות? תודה לעונים..

    • 5 תגובות
    • 1.6k צפיות
  18. Started by eranRohatyn,

    אני מנסה להוריד מה פשר ההודעה

    • 2 תגובות
    • 636 צפיות
  19. אני רוצה ללמוד גרפיקה ממחושבת בעתיד ואני רוצה לדעת קצת על התחום מזה בכלל גרפיקה מצאתי קצת מדעי בפקידה על השיטות ולא כול כך הבנתי אולי כי לא התעמקתי מספיק זה הציטוט:השיטות הנפוצות לייצוג התוכן החזותי מתחלקות לייצוג על ידי תמונת מפת סיביות וייצוג בצורה ווקטורית-גאומטרית. האופן הראשון נפוץ יותר לייצוג דו ממדי והשני גם לדו ממדי וגם לייצוג תוכן חזותי תלת ממדי. ייצוג ווקטורי מבוסס על גאומטריה אנליטית ובו הדיוק אינו מוגבל על ידי התמונה הסופית אלא אך ורק על ידי יכולתו של המחשב לייצג ולחשב בנקודה צפה. בייצוג זה מקובל הייצוג הפרמטרי. על ידי פרמטר אחד, לדוגמה, ניתן לתאר עקום (במישור, במרחב ואף בממדים גבוהים יותר). וע"י שני פרמטרים משטח. גוף במרחב ניתן להגדיר על ידי אוסף משטחים התוחמ…

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  20. על מנת להשיג מקסימום מהירות הורדה יש צורך להשתמש בתוכנת הורדה מתקדמת, ולא פחות חשוב -להצטייד ב-firewall שמאפשר פתיחת פורטים , כך שמצד אחד אין חשיפה רבה מדי לאיומים חיצוניים ומצד שני מהירות ההורדה של תוכנת שיתוף הקבצים לא נפגעת . על מה אתם ממליצים מניסיון אישי ?

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  21. מה בקצרה אפשר לעשות עם כל אחד הנה השמות שלהם AfterBurn 3.1 זה כבר הבנתי, עושים איתו פיצוצים,אש,עשן ועננים... עוד משהו שאפשר לעשות איתו? Absolute Character Tools 1.6 Pro DreamScape 2.1 זה גם הבנתי שזה משמש לעשיית נופים בקלות יחסית, זה נכון? finalToon Kaldera finalRender Stage-1 מנוע רינדור?! Particle Flow Tools: Box 1 clothfx rtre Flight Studio Texture Layers 2 תודה!

    • 3 תגובות
    • 642 צפיות
  22. Started by marking,

    מה התוכנה האהובה אליכם? אלי זה DigitalWeb InstallWizard בגלל שהיא עושה כל מני התקנות וקלה לשימוש... ומקום שני זה פוטושופ 6...

    • 4 תגובות
    • 806 צפיות
  23. אני יודע שישנם כאלו לא מעט תוכנות אבל אני מחפש את הכי טובה ופשוטה להבנה: = ממש רוצה לירכוש כזו אחת ולתמיד(ברור שעדיף גם חינמית) 1. מירידה את כל האתר בימלואו 2. החומר משמש כגיבוי כזה - שאפשר אופציונאלית להקים את אותו אתר גם בטכנולוגייה חלופית(רק הבניה) 3. שומר את כל המידע / טקסטים / תמונות / קישורים בין הדפים / קישורים לכפתורים וגם וגם שמות דפים מאטה טאגז וכל העבודה שקיימת במיסגרת הSEO בקיצור קומפלט והכל! האם ישנה כזו תוכנה מצויינת? תודה לעוזרים

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים