עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. הכל צולם ממצלמה של אייפון! [= אני מבקש ממכם להגיד לי מה אתם חושבים על הפוסט ולא על העריכה ! אם זה נראה חשוד מסטורי כמו בסרט מתח http://www.youtube.com/watch?v=nGXF5YKWPA0 http://www.youtube.com/watch?v=nGXF5YKWPA0 אם יש לכם הצעות לשיפור אשמח לשמוע!

    • 3 תגובות
    • 3k צפיות
  2. Started by Sting,

    קראתי ב gamer על התוכנה הזאת והרבה אנשים אמרו שהיא באמת עובדת ושהמחשב עובד להם הרבה יותר מהר אז רציתי לשאול אתכם האם אתם מכירים את התוכנה הזאת והאם אתם יודעים איך היא עובדת ? האם היא יכולה לפגוע המחשב ? וכו' http://www.speederxp.com/en/index.html

    • 2 תגובות
    • 922 צפיות
  3. Started by Silvering,

    מה אתם אומרים על המחשב שלי? (עיינו בקובץ שמצורף)

    • 0 תגובות
    • 768 צפיות
  4. ראו נושא

    • 0 תגובות
    • 504 צפיות
  5. Started by mic,

    ה-MUSIC MATCH יותר יפה ונחמד לדעתי אבל כל הקטע שהם רוצים שתשדרג לPLUS די מעצבן. מה דעתכם?

    • 5 תגובות
    • 932 צפיות
  6. Started by B@By-KiLLeR,

    ? תודה

    • 1 תגובה
    • 979 צפיות
  7. יש למישהו את התוכנה הזאת והוא יודע איך להגדיר את הפיירוול הזה בשביל שלא יעשה מזהה נמוך? עריכה:זה בסדר,הסתדרתי בכך שביטלתי כלל שחוסם TCP/UDP ..עכשיו יש לי מזהה גבוה,אבל זה מסוכן שביטלתי את הכלל הזה? וד"א, אפשר להפעיל את חומת האש של XP בשילוב עם הקומודו?

    • 5 תגובות
    • 789 צפיות
  8. Started by Posford,

    מה תפקידה של התוכנה? היא עושה בעצם בזה שהיא סורקת ומייצאת LOG? ויש לזה מקרא באינטרנט איפשהו שאפשר לדעת מה מזיק ומה לא? תודה.

    • 3 תגובות
    • 802 צפיות
  9. הדפדפן נמרח בתנועה יש גם פרטים של ה PERFORMANCE תוך כדי. איך אפשר לסדר את זה ? [attachment deleted by admin]

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  10. Started by er0101,

    זה לא מפריע לי. אני רק רוצה לדעת מה גורם לזה. זה קורה רק במחשב אחד למרות שהמקלדת מחוברת לKVM של 2 מחשבים. שניהם עם XP SP2. [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 514 צפיות
  11. Started by xTz,

    אני מחפש תוכנת אנטיוירוס טובה עם כל מיני פיצ'רים מהצד.. מה דעתכם על התוכנה הנ"ל? שווה לרכוש?

    • 2 תגובות
    • 582 צפיות
  12. Started by bykeking,

    בגלל שאני חולה בבית ומשעמם לי חשבתי שאולי נעשה תחרות קטנה. אני חושב שהנושא צריך להיות אבסטרקט (abstract) כך שגם אנשים שעובדים בדו מימד ובתלת מימד יוכלו להשתתף כמו כן גם אנשים שהעבודות שלהם עדיין לא ברמה גבוהה מאוד יוכלו להשתתף. חוקים: 1) כל משתמש זכאי להגיש תמונה אחת בלבד להשתפות. 2) מי שרוצה להשתתף צריל לשלוח את התמונה עד יום ראשון בשבוע הבא (השישי באוגוסט). 3) חובה לכלול חתימה של היוצר באחת הפינות של העבודה. 4) Have fun! מי שרוצה להיות שופט בתחרות שישלח לי בפרטי. לדעתי חמישה שופטים זה מספיק אבל אתם יכולים לערער על החלטתי בכיף.

    • 26 תגובות
    • 2k צפיות
  13. התקנתי את הפיירפוקס 2 נראה לי שהוא יותר איטי. מה דעתכם? הוא שווה יותר מהגירסה הקודמת?

    • 3 תגובות
    • 613 צפיות
  14. Started by Alex89,

    האלבום שלי *יש לפעמים כמה גירסאות לאותה תמונה

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  15. הכתובת של הבלוג שלי: http://www.captioned-pics.blogspot.com/ אשמח לקבל ביקורת גם על העיצוב בכולל של הבלוג תודה [attachment deleted by admin]

  16. מה אתם אומרים על המפרט הבא לגרפיקאי סה"כ כמות מחיר מעבדי אינטל‏ Core 2 Quad Q9550, 1333Mhz, s775, 12MB 1580 1 1580 לוחות אם למעבדי אינטל‏ ASUS P5E Deluxe 775 C2Q 1600Mhz, Intel X48, DDR2 1200, 2xPCI-E 970 1 970 זכרונות‏ DDR II 800Mhz - Life Time Warranty 2GB Kingston Value 210 2 420 כרטיסי מסך‏ PNY Quadro FX 1700 512MB GDDR2, DX10, 2xDVI, PCI-E 2015 1 2015 דיסקים קשיחים‏ Seagate 500GB 7200RPM, 32MB, SATA II 308 1 308 צורבים‏ LG DVD±RW GH20NS x20 Black SATA 104 1 104 מאווררים וגופי קירור‏ Zalman CNPS9300 AT 225 1 225 מארזים‏ …

    • 5 תגובות
    • 972 צפיות
  17. Started by ofir-m,

    מה אתם אומרים על העיצוב הזה? כנסו : http://www.free-t.be ------------------------------ Free-ToP - תחרות אתרים!

    • 4 תגובות
    • 702 צפיות
  18. Started by Ben Pines,

    היי לכל חברי הפורום. יש לי שתי שאלות. 1. מה דעתכם על עיצוב האתר באופן כללי - אתר פנונה 2. אנחנו רוצים להוסיף סרטון, האם כדאי לשלב אותו בתוך הסליידר או במקום נפרד?

    • 1 תגובה
    • 2.3k צפיות
  19. Started by ybe,

    אני מחפש תוכנה טובה לחיפוש סוסים טרויאנים שאולי נשתלו לי במחשב, מה דעתכם על התוכנה הנ"ל?

    • 5 תגובות
    • 977 צפיות
  20. Started by hedva,

    האם יהיה שיפור בביצועים בעקבות התקנת התוכנה, ואיך השיפור אמור לבוא ליידי ביטוי?

    • 9 תגובות
    • 880 צפיות
  21. Started by eegg,

    התחלתי לבנות את האתר הוא עוד גמור ואני מעביר לשרת אחר שאני אסיים תגידו לי את דעתכם. גם הרעיון הכלי של האתר הוא להיות פשוט ויפה אז תודה. ובשטח הגדול יהיה ה iframe http://www.geocities.com/eitangalon/

    • 8 תגובות
    • 896 צפיות
  22. אני רוצה תוכנה לעיבוד ווידאו ושמעתי ש- ADOBE PREMIERE היא התוכנה הטובה ביותר לכך. אז רצתיתי לשאול אותכם מה אתם חושבים עליה או מה אתם יודעים עליה? תודה מראש

  23. Started by talisman,

    האם היא טובה מספיק?

    • 0 תגובות
    • 546 צפיות
  24. Started by Vatos-Locos,

    אימיול רגיל בלי מודים. המטרה של המחשב זה להריץ אך ורק אימיול ולא שום דבר אחר איתו ברקע (פיירוואל ואנטיוירוס שיתפסו מינימום משאבים). יכול להיות שגם יהיה וינדוס 98 ולא XP, תלוי בחומרה.

    • 20 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. תודה תודה תודה

    • 2 תגובות
    • 510 צפיות

דיונים חדשים בפורומים