תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
הכל צולם ממצלמה של אייפון! [= אני מבקש ממכם להגיד לי מה אתם חושבים על הפוסט ולא על העריכה ! אם זה נראה חשוד מסטורי כמו בסרט מתח http://www.youtube.com/watch?v=nGXF5YKWPA0 http://www.youtube.com/watch?v=nGXF5YKWPA0 אם יש לכם הצעות לשיפור אשמח לשמוע!
-
- 3 תגובות
- 3k צפיות
-
-
קראתי ב gamer על התוכנה הזאת והרבה אנשים אמרו שהיא באמת עובדת ושהמחשב עובד להם הרבה יותר מהר אז רציתי לשאול אתכם האם אתם מכירים את התוכנה הזאת והאם אתם יודעים איך היא עובדת ? האם היא יכולה לפגוע המחשב ? וכו' http://www.speederxp.com/en/index.html
-
- 2 תגובות
- 922 צפיות
-
-
-
-
ה-MUSIC MATCH יותר יפה ונחמד לדעתי אבל כל הקטע שהם רוצים שתשדרג לPLUS די מעצבן. מה דעתכם?
-
- 5 תגובות
- 932 צפיות
-
-
-
יש למישהו את התוכנה הזאת והוא יודע איך להגדיר את הפיירוול הזה בשביל שלא יעשה מזהה נמוך? עריכה:זה בסדר,הסתדרתי בכך שביטלתי כלל שחוסם TCP/UDP ..עכשיו יש לי מזהה גבוה,אבל זה מסוכן שביטלתי את הכלל הזה? וד"א, אפשר להפעיל את חומת האש של XP בשילוב עם הקומודו?
-
- 5 תגובות
- 789 צפיות
-
-
מה תפקידה של התוכנה? היא עושה בעצם בזה שהיא סורקת ומייצאת LOG? ויש לזה מקרא באינטרנט איפשהו שאפשר לדעת מה מזיק ומה לא? תודה.
-
- 3 תגובות
- 802 צפיות
-
-
הדפדפן נמרח בתנועה יש גם פרטים של ה PERFORMANCE תוך כדי. איך אפשר לסדר את זה ? [attachment deleted by admin]
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
זה לא מפריע לי. אני רק רוצה לדעת מה גורם לזה. זה קורה רק במחשב אחד למרות שהמקלדת מחוברת לKVM של 2 מחשבים. שניהם עם XP SP2. [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 514 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנת אנטיוירוס טובה עם כל מיני פיצ'רים מהצד.. מה דעתכם על התוכנה הנ"ל? שווה לרכוש?
-
- 2 תגובות
- 582 צפיות
-
-
בגלל שאני חולה בבית ומשעמם לי חשבתי שאולי נעשה תחרות קטנה. אני חושב שהנושא צריך להיות אבסטרקט (abstract) כך שגם אנשים שעובדים בדו מימד ובתלת מימד יוכלו להשתתף כמו כן גם אנשים שהעבודות שלהם עדיין לא ברמה גבוהה מאוד יוכלו להשתתף. חוקים: 1) כל משתמש זכאי להגיש תמונה אחת בלבד להשתפות. 2) מי שרוצה להשתתף צריל לשלוח את התמונה עד יום ראשון בשבוע הבא (השישי באוגוסט). 3) חובה לכלול חתימה של היוצר באחת הפינות של העבודה. 4) Have fun! מי שרוצה להיות שופט בתחרות שישלח לי בפרטי. לדעתי חמישה שופטים זה מספיק אבל אתם יכולים לערער על החלטתי בכיף.
-
- 26 תגובות
- 2k צפיות
-
-
התקנתי את הפיירפוקס 2 נראה לי שהוא יותר איטי. מה דעתכם? הוא שווה יותר מהגירסה הקודמת?
-
- 3 תגובות
- 613 צפיות
-
-
-
הכתובת של הבלוג שלי: http://www.captioned-pics.blogspot.com/ אשמח לקבל ביקורת גם על העיצוב בכולל של הבלוג תודה [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 881 צפיות
-
-
מה אתם אומרים על המפרט הבא לגרפיקאי סה"כ כמות מחיר מעבדי אינטל Core 2 Quad Q9550, 1333Mhz, s775, 12MB 1580 1 1580 לוחות אם למעבדי אינטל ASUS P5E Deluxe 775 C2Q 1600Mhz, Intel X48, DDR2 1200, 2xPCI-E 970 1 970 זכרונות DDR II 800Mhz - Life Time Warranty 2GB Kingston Value 210 2 420 כרטיסי מסך PNY Quadro FX 1700 512MB GDDR2, DX10, 2xDVI, PCI-E 2015 1 2015 דיסקים קשיחים Seagate 500GB 7200RPM, 32MB, SATA II 308 1 308 צורבים LG DVD±RW GH20NS x20 Black SATA 104 1 104 מאווררים וגופי קירור Zalman CNPS9300 AT 225 1 225 מארזים …
-
- 5 תגובות
- 972 צפיות
-
-
מה אתם אומרים על העיצוב הזה? כנסו : http://www.free-t.be ------------------------------ Free-ToP - תחרות אתרים!
-
- 4 תגובות
- 702 צפיות
-
-
היי לכל חברי הפורום. יש לי שתי שאלות. 1. מה דעתכם על עיצוב האתר באופן כללי - אתר פנונה 2. אנחנו רוצים להוסיף סרטון, האם כדאי לשלב אותו בתוך הסליידר או במקום נפרד?
-
- 1 תגובה
- 2.3k צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה טובה לחיפוש סוסים טרויאנים שאולי נשתלו לי במחשב, מה דעתכם על התוכנה הנ"ל?
-
- 5 תגובות
- 977 צפיות
-
-
האם יהיה שיפור בביצועים בעקבות התקנת התוכנה, ואיך השיפור אמור לבוא ליידי ביטוי?
-
- 9 תגובות
- 880 צפיות
-
-
התחלתי לבנות את האתר הוא עוד גמור ואני מעביר לשרת אחר שאני אסיים תגידו לי את דעתכם. גם הרעיון הכלי של האתר הוא להיות פשוט ויפה אז תודה. ובשטח הגדול יהיה ה iframe http://www.geocities.com/eitangalon/
-
- 8 תגובות
- 896 צפיות
-
-
אני רוצה תוכנה לעיבוד ווידאו ושמעתי ש- ADOBE PREMIERE היא התוכנה הטובה ביותר לכך. אז רצתיתי לשאול אותכם מה אתם חושבים עליה או מה אתם יודעים עליה? תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 779 צפיות
-
-
-
אימיול רגיל בלי מודים. המטרה של המחשב זה להריץ אך ורק אימיול ולא שום דבר אחר איתו ברקע (פיירוואל ואנטיוירוס שיתפסו מינימום משאבים). יכול להיות שגם יהיה וינדוס 98 ולא XP, תלוי בחומרה.
-
- 20 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-


