תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום, כפי שנרשם בנדון יש בבעלותי את המדפסת הנ"ל שהינה מדפסת רשת ביתית ולכן אני מחברת אותה לראוטר בכבל רשת. אולם בנוסף לכך, במדפסת יש את האופציה של קבלה ו/או משלוח פקסים. לגבי קבלה בדרייבר של המדפסת יש את האופציה לקבל פקסים ישירות למחשב, על מנת לתייקם וכן על מנת לחסוך בעלויות של דיו ודפים. אולם לצערי, לגבי משלוח פקסים מן המחשב יש לי בעיה שכן, המימשק של הדרייבר הינו לאאוטלוק של אופיס שעל מנת לרוכשו עליי להוציא מאות שקלים. עובדה זו מאלצת אותי בפקסים יוצאים להדפיס אותם ורק אז להיעזר במכשיר כפקס שאלתי היא אם כך, האם ישנן תוכנות עליהן תוכלו להמליץ לי ? כאשר המרכיב העיקרי בעלות שלהן, יהיה חד פעמי ולא כרוך בעלות חודשית שכן מספר הפקסים אותם אני צריכה לשלוח אינו מצדיק עלות שכזו לא…
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום, יש לי מדפסת hp psc 1315 all-in-one, העובדת תחת win xp pro + service pack 3. הורדתי מאתר hp את הדרייבר המעודכן וכן קובץ תיקון המשמש בדיוק לבעיה זו שה-hp director לא נפתח(Critical update to resolve an issue with HP Director after installing a new revision of Internet Explorer). גרסת האקפלורר היא 8, ומותקן גם גוגל כרום. להלן ההודעה שאני מקבל: http://imageshack.us/photo/my-images/846/screenhunter01aug251108.gif/ האם למישהו יש פתרון או נתקל בבעיה דומה. תודה, גיל.
-
- 0 תגובות
- 873 צפיות
-
-
שלום, יש לי בעבודה תוכנה שעובדת בדוס(דוס דרך ה-WIN 98), וקניתי מדפסת, מכונת צילום של HP, שלא עובדת עם דוס. דרך חיבור USB, היא מדפיסה טוב רק את מה שנשלח דרך ה-WIN יש אפשרות לעשות\לקנות משהו שיגרום לזה לעבוד. תודה רבה!!!
-
- 1 תגובה
- 931 צפיות
-
-
חברים אני מחפש מדריך צריבה לנרו 6 על כל פרקיו מי יכול לסייע יבורך :s05:
-
- 4 תגובות
- 928 צפיות
-
-
חברי שלום חפשתי ולא מצאתי מדריך לצריבה , מתברר שיש המון בעיות בעת הצריבה הנובעות מחוסר ידע או נסיון . האם יש מישהוא או חברים שיכולים לרכז את הכל כולל הדגמות ( למשקיענים שבנינו) כמו כן בנושא תוכנות הצריבה מתברר שיש בינהם טובים לפעולות וסוגי צריבה שונות -- האם יש חברים שיכולים להגדיר את ההבדלים ומה ומתי כדאי להשתמש בתוכנה כל שהיא . בברכה ואשמח שתקפצו על האתגר הזה למבינים שבנינו והעשרת הידע בינינו בצעתי חיפוש אבל הכל מפוזר ורצוי לרכז כמו שעשו לגבי צורבים תודה וחג שמח :saint:
-
- 6 תגובות
- 903 צפיות
-
-
היי... אני מעוניין להכנס לנושא הקוד וריציתי לדעת איפה יש מדריכי וידאיו או מדריכים בעברית ללימוד CSS משלב עיצוב האתר בפוטושופ, חיתוך וקידוד CSS... כדי שאוכל לנתב ת'אתר ל ASP.... אשמח לעזרה או אם יש תוכנה מיוחדת שעושה חיתוכים לפי ההגדרות שלך ויוצרת לך CSS איכותי... כי ה CSS שPS יוצר לא משהו ודיי מסורבל... אשמח לעזרה תודה
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני צריך דחוףף יש ממכם? נ.ב אני חדש כאן ..
-
- 2 תגובות
- 823 צפיות
-
-
היי חברים הכנתי מדריך איך להוריד שירים מיוטיוב תוך שניות פרגנו בלייק / תרשמו לערוץ שלי מעלה מדריכים גיימינג אנבוקסינג
-
- 0 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
מדריך התקנה מידע נוסף: - עדכונים אחרונים - רקע - יו-טיוב - פייסבוק - מצגת HTPT
-
- 2 תגובות
- 7k צפיות
-
-
שלום לכולם, העליתי לערוץ CG-Lion ביוטיוב את החלק החמישי בסדרת Autodesk 3ds max למתחילים. המדריך באורך של כ 4.5 שעות, עוסק בדיגום מבוסס פוליגונים, ובונה כמובן על ידע החלקים הקודמים בסדרה. קישור למדריך בערוץ: למי שעוד לא מכיר, ערוץ CG-Lion ביוטיוב מכיל מדריכי וידאו בתוכנה Autodesk 3ds max, ביניהם קורס יסודי למתחילים אשר אינו מצריך כל ידע קודם. קישור לערוץ ביוטיוב: http://www.youtube.com/user/CgLionEdu תהנו עודד
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם, העליתי לערוץ CG-Lion ביוטיוב את החלק הרביעי בסדרת Autodesk 3ds max למתחילים. המדריך באורך של כשעתיים וחצי, עוסק בשיטות בנייה פרוצדורליות, ובונה כמובן על ידע החלקים הקודמים בסדרה. קישור למדריך בערוץ: למי שעוד לא מכיר, ערוץ CG-Lion ביוטיוב מכיל מדריכי וידאו בתוכנה Autodesk 3ds max, בניהם קורס יסודי למתחילים אשר אינו מצריך כל ידע קודם. קישור לערוץ ביוטיוב: http://www.youtube.com/user/CgLionEdu תהנו עודד
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם, העליתי מדריך וידאו חדש לערוץ CG-Lion ביוטיוב, מדובר בשיעור מתקדמים בנושא יצירת דשא וצמחיה בעזרת מערכות חלקיקים ב Autodesk 3ds max. השיעור הוא שיעור מתקדמים ובונה על ידע בסיסי בהפעלת התוכנה. קישור לשיעור: http://www.youtube.com/user/CgLionEdu#p/c/10FFF1A7... מי שמעוניין ללמוד הפעלה בסיסית של התוכנה Autodesk 3ds max, הערוץ מציע שיעורים למתחילים אשר אינם מצריכים כל ידע קודם: http://www.youtube.com/user/CgLionEdu#p/c/03E00250... תהנו עודד אראל
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
PopUp - "חלון קופץ", כלי המשמש בעיקר לפרסום באינטרנט. חסימה ב chrome דרך א' נכנסים לנתיב הבא chrome://settings/content ומשנים ב popup ל Do not allow any site to show pop-ups. דרך ב' מתקינים פלאגין הנקרא Better Pop Up Blocker לינק לפלאגין https://chrome.google.com/webstore/detail/nmpeeekfhbmikbdhlpjbfmnpgcbeggic חסימה ב firefox דרך א' לוחצים על Options-Content ומוודאים שמסומן V על block poups. דרך ב' מתקינים את הפלאגין Adblock Plus לינק לפלאגין https://addons.mozilla.org/he/firefox/addon/adblock-plus/?src=collection&collection_id=6fb27a4b-4932-a737-147e-fdfa68420b87 חסימה ב opera דרך א' לוחצים על tools-settings-preferences למטה יש אפשרות לבחור איך לחסום חלונות קופצים "…
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הי, ההתקנה לא מסובכת, מה שלא ממש ברור זה ההסבר באתר. אז ככה: 1. ודאו שיש לכם Chrome גרסה 4. מה שצריך לעשות זה להתקין את הדפדפן למפתחים (נראה כרגיל) מהלינק (גם אם מותקנת גרסה סטנדרטית מגוגל זה אפשרי) http://www.google.com/chrome/eula.html?extra=devchannel 2. יש לוודא סגירת הדפדפן לאחר ההתקנה ולאז לפתוח ולהכנס ל http://adsweep.org 3. ללחוץ על User script: AdSweep.user.js של Chrome שמופיע בטבלה. 4. לאחר פתיחת התוכנה מחדש הכנסו לאתר http://adsweep.org לוידוא התקנה. אם ההתקנה הצליחה, זה יראה כמו בתמונה המצורפת. אם לא, חזרו על ההוראות שוב ובמדויק. החסימה לא ברמה של ADblock Plus לפיירפוקס אבל עדיפה מכלום. [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 2.8k צפיות
-
-
אני מחפש בנרות ולא מוצא מדריך לעבודה על :avid media composer 6 אם תוכלו לעזור זה יהיה נהדר
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
אני מחפש מדריך לפלאש הידע שלי בסיסי ביותר (שימוש מינימלי בפוטושופ), ולכן המדריך צריך להיות ברמה בהתאם אבל שאפשר להגיע לתוצאות! (:תודה מראש לכל העוזרים
-
- 0 תגובות
- 597 צפיות
-
-
מישהו מכיר מדריך לאנטי ורוס NOD32? הסברים על הפונקציות הבסיסיות... רצוי שיהיה בעברית או באנגלית קלילה לא שאני לא מבין אנגלית טוב פשוט פעם ראיתי את הממשק של התכנה הזאת והוא כל כך לא נוח שאם המדריך ישתמש באנגלית קצת מסובכת אני יסתבך תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום, מישהו יודע איפה אני יכול להוריד מדריך רציני ל- uTorrent? מה שיש באתר שלהם לא ממש מפורט. אני רוצה לדעת הסברים על המצבים של ההורדות/העלאות כמו למשל: "Queued Seed" אני לא מבין מה איזה אומר? תודה
-
- 5 תגובות
- 5.7k צפיות
-
-
כותרת מחפש מדריך כזה... תודה לעוזרים מראש
-
- 4 תגובות
- 691 צפיות
-
-
מישהו מכיר איזה אתר שאפשר ללמוד בו איך להשתמש בברייס 5? קצת הלכתי לאיבוד בתוכנה הזאת... :-\
-
- 0 תגובות
- 841 צפיות
-
-
מישהו יכול להמליץ לי על מדריך טוב שיכול לעזור לי ללמוד מאפס תוכנות כמו Photoshop או Flash? אני יודע שישנם הדרכות באמצעות חוברות או ספרים, וישנם הדרכות באמצעות סרטים או משהו כזה. בכל מקרה אשמח לכל עזרה בנושא. (כולל לינקים...).
-
- 3 תגובות
- 790 צפיות
-
-
מישהו יודע איפה אפשר למצוא מדריך מפורט לתכנה Ulead Cool 3D גרסא 3.5? אני פשוט לא מצליח להבין את התכנה הזאת...
-
- 0 תגובות
- 903 צפיות
-
-
שלום! אני מעוניין במדריך להגדרת המאפיינים ב-uTorrent. אין לי בעיה עם פורטים. הגדרתי פורט, ופתחתי אותו בפיירוול ובראוטר, וב-uTorrent יש וי עם עיגול ירוק, ככה שהפורטים בסדר. מה שאני רוצה לדעת, זה איפה בדיוק בהגדרות, בכל מסך, רצוי לשים וי ואיפה לא. מה שהכי חשוב לי זה לדעת מה בדיוק להגדיר במסכים Preferences\BitTorrent ו-Preferences\Advanced, על-מנת שמהירות ההורדה שלי תהיה מיטבית (אני מוריד כ-10 טורנטים במקביל, בד"כ). דרך אגב, אני מריץ את uTorrent במקביל ל-eMule.
-
- 9 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
אני מחפש מדריך שמוסבר בו איך להשתמש בתוכנה Adobe Premier, מעדיף בשפה העברית אם יש תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 880 צפיות
-
-
יש איזה מדריך איך לכוון את ההגדרות של הNOD32.... תנו לי תקישור וד"א עשיתי חיפוש אבל יש איזה 10 עמודים
-
- 7 תגובות
- 859 צפיות
-


