תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אולי שנתיים בערך לא נגעתי בפוטושופ. אז מה דעתכם? לא להגיב על הלבן ברקע בבקשה.
-
- 1 תגובה
- 731 צפיות
-
-
בימים האחרונים האימיול שלי פשוט לא מוריד. אפילו שירים שהיה לוקח לו כמה דקות [או לפעמים שעות, אבל לא יותר מידי], הוא בכלל לא מוריד... כל ההורדות שלי נמצאות כבר כמה ימים על 0%. רציתי לשאול, מה יכול לגרום לזה? אם זה עוזר אז יש לחמור את הכיסוי עיניים.. איך מורידים אותו? תודה ;D טל.
-
- 6 תגובות
- 731 צפיות
-
-
שלום, יש לי כרטיס קול של 7.1 שהיה מותקן עד עכשיו במחשב הישן והיום העברתי את הכרטיס למחשב החדש. חיברתי אותו למקום והתקנתי את הדרייברים מהדיסק אבל משו מה הוא עדיין לא פועל. מצורפת תמונת מסך שעליה אני אסביר: העיגול האדום זה איפה שאמורים לבחור את התקן הקול. בחרתי הוא רושם שהוא פועל והוא מוגדר כזמין אך משןם מה לא עובד. העיגול הכחול למטה משמאל זה הסמל של העוצמה וזה מה שהוא מראה לי למרות שזה לא על מושתק וכאשר לוחצים על לחצן ימני ובוחרים ב "פתח מערבל עוצמה" מה שמתקבל זה העיגול הסגול. אשמח מאוד מאוד אם מישהו יעזור לי! תודה רבה ושבוע טוב, יוני.
-
- 9 תגובות
- 731 צפיות
-
-
כולנו מכירים את האתרים שמתארים דברים שונים כמו למשל סרטים יש את האתר IMDB עכשיו אני לא מנסה לעשות פרסומת לאתר אבל זה ימחיש את שאלתי שהיא האם יש אתר שבו אפשר להכניס שם של תוכנה והיא נותנת לי מפרט מה התוכנה עושה? תודה על עזרתכם
-
- 1 תגובה
- 731 צפיות
-
-
במנהל התקנים רשום לי שחסר לי בקר RAID מה זה בכלל?
-
- 2 תגובות
- 731 צפיות
-
-
אני רוצה להתקין WINDOWS VISTA אבל בדיסקים של הלוח אם של הכרטיס מסך לא כתוב שהם תומכים בWINDOWS VISTA אני יודע שאולי יש דרייברים תואמים באתר אבל אני לא מצליח למצוא ... אשמח אם תשלחו לי לינקים לדרייברים תואמים תודה מראש יהונתן לב... כרטיס מסך- GEFORCE 7600 GS לידיטק לוח אם של AMD 939 SOKET דגם= NFORCE 4 ULTRA למעבד דו ליבתי
-
- 4 תגובות
- 731 צפיות
-
-
אני רוצה לחבר את הLCD שלי שיהיה לי עוד מסך חוץ מהמסך של המחשב, ואני לא יודע איך עושים את זה בויסטה 64BIT. תודה
-
- 5 תגובות
- 731 צפיות
-
-
יש לי בעיה בסרטים, כאילו הפריימים לא מתחלפים חלק ויש סוג של ריצוד (בחלק מהתמונה). רואים את זה רק על דברים שזזים בסרט. הרקע בסדר גמור. קצת קשה להסביר...אבל אולי מישהו נתקל בבעיה דומה (משתמש ב Codec Pack CCCP, מדיה פלייר 10).
-
- 0 תגובות
- 731 צפיות
-
-
אני מוצא את הדיסק דרך העיון/BROWSE אבל לא מצליח לפתוח הקובץ כדי להוסיף את השירים איך מוסיפים את השירים בנרו ?
-
- 0 תגובות
- 731 צפיות
-
-
מישהו יכול להסביר לי מה ההבדלים בין הגרסאות השונות של תוכנות השרטוט הבאות solidworks , autocad, inventor ?
-
- 1 תגובה
- 731 צפיות
-
-
-
יש תוכנה שמסוגלת לפענח את הדטאבייס? תודה לכול העונים
-
- 0 תגובות
- 731 צפיות
-
-
ברצוני להוסיף לדיסק c עוד כ 2 ג'יגה האם אפשר להוסיף ממחיצה אחרת בלי לשנות את c: כלומר כך שכל הקבצים יישארו בה והמערכת תמשיך לפעול כרגיל בלי התקנה מחדש ? תודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 731 צפיות
-
-
יש לי DVD קורא כתוביות בעברית, מה שאומר שאני לא צריך לעשות קידוד של הסרט בייחד עם הכתוביות אלא מספיק לשים אותם כמו שהם בדיסק. השאלה היא האם צריך לשים אותם בתקייה מסויימת או לקרוא להם בשם מסויים או להעביר אותם לפורמט מסויים כדי שה-DVD יוכל לקרוא אותם? הדגם הוא TOSHIBA SD-350E
-
- 2 תגובות
- 731 צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3625068,00.html תהנו
-
- 2 תגובות
- 731 צפיות
-
-
אני מקבל את ההודעה הזו: .
-
- 4 תגובות
- 731 צפיות
-
-
-
שלום. אני משתמש במקסטון ואתמול פיתאום הדפדפן השתנה בהגדרתו. כל מיני אייקונים הופיעו (את חלקם הגדול הורדתי) והגדרות טיפה השתנו. סידרתי את מה שרציתי חוץ מההגדרות של הad hunter שבא עם הדפדפן. הפירסומות חזרו להופיע ואני לא מבין איך להחזיר את ההגדרות הקודמות בתמונה אתם יכולים לראות שהוא לא סינן שום דבר ואני לא מבין מדוע. כמו כן נזכרתי שה"מרקר" שמסמן את מילות החיפוש בצבע צהוב אינו פעול. אשמח אם תעזרו לי למצוא את הבעיה תודה
-
- 3 תגובות
- 731 צפיות
-
-
איזו תוכנה מאפשרת להמיר קובץ AVI (מקודד div3) בפורמט אאודיו AC3 לפורמט MPG (כלשהו) ללא איבוד הסאונד. מספר נסיונות לא עלו יפה: ניסיתי עם WinMPG Video Convert ועם NERO. המרת הוידאו הייתה ללא בעיות אבל יצא ללא קול.
-
- 0 תגובות
- 731 צפיות
-
-
כשפותחים כרטיסיה חדשה בIE9 יש חלונות של Your most popular sites. איך אפשר להכניס לשם אתרים?
-
- 0 תגובות
- 731 צפיות
-
-
קובץ בשם vsmon.exe תופס הרבה זיכרון. כרגע הוא תופס כ 120 מגה ולפעמים מגיע לנפח של 200 מגה. עשיתי חיפוש לקובץ ומצאתי את המיקום שלו, שקשור לזון אלרם. למה קובץ זה תופח כלכך הרבה? אפשר להגביל את הגודל שלו?
-
- 3 תגובות
- 731 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי וינדוס ברוסית ואנגלית והוספתי גם עברית בעזרת חבילת ה MUI אז כשה אני כותב ב WORD אני כותב למשל כמה מילים בעברית ואז כשה אני רוצה לכתוב מילה אחת או כמה באנגלית זה חוזר לי להתחלת השורה וזה לא מסודר בכלל שלא לדבר כשה אני יורד שורה זה בכלל עשוה לי בלאגן . אז בבקשה אם מישהו יכול לעזור לי אני יודה לו מאוד ה WORD באנגלית
-
- 7 תגובות
- 731 צפיות
-
-
בכול פעם שאני מפעיל את ה uTorrent פתאום אף אתר לא עולה, גם אחרי שאני מכבה את הביטורנט עדיין אי אפשר לגלוש לעומת זאת המסנג'ר עובד. הדרך היחידה לפתור זאת היא עלי אתחול של הווינדוס וגם אז ברגע שאני מפעיל שוב את הביטורנט זה חוזר. למישהו יש מושג מה הבעיה? ניסתי למחוק ולהתקין מחדש אבל לזה לא עזר. אולי זה משהו בפורטים?
-
- 2 תגובות
- 731 צפיות
-
-
שלום, מבין גירסאות הפוטושופ, מהי הגיסרא הכי מעודכנת שתומכת בפונטים עבריים? לא משנה לי הכתיבה ההפוכה. זתומרת שבשיל לרשום "שלום" אז בפועל אני אצטרך לרשום "םולש" בתודה,
-
- 8 תגובות
- 731 צפיות
-
-


