עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by Optimus_Prime99,

    אולי שנתיים בערך לא נגעתי בפוטושופ. אז מה דעתכם? לא להגיב על הלבן ברקע בבקשה.

    • 1 תגובה
    • 731 צפיות
  2. Started by TalTurner,

    בימים האחרונים האימיול שלי פשוט לא מוריד. אפילו שירים שהיה לוקח לו כמה דקות [או לפעמים שעות, אבל לא יותר מידי], הוא בכלל לא מוריד... כל ההורדות שלי נמצאות כבר כמה ימים על 0%. רציתי לשאול, מה יכול לגרום לזה? אם זה עוזר אז יש לחמור את הכיסוי עיניים.. איך מורידים אותו? תודה ;D טל.

    • 6 תגובות
    • 731 צפיות
  3. Started by yoni_yoni,

    שלום, יש לי כרטיס קול של 7.1 שהיה מותקן עד עכשיו במחשב הישן והיום העברתי את הכרטיס למחשב החדש. חיברתי אותו למקום והתקנתי את הדרייברים מהדיסק אבל משו מה הוא עדיין לא פועל. מצורפת תמונת מסך שעליה אני אסביר: העיגול האדום זה איפה שאמורים לבחור את התקן הקול. בחרתי הוא רושם שהוא פועל והוא מוגדר כזמין אך משןם מה לא עובד. העיגול הכחול למטה משמאל זה הסמל של העוצמה וזה מה שהוא מראה לי למרות שזה לא על מושתק וכאשר לוחצים על לחצן ימני ובוחרים ב "פתח מערבל עוצמה" מה שמתקבל זה העיגול הסגול. אשמח מאוד מאוד אם מישהו יעזור לי! תודה רבה ושבוע טוב, יוני.

    • 9 תגובות
    • 731 צפיות
  4. Started by udi,

    כולנו מכירים את האתרים שמתארים דברים שונים כמו למשל סרטים יש את האתר IMDB עכשיו אני לא מנסה לעשות פרסומת לאתר אבל זה ימחיש את שאלתי שהיא האם יש אתר שבו אפשר להכניס שם של תוכנה והיא נותנת לי מפרט מה התוכנה עושה? תודה על עזרתכם

  5. במנהל התקנים רשום לי שחסר לי בקר RAID מה זה בכלל?

  6. Started by JHONLEV,

    אני רוצה להתקין WINDOWS VISTA אבל בדיסקים של הלוח אם של הכרטיס מסך לא כתוב שהם תומכים בWINDOWS VISTA אני יודע שאולי יש דרייברים תואמים באתר אבל אני לא מצליח למצוא ... אשמח אם תשלחו לי לינקים לדרייברים תואמים תודה מראש יהונתן לב... כרטיס מסך- GEFORCE 7600 GS לידיטק לוח אם של AMD 939 SOKET דגם= NFORCE 4 ULTRA למעבד דו ליבתי

    • 4 תגובות
    • 731 צפיות
  7. Started by Davidmag1,

    אני רוצה לחבר את הLCD שלי שיהיה לי עוד מסך חוץ מהמסך של המחשב, ואני לא יודע איך עושים את זה בויסטה 64BIT. תודה

    • 5 תגובות
    • 731 צפיות
  8. Started by GiZmo,

    יש לי בעיה בסרטים, כאילו הפריימים לא מתחלפים חלק ויש סוג של ריצוד (בחלק מהתמונה). רואים את זה רק על דברים שזזים בסרט. הרקע בסדר גמור. קצת קשה להסביר...אבל אולי מישהו נתקל בבעיה דומה (משתמש ב Codec Pack CCCP, מדיה פלייר 10).

    • 0 תגובות
    • 731 צפיות
  9. Started by sapartil,

    אני מוצא את הדיסק דרך העיון/BROWSE אבל לא מצליח לפתוח הקובץ כדי להוסיף את השירים איך מוסיפים את השירים בנרו ?

    • 0 תגובות
    • 731 צפיות
  10. Started by פבליק,

    מישהו יכול להסביר לי מה ההבדלים בין הגרסאות השונות של תוכנות השרטוט הבאות solidworks , autocad, inventor ?

    • 1 תגובה
    • 731 צפיות
  11. Started by wow,

    מה יכולה להיות הבעיה ?

    • 2 תגובות
    • 731 צפיות
  12. Started by ezx,

    יש תוכנה שמסוגלת לפענח את הדטאבייס? תודה לכול העונים

    • 0 תגובות
    • 731 צפיות
  13. Started by Sygnus,

    ברצוני להוסיף לדיסק c עוד כ 2 ג'יגה האם אפשר להוסיף ממחיצה אחרת בלי לשנות את c: כלומר כך שכל הקבצים יישארו בה והמערכת תמשיך לפעול כרגיל בלי התקנה מחדש ? תודה מראש.

  14. Started by BURTON,

    יש לי DVD קורא כתוביות בעברית, מה שאומר שאני לא צריך לעשות קידוד של הסרט בייחד עם הכתוביות אלא מספיק לשים אותם כמו שהם בדיסק. השאלה היא האם צריך לשים אותם בתקייה מסויימת או לקרוא להם בשם מסויים או להעביר אותם לפורמט מסויים כדי שה-DVD יוכל לקרוא אותם? הדגם הוא TOSHIBA SD-350E

    • 2 תגובות
    • 731 צפיות
  15. Started by waizman,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3625068,00.html תהנו

    • 2 תגובות
    • 731 צפיות
  16. אני מקבל את ההודעה הזו: .

    • 4 תגובות
    • 731 צפיות
  17. Started by Kukishin,

    אפשר לעזור לי?תודה רבה.

    • 2 תגובות
    • 731 צפיות
  18. Started by BoA,

    שלום. אני משתמש במקסטון ואתמול פיתאום הדפדפן השתנה בהגדרתו. כל מיני אייקונים הופיעו (את חלקם הגדול הורדתי) והגדרות טיפה השתנו. סידרתי את מה שרציתי חוץ מההגדרות של הad hunter שבא עם הדפדפן. הפירסומות חזרו להופיע ואני לא מבין איך להחזיר את ההגדרות הקודמות בתמונה אתם יכולים לראות שהוא לא סינן שום דבר ואני לא מבין מדוע. כמו כן נזכרתי שה"מרקר" שמסמן את מילות החיפוש בצבע צהוב אינו פעול. אשמח אם תעזרו לי למצוא את הבעיה תודה

    • 3 תגובות
    • 731 צפיות
  19. איזו תוכנה מאפשרת להמיר קובץ AVI (מקודד div3) בפורמט אאודיו AC3 לפורמט MPG (כלשהו) ללא איבוד הסאונד. מספר נסיונות לא עלו יפה: ניסיתי עם WinMPG Video Convert ועם NERO. המרת הוידאו הייתה ללא בעיות אבל יצא ללא קול.

    • 0 תגובות
    • 731 צפיות
  20. Started by roeesnir,

    כשפותחים כרטיסיה חדשה בIE9 יש חלונות של Your most popular sites. איך אפשר להכניס לשם אתרים?

    • 0 תגובות
    • 731 צפיות
  21. קובץ בשם vsmon.exe תופס הרבה זיכרון. כרגע הוא תופס כ 120 מגה ולפעמים מגיע לנפח של 200 מגה. עשיתי חיפוש לקובץ ומצאתי את המיקום שלו, שקשור לזון אלרם. למה קובץ זה תופח כלכך הרבה? אפשר להגביל את הגודל שלו?

    • 3 תגובות
    • 731 צפיות
  22. Started by CobraBoy,

    שלום לכולם יש לי וינדוס ברוסית ואנגלית והוספתי גם עברית בעזרת חבילת ה MUI אז כשה אני כותב ב WORD אני כותב למשל כמה מילים בעברית ואז כשה אני רוצה לכתוב מילה אחת או כמה באנגלית זה חוזר לי להתחלת השורה וזה לא מסודר בכלל שלא לדבר כשה אני יורד שורה זה בכלל עשוה לי בלאגן . אז בבקשה אם מישהו יכול לעזור לי אני יודה לו מאוד ה WORD באנגלית

    • 7 תגובות
    • 731 צפיות
  23. בכול פעם שאני מפעיל את ה uTorrent פתאום אף אתר לא עולה, גם אחרי שאני מכבה את הביטורנט עדיין אי אפשר לגלוש לעומת זאת המסנג'ר עובד. הדרך היחידה לפתור זאת היא עלי אתחול של הווינדוס וגם אז ברגע שאני מפעיל שוב את הביטורנט זה חוזר. למישהו יש מושג מה הבעיה? ניסתי למחוק ולהתקין מחדש אבל לזה לא עזר. אולי זה משהו בפורטים?

    • 2 תגובות
    • 731 צפיות
  24. Started by SheZiF,

    שלום, מבין גירסאות הפוטושופ, מהי הגיסרא הכי מעודכנת שתומכת בפונטים עבריים? לא משנה לי הכתיבה ההפוכה. זתומרת שבשיל לרשום "שלום" אז בפועל אני אצטרך לרשום "םולש" בתודה,

    • 8 תגובות
    • 731 צפיות
  25. Started by ofir123,

    הורדתי MBM5 לבדוק את המתח ואני לא יודע איפה להסתכל בו מישהו יכול לעזור? אני רוצה לבדוק ם אני מעמיס יותר מדיי על הספק.

    • 1 תגובה
    • 731 צפיות

דיונים חדשים בפורומים