תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום אנשים האם מישהו יודע אם אפשר ליצור תפריט (כמו של סרט DVD) לסרטי DIVX?
-
- 4 תגובות
- 731 צפיות
-
-
שלום. אני מנסה להתקין את התוכנה Adobe InDesign CS4 על הויסטה 64 ביט. אני משתמש במערכת הפעלה הזו כבר שנה ולא נתקלתי בבעיה כזו. בהתקנה עצמה אני מגיע למסך שכותב Prepring to Install ופשוט נשאר שם בלי להתקין באמת. התקנתי ווינדוס 7 על מחיצה נפרדת ולא היתה לי בעיה להתקין את התוכנה הנ"ל. האם יש אפשרות לנטר מה קורה במהלך ההתקנה (או חוסר ההתקנה)?
-
- 3 תגובות
- 731 צפיות
-
-
שלום. החלפתי היום מודם ADSL של בזק לאחר שהקודם התקלקל. התקנתי אותו על המחשב לאחר שעבר פירמוט לפני כמה ימים, ולאחר כל כניסה לאינטרנט הוא מעלה לי לבד את האקספלורר. חיפשתי בהגדרות אפשרות לבטל זאת אך לא מצאתי... איך ניתן לעשות זאת? זה מאוד מעיק מכיוון שאני משמתמש במקסטון. תודה מראש
-
- 6 תגובות
- 731 צפיות
-
-
איך התוכנה מחלקת את המקום למחיצה החדשה? יש לי 2 מחיצות, בכל אחת יש לי 8 גיגה פנוי, אני רוצה לפתוח עוד מחיצה בגודל 5 גיגה בשביל להתקין עליה לינוקס, אבל PM לוקח לי מ-D רק 700 מגה, ומ-C לוקח 3 גיגה. מה הבעיה שלי? איך אני אמור לפתוח מחיצה של 5 גיגה כשהוא מביא לי רק 3 וקצת...
-
- 5 תגובות
- 731 צפיות
-
-
-
זה פשוט ביזיון כשאתה נרשם בתור ישראלי אתה מקבל תיבה בנפח של 2 MB וכשאתה נרשם בתור אמרקאי אתה תקבל באופן אוטומטי תיבה בנפח 25 MB באופן אוטמטי ולאחר שימוש קל זה גודל ל 250 MB סתאם עוד נושא לאהדת ענקית התוכנה - בוווווז הנושא נבדק עד השלב של ה 25 MB באופן אוטומטי . נחכה לראות אם זה גם יגדל ל 250 MB .....
-
- 1 תגובה
- 731 צפיות
-
-
שלום לכולם, יש ברשותי כמה תמונות שצילמתי. (והם בגודל של תמונות רגילות - בגודל של תמונות של פיתוח) עם איזה תוכנה אני עורך כמה תמונות לתמונה אחת בכדי שיהיה לי רקע? (אם אני שם תמונה אחת בתור רקע למחשב אז היא נמתחת מדי). בתודה, MuTaTiOn.
-
- 2 תגובות
- 731 צפיות
-
-
שלום לכולם ושבת שלום! התקנתי את החמור ואין לי שום שמץ של מושג איך אני משתמש בו הצילו הצילו הצילו בבקשה עזרה איך משתמשים בו תודה מראש ושבת שלום לכולם!
-
- 1 תגובה
- 731 צפיות
-
-
חברים אני חייב עזרה... התמונה של המסך של המחשב שלי מתכהה אחרי כמה זמן ללא שימוש, זה נראה כאילו כל הצבעים מתחשכחים והמסך נהיה חשוך עד נקודה מסויימת... ואין שאני נוגע בעכבר זה חוזר למצב הרגיל... בנוסף זה קורה לי גם כאשר אני רואה מצגות בפוורפוינט.... חייב עזרה מישהו יכול להגיד לי מזה ולמה זה קורה???
-
- 1 תגובה
- 731 צפיות
-
-
http://www.mozillamessaging.com/en-US/thunderbird/ thunderbird-3-officially-released-with-new-features-improved-look
-
- 0 תגובות
- 731 צפיות
-
-
הורדתי למחשב סרט, לאחר מכן הקובץ של 800 מגה נמצא בכונן cללא שימוש ואני רוצה למחוק אותו. הבעיה היא שהקובץ בפורמט BIN איך אני יכול למחוק אותו?
-
- 8 תגובות
- 731 צפיות
-
-
אנשים אני צריך עזרה אני מחפש תוכנה לזיהוי קול באנגלית כמובן אם אין תוכנות חופשיות תנו לי בבקשה שמות של תוכנות רק השם ואם אפשר גם מאיפה אפשר להוריד תודה אחים שלי
-
- 1 תגובה
- 731 צפיות
-
-
כל פעם שאני פותח את המחשב עולה לי ההודע הבאה: ואז היא רוצה לשלוח משהו למדפסת אבל הוא שואל אותי אם להדפיס או אז אני אומר לא ואז שהכל נפתח הכל כרגיל ואין שום בעיות... מחכה לתשובה שלכם מה לעשות עם זה...תודה! ד''א יש לי אנטיוירוס NOD32 מעודכן ווינדוס XP מעודכן ומוגן.
-
- 6 תגובות
- 731 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מחפש תוכנה לשלוח ולקבל SMS ים חינם דרך המחשב, אבל לשמור על דיסקרטיות ומבלי שזה יצרף אותי לאחת הרשתות החברתיות או שהטלפון יוצף בפרסומות . תודה
-
- 1 תגובה
- 731 צפיות
-
-
הייי חבר מסדר לי כנראה עבודה בלבנות פרסומות פלאש למסך ענק.. הבעייה שאני לא יודע כלוםם בזה בבקשה אני צריך תוכנה מומלצת ומדריכים איך להתחיל כמו לפרסם פיצה או חנות מסוימת
-
- 5 תגובות
- 731 צפיות
-
-
קיימת? אם כן, אשמח ללינק. אני מתכוון לתוכנה שתחקה צעדים שאני יקבע לך מראש, איכשהוא... לדומגא: קליק ימני במיקום מסויים, כתיבה משהו, עוד קליק וחוזר... אם זה לא הפורום בבקשה להעביר. תודה מראש, אליאב.
-
- 1 תגובה
- 731 צפיות
-
-
האם אצלכם הכניסה ל-EVENT VIEWER בתוכנה עצמה (ציור\צילום של עין) עוברת חלק או מלווה בהודעת שגיאה? (אני משתמש ב UPSMON PLUS 2.8 מהאתר של ADVICE).
-
- 0 תגובות
- 731 צפיות
-
-
כמו האיסיקיווהמסנגר ושלל התוכנות שעולות עם עליית המחשב.
-
- 2 תגובות
- 731 צפיות
-
-
נארו לא מזהה את הצורב NEC ולא כל אחד אחר הוא רואה אותו ככונן רגיל אבל תוכנות אחרות ואפילו ה MICRO 20 מזהה וגם צורב בהצלחה הסרתי והתקנתי את הנרו נאדה יש רעיון
-
- 8 תגובות
- 731 צפיות
-
-
יש לי תוכנה מסוימת שצריכה WINSOCK CONTROL... אז דבר ראשון מה זה ודבר שני איך אני מתקין את זה?...
-
- 2 תגובות
- 731 צפיות
-
-
איך אני גורם לFF לזכור את השמות משתמש שלי אבל לא את הסיסמאות? אני ארחיב.. פעם שהייתי לוחץ לחיצה כפולה על השם משתמש נגיד בפייסבוק זה היה נותן לי לבחור מכמה שמות משתמשים ואז הייתי מקליד את הסיסמא.. עכשיו זה לא נותן לי את השמות משתמש..
-
- 2 תגובות
- 731 צפיות
-
-
ממצב כולם? שמעו כשאני מחבר משהו למחשב סוס שלי זה לא מוסיף אותם ליד הכוננים פתאום אז אני לא יכול לשנות דברים ככה ב mp3 או ב disk on key שלי תודה רבה אם תעזרו
-
- 1 תגובה
- 731 צפיות
-
-
Firefox קורס המון תוך כדי גלישה, לא הצלחתי למצוא מכנה משותף לכל הקריסות.אני לא זוכרת מאיזה גרסה בדיוק זה התחיל לקרות, אולי מגרסה 4. מותקנות לי מספר הרחבות אבל בגרסאות קודמות זה לא היה קורה עם אותן הרחבות בדיוק. אני בינתיים עם הכרום אבל הוא עובד ממש לאט בפורום אחר שאני גולשת בו (Home Theater Israel אם זה משנה). יש משהו שאפשר לעשות? תודה מראש לעוזרים.
-
- 3 תגובות
- 731 צפיות
-
-
תודה מראש
-
- 9 תגובות
- 731 צפיות
-
-
יש לי על השלוחן עבודה פירסומות ובמועדפים, אני לא בטוח שזה spywares אבל בכל מיקרה אני רוצה להוריד את זה מהמחשב. הורדתי את התוכנה: ad aware זה סרק לי את המחשב, מצא כמה קבצים מחק אותם אבל עדיין יש לי את הפירסומות על השלוחן עבודה ובמועדפים.
-
- 3 תגובות
- 731 צפיות
-


