עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. שלום, פעם ראשונה שאני בונה אתר אינטרנט (לחברה של אבא שלי). אין לי מושג איך לבנות, מה לעשות, איך מעלים אותו לאינטרנט וכו'.. אני משער שהבניה נעשית באמצעות תוכנה כלשהי, אז אם יש למישהו לינק לתוכנה לבניית אתרים שלדעתו היא ממולצת אני אשמח כרגע אני רק רוצה לבנות את האתר במחשב שלי ולא לעלות אותו לאינטרנט. לכן כרגע לא חושב לי הקטע של העלאת האתר לאינטרנט. תודה לכל העוזרים

    • 4 תגובות
    • 733 צפיות
  2. Started by edoson,

    this one is realy chalenging..... a free software for manging hotels... anyone knows? ido

    • 1 תגובה
    • 733 צפיות
  3. Started by InFecT[0]r,

    מוזר לא? [attachment deleted by admin]

    • 8 תגובות
    • 733 צפיות
  4. Started by Riquelme,

    לכל חברי הפורום שלום. אני צריך בבקשה הסבר לגבי WebOs.איזה מערכת הפעלה היא,למה נועדה ומה התכונות שלה? תודה לכל העוזרים

    • 3 תגובות
    • 733 צפיות
  5. Started by RayZ,

    אני חושב שהכותרת כבר סיפרה את נושא הת'רד.

    • 9 תגובות
    • 733 צפיות
  6. Started by YinnoN,

    אני פותח את הווינאמפ ומה שנפתח לי זה החלון של האקיולייזר והוויאמפ גם לא מופיע לי כשאני עושה ctrl alt del. מה עושים ? ניסיתי להתקין את הווינאמפ שוב וזה לא עזר ... תודה רבה.

    • 5 תגובות
    • 733 צפיות
  7. Started by yos1978,

    שלום! הורדתי משחק בשני קבצי MDF ואני רוצה לצרוב אותו [לא לפתוח עם DEAMON TOOLS] אני יודע שצריך קבצי MDS לצרוב אז הורדתי גם אותם אבל אני לא יודע איך לצרוב את זה דרך NERO . מישהו יכול לעזור לי ?

    • 2 תגובות
    • 733 צפיות
  8. איך עושים את זה ? בעזרת איזה תוכנה ? תודה ..!

    • 1 תגובה
    • 733 צפיות
  9. Started by 013shaul,

    שלום אני חדש בפרום הזה ויש לי בעיה בבקשה אם תוכלו לעזור לי בזה אני מקבל הודעת שגיאה כזאת בהפעלת מספר תוכנות ומשחקים RUN-TIME ERROR [80040111] 2147221231 AUTOMATION ERROR CLASSFACTORY CANNOT SUPPLY REQUESTED CLASS הסרתי ושוב התקנתי את המשחק את התוכנות שבהם קיבלתי את ההודעה ודבר לא עזר ניסתי לשחזר את הקבצים של הWINDOWS אולי נפגמו גם לא עזר עשיתי שיחזור מערכת .הפעלתי אתחול סלקטיבי אולי איזה תוכנה מתנגשת גם לא עזר אני ממש מיואש ומתוסכל האין לזה פיתרון ? מותקנת במחשב המערכת : WINDOWS XP SP2 בגירסה העברית WINDOWS MEDIA PLAYER 10 בגירסה העברית K-LITE CODEC PACK 2.47 FULL חומרה : PENTIUM 4 3.00 GBZ זיכרון 512 mb כרטיס מסך :RADEOM 9200 SE AGP לוח אם VIA CHIPSET הודה לכם …

    • 0 תגובות
    • 733 צפיות
  10. Started by Crazy Timmy,

    התוכנה מסרבת להפתח ודורשת שאני ירכוש אותה הבעיה שאפילו 30 יום היא לא נותנת לי בשביל שאני לפחות יכול לבדוק תמקלט שלי אשמח לעזרה

    • 1 תגובה
    • 733 צפיות
  11. שולחים אלי מייל עם קובץ מצורף עם סיומת msg.* ואני מקבל את ההודעה בלי הקובץ המדובר. לעומת זאת קבלת קבצים מצורפים אחרים (doc.xls.pdf......) אין לי בעיה עם זה. עשיתי בדיקה אצל חבר אחר ובדקתי אם הוא כן יכול לקבל קצבים כאלו (msg.*) ואכן הוא כן קיבל. הסרתי והתקנתי מחדש אאוטלוק וזה לא פתר את הבעיה. למישהו יש רעיון להציע לי ? ? ? ? ? [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 733 צפיות
  12. Started by Omri643,

    1st of all sry for my bad english' im in safe mode... problem: last week, iconnected the computer to a FHD 1080P television. now i connected my computer to my normal monitor, and the res' is still 1080P which my monitor does not suppurt. how can i change the resolution without unplugging the computer and taking it to the TV? plz answer quickly ...

    • 4 תגובות
    • 733 צפיות
  13. ???

    • 2 תגובות
    • 733 צפיות
  14. אני מודע היטב לחסרונותיו הרבים של הדפדפן מבית מיקרוסופט. אני מחפש אלטרנטיבה ראויה ,אולם חסרים לי בדפדפנים אחרים מספר אפשרויות שהתרגלתי אליהם ב-EXPLORER כגון : כפתור זום שניתן להקליק עליו עם העכבר בקלות (חיוני ביותר עבור כאלו שיושבים רחוק מהמסך) אפשרות סיור בין המועדפים(favorites (,כמו שמסיירים בין תיקיות בדיסק הקשיח אפשרות למשהו דמוי LINKS ,לגישה מהירה לאתרים שמבקרים בהם לעיתים קרובות. הצעות ?

    • 2 תגובות
    • 733 צפיות
  15. Started by yyy35yyy,

    שלום יש לי תופעה מוזרה. לאחר איתחול המחשב ברגע שאני לוחץ על ה- START של WINDOWS מיד נפתחים לי כל מיני חלונות של תוכנות שמותקנות אצלי במחשב. מספיק שאני לוחץ על START ומזיז את העכבר לכיוון All Programs ומיד מתחילים להפתח חלונות של תוכנות. הדרך היחידה שמצאתי שניתן להפסיק את זה זה על ידי לחיצה על Alt+ctrl+del שמעלה את ה- Task Manager ובאותו רגע התופעה מפסיקה. ניסית להחליף עכבר - התופעה נשארה מותקן לי AVG. עידכנתי והרצתי - לא מצא כלום. מותקן לי Spy Sweeper. עדכנתי והרצתי - לא מצא כלום. מישהו נתקל במשהו דומה ? תודה

    • 1 תגובה
    • 733 צפיות
  16. Started by the red dragon,

    יש לי בעיה אני ניכנס להאתרים ואני לא מצליח לצפות בוידיאו אז מה זה כותב לי זה כותב שאני צריך אתה התוכנה flash player 9 ואני מוריד וכתוב לי שזה סיים להוריד נוו כאילו הורדה הושלמהה ואני עדייןןן לא מצליחח לצפות בויידיאוו זה כותב לי עוד פעם שאני צריך את התוכנהההה ואני מתקין עוד פעם וזה עדייןן לא עובד וככהה אז בבקשה אתם יודעים מה לעשותת? תעזרו לי דוגמא כשאני בא לצפות במהשו זה כותב לי צפייה בוידאו זה מתאפשרת בגרסה עדכנית של פלאש לעדכון גרסת פלאש לחץ כאן אני מעדכן את זה אלףף פעמים זה לא עובדדדד

  17. Started by triple_maxim188,

    קניתי מחשב חדש אני רוצה להתקין פאירוול יש לי אנטיוירוס של נורטון איזה פאירוול היתם ממליצים לי

    • 8 תגובות
    • 733 צפיות
  18. Started by nice,

    היום ניסתי לצרוב קבצי Image דרך nero express אבל כאשר אני נותן לה לצרוב את קובץ הcue היא אומרת לי שהיא לא מוסגלת לפתוח את הקובץ,וכאשר אני נותן לה את קובץ הbin היא כותבת לי שזה פורמט לא מקובל. מה קרה לה?. עד עכשיו היא צרבה מצוין. יש לציין ששמתי את הקבצים שברצוני לצרוב בתיקיה משלהם. האם עשיתי טעות כלשהיא?.

    • 8 תגובות
    • 733 צפיות
  19. Started by פריאור,

    :לפני כמה זמן רבתי עם המסנג'ר והחלטתי למחוק אותו מהמחשב, :-\ כרגע החלטתי להשלים איתו, אבל ניסיתי להוריד אותו מאתרים שונים והוא פשוט לא יורד(פעלתי עפ"י מה שרשום שם), אפילו חלון ההורדה לא נפתח, מה לעשות? בתודה.. אני.. עכשיו איפה לחתום?

    • 2 תגובות
    • 733 צפיות
  20. צריך לתת לה מיקום של שתי תיקיות ולקבל את שמות הקבצים והגירסאות שלהם (מה שנמצא בתוך Properties => version). מישהו מכיר? בינתיים מגוגל ו download.com עלו לי דברים לא כ"כ שימושיים לצורך העניין... תודה

    • 0 תגובות
    • 733 צפיות
  21. Started by warezon,

    רושם שיש עוד אנטי וירוס שמותקן במערכת חיפשתי ולא מצאתי כלום.... אני מכיר את הבעיה הזאת שלפעמים נשארים שרידים ברג'יסטרי הבעיה שאין לי מושג איזה אנטי וירוס היה מותקן לפני המחשב לא שלי...... יש למישהו הצעה?

    • 2 תגובות
    • 733 צפיות
  22. לא VCD ולא SVCD אלא DVD "רגיל". העיקר שתיהיה איכותית ומהירה. ניסיתי עם נירו 8 והאמת שלא ראיתי איך הוא ממיר בעצמו מ MPG אני לא יודע אם זה MPEG1 או MPEG2, משום מה GSPOT לא עזר לי יותר מידי (ואפילו לא הציג את הנפח האמיתי שלו). עריכה: ניסיתי עם XILISOFT, המרה ל DVD (לקובץ VOB), בסוף קיבלתי קובץ פגום (גם הנירו לא הסכים לקבל אותו וגם הנגני מדיה במחשב הריצו אותו ממש גרוע).

    • 5 תגובות
    • 733 צפיות
  23. הי, אני מנסה להתקין, ואז זה שואל אותי אם למחוק גרסה אחרת שיש במחשב, אני אומר לו שכן, ואז אחרי כמה שניות יש שגיאה - העלתי תמונה מה עושים? תודה : )[ATTACH=CONFIG]2941[/ATTACH]

    • 3 תגובות
    • 733 צפיות
  24. Started by y_a_n_i_k,

    היום ניגשתי למחשב בבוקר, ולהפתעתי הרבה נעלמה לי תיקיית הMy pictures, כנראה שאחד הילדדוס שהסתובב פה, לא אהב אותה כ"כ ומצא לנכון למחוק אותה, או שהיא נעלמה מעצמה, אבל ההסבר הקודם נשמע יותר הגיוני. ניסיתי את כל התכונות בסטיקי ולא עזר, יש למישהו עוד רעיון?? [br]פורסם בתאריך: 16 דצמבר 2007, 18:25:12 עזרה?? ???

    • 4 תגובות
    • 733 צפיות

דיונים חדשים בפורומים