עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by Black_Devil,

    אני יודע שהנושא הזה ממש חרוש, אבל אני פשוט חייב לשאול, כדי למצוא משו באמת טוב. יש לי ראוטר אלחוטי, ו-ADSL של 2 מגה. כל תוכנה שניסיתי לשים עושה לי בעיות. המקסימום שאי פעם הגעתי אליו זה 50 ק"ב לשנייה וזה גם היה לדקה בערך. רציתי לדעת מה התוכנה/תוכנות הכי טובות בשבילי?! הדבר העיקרי שאני מוריד זה מוסיקה, והרבה(בעיקר דיסקוגרפיות) סרטים זה בעדיפות שנייה, אבל גם מאוד חשוב. ותוכנות וכאלה בעדיפות שלישית. אני אודה למי שיכול לתת לי תשובה.

    • 7 תגובות
    • 740 צפיות
  2. Started by prvv,

    כותרת ^^ תודה רבה לעונים

    • 1 תגובה
    • 740 צפיות
  3. מדובר בזיהוי המספר ממנו באה השיחה,רצוי דרך המודם של ADSL או ה56 . אשמח לשמוע את המומחים ....

    • 5 תגובות
    • 740 צפיות
  4. Started by HeaT-SinK,

    .

    • 4 תגובות
    • 740 צפיות
  5. יש תוכנה שמוסיפה אקו?

    • 1 תגובה
    • 740 צפיות
  6. תודה

    • 1 תגובה
    • 740 צפיות
  7. Started by timac,

    איך אני יכול לחסום אתר ושלא יהיה ניתן להיכנס אליו ב FF ??

    • 0 תגובות
    • 740 צפיות
  8. Started by elior021,

    שלום יש לי תקלה שדפי האינטרנט לא זוכרים לי סיסמאות לאחר הכניסה למרות שאני מסמן את שמור סיסמה או זכור דף זה חשוב לציין שזה ב2 דפדפנים גם ב chromplus וגם ב IE. תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 740 צפיות
  9. Started by taotao,

    עשיתי חיפוש והגעתי לדף הזה: http://www.memtest86.com/#philo ודפדפתי והגעתי למה כול מבחן אומר הבעיה היא שאני לא בדיוק איזה מתכנת אם כול האלגוריטמים וכו.. מישהו יכול להסביר בקצרה מה זה כול מבחן בעברית פשוטה?

    • 0 תגובות
    • 740 צפיות
  10. Started by nore0,

    אני מנסה להכניס שירים לאייפוד ועולה לי ההדועה הזאת אם אני ילחץ YES השירים שב-IPOD ימחקו ???

    • 3 תגובות
    • 740 צפיות
  11. יש באינטרנט סרטים שאם לוחצים עליהם, המדיה פלייר נפתח ומנגן אותם אבל מאז שהתקנתי K-LITE CLASSIC PLAYER אני חייב לעשות שמירה בשם איך מחזירים את זה למצב הקודם ? תודה

    • 3 תגובות
    • 740 צפיות
  12. אז ככה, הרבה תוכנות אחרי uninstall משאירות שאריות במחשב. לאחר מכן שמתקינים אותן מחדש(אפילו אחרי מספר חודשים) הן זוכרות נתונים מההתקנה הקודמת. עכשיו אני רוצה שתוכנות שאני מתקין מחדש יהיו כמו אחרי פורמט, להתחיל ממצב "נקי". אז איפה מאוחסנות השאריות האלה? ברג'יסטרי? אם כן אז זה בטוח לנקות כניסות ב registry של תוכנות שעברו uninstall? זה לא עלול לגרום לבעיות בווינדווס (XP) ? ואם לא איך אני נפטר מהשאריות האלה?

    • 5 תגובות
    • 740 צפיות
  13. Started by liav25,

    שלום חיפשתי בנרות בחיפוש של הפורום ולא מצאתי תוכנה שמנגנת קבצי 1080P רצוי כמה שיותר פורמטים (אילו יש ? ידוע לי רק על MOV ועל MKV) תודה רבה לעוזרים אגב האם מדיה פלייר 11 או קלאסיק יכולה לעבוד עם קודקים כדי להציג 1080P חלק ?

    • 2 תגובות
    • 740 צפיות
  14. אם אני רוצה להשתלט על מחשב אני צריך להתקין בו את התוכנה המלאה או רק קובץ אחד ? איזה עוד תוכנות טובות יש לשליטה מרחוק על מחשב ?

    • 1 תגובה
    • 740 צפיות
  15. לא יודע למה,היום כשאני פותח את הexplorer ומנסה להכנס לאתרים,כמו Youtube למשל,זה מה שאני רואה: אז חשבתי הבעיה היא בכך שחסר flash,אז נכנסתי לadobe וזה מה שאני רואה: עכשיו,בFireFox האתרים עובדים,וגם הורתי Internet Explorer 8 beta וחשבתי זה יפתר את הבעיה,אבל זה עדיין קיים + גיליתי מלא באגים בזה,אבל זה כבר סיפור אחר.. למישהו יש מושג איך אני מסדר את הExlporer שלי? תודה מראש.

    • 8 תגובות
    • 740 צפיות
  16. Started by eladbu,

    שלום לכולם! זה זמן רב שאני משתמש במקסטון המעולה!כבר שנתיים ליתר דיוק מאתמול התוכנה החלה לעשות לי בעיות בכך שהיא מקפיאה פרסומות על הדפים עצמם! רואים ממש את תחילת הפרסומת ואז היא קופאת ומקפיאה את שאר הפרסומות איתה! בHW למשל איפלו האנימציה האישית שלי קופאת! רק לחיצה על כל הפרסומות באותו עמוד משחררת לי את הדף וגם את האנימציה! יאמר שגם סימנתי בבלוק וי על "אל תראה פרסומות"אלה שיהיה רשום בפנים בלוק אדס! אך זה לא מגיב לי!ניסיתי להסיר ולהתקין שוב אך ללא הצלחה! למישהו יש פתרון!?!? עריכה: עכשיו גליתי שזה גם באקספלורר שימו לב להודעה שהוא מציג כאשר אני עם הסמן על הפרסומת! [attachment deleted by admin]

    • 8 תגובות
    • 740 צפיות
  17. ומה יותר עדיף K-Lite 2.52 full - 11MB K-Lite 1.36 MEGA - 22MB ???

    • 6 תגובות
    • 740 צפיות
  18. Started by vini,

    מי שיהוא יודעה איך פותחים קובץ mdf

    • 1 תגובה
    • 740 צפיות
  19. Started by kfirr1,

    בס"ד שלום! אני מעוניין להפעיל את הרשמקול של win דרך מתזמן המשימות השאלה איזה פרמטר אני צריך להוסיף כדי שהרשמקול לא רק יפתח אלא גם יתחיל להקליט ועוד שאלה איך אני יודע איזה פרמטרים אפשר להוסיף לכל הפעלה של תוכנה נסיתי דרך ה cmd %SystemRoot%\system32\SoundRecorder.exe /help וניסיתי --help וניסיתי -he וניסיתי /? ושום דבר לא נותן לי את רשימת הפרמטרים האפשריים אז השאלה איך אני יודע איזה פרמטרים יש או שפשוט אין כאלה?

    • 2 תגובות
    • 740 צפיות
  20. Started by TimTam,

    שלום לכם, ברצוני לצפות בקבצי AVI/MPEG ועוד. כרגע אין באפשרותי לצפות אלא רק לשמוע את פס הקול. איזה מבין השניים יעבוד טוב יותר וללא קונפליקטים. תודה.

    • 1 תגובה
    • 740 צפיות
  21. Started by le011,

    היי מחפש תוכנה להמרת WAV ל MP3 אם אפשר תוכנה חפשית תודה

    • 4 תגובות
    • 740 צפיות
  22. Started by davidcohen,

    שלום!!! אני צריך המלצה לתוכנת פיירוול לא אנטי וירוס אלא פיירוול ... תודה

  23. Started by massinvallus,

    כל פעם שאני מפעיל סרט שהוא ב AVI במדיה פלייר אז יש רק סאונד ואין תמונה ולפעמים אני מפעיל סרטים וכתוב במדיה פלייר שזה צריך אישור משרת קודק או משהו כזה ואי אפשר לראות את הסרט. מה הבעיה ואיך מתקנים אותה?

    • 4 תגובות
    • 740 צפיות
  24. Started by tioamo,

    שלום לכולם אני כרגע משתמש בPC Tools Spyware Doctor גרסה 5.5.1.2 ותהיתי האם כדאי להתקין בנוסף SUPERAntiSpyware Professional גרסה 4.20. לאחורנה היו לי מספר רוגלות במחשב ולקח יותר מהצפוי לסלקם. נ.ב אני גם משתמש ב Kaspersky Internet Security 2009 האם זה יותר מידי? האם כדאי להשתמש באחת אחרת? תודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 740 צפיות
  25. Started by dd7,

    האם זאת תוכנה של מתכנתים כמו ויזואל בייסיק האם אפשר לבנות איתה תוכנות

    • 3 תגובות
    • 740 צפיות

דיונים חדשים בפורומים