עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. היש דבר כזה? אם כן אשמח להמלצות והפניות.

    • 2 תגובות
    • 741 צפיות
  2. Started by Mr.wiz,

    במחשב עים מערכת מילניום התחילו בעיות,windows עולה ונותן הודעת שגיאת qm וכשפותחים את explorer הוא נותן שגיאה ומציע לעשות restart. מהי השגיאה qm ומה לעשות כדי לטפל בבעיה.? ב-save mode אין הודעת שגיאה וגם explorer ניפתח ללא הודעת שגיאה.

    • 0 תגובות
    • 741 צפיות
  3. Started by -twelve,

    אני לא מצליח להתחבר לאייסיקיו 6 זה אומר לי שהססמא לא נכונה. לאיסיקיו 5 ו 5.1 אני מצליח להתחבר עם אותה ססמא (וכן בדקתי קאפסלוק וכל אלה). שאני מתחבר דרך אייסקיו 5 זה מחייב אותי לעשות התקנה של 6 אם אני לא רוצה זה סוגר את האייסי. במחשב השני אני מצליח להכנס דרך איסיקיו 5 וזה גם לא מבקש עידכון. אני יודע בוודאות את הססמא וזה עדיין לא מתחבר. יש לכם מושג מה אני צריך לעשות? תודה,תומר.

    • 2 תגובות
    • 741 צפיות
  4. Started by dog,

    התקנתי את התוכנה. כשאני בוחר advance לצריבה וכו' זה לא עושה כלום. במצב רגיל (לא advance ) זה עובד בסדר. עזרה בבקשה.

    • 0 תגובות
    • 741 צפיות
  5. Started by RAZIEL98,

    שלום רציתי לדעת איך מבצעים סריקת וירוסים וסוסיפ טרויאנים למינהם בכל המחשב ומוחקים אותם ואיך ניתן לקבוע תדירות של סריקת וירוסים מדי יום ? בתודה מראש רזיאל

    • 0 תגובות
    • 741 צפיות
  6. Started by BandiT,

    שלום, יש לי מערכת עם win xp pro שעבדה כמו שצריך, אך היום המחשב הפסיק לעלות. גם במצב safe mode הוא לא עולה. נתקע. לא הותקנה שום חומרה חדשה ושום תוכנה חדשה. הרצתי hiren boot cd בדיקה על הדיסק הקשיח, הדיסק תקין, לא נמצאה תקלה. מה יכול להיות הבעיה ואיך אני יכול לפתור אותה מבלי להתקין מערכת מחדש תודה.

    • 0 תגובות
    • 741 צפיות
  7. Started by morans,

    היי לכל העוזרים ראיתי פתאום שהתמונה ששמתי פה באתר בפרופיל שלי לא עובדת (X אדום) ואחרי חיפוש קטן שמתי לב שה-KASPERSKY חוסם לי את האתר שבו שמורה לי התמונה http://img99.imageshack.us/ ואז בגלל זה אני לא מצליחה להיכנס לאתר כמו שצריך וגם להשתמש בלינקים משם. ניסיתי להוסיף את האתר לTRUSTED SITES ב-IE7 אבל זה לא עזר... שניסיתי לבטל לרגע את האבטחה של הKASPERSKY על האינטרנט - פתאום האתר עלה נורמלי וגם התמונה שלי בפרופיל באתר הזה. מצורפת תמונה של האתר בגלל החסימה והודעה למטה של ה-KASPERSKY איפה אני יכולה לבטל את זה? תודה רבה!! [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 741 צפיות
  8. Started by over23,

    שלום. אני מחפש תוכנת טובה לאבטחת קבצים ותיקיות חינמית. תוכנה שמאפשרת הוספת סיסמת גישה לקבצים\תיקיות במחשב. תודה

    • 1 תגובה
    • 741 צפיות
  9. קניתי מחשב עם לוח אם של גיגהבייט 780 וכרטיס מסך של ati hd3200 התקנתי את המחשב והכול הלך יופי. אבל כשאני מנסה לחבר אותו לפלזמה עם כבל hdmi הוא לא מצליח לקבל תמונה. בכמה מקרים היה תמונה לשנייה וזהו . כשאני מעלה את המחשב בזמן שהפלזמה מחוברת הוא מראה לי את המסך עלייה עד לרגע שווינדוס עולה ואז מת. ניסיתי לשחק עם הרזולציה אבל זה לא עזר אשמח לעזרה תודה מראש

    • 6 תגובות
    • 741 צפיות
  10. Started by wowohw,

    אם אפשר בבקשה דרייבר ללוח אם הנ"ל אני אשמח מאוד.... תודה רבה לעוזרים!

    • 7 תגובות
    • 741 צפיות
  11. Started by 00Amir,

    כאשר אני מכניס דיסק ומפעיל עם נירו 7 הוא כותב לי SCSI command aborted לא צורב כלום... עם החלונות 7 הוא צורב אבל במהירות של 1מג"ש (לא ברור למה) למה הנירו לא צורב? אשמח לעצות

    • 2 תגובות
    • 741 צפיות
  12. Started by Born2Kill,

    איך אני פותר זאת? [attachment deleted by admin]

  13. Started by yosi-m,

    למישהו יש את התוכנה ? או גירסה יותר מתקדמת 5.משהו ? אני חייב תמיכה דחוף! תודה

    • 0 תגובות
    • 740 צפיות
  14. Started by Posford,

    בטוח שיש לזה פתרון, זה כלכך מעצבן. נניח והכנתם רשימה של PLAYLIST ב- WINDOWS MEDIA PLAYER, ואז העברתם את התיקיה מיקום במחשב, ה- PLAYLIST בפורמט M3U, ואז כשמעבירים תיקייה ומנסים לנגן, הוא קופץ מאחד לשני ללא ניגון כי שונה המיקום של הקבצים. איך אפשר ששינוי מיקום התיקיה לא ישפיע על ה- PLAYLIST? ב- WINAMP זה לא קורה אפעם. אבל כרגע עובד עם WINDOWS MEDIA PLAYER, תודה רבה!

    • 3 תגובות
    • 740 צפיות
  15. Started by Wiz01,

    יש לי קובץ ששוקל 900 MB והייתי רוצה לצרוב אותו על דיסק של 700MB, מישהו יכול להמליץ לי על תוכנה פשוטה שתפצל את הקובץ? תודה מראש.

    • 3 תגובות
    • 740 צפיות
  16. Started by ShowstoppeR,

    התקנתי ווינדוס מחדש וגם את החבילת הקודקים שהיתה לי בגרסה הקודמת (K-LITE), ועכשיו כשאני מנסה לראות סרט ב WINDOWS MWDIA PLAYER בהרבה מקרים לא רואים טוב... הנה תמונה: כשאני מנסה לראות את אותם הסרטים בנגנים אחרים אים שום בעיה ורואים מעולה!! מה עושים?

  17. השאלה בכותרת

    • 0 תגובות
    • 740 צפיות
  18. ^^^ אין לי מה להוסיף תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 740 צפיות
  19. Started by Asafalfa,

    היי אנשים אני צריך עזרה במציאת תוכנה לעריכת וידיאו שיהיה אפשריות מגוונות לכל מיניי אפקטים הכנסת תמונה מוזיקה וקליפים בקיצור תוכנה לעריכה טובה .. אתם יודעים אולי מה תיהיה הכי מומלצת ?

    • 0 תגובות
    • 740 צפיות
  20. Started by Cryptonite,

    שלום,יש לי כמה בעיות בעריכת אודיו בעיה ראשונה היא שיש לי קובץ אודיו עם ווליום נמוך ואז ווליום גבוה,המטרה היא לאזן ביניהם כדי שגם הווליום הנמוך יהיה קצת יותר גבוהה והווליום הגבוה שיירד קצת..יש לי תוכנות אבל אני לא יודע איפה למצוא את האפשרויות בעיה שניה היא קולות של קליקים רעשניים (יש בתוכנות אפשרות למחוק את זה אבל זה לא ממש פותר את הבעיה) בעיה נוספת היא שהקובץ הוא בKBPS נמוך וMONO,רציתי לדעת אם אפשרי לשפר אותו (גם הHz נמוך) ואם פורמט WAV הוא הכי טוב אני אשמח לקבל עזרה והצעות לתוכנות של עריכה תודה ויום טוב

    • 3 תגובות
    • 740 צפיות
  21. שלום לכם יש לי בעיה דחופה ביותר: לפני מספר ימים אבא שלי יצא לחול עם מחשב שמתקן עליו Remote administrator בשביל שאני יעזור לו מהארץ. המחשב מחובר לLAN עם שתוכנה Remote administrator, אני לא יכול להתחבר אליו כי אין לו אי פי משלו, אני יודע שאפשר להגדיר לשרת שינתב את הפורט של התוכנה ישר לאיפי הפנימי שלו ברשת, אבל מנהל הרשת לא זמין..... מה שאני צריך זה למצוא איזה דרך לשלוט על המחשב הזה, עדיף למצוא פיתרון לחיבור על ידי Remote administrator שיעקוף את הבעיה ברשת, או תוכנה דומה שתעקוף את הבעיה ברשת או כאשר אין ברירה תוכנה שתתקשר דרך מודם של טלפון (עדיין משתמשים בזה). מי שיכול לעזור, בבקשה בבקשה בבקשה תעזרו לי :'( תודה

    • 6 תגובות
    • 740 צפיות
  22. מיועד לעשות גיבוי מרחוק בצורה אוטומאטית דרך האינטרנט. תודה צביקה

  23. יש לי כונן 20G במחשב פנטיום 2 המחולק באופן הבא: C- 10 G D- 5G EXTENTED- 5G UNLOCATED-5G נסיונותי להגדיל את מחיצת C ( מחיצה פעילה, מערכת) באמצעות הפקודה REASIZE נכשלו: משום מה מוגדר גודל מקסימלי אפשרי למחיצת המערכת 10 G , למרות שישנם 5G פנוי ולא מוקצה. כיצד אוכל לצרפם לכונן C מבלי לפגוע בנתונים הנוכחיים ? :s05: בתודה,

    • 2 תגובות
    • 740 צפיות
  24. Started by nimrodim,

    באיזה תוכנה אתם משתמשים לעריכת DVD? אני משתמש ב DVDMAESTRO - הישנה - אבל מאוד מרוצה ממנה. חשבתי לחפש תוכנה חדשה. אני מחפש תמיכה בכתוביות, AC3 סטריאו ו 5.1, הכנסת CHAPTERS אוטומטית כל מספר דקות, PREVIEW שעובד. כמו כן היה נחמד אם התוכנה היתה מכניסה את ה - CHAPTERS כך שהם לא נופלים על כתוביות ונמצאים בתחילת GOP חדש כמו שצריך. ניסתי את DVDLAB PRO - אבל לא אהבתי את איך שהיא עושה כתוביות ולא הצלחתי להפעיל את ה - PREVIEW עם קול. ניסיתי את SONIC DVD PRODUCER 5 וגם לא אהבתי. הצעות?

    • 6 תגובות
    • 740 צפיות
  25. Started by pilim,

    היי, אני עושה מצגת ב Power point וכשאני רוצה לשמור אותה, מוצגת לי הודעת שגיאה שלא ניתן לגשת לאיפה שרציתי לשמור. אותה הודעה מוצגת לי גם כשאני מנסה לשמור במקום אחר או בדיסקט. בשלב מסוים גם חצי מהדברים שניסיתי לעשות לא התבצעו (העתק,הדבק,פתיחת Power point חדש, הגעה לשקופיות שיצרתי וכו'). יש לציין שבשאר היישומים המחשב ממשיך לפעול כרגיל! מה אני עושה????? אני נואשת!!!!!

    • 7 תגובות
    • 740 צפיות

דיונים חדשים בפורומים