עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by ozeini,

    הי, יש לי הרדיסק חדש, שמתי עליו WINDOWS עם SP2 ומשום מה הוא לא נותן לי להתקין את הדרייבר של הכרטיס מסך, לא של הלוח-אם ולא שלי. אני מוריד את הדרייברים מהאתר של החברה (GIGABYTE) אבל משום מה הוא לא מקבל את זה. ובהרדיסק הקודם לא הייתה לי שום בעיה. יש לכם מושג מה יכולה להיות הבעיה? אגב הלוח אם זה GIGABYTE 8I945GZ-ME, והכרטיס מסך זה GIGABYTE 800XL. שאני מנסה להתקין אז הוא אומר לי "INF error. Video driver not found" ואז: "setup was unable to complete the instalation. Try to setup your display adapter with a standard VGA driver before the setup" אם יש לכם מושג מה עושים אז אני מחכה לכם... תודה!!!

    • 5 תגובות
    • 741 צפיות
  2. Started by daniel0089,

    היי, אני סיימתי לעשות מצגת בmovie maker ואני מנסה לשמור את זה על דיסק אבל כאשר אני מנסה לראות את המצגת מהדיסק לא רואים את התמונות והשירים והכל. איך אני שומר את המצגת ככה שאני אוכל לראות אותה ולא לראות ריבועים ריקים עם איקס אדום? (זה מראה את זה כאילו יש את המצגת אבל כל התוכן שלה חסר) להכניס אולי את כל התמונות לתיקיה אחת ולצרוב את זה עם התיקיה? דיי דחוף. תודה.

    • 4 תגובות
    • 741 צפיות
  3. Started by AcidBurn10,

    שלום לכולם , יש לי מחשב נייד IBM R50e עם Win XP Pro SP2 . שאני נכנס ל-Device Manager הוא פשוט ריק ! לא מופיע לי אף התקן. בדקתי וירוסים ו-spyware הכל נקי. מישהו מכיר ת'תופעה ויודע איך לפתור את הבעיה מבלי לפרמט ? תודה !

    • 3 תגובות
    • 741 צפיות
  4. Started by liav25,

    האם זה נכון שרוב גרסאות התוכנה החדשות (נניח הגרסא השלישית של פיירפוקס או השמינית של נרו וכו', או סתם תוכנות שפותחו לקראת אמצע-סוף 2008) תומכות ב2 ליבות ? האם ווינדוס XP (לא משנה איזה SP) תומכת בריבוי ליבות ?

  5. Started by MetalHead,

    אם תוכלו לתת לי קישור לאחת יעילה, אני אשמח מאוד. (אגב, את CPUKILLER כבר ניסיתי.)

    • 7 תגובות
    • 741 צפיות
  6. Started by benor,

    שלום, אני משתמש בקאזה לייט ושאני מחפש Audio זה מוציא לי רק 128 ומתחת מעל זה לא מוצא יותר אתם יודעים עם יש דרך לעשות שיהיו איכויות יותר גבוההות?

    • 2 תגובות
    • 741 צפיות
  7. Started by GNR,

    היי , ניסיתי להסיר Adobe Reader 8 ולנסות להתקין את גירסא 9 , הבעיה היא שההסרה לא עבדה לי לכן הסרתי בברוטליות (אם ככה אומרים את זה ). מחקתי את כל תקיית Adobe שבProgram Files , מחקתי אותה מ App data שביוזר שלי. מ- Common Files , ומהרגסטרי תחת HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE הבעיה היא שעדיין זה לא נותן לי להתקין את גירסא 9 , ועכשיו אני גם לא יכול לקרוא קבצי PDF. איך אפשר להסיר הכל את כל התוכניות שהותקנו ושייכות ל ADOBE ? מבלי לפרמט את המחשב כמובן. תודה

    • 2 תגובות
    • 741 צפיות
  8. יש לי מצלמה דיגטלית PANASONIC TZ5 שמצלמת בHD אבל כל דקת צילום זה 300MB אני צריך תוכנה שיכולה לקבץ את הסרטונים בליפגיעה באיכות. תודה אריאל

    • 3 תגובות
    • 741 צפיות
  9. Started by xzamer,

    היי. יש לי בעיה מוזרה שה EXPLORER הפסיק להציג אתרים כמו שצריך לדוגמא כשאני נכנס ל FACEBOOK.com האתר לא מוצג כמו שצריך ולמטה רשום ERRORS ON PAGE ניסיתי להתקין מחדש את ה EXPLORER או לעדכן , מדובר ב בגירסה האחרונה. ניסיתי גם להוריד JAVA , ולעדכן להתקן האחרון וזה גם לא עזר. ישנם אתרים שהוא מציג כמו שצריך וכאלה שלא מה שכן , ב FIREFOX הכל עובד תקין , אין לי מושג מה הבעיה אשמח לעזרה תודה מראש!

    • 4 תגובות
    • 741 צפיות
  10. יש לי סרט בודד שאני צריך את הפסקול שלו, הסרט בכלל לא מעניין. אני צריך משהו שימיר אותו ל mp3

    • 2 תגובות
    • 741 צפיות
  11. Started by AmitDanan,

    האים התוכנות הנל עובדות במצב של boot ? MHDD S&M PRIME95 OCCT אפשר להריץ אותם מהמחשב?

  12. Started by J0n1,

    קניתי כבל שמקשר בין שני מחשבים, ובין השאר מאפשר העברת קבצים. הכבל מצהיר שהוא USB2, ועובד כאמור במהירות של 480M/s השתמשתי בתוכנה שהגיעה עם הכבל, שהיא PC-Linq. אחרי קצת כאב ראש, הצלחתי לחבר בין שני מחשבים, האחד XP והשני VISTA (כמובן שפה הייתה הבעיה) אבל שהעברתי קבצים גיליתי שהמהירות פשוט איטית להחריד, והיה לוקח לי פחות זמן להעביר עם דיסקטים. מה אפשר לעשות? אני בטוח שזה משהו תוכנתי שקשור לויסטה, האם יש תוכנה אחרת שתעשה את זה טוב יותר? אולי כדאי ליצור רשת בין שני המחשבים עם הכבל הזה? למרות שאני מעדיף תוכנה, זה יותר פשוט. אשמח לעזרה, תודה

    • 2 תגובות
    • 741 צפיות
  13. Started by hatzhaik,

    הכוונה לסרטים שיש לי במחשב ואני רוצה לצרוב אותם לדיסק DVD אז עם תוכנה אני אצור לסרט menu

    • 2 תגובות
    • 741 צפיות
  14. שלום שלום.... אני צריך מדריך לתוכנה : adobe audition 1.5 כל מי שיוכל לעזור לי אני מודה לו מאוד..... רצוי בהחלט שהמדריך יהיה בעברית... תודה רבה לכל העוזרים.....

    • 0 תגובות
    • 741 צפיות
  15. Started by omer0777,

    שלום הורדתי icq 6.5 וגם 6 ושאני נכנס לicq הכל בסדר ואז שאני נכנס לרשום הודעה לחבר זה נתקע לי עם אתם יודעים אני ישמח כ ל כ ך

    • 1 תגובה
    • 741 צפיות
  16. Started by אוריפ,

    שלום! מאז שעדכנתי את תוכנת הITUNES לגרסא 7, השירים יורדים באיטיות מוגזמת. יש לציין שגם כשאני עושה PREVIEW הוא עושה BUFFERING הרבה מאוד פעמים כשפעם ההדגמה של השיר עברה חלק... זה קורה אצל עוד אנשים או שזה רק אני (פשוט לא ראיתי את הבעהי הזו מצויינת ברשימת הבאגים בגרסא החדשה)?

    • 0 תגובות
    • 741 צפיות
  17. Started by b007,

    שלום רב, רציתי לשאול שאלה קצת ככה... איך קוראים למכשיר - מסופון (כמו כספיט) http://www.caspit.com/index.asp באנגלית? אני צריך לקודד עבור המכשיר תוכנה לפרוייקט שאני עושה בתואר שלי. אני גם מחפש אימולטור לזה, אם אתם מכירים... תודה.

    • 2 תגובות
    • 741 צפיות
  18. יש לי בבית 3 מחשבים מחוברים ברשת בראוטר, לאחרונה החלפנו את אחד המחשבים באחד חדש, התקנתי עליו מסנג'ר אבל הוא פשוט לא רוצה להתחבר בטענה שיש חומת אש שמפריעה לו, מיותר לציין כי ביטלתי את החומת אש של הווינדואס. במחשבים האחרים המסנג'ר עובד.... מישהו יודע מה הבעיה?(במחשב הישן שהיה לפניו המסנג'ר התחבר בלי בעיה) יש אולי איזה פורטים שצריך לפתוח? תודה.

    • 2 תגובות
    • 741 צפיות
  19. Started by homart,

    אהלן! האנטיוירוס שלי מראה לי בכל סריקה מחדש שבמחשב שלי ישנם קבצים שנגועים שתכנות ריגול שמאיטים מאוד את קצב המחשב, הואלא מצליח למחוק את אותם קבצים בגלל שהקבצים האלו ממוקמים בתקייה windows, רשמתי את המיקום המדויק של הקבצים בתקווה שאאוכל למחוק אותם כאשר אפעיל את המחשב במצב בטוח, השםשל התיקיה היה מאוד מוזר, וכל מה שעשיתי כדי למצוא את אותה תיקיה בתקיה windows לא עזר (נסיתי את "הצג תקיות וקבצים מוסתרים" מה שהכי מוזר זה שאם כותבים את השם של אותה תקיה בשורת הכתובת (c:/windows/xxx) אז זה נכנס לתקייה ההיא אבל לא רואים שום קבצים בתקיה למרות שלפי החיפוש של הנורטון אמורים להיות שם לפחות 2 קבצים שנגועים.... מה לעשות?!

    • 2 תגובות
    • 741 צפיות
  20. התקנתי מחדש עשיתי restore כלום לא עזר אני מכניס כמה שירים ואז פתאום חוטף את כל ההודעות האלה http://img485.imageshack.us/img485/3089/i987uyfm5rh1.jpg http://img485.imageshack.us/img485/2273/srequ0.jpg http://img245.imageshack.us/img245/1074/uy87lq8pv7.jpg האם יש תוכנה אחרת להעברת שירים ל-Ipod ?

    • 0 תגובות
    • 741 צפיות
  21. Started by redead,

    סתם מעניין אותי אם שווה בדיקה

    • 3 תגובות
    • 741 צפיות
  22. Started by Alina,

    הבעיה בכותרת. תודה

    • 3 תגובות
    • 741 צפיות
  23. Started by trxman,

    אהלן יש לי שאלה בפוטשופ אם יש לי תמונה , ועליה כתוב טקסט, איך מעיף את הטקסט בלי לפגוע ברקע מאחורה? איך אני מוציא את הטקסט, והתמונה תישאר שלמה בלי ריבועים כאלו מאחורה :]] תודה רבה

    • 2 תגובות
    • 741 צפיות
  24. במחשב לשי מותקנים נורטון אנטי וירוס 2003 ונורטון פיירוול 2002. כאשר הויינדוס עולה (HOME XP) לוקח להם לפחות דקה לעלות אחריון ולהיות פעילים. בזמן הזה אני תקוע, לא ניתן להיכמס לאינטרנט או לעשות משהו אחר. מדוע זה לוקח למחשב כל כך הרבה זמן, ומה הפתרון לבעיה ? למשיב, אודה.

    • 4 תגובות
    • 741 צפיות
  25. Started by SEangel,

    כמו שכתבתי בכותרת, אני מחפש תוכנה שתטמיע (באופן קבוע, שתהינה חלק מהתמונה) כתוביות (בפורמט SRT) בקבצי MKV. תודה מראש לעונים.

    • 0 תגובות
    • 741 צפיות

דיונים חדשים בפורומים