תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אם רק divx מותקן אז לא שומעים קול אני יכול להוריד את חבילת הקודקים של נימו אבל אני צריך את הקודק המדויק!
-
- 1 תגובה
- 743 צפיות
-
-
win xp sp2 english Kaspersky anti-virus ad aware bsplayer winamp emule flashfxp flashget icq msn messenger nero k-lite codec pack Executive Software Diskeeper אני חושב שזהו יש צהעות לעוד תוכנות\הצעות\שיפורים משהו
-
- 7 תגובות
- 743 צפיות
-
-
משהו פה קרא את הת'רד שלי על הבעיות עם המסנג'ר? הקיצר, מסתבר שזה לא רק במסנג'ר אלא בעוד תוכנות דומת כגון יאהו מסנג'ר. למי שעוד לא בעניינים, אז הבעיה שלי היא כזאת: התוכנות הללו דורשות איזשהו ID\פספורט מסויים שאליו אתה צריך להרשם באתר כדי לקבל ת שירותיו. הבעיה היא, שאצלי - למרות שיש לי כבר את הפספורט\ID הזה - אז התוכנה מסרבת להתחבר. גם לאחר שאני לוחץ על הכפתור של קבלת ID חדש, אז האשף לא מצליח להתחבר לאינטרנט. בדקתי את הגדרות האינטרנט - והם בסדר בדקתי פיירוול - והוא כבוי אני כבר נואש ואני לא יודע מה יכול לגרום לזה. ה-ICQ לדוגמא פועל מצויין! עוד דבר שגיליתי, הוא שלאחרונה אני לא יכול להכנס לחשבון שלי בהוטמייל או לפתוח חדש (גם ב-com. וגם ב-co.il.). זה מפנה אותי לדף הלבן המעצבן …
-
- 4 תגובות
- 743 צפיות
-
-
-
http://img529.imageshack.us/img529/7394/bscap0000i.jpg בכמעט כל קבצי וידאו יש את הפסים המעצבנים האלו ,מישהו מכיר את הבעיה ויכול לעזור?
-
- 1 תגובה
- 743 צפיות
-
-
כל כמה דקות מופיע לי חלון כזה http://www.uploadfileyou.com/files/49bmeto02ztpg3ncsl9l.jpg מישהו יודע מה זה? תודה.
-
- 5 תגובות
- 743 צפיות
-
-
היי, אני מחפש איזה אתר או תוכנה חינמית שאוכל לשמור בעזרתם סרטון מאתר קשת. נדמה לי שזה מוצג בפלאש אבל לא הצלחתי לשמור את הקטע וידאו (מארץ נהדרת אגב). מה האופציות שיש?
-
- 2 תגובות
- 743 צפיות
-
-
אוקי מימיי לא התלהבתי ככה מתוכנית, הכל התחיל בכך שעשיתי פורמט למחשב והתקנתי ויסטה. הכל עבד יפה ושהגעתי לב"ש לאחר זמן מה התקנתי איזה שטות והמחשב היה פשוט גמור, ואני מתוסכל רק הגעתי לב"ש ואין לי איך לפרמט אותו שוב. בסוף מתוך צעד של ייאוש.. עשיתי דבר מה שמעולם לא ציפיתי שיניב תוצאות כאלה!התקנתי את התוכנית מהסוג שאמור לתקן את המחשב, וראו זה הוא פלא! המחשב פשוט טס, מגיב לכל דבר באופן מיידי כפי שמחשב אמור לעשות. על כל מחשב שטיפה זוחל התקנתי אותו וזה פשוט מחייה אותו שם התוכנה הוא BOOST WINDOWS תנו לה צאנס אתם לא תתחרטו g0vner_t.s.y
-
- 2 תגובות
- 743 צפיות
-
-
עדיין לא מצאתי פיתרון לבעיה שלי, אז אני יספר את הסיפור מההתחלה ואולי מישהו יציל אותי הפעם. אחרי התקנה נקייה של Windows XP SP2 ניגשתי להתקין את הדריברים. התקנתי את הדריברים של הכרטיס מסך - הכל הלך כרגיל. הגעתי לדיסק של הלוח אם (GIGABYTE?) ובתפריט התקנה לחצתי "XPress Install" (כמו שעשיתי תמיד וזה תמיד עבד). עשיתי הפעלה מחדש, ולצערי - אין קול. נכנסתי ללוח הבקרה, להגדרות שמע ושם בבקרת ווליום אין לי כלום (כמו שקורה מתי שאין דריברים). משהו נוסף שראיתי במהל ההתקנים, יש לי סימן שאלה על PCI Device. ניסיתי להתקין מחדש את הדריברים, הכל מחקתי, כל מה שקשור אליהם, וקיבלתי הודעת שגיאה: עשיתי אישור והמשכתי. ניסיתי כל פיתרון אפשרי, שום דבר לא עובד. אני ממש צריך קול, אז תעזרו לי :s05:
-
- 8 תגובות
- 743 צפיות
-
-
הבעייה שלי היא כזו: ניסיתי להעתיק דיסק די וי די בעזרת Magic DVD Copier ולא הצלחתי. ניסיתי ליצור קובץ ISO מהדיסק וגם לא הצלחתי. מכיוון שאני יודע שבדיסק די וי די המידע נמצא בקבצי ה-VOB העתקתי את קבצי ה-VOB להרד דיסק כשהמטרה הסופית שלי היא ליצור דיסק די וי די. ניסיתי בעזרת תוכנת Easy DVD Creator ליצור דיסק די וי די אולם התוכנה הזו לא תומכת בקבצי VOB. ניסיתי להמיר את הקבצים לקבצי AVI (מכיוון ש- Easy DVD Creator תומכת בקבצים מסוג זה) בעזרת Xilisoft 3GP Video Converter 3 (שמומלצת בסטיקי) אבל משום מה הקובץ המומר מתקבל בגודל קטן יותר מאשר הקובץ המקורי. הקובץ המקורי נמרח ע"פ מסך שלם ואילו הקובץ המומר מתקבל בגודל קטן מאוד על המסך. למישהו יש מושג למה?[br]פורסם בתאריך: 28.02.2009 בש…
-
- 1 תגובה
- 743 צפיות
-
-
הכתוביות ב 23.976 משהו כזה והסרט ב 25, אני משתמש ב subtitle workshop, לא הולך אני מכניס את זמן הכתובית הראשונה והאחרונה (באסה עכשיו אני יודע מה סוף), בכל אופן זה כדיין לא עובד מה עושים (אני יורד שניה למנגל,מקווה שתהיה תשובה עד שאני חוזר)
-
- 0 תגובות
- 743 צפיות
-
-
בתוכנה יש אפשרות לכתוב את מה שאני רוצה בתכנה(לקוח פרטים מיילל פרטים עם משרה וכו') ואז בליחצת כפתור אפשר להעביר את למייל הבעייה שכל פעם שאני מנסה לעשות את הפעולה מופיעה השגיאה הבאה
-
- 0 תגובות
- 743 צפיות
-
-
אתמול בלילה התחלתי להוריד עם הביטקומט קובץ גדול של 4.18 ג'יגה. לאחר שהתוכנה עבדה 22 שעות רצופות במהירות הורדה ממוצעת של 35kbps התפלאתי לגלות שירד לי רק 4.1% מהקובץ. הסתכלתי וראיתי שבעצם הורדתי יותר מ-2 גי'גה וחצי, אבל מתוכם יותר מג'יגה של rubbish data. אני מבין שזה סוג של מידע פגום, אבל זה מוזר, כי זה נראה לי בכמות גדולה מדי.. יש משהו שאני יכול לעשות? כי הקצב הזה ייקח לי חודש להוריד את הקובץ.. תודה!
-
- 8 תגובות
- 743 צפיות
-
-
אני לא יודע למה אבל נגיד אם אני לא נוגע במחשב איזה 10 דקות , האיי סי קיו נכבה לי , והופך ל STAND BY MODE. ואין לי מושג למה , נראה לי שזה התחיל לקרות אחרי שהתקנתי : Sygate Personal Firewall PRO 5. זה מאוד מאוד מעצבן , למישהו יש אולי פיתרון ? תודה.
-
- 5 תגובות
- 743 צפיות
-
-
שלום, לאחרונה הadobe reader התחיל להשתמש בכמויות זיכרון די גדולות. למשל עכשיו יש לי 3 מסמכים פתוחים והפרוסס תופס 244,000 ב- memory (private working set) יש רעיונות?
-
- 0 תגובות
- 743 צפיות
-
-
תודה.
-
- 1 תגובה
- 742 צפיות
-
-
יש לי אמיול מסוג (מצ"ב קובץ) ו- WINXP הכל עבד תקין עד שהתקנתי פיירוול של SYGATE PRO ומעתה, גם כשהפיירוול לא עובד, אז מספיק שתוכנת האימיול עובדת, אז אני מקבל המון דפי שגיאה ש"לא ניתן למצוא שרת" וגם לחיצה על F5 לא תמיד עוזרת. מדוע זה? האם יש קשר למה שתיארתי? (ללא הפעלת אימיול ועם הפעלת SYGATE - הכל תקין) ואם יש לו (לאמיול) סרט שחור על העיניים (גם כשהפיירוול לא עובד) אז הכל תקין. [attachment deleted by admin]
-
- 8 תגובות
- 742 צפיות
-
-
יש לי שאלה, עשיתי סריקת און ליין עם נורטון ועם פנדה באותו זמן, הנורטון מצא לי רק 3 או 5 וירוסים, את הוירוסים שהוא מצא האנטי וירוס שלי בעצמו לא מצא (נורטון אנטי וירוס 2003 מעודכן) ועשיתי סריקת און ליין עם האנטי וירוס של פנדה והוא מצא לי תישע וירוסים... אז זה אומר שפנדה יותר טוב מנורטון? זה אומר שאני צריך לעבוד עם הפנדה מעכשיו?
-
- 2 תגובות
- 742 צפיות
-
-
למי שמבין קצת במסנג'ר וויסטה מאז שעברתי לווינדוס ויסטה אני לא מצליח לעשות קליפ קול במסנג'ר הוא לא מזהה לי את הכרטיס קול שממנו אני בעצם עושה את הקליפ, מישהו מכיר פיתרון? תודה!
-
- 7 תגובות
- 742 צפיות
-
-
יש לי מצלמת אינטרנט של נטויזן, לאחרונה המסנג'ר הפסיק לזהות אותה..כשאני מפעיל את אשף כיוון הוידאו אני רואה תמונה אבל כשאני נכנס להגדרות המצלמה הוא לא מזהה אותה ורושם : "אין באפשרותך לשנות את הגדרות המצלמה מכיוון שהמצלמה אינה מחוברת למחשב או שאתה משתמש בה בשיחת וידאו או אם תוכנה אחרת", אותו דבר כשאני רוצה להזמין מישהו לשיחת וידאו. חוץ מהמסנגר כל התוכנות מזהות את המצלמה כמו שצריך. ניסיתי להסיר את דרייברים המצלמה ואת תוכנת המסנגר ולהתקין מחדש אבל זה לא עזר
-
- 0 תגובות
- 742 צפיות
-
-
כן אני יודע שזה פורסם בפורום של מערכות הפעלה שונות זה היה בטעות ובכלל התכוונתי לפרסם את זה בפורום של ווינדוז אבל זה נראה מתאים יותר לפה אז .. בזמן האחרון קצב ההורדה שלי נע בין 28 ל32 קילו בייט , ויש לי אינטרנט של 1.5 מגה ביט. אני אמור להוריד בסביבות ה190.. התקשרתי אתמול ל012 והתקלה לא היתה אצלם והם הפנו אותי לערוצי זהב, שבדקתי איתם וגם איתם אין בעיה כי כשהמחשב לא היה מחובר לאינטרנט היה אפשר להוריד במהירות מקסימלית מהאתר של הוט. עשינו בדיקה בcommand על מנת לבדוק כמה פורטים פתוחים (netstat -a) או שככה לפחות הם הגדירו את זה, ולטענת הנציגת שירות יש לי יותר מדי פורטים פתוחים (10 כשהמחשב לא מחובר לאינטרנט). מה שהם הציעו לי לעשות זה בדיקת וירוסים על מנת לראות אם יש גורם כלשהו …
-
- 2 תגובות
- 742 צפיות
-
-
התקנתי עכשיו את המסן החדש של מיקרוסופט ואני גם רוצה להתקין את המסן פלוס אך משום מה למרות שהתקנה אומרת לי שהיא בוצעה.. הוא לא מתווסף למסן מה יכול לגרום לזה ?
-
- 5 תגובות
- 742 צפיות
-
-
שלום! שיחקתי TF2 לפתאום הופיע לי מסך כחול וריסט ישר אחרי זה הקובץ דאמפ של השגיאה אני ישמח אם משהו יוכל להגיד לי מה הבעיה! תודה מראש! [attachment deleted by admin]
-
- 5 תגובות
- 742 צפיות
-
-
היי אני מחפש תוכנה שדרכה יהיה אפשרי לשלוח מייל למספר גדול של נמענים -newsletter עדיף כמובן תוכנה חינמית או קוד פתוח מצאתי כמה תוכנות אבל הם גרועות אם מישהו מכיר תוכנה ספציפית או מאגר תוכנות איכותיות שבו אפשר לחפש זה יעזור לי מאוד, תודה.
-
- 0 תגובות
- 742 צפיות
-
-
שלום אם איזו תוכנה אני יכול לבדוק או להריץ את כרטיס המסך שלי וגם את ההרד דיסק תודה
-
- 0 תגובות
- 742 צפיות
-


