תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
עדיפות לתוכנות שמתחזות ל-driver וכדומה.. אני פשוט רוצה תוכנה פשוטה שתעשה את זה בלי שאצטרך כל פעם לקנפג מחדש את התוכנה, שאני אעשה את זה פעם אחת וזה יזכור את ההגדרות. בתודה, --Vega.
-
- 3 תגובות
- 744 צפיות
-
-
אני עכשיו כל כך עצבני בא לי לקחת עכשיו פטיש ולפרק לחתיכות את המחשב השני ברשת. אני משחק במשחק רשת, כל היום אני מחכה למשהו, וכשאני משיג את זה פתאום אני מרגיש שהמשחק זז איזה שניה אחת ואז משהו כמו 20 שניות לאג!! ישר חשבתי שזה קשור למחשב של אחותי ברשת. אבל אז שמתי לב שהאינטרנט התנתק. אז חשבתי שזו בעיה באינטרנט. הפעלתי מחדש את המחשב,מודם והתחברתי מחדש. חזרתי למחשב כעבור 5 דקות ואני שם לב שהמחשב עוד פעם לא זז. הבנתי שזה בגלל המחשב השני, גם כשהסתקלתי על חלון החיבור רשום שם שמאז שהתחברתי שלחתי יותר מידע מאשר קיבלתי!! ישר הבנתי שזה בגלל המחשב השני שבטח שולח משהו חשבתי בטח בגלל שאחותי מדברת במצלמת רשת אז זה הרי זה שולח מידע. ומיד אחרי איזה 5 דקות אני שומע צליל מהמחשב של אחותי, את…
-
- 4 תגובות
- 744 צפיות
-
-
הורדתי Solid edge V16 ואני לא מוצא את קובץ ההתקנה הנה פרינט סקרין של הדיסק הוירטואלי [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 744 צפיות
-
-
בשעות האחרונות העדכון לא עובד לי רציתי לדעת אם הבעיה אצלי או בשרתים שלהם תודה
-
- 2 תגובות
- 744 צפיות
-
-
אני בניתי תוכנה משלי בבית כדי שהתוכנה תעבוד באופן תקין אני צריך להתקין מספר תוכנות בנוסף כמו OFFICE ,ACROBAT REDER וכו כל פעם שאני מעתיק את התוכנה למחשב חדש אני צריך להתקין את כל התוכנות מחדש וזה מיאש האם יש כלי של microsoft או כל חברה אחרת אשר באזרתה אני יכול לקחת את כל התוכנות שאני רוצה להתקין ולאגד אוןתם תחת קובץ .EXE סטנדרתי של windows כך שיהיה לי קובץ התקנה שמכיל את כל התוכנות שאני צריך להתקין פלוס התוכנה שכתבתי ובלחציה על התקנה כל התוכנות שלי יותקנו באופן אותומטי והתוכנה שלי תועתק למקום יעודי בדיסק הקשיח ואפילו תיצור לי קיצור דרך על ה DESKTOP אני רוצה להפוך את כל התוכנות לקובץ התקנה בודד על דיסק משהו מכיר כלי שיכול לעזור לי ליצור קובץ כזה תודה רבה מראש ski farm
-
- 3 תגובות
- 744 צפיות
-
-
היי! יש לי בעיה מפגרת.. בבית אני מתחבר יש לי 90 אנשים ברשימה... אני מתחבר בכל מקום אחר(מחשב אחר,אונליין מסנג'ר וכו') יש לי רק 8 אנשי קשר..WTF???? מה זה השיט הזה?. בתודה מראש.. NIKILLER
-
- 4 תגובות
- 743 צפיות
-
-
יש אותו סרטון להורדה ב-Windows Media Player וב-QuickTime הסרטון באותו אורך ואותם מיימדים רק גודל שונה מה יותר איכותי ?
-
- 6 תגובות
- 743 צפיות
-
-
שלום לכולם! שידרגתי למחשב נייד חדש! ברצוני לרכוש תוכנת אבטחה מלאה וכמובן שתהיה הכדאית ביותר. (internet Security) אבל אני לא מבין בנושא אודה לכם מאוד אם תוכלו להמליץ לי על תוכנה כזאת. חשוב לציין שהמחשב הולך להיות מחובר הרבה לרשתות אלחוטיות. וגם תוכנה כמה שפחות תהיה "כבדה" על המחשב הנייד. מאוד מודה לכם גל
-
- 1 תגובה
- 743 צפיות
-
-
אני מנסה להתחבר ממחשב אחד עם ויסטה אולטימייט לאחר עם ויסטה אולטימייט ברשת הביתית שלי (ראוטר). אני מקבל שגיאה Remote Desktop cannot find the remote computer. היוזרים מוגדרים תקין, Netbios פעיל בהגדרות TCP/IP במחשב אליו אני מתחבר. גם אם אני מקליד את כתובת הIP השגיאה דומה. אין שום firewall (גם של ווינדוס מבוטל). זה לא עובד גם בsafe mode with networking. אפילו ביטלתי את הservice של האנטיוירוס ליתר בטחון (pc tools free). לא קשור, אבל אפילו היוזר שאני מקליד הוא Administrator במחשב אליו אני מתחבר. בVNC אני מצליח להתחבר (אני רוצה רק remote desktop). יש פינג מהמחשב לקוח למחשב אליו אני מתחבר. נגמרו לי הרעיונות :s05:
-
- 4 תגובות
- 743 צפיות
-
-
יש אפשרות לעשות הערות במצב 3 מצגות בעמוד, אבל זה נותן מעט מידי מקום. אם אני עושה הערות רק עם מצגת אחת לעמוד אין שורות לכתיבה. איך אפשר לעשות שורות?
-
- 0 תגובות
- 743 צפיות
-
-
שלום לכולם ! לאחר שהבנתי ש - MAGIC PARTITION לא עובד על ווינדוס ויסטה 64 ביט וגם הכלי ניהול שיש מובנה בה לא עובד לי, אני פונה אליכם בבקשת עזרה לתוכנה אשר כן תוכל לשרת אותי ! בתודה מראש !
-
- 1 תגובה
- 743 צפיות
-
-
באיזה תוכנה אני צריך להשתמש כדי לשרטט ב-3D ולעצב מארזים וכאלה, איזה תוכנה הכי נוחה וטובה למתחילים ושקל לעבוד איתה? תודה לעוזרים.
-
- 1 תגובה
- 743 צפיות
-
-
יש לי לוח אם Striker II Formula ואני רוצה לעדכן את הצ'יפסט הורדתי מהאתר את העידכון (Nvidia Chipset Configuring NVIDIA Networking Drivers with Microsoft RIS) עכשיו השאלה האם כדאי לעדכן ואם כן איך? http://img238.imageshack.us/my.php?image=pic1uq0.jpg
-
- 5 תגובות
- 743 צפיות
-
-
משום מה במזן האחרון כל דבר באינטרנט שהוא FLASH נוטה לעשות לי בעיות מוזרות (אם זה משחקים, או יוטיוב.., אבל נראה לי זה פחות שכיח במקרים של פרסומות שמוצגות במצגת פלאש כמו בוואלה או YNET וכו') זה מתבטא בזה שלפעמים עולה הודעה כזאת שאני לא זוכר בדיוק את התוכן שלה אבל יש איזה הסבר על זה שיש בעיה בפלאש ואז יש לי 2 כפתורים - 'continue' ונראה לי שהשני זה 'advanced' (אם יופיע לי החלון הזה מתישהו אז אני אעשה פרינ סקרין ואעלה לפה..) ואז אחרי שלוחצים הcontinue או סתם סוגרים, אז עולה החלון הזה של הsevd/don't sent report.. ואז כמובן נסגר החלון לגמרי.. לפעמים גם זה יכול לקרות בלי כל מיני התרעות קודמות, סתם ככה בעיצומו של משחק פתאום נסגר לי החלון.. או כשאני פותח ככה איזה כמה לשוניות של סיר…
-
- 5 תגובות
- 743 צפיות
-
-
בניתי מודל תלת מימדי במקס שאני מעונין להעביר לפלש כיצד אני מיצא אותו באיזה פורמט ואיך אני פותח אותו בפלש שיעלה כתלת מימד ולא מושטח יום טוב ותודה מראש על העזרה
-
- 2 תגובות
- 743 צפיות
-
-
לאחר התקנת FIREFOX התוכנה עולה בצורה כזאת(מצ"ב תמונה): כיצד אני פותר את הבעיה? [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 743 צפיות
-
-
אני משתמש ב Microsfot Windows XP Professional ויש לי בעיה שאחרי העתקנה שלו הוא עושה לי בעיה שאני נכנס לתיקיה ה Explorer נופל מה אפשר לעשות בשביל לסדר את זה ליפני התקנה מחדש או ליגרוס תהתקנה הישנה בתודה מראש
-
- 3 תגובות
- 743 צפיות
-
-
יש מדריך בדוק שיכול להסביר איך ניתן להוריד מרפיד שאר הרבה לינקים בבת אחת .
-
- 2 תגובות
- 743 צפיות
-
-
היי לכולם, יש לי Windows XP ויש לי מלא קבצים שאני מורידה המקובצים ע"י תוכנת וינראר. גרסת הוינראר היא 2.71 והיא לא פותחת לי את רוב הקבצים... מה עושים?? הצילו ???
-
- 3 תגובות
- 743 צפיות
-
-
היי, אני מחפש תוכנה שיכולה להדפיס תמונה, לחלק אותה ל-4 חלקים (שווים) נגיד, ושכל חלק יהיה בגודל של דף אחד - ואז אחרי ההדפסה לחבר את כל החלקים בתור תמונה אחת והנה נולד לו פוסטר. יש תוכנה שיכולה לעשות את זה? חיפשתי בפוטושופ ולא מצאתי.. תודה
-
- 1 תגובה
- 743 צפיות
-
-
-
- 0 תגובות
- 743 צפיות
-
-
היי. אני חדש. אני צריך תוכנה, יש לי קליפ למשל, בפורמט mpg ואני רוצה לשנות לפורמט אחר. מישהו יכול לתת לי לינק או לפחות שם של תוכנה שעושה את זה? תודה רבה.
-
- 11 תגובות
- 743 צפיות
-
-
איך אני מעביר את הקרדיט שלי באימיול אם אני מוחק את התוכנה ומתקין אותה שוב ?
-
- 2 תגובות
- 743 צפיות
-
-
התקנתי את המשחק Full Spectum Warior היית בעיה במשחק אז מחקתי אותו והתקנתי אותו מחדש כדי שיעבוד ככה כמה פעמים ועדיין הוא לא עובד וכשאני עושה UINSTALL המשחק נמחק והמקום הפנוי על ה-HD לא משתנה עכשיו איבדתי 10GB ואין לי יותר מקום מה אני צריך לעשות כדי "למחוק סופית" את המשחק אאהה אני גם ניסיתי למחוק אותו ידנית והוא אומר לי שגודל התקייה שלו הוא פחות ממגה אז אין סיכוי שמשהו שם....... תוד רבה מראש
-
- 6 תגובות
- 743 צפיות
-
-
סליחה איך אני יכול ליצור קשר האם מנהל ................
-
- 1 תגובה
- 743 צפיות
-


